Illat pimenee ja kaikenlaista porukkaa liikkeellä. Seuratkaa omaa ja naapurinne markkia vähän "sillä silmällä", jos siellä liikkuu hämärässä ylimääräisiä.
Ja jos hiukankin näkyy epäilyttävää heti yhteys virkavaltaan.
Hiippareita liikkeellä.
25
773
Vastaukset
- Anonyymi
Ruohon polttajat nuo vihreiden jäsenet hankkivat ruohorahaa pimeydessä?
- Anonyymi
Niin piti aloittajalle kirjoittaa että asiaa puhut. Pitäkää silmiä auki vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja heti näkyi ylimääräistä pihalla, iso rupikonna. Soitin virkavallalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittäkää nyt varoittaa niitä vanhuksia ja yksin asuvia että pitäisivät ne ovensa lukossa.
Eivätkä päästäisi näitä "vesilasin" pyytäviä sisään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei missään nimessä. Kävelkää silmät kiinni vaan niin kuin aina, saatanan idiootti.
Onko tyhmempää kuin sinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrittäkää nyt varoittaa niitä vanhuksia ja yksin asuvia että pitäisivät ne ovensa lukossa.
Eivätkä päästäisi näitä "vesilasin" pyytäviä sisään.Vanhuksille pitäisi ilmoittaa että ei päästä teini-ikäisiä lastenlapsia sisälle ilman vanhempiaan, jos he alkavat vierailemaan merkillepantavan usein.
Mummoilta ja vaareilta kun katoaa salakavalasti rahaa lompakoista ja rahanarvoisia helposti myytäviä esineitä näiden pikku kullannuppujen käynnillä. Vanhuksien ymmärrys ei riitä ymmärtämään miten sairasta on touhu nuorilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle ei naapurin markit kuulu se on salakatselua omassa on työtä kyllä. Karvia on rasistinen kunta kun ei vettä eikä leipää tarjota vähemmistölle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhuksille pitäisi ilmoittaa että ei päästä teini-ikäisiä lastenlapsia sisälle ilman vanhempiaan, jos he alkavat vierailemaan merkillepantavan usein.
Mummoilta ja vaareilta kun katoaa salakavalasti rahaa lompakoista ja rahanarvoisia helposti myytäviä esineitä näiden pikku kullannuppujen käynnillä. Vanhuksien ymmärrys ei riitä ymmärtämään miten sairasta on touhu nuorilla.Kyllä omat lapset vie vanhemmillta rahaa ja tavaroita ettei muut sisarukset saa mitään lapset tyhjää komerot ja vie maitokannut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei missään nimessä. Kävelkää silmät kiinni vaan niin kuin aina, saatanan idiootti.
Onko tyhmempää kuin sinä.Näyttää olevan...Ainakin kommentistasi päätellen.
Vai oletko itse se joka kuuhostelee toisten tienpäissä ja postiloorilla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää olevan...Ainakin kommentistasi päätellen.
Vai oletko itse se joka kuuhostelee toisten tienpäissä ja postiloorilla?Juorut on menny perille.se on kyllä iin niin että meitin tien päässä ollaan ja sotketaan liittymää ja välillä joku korjaa traktoria tukkien liittymän Prkl monen laista töönää putoo sun peräkärryltä tielle ja minä saan siivota turvetta perunaa yms. Prkl usko sinä juoruja
- Anonyymi
Minun ikkunaan koputettiin yöllä kolmen aikaan.
- Anonyymi
Paljonkonko sulla maksaa pekka maksaa virolainen viina ??
- Anonyymi
Minä koputin . Sulla on perjantaiset ooppiumit masamatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä koputin . Sulla on perjantaiset ooppiumit masamatta.
Tuskin on, olen 83 vuotias eläkeläinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi 83 v mummeli roikkuu netissä ja välittaa kirjota ilkka lehteen kuinka paljon Karviassa myydään pimiää viinaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi 83 v mummeli roikkuu netissä ja välittaa kirjota ilkka lehteen kuinka paljon Karviassa myydään pimiää viinaa
Ei netissä ole ikärajaa ja olen mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei netissä ole ikärajaa ja olen mies.
Yksinpuhuja = tyhjän puhuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä Reijo viitti. Kaikki tietää kuka täällä nuuskaa jakelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tämä kirjoitus löytyy? Olis kiva lukea.
Laita linkki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tämä kirjoitus löytyy? Olis kiva lukea.
Laita linkki.Njuuskaa, Saran koululla oli nääs hiippareita. Sain auton rek.tunnuksen talteen. Poliisiasia tästä tuli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En koskaan myy viinaa kuin päivänvalossa. Se ei näin ollen ole pimeää viinaa.
- Anonyymi
Juuri melkein näin. Illat hämärtyy ja porukka pimenee.
Heti kun näitä
" ylimääräisiä" louskuttaa ikkunanne alla aamuyöllä mopoautoillaan ja mönkkäreillään, niin hälyttäkää virkavalta, ja jos ne ei tule niin heitelkää kananmunilla.- Anonyymi
Jaa'a...., aloittaja ei varmaan tarkoittanut mopo-ja mönkijäpoikia.
Sillä vimmalla kun täällä heistä kirjoitat, mene ulos ajamaan pois tontiltasi.
Puhuminen auttaa aina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa'a...., aloittaja ei varmaan tarkoittanut mopo-ja mönkijäpoikia.
Sillä vimmalla kun täällä heistä kirjoitat, mene ulos ajamaan pois tontiltasi.
Puhuminen auttaa aina.Kyllähän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän
Ei muuten tarkoittanut.
Täällä on mönkijäpoijille oma viestiketju.
Talvella tulee traktoriviestiketju.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1306292Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745782271Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk401532Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121308Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881175- 661038
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481035Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll641000Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27958- 63946