luin että monet on nähny karhun kannuksessa.no kerron minäkin näin ihan oikian körilään juoksin pois jase jäi popsimaan puolukoita olin menny sen marja paikalle.ja pyysin anteeksi.
karhu kannuksessa
6
809
Vastaukset
- Anonyymi
karhut syö paljon marjoja ja menee nukkumaan..ja minä vanhan liiton miehenä jos nään karhun en ilmoita kenellekään ettei tule hysteriaa..sudet käy koirien ja pien eläin kimppuun .mutta susi ei käy ihmisen päälle se nälissään näyttää hampaitaan ja uhkaava mut vaaraton.1800 luvulla susi tappo ihmisen viimeksi lapsen ja susi oli vesikauhuinen..jes.
- Anonyymi
joo susia älkää pelätkö.ne voi murista mut ei ne tuu aikuisen ihmisen kimppuun.
- Anonyymi
Täällä on upeaa yksinkeskustelua.
- Anonyymi
Saakokannuksesta osasynteettistä 10w40 moottoriöljyä joka täyttää Fordin vaatimukset ja saako kannuksesta Fordiin sopivaa öljynsuodatinta? näin sivukysymys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saakokannuksesta osasynteettistä 10w40 moottoriöljyä joka täyttää Fordin vaatimukset ja saako kannuksesta Fordiin sopivaa öljynsuodatinta? näin sivukysymys
Kyl mää uskoisin et jopa halpa hallista irtoo noi. Jos ei, niin motorset palvelee.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904836
- 303422
- 2013202
- 513047
- 242985
Miten hitsissä ulosoton asiakas?
On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez3212846Kuule rakas...
Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl442727Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2362550- 532316
Törmättiin tänään
enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v252306