luin että monet on nähny karhun kannuksessa.no kerron minäkin näin ihan oikian körilään juoksin pois jase jäi popsimaan puolukoita olin menny sen marja paikalle.ja pyysin anteeksi.
karhu kannuksessa
6
928
Vastaukset
- Anonyymi
karhut syö paljon marjoja ja menee nukkumaan..ja minä vanhan liiton miehenä jos nään karhun en ilmoita kenellekään ettei tule hysteriaa..sudet käy koirien ja pien eläin kimppuun .mutta susi ei käy ihmisen päälle se nälissään näyttää hampaitaan ja uhkaava mut vaaraton.1800 luvulla susi tappo ihmisen viimeksi lapsen ja susi oli vesikauhuinen..jes.
- Anonyymi
joo susia älkää pelätkö.ne voi murista mut ei ne tuu aikuisen ihmisen kimppuun.
- Anonyymi
Täällä on upeaa yksinkeskustelua.
- Anonyymi
Saakokannuksesta osasynteettistä 10w40 moottoriöljyä joka täyttää Fordin vaatimukset ja saako kannuksesta Fordiin sopivaa öljynsuodatinta? näin sivukysymys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saakokannuksesta osasynteettistä 10w40 moottoriöljyä joka täyttää Fordin vaatimukset ja saako kannuksesta Fordiin sopivaa öljynsuodatinta? näin sivukysymys
Kyl mää uskoisin et jopa halpa hallista irtoo noi. Jos ei, niin motorset palvelee.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937