Mikä on arvon raadin mielestä paras aine käsitellä salongin puuosat? Tummahkon ruskeat puuosat veneen sisällä kauttaaltaan.
Sisäosat...
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Valkoisella maalilla. Tulee uusi ja raikas ilme.
- Anonyymi
Ei sovi veneeseen tuollainen kalsea "skandinaavisisustus".
- Anonyymi
Olen tehnyt varsin kattavat ja pitkäaikaiset testit eri aineista ja menetelmistä. Keräsin lähes kaikki Suomen markkinoilta löytyvän 1 ja 2-k lakat, vahat ja puuöljyt.
Ensimmäisenä vuotena eroja ei juuri syntynyt mutta pitkäaikaisissa testeissä parhaaksi on osoittautunut, yllättävää kyllä, testin edullisin biltsun puuöljy. Sitä myöten kun vanhat lakat hilseilee, teräsharjalla pois ja puuöljyä päälle.
Upea satiinipinta joka kestää. - Anonyymi
Olen samaa mieltä.
Helppo levitellä siveltimellä.
Uusintakäsittely n. kolmen vuoden välein ei vaadi pohjatöitä - Anonyymi
No se nyt riippuu siitä millä ne on käsitelty ja mikä on uudelleenkäsittelytarpeen syy.
- Anonyymi
Itse hion ja maalasin vaalean harmaalla ja lasikuitupinnat telasin valkoiseksi .
Käytännössä koko vene tehtiin uusiksi.
Nyt on kaunis ja raikas ilma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472