Vuorijuoksut Hiekkaharjulla

Moi petterit! Viime vuonna ei ollut Hiekka harjussa perinteisiä vuorijuoksu aikoja coronan vuoksi mutta tänä vuonna mennään kirpakassa syys säässä sitäkin kovempaa.

Sarjoja on tuttuun tapaan neljä eri sarjaa.

2 ‰ katkokävely harjulta Buccikseen, siellä neljä isoa stobea naamariin ja ulkona roskiksen kaato.

150 kg superraskaan sarjan rollaattori-sprintti 60 metriä loivaan alamäkeen kepeässä laitamyötäisessä. Avustaja sallittu matkalle ja keskioluen nautiskelu.

Korvikkeilla näkökykynsä menettäneiden parikävely ostarin ympäri seinästä tukea ottaen. Maali Bucciksen ovella jossa ovimies Rungvist sanoo hep ja vetää heijarin ohimoon.

Konttauskuntoisten pullukoiden kreikkalais roomalainen sumopaini, jossa pyritään vyöryttämään huomattavan ylipainoinen humalainen naapurin ukko ojaan ja syödään 8kpl pakastimesta juuri otettuja Lidlin lihiksiä pelkillä ikenillä ilman tekohampaita. Kenellä suu nopeiten tyhjä ja merkkipieru annettu, julistetaan sarjanvoittajaksi.

Jatkot ja palkintojenjako viereisessä metsikössä, jossa palavassa tynnyrissä voi lämmitellä käsiä tai polttaa makkaraa tikun nokassa.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Resupetterit.. mulla oli kerran juoksuaika.. se ei kelvannut selitykseksi käräjäoikeudessa eikä hovissa.. tuomio tuli insestistä omiin lapsiin sekaantumisista. Vaimo ei jostakin syystä odottanut miestään kotiin vaan oli vaihtanut lukot kun tulin niuvasta kolmen vuoden päästä kukka puskan kanssa..

By NumBaII, 60v

• Anonyymi

Onko sellaista sarjaa missä hoitaja työntää sängyssä ja toinen kannattelee tippapulloa?

S

• Anonyymi

Kuka olet avaaja 2010 vai TT vaiko molemmat.

• Anonyymi

Kuulostaa laadukkaan tasokkaalta. Hiekkaharjulaiset on kyllä urheilun ja matkailun kannalta omassa kastissaan. Numerosenseille onnea ja menestystä kisaan.

T 2010

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1861
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      143
      1741
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1562
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      167
      1382
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1375
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      151
      1326
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1183
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1055
    Aihe