Miten pesette lattiakaivon jossa on päällä neliönmuotoinen ritilä, ja sen alta saa nostettua metallisen "siivilän"? Yleensä näitä siivouskeskuksissa ja kuraeteisissä. Harjoittelupaikassa 4 vuotta sitten opetettiin että vesi lapioidaan sankoon, pestään kaivo ja lapioidaan pesuvesi pois. Muissa työkohteissa olen kuullut sanottavan: "lasketaan vettä kunnes vesi puhdistuu. Hiekat tietysti pitää ottaa pois". Kerran pääsin kurkkaamaan lopputulosta, kaivossa oli edelleen hiekkaa.
Lattiakaivon puhdistus
5
186
Vastaukset
- Anonyymi
eikö sinne sellaiseen saa jotain desinfioivaa vaikuttamaan joka irrottaa likoja hyvin?
Ja lopuksi mätetään isompi kiinteä törky pois kun on huuhdeltu lattiakaivo, ja vielä huljautetaan.- Anonyymi
Kloorilla pesen. Eilen kokeilin laskea vettä usean minuutin ajan likaiseen kaivoon. Ei mitään vaikutusta, edelleen musta vesi. Tuttuun tapaan kauhoin koko kaivon tyhjäksi ja pesin sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kloorilla pesen. Eilen kokeilin laskea vettä usean minuutin ajan likaiseen kaivoon. Ei mitään vaikutusta, edelleen musta vesi. Tuttuun tapaan kauhoin koko kaivon tyhjäksi ja pesin sitten.
Yleispuhdistusaine näy yhtä hyvin.
- Anonyymi
Minä otan roskapussin ja siihen kippaan töryt astiasta. Jopa kahdella aineella pesen, että hajua ei jää muiden päivää pilaamaan. Joka kerta olen pessyt teräs pinnat paska sankosta kiiltäväksi.
Talvella on pahinta kura hiekat jatkuvasti tukossa kaivo. Ei auta kuin enimmät paperilla kaivaa pois ensin. - Anonyymi
Vesiletkun paineella irtoaa hyvin enimmät kurat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle463159Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362681Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532624Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1112408Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle512183Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3511951- 1501586
- 751450
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231278Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.291218