Lattiakaivon puhdistus

Anonyymi

Miten pesette lattiakaivon jossa on päällä neliönmuotoinen ritilä, ja sen alta saa nostettua metallisen "siivilän"? Yleensä näitä siivouskeskuksissa ja kuraeteisissä. Harjoittelupaikassa 4 vuotta sitten opetettiin että vesi lapioidaan sankoon, pestään kaivo ja lapioidaan pesuvesi pois. Muissa työkohteissa olen kuullut sanottavan: "lasketaan vettä kunnes vesi puhdistuu. Hiekat tietysti pitää ottaa pois". Kerran pääsin kurkkaamaan lopputulosta, kaivossa oli edelleen hiekkaa.

5

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

eikö sinne sellaiseen saa jotain desinfioivaa vaikuttamaan joka irrottaa likoja hyvin?
      Ja lopuksi mätetään isompi kiinteä törky pois kun on huuhdeltu lattiakaivo, ja vielä huljautetaan.

• Anonyymi

Kloorilla pesen. Eilen kokeilin laskea vettä usean minuutin ajan likaiseen kaivoon. Ei mitään vaikutusta, edelleen musta vesi. Tuttuun tapaan kauhoin koko kaivon tyhjäksi ja pesin sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kloorilla pesen. Eilen kokeilin laskea vettä usean minuutin ajan likaiseen kaivoon. Ei mitään vaikutusta, edelleen musta vesi. Tuttuun tapaan kauhoin koko kaivon tyhjäksi ja pesin sitten.

Yleispuhdistusaine näy yhtä hyvin.

• Anonyymi

Minä otan roskapussin ja siihen kippaan töryt astiasta. Jopa kahdella aineella pesen, että hajua ei jää muiden päivää pilaamaan. Joka kerta olen pessyt teräs pinnat paska sankosta kiiltäväksi.

Talvella on pahinta kura hiekat jatkuvasti tukossa kaivo. Ei auta kuin enimmät paperilla kaivaa pois ensin.

• Anonyymi

Vesiletkun paineella irtoaa hyvin enimmät kurat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe