Eläin seksi

Anonyymi

Onko eläinseksi mielestäsi oikein? Minun mielestä omien kokemusten peruusteella se on oikein, jos eläin ei kärsi seksistä. Oma kokemus tapahtui koiran kanssa. Se oli minulla hoidossa 2 päivää. Ensimmäisenä, puhelimeni tippui pöydän alle ja konttasin hakemaan sen. Sitten poikakoira hyppäsi päälleni ja alkoi nylkyttämään. Seuraavana päivänä kävin suihkussa ja suihkun jälkeen menin huoneeseni sängylleni makoilemaan. Koira alkoi nuolemaan pilluani ja se tuntui ihanalta. Huomasin, ettei koira kärsi tilanteesta, joten menin kontalleen ja annoin sen hypätä päälleni. Ohjasin koiran peniksen oikeaan kohtaan ja se tuntui aivan ihanalta. Vaihtelin asentoja ja koira jatkoi laskien spermansa minun sisään. Sain myös ihan kunnolla ottaa suihin. Sänky oli märkänä seksin jälkeen. Myöhemmin koiranomistaja haki koiran pois. On koira ollut myöhemminkin minulla hoidossa ja joka kerta sain nautintoa. Onko kellään samanlaisia kokemuksia ja mitä mieltä olette seksistä eläimen kanssa.

81

16194

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt voitkin painua saunan taakse ja lopeta ittes eläimiin sekaantuja Hyi helvetti

• Anonyymi

on normaali haluta naida kaikkea!!!!!

• Anonyymi

voi vehnä tulin jo kaks kertaa!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on normaali haluta naida kaikkea!!!!!

Minäkin haluaisin naida koiran kanssa

• Anonyymi

Haluan kans!!

• Anonyymi

Ootko mies vai nainen?
        Trv labbisboy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko mies vai nainen?
        Trv labbisboy

Ei kun päästä vialla oleva eläimiin sekaantuja

• Anonyymi

Seksin saralla mun mielestäni kaikki sellainen on oikein, mikä tuottaa mielihyvää kaikille mukana oleville osapuolille, eikä asiaan sisälly vastentahtoisia tekoja, pettämistä tai lapsiin sekaantumista.

Jos joku moraalinvartija on eri mieltä, niin siitä vaan. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

• Anonyymi

Kokeile ens kerralla Heinolan setää, ei se elukasta paljoa eroa. Ja on kova haukkumaan muita kuten koirakin.

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣🤣👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣🤣👍

Näin kertoo itse Heinolan sedän iskä

• Anonyymi

Jos molemnat nauttii niin ilman muuta on hyväksyttävää. Ja kiva myös katsella 😉😊

• Anonyymi

Meillä oli vuohi ja kultainen noutaja. Koira alkoi hyppiä aina jalkaa vasten. Sain idean pidin naaras vuohta kiinni jalkojen välissä ja annoin koiran hypätä selkään tiedän että koiran patti ei saa mennä sisään muuten jää kiinni oli kovahomma seurata että patti kasvoi eikä sovi sisään. Sanovat että eläimellä on vain kiima-aikana halut.
      Kun vuohi tottui se antoi naida milloin vain se oikein köyristi selkää kun koira pani pitkään ja antoi koiran nuolla lopuksi kunnolla. Vuohi oppi siihen että vapaana ei päästänyt koira vaan antoi päällään lähdöt, mutta kun otin jalkojen väliin antoi koiran nuolla kunnolla ja hypätä päälle.

• Anonyymi

Saunan taakse ja kuula kalloon näille eläimiin sekaantujille

• Anonyymi

Koiralla tulee puolessa minuutissa eikä pane pitkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joken kans Leikin paljon!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiihottaa kovasti vasuri!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiihottraaa tee jo se!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei ole kun keskiikäinen setämies!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei ole kun keskiikäinen setämies!

laaki per 1 vuosi jos hyvin menee ehkä kannattaisi leikata kivekset!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta tekee sen monta kertaa kokemusta on terv paula

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta tekee sen monta kertaa nam nam

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta tekee sen monta kertaa kokemusta on terv paula

Pääsiskö mukaan , missä päin olet , paula , minä joensuussa ukm . Laita linkki

• Anonyymi

Olin kesällä tädin luona käymässä laitoin itselle varaston päätyyn yökamppeet olin ennenkin ollut siellä kesäisin. Illalla iltiin yöpaidassa kun iastuttiin keittiössä noutaja pyöri pöydän alla välillä ei liikkunut täti puhui jotenkin harkiten mietin nuoleeko koira olin lukenut kora juttuja netistä, koira kävi nuolemassa minunkin jalkoja ja pyrki pilluun. Kun täti meni vessaan lavitin jalkoja koira nuoli heti tuntui kivalta täti tuli ja vei koiran ulos sanoin voin ottaa koiran mukaan niin ei kukaan tule sisään.
      Lueskelin sängyssä koira oli lattialla nousin katsomaan koiraa se nousi ja tuli istumaan sängyn viereen kun rapsutin, koiran kalu oli ulkona aika pitkästi kosketin pillua ja annoin haistella kättä nousi heti seisomaan ja kalu näkyi hymyilytti vai sillälailla täti hoitaa. Makoilin sän gyssä koira nousi ja nuusti kättä ja jalkoja laittoi pään jalanpälle kun rapsutin kuono oli pillun vieressä käännyin kyljelleen työnsi heti kuonon housuihin ja nuoli laskin sievästi housuja nuoli kiivaammin laskin housut kokonaan pois kieli työntyi sisään tuli hullu halu nostin jalkaa pääsi kunnolla nuolemaan nousin istumaan sängyn reunalle levitin jalat koira nuoli koko ajan

Kumarruin vähän koira nuoli nännejä vapisin kiimasta menin seljälleen ja hieroin rintoja koira katsoi vähä aikaa ja nousi nosti käpälät sängylle tunsin karvaisen koiran jalkojen välissä siirryin reunalle koiran kalu kosketteli haaroja liikuin lisää kun koski reikänn työntyi voimalla annoin panna kalu kasvoi tuntui että halkean kalu paisui ja tunsin kipeää kalu paisui koira vinkui ruiski kuumaa koko ajan sisään en päässyt irti en kä halunnut lopulla valtava kalu liikkui sisässä ja siteen tuli pidin turkista kiinni ja melkein itkin tuntui niin hyvältä ihana kalu oli pitkään sisässä kunnes veti kivuliaasti pois. Katsoin kalua oli kuin lenkkimakkara iso ja pallo juuressa koira alkoi nuolemaan kalua ja lattiaa kun pillusta valui paljon lattialle.
      Aamulla täti tuli hakemaan aamupalalle hymyili ja sanoi vien koiran häkkiin.
      Illalla sanoi saat nukkua minun kanssa, kun mentiin sänkyyn täti oli alasti menin viereen alasti täti kuiskas oliko koira hyvä, olin varmaan punainen täti sanoi se osaa ja kutsui koiran se hyppäsi sänkyyn tädin päälle täti levitti jalat koira alkoi panna heti katsoin tätiä kuinka se nautti katsoi minua ja nauroi sillä on kylän isoin ja jaksaa koira oli pitkää nalkissa kunnes nousi. Täti kääntyi ja sanoi haistoin aamulla olette tutustuneet.
      Koira meni keittiöön täti sanoi käänny ja työnsi jalkani lattialle kutsui koran se hyppäsi heti selkään ja sisään nyt annoin pillua kuin narttu täti silitteli ja sanoi se ei kerro kellekkään tulin kaksi kertaa ennen kuin koira kunnolla laski sisään makasin pitkään sänky vasten täti veti kainaloon kuiskas haluan myös sinua nukahdin tädin kainaloon. Heräsin aamulla kun kieli kosketti hellää pillua täti maisteli nätisti ja hymyili.

• Anonyymi

Haluan teitä kaikkia koska pilluni on niin märkänä

• Anonyymi

Kiihottava tarina,kiitos..t.61ukm

• Anonyymi

Oi joi muistelen niitä ihania nuoruus aikoja maaseudun rauhassa kun iltasella hiivin navettaan kesäyön hämyssä laulu rastaat kauniisti liversi metsikössä kun minä silloin vielä niin kokematon teini poika asetin lypsy jakkaran Lempi lehmäni taakse ja sille minä kipusi Housuni laskin ja siirsin lehmän hännän hellästi Syrjän ja kas siinä oli hieman likainen mutta äärimmäisen himottava lehmän vittu ....muistan vieläkin sen ihanan tunteen kun sinne kovana seisovan kullini työnsin....se oli todellista eläimellistä elämän iloa kun työntelin kallullani menemään eläin nautti aivan selkeästi .jos joku tätä epäilee ...... Kaluni sylkäisi valtavalla voimalla sperma laukauksen ainakin yli metrin
      päähän voi niitä aikoja...siitä sitten hiljaa hiivin saunalle peseytymään hieman Sottaisaa puuha se oli.. hyvällä tyydyttyneellä mielellä nukkuun .joskus kävi mielessä semmoinen kauheus että jos tästä kiinni jään olisivat varmaan sulkeneet johonkin laitokseen. Mutta niin ei koskaan käyny hymyillen ja kuljen vapaana miehenä vieläkin....

• Anonyymi

Spedellä taas sekottaa buaahaa pysy jatkossakin siellä niuvanniemen suljetulla

• Anonyymi

Minä nuorena poikana satu lehmää panin. Neljä vuotta suhteemme kesti. Aivan ihania sessioita. Nyt vain fanni koira seurana.

• Anonyymi

H­­e­­i! Ku­­­tsum­me sinut kä­­ymään u­­ude­­­ss­­a chatissa! Meitä on yl­i mil­jo­­ona! 👉 http://1lingo.com/H/U4z8G5

• Anonyymi

Yleisesti sitä pidetään sairaana

• Anonyymi

Onneksi itselläni on bitbull se rouskuttaa tuommosen eläimiin sekaantujan pallit paskaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi itselläni on bitbull se rouskuttaa tuommosen eläimiin sekaantujan pallit paskaksi

Tuskin sinulla on tuon rotuista koiraa, koska kirjoitit rodun väärin. XD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskin sinulla on tuon rotuista koiraa, koska kirjoitit rodun väärin. XD

eikä minulla ole pallejakaan enään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

haapy end and joy

• Anonyymi

saunan takaa leikin kyrvälläni taas tänä viikonloppuna yksin( tosi mies)!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

haapy end and joy

tulin jo anna bitbull annan munaa taas!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikä minulla ole pallejakaan enään

lauon suuhusi mällejä ota nyt1

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiihottaa kovasti ota mälli Seppo!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

taidat olla huume diileri mokoma runkkari

• Anonyymi

Hankkisit paremman muijan, jolla olisi paremmat seksitaidot kun nykyiselläsi. Ei tarvisi sun elukkaa nussia.

• Anonyymi

moni tyttökoira antaa paljon eikä sano ei:)

• Anonyymi

Täällähän on paljon ns. vuohipaimenia hiekkaisemmasta etelästä.

• Anonyymi

hevosmiehet on parhaita!

• Anonyymi

Se olin minä. Olin pukeutunut koiraksi.

• Anonyymi

Hyi vitt

• Anonyymi

Lisää lehmä tarinoita kokemuksia.

• Anonyymi

meillä pari tanskan doggia laita mailia jos kiinnostaa

• Anonyymi

Kiinnostaa kyllä mutta missähän päin nämä koirulit ovat? ;)

• Anonyymi

Moi, kiinnostaisi erittäin paljon. Laitoin meiliä teille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi, kiinnostaisi erittäin paljon. Laitoin meiliä teille

Kummankohan meili toi alla oleva nyt oikein muuten on ? Tanskadoggien omistajan kanssa olisi kiva jatkaa juttua ainakin

• Anonyymi

love so much

• Anonyymi

Avauksessa on kyseessä eläimeen sekaantuminen, joka on yksi sodomian muodoista, (engl: bestiality).

Kaikessa missä kuvaukseen sisältyy merkkijono "seksi", on kyse vastakkaisten ihmissukupuolien välistä puuhastelua.

• Anonyymi

Mä haluisin olla mukana tämmösessä seksi aktissa!
      T:m36

• Anonyymi

pikku kyrvät itkee!!!

• Anonyymi

äidin kanssa panevat sanoo täällä!!

• Anonyymi

Kaikenlaisia keskusteluja sitä löytääkin🤣 Tosin sen verran voin sanoa että nuo jutut mistä täällä fantasioidaan on myös joillekin totta. He jotka sellaisia ovat kokeilleet/harrastavat eivät varmasti täällä asiasta huutelisi. Kaksi naista on henk.koht. kertonut tälläisistä kokemuksista ja molemmat olivat todella jännittyneitä asian suhteen ja eivät varmasti kertoisi johonkin keskustelupalstalle.

• Anonyymi

Mä koitin kerran panna meidän lehmää,vittu se potkaisi mut navetan seinään.

• Anonyymi

Sellaisen naisen kun sais joka antaa koirille, niin olisin kolmannessa taivaassa ja jos löytyy jotain naisia jotka haluaa olla että mies katsoo kun koira nuolee/nussii ota yhteyttä, omaa koiraa ei ole m33 kik.minavain1234567890

• Anonyymi

Otin meidän pystykorvan mukaan vaellukselle olin 21 vuotias juuri naimisiin mennyt ikiliikkuja kuljen paljon metsässä, Menin junalla ja bussilla aika lähelle lähtöpaikkaa katselin kartasta tuosta oikaisen maisemiin, matkaa noin kasi kymmentä kilometriä.
      onneksi koira on koulutettu pysyy lähellä, syötiin ja juotiin molemmat pienin anoksin noin kaksi kymmentä kilometria oli takana katsottiin leiripäikka ja tein tulet miten on opastettu veden viereen. Syötiin kuiva muonaa ja vähän leipää teltta pystyyn ja unten maille koira olo vähän ihmeissään piti käyttää ulko na useasti sitten nukkui vieressä aamuun. Jatkettiin matkaa ilma oli onneksi hyvä ei liian kuuma seuraava yöpyminen saatiin olla yksin.
      Kolmas yöpymis paikka siinä oli porukkaa kun olin yksinäinen nainen pojat teki tulet ja pitivät koirasta kun sai olla irti juomaakin tarjottiin otin vähän antoivat matkaan kun sanoin mene jonkin matkaa. Päästiin pienen järven luonoin viisi kilometriä katselin vaaran päältä onko ketään onneksi ei ketään löyty vanha nuotio paikka veden viereltä keiteltiin ruuat ja otin pojilta saamaa tosi väkevää viinaa tuntui kuin oli päässä. Rapsuttelin koiraa sanoin mennään uimaan kävelin alasti veteen koira kierti vähän aikaa ja tuli veteen alkoi tuntua että tulee kylmä mentiin telttaan ilma oli lämmin, kuivasin koiraa puun päällä istuen mentiin telttaan kaivoin viltin alla makuupussi uni tuli heti hesäsin kun koira nuoli pillua housun läpi kielsin tuli viereen mutta jäin kiva tunne sen kielestä menin seljälleen ajattelin olen hullu aiak pian koira haistoin märän pillun ja tuli kuin varkain jalkojen väliin ja nuoli vapisin tunteesta laitoin nänneihin suklaata kutsuin koraa tuli ja nuoli lisäsin suklaata tunne oli ihana en uskonut että näin haluan koira meni uudelleen nuolemaan pyöritin silmät kiinni nännejä koiran kieli sai tulemaan levitin käsillä pillua kieli meni syvemmälle vapisin pitkään kun orgasmi ensin oli tulossa ja kun tuli sen jälkeen kutsuin koraa se tuli vähän vatsalle laitoin viltin päälle olin jälki tunnelmissa laitoin suklaata rinnan alapuolelle koira liikui ja nuoli karvainen vatsa kiihotti koira nousi aina vähän tärisin kun karva tupsu koski pilluun rapsuttelin koiraa silloin vähän tuikkaili nauroin va noin lähellä teki muutaman kerran tuntui hyvältä vedin etujaloista silloin painoi sisään en osannut varoa vaan nautin pian tuntui liiankin hyvältä kehuin koiraa noin sitä pitää yllättäen se vain painui ja kasvoi tuntui tosi hyvältä, kun pääsi kokonaan pani nopeaan luoja miten se ruiski kalu kasvoi tosi isoksi kokeilin nakin paksunen osa pillussa mutta sisällä mielettömän iso kalu tulin ja halusin lisää olin sen naaras vähän pelotti mutta se tunne kun se raiskas minua sain taas orgasmin koira vaan oli liikkumatta aloin pelätä jonkin ajan päästä laski ja paljon sisään tuli tosi hyvä olo ja koira alkoi vähän liikkua kokeilin pillua se oli ihan limassa hieroin itseäni sain taas valtavan orgasmin halusin että se on isässä, rapsuttelin koiraa ja sanoin sille olet sinä oikea uros pikku hiljaa koira yritti ja yritti irti kun se pääsi sillä oli kauhean iso kalu ja alkoi nuolemaan sitä katsoin kuinka se sievästi nuoli ja kalu pieneni. Nousin ja vilkaisin ulos ei ketään menin pyyhe päällä rantaan ja pesin kunnolla.
      Kun lähdettiin jatkamaan matkaa kuumottava tunne oli pitkään haaroissa, sanoin koiralle olet sinä iso kaluinen se vain katsoi ja läähätti.
      Viimmeinen päivä meni välillä kivassa tunteessa ja välillä pelkäsin kaikkea tauteja.

Kotona muutaman päivän päästä kun luin nainen koira juttuja olo helpottui. Mieheni kanssa ollessa sängyssä ja olin seljällään pyysin kovempaa pääsin samaan hurjaan oloon . Ihana muisto jäi mieleen.

• Anonyymi

Sori vaan, mut tosi huonosti kirjoitettu. Ihan hyvä tarina, mut voi noita kirjotusvirheitä😬lisäks koirat ei saa syödä suklaata, se on niille hengenvaarallista😊

• Anonyymi

menit vielä sinne puroon pesemään pillun, nyt kalatkin haiseen pimpalle

• Anonyymi

Ei ole normaalia. Hyi helvetti.

• Anonyymi

Eipä se oikein ole eläinnon usein puollustuskyvytön mutta laki sen sallii jos ei eläintä satuta ainakin sen tiedon mukaan mikä mulla on asiasta kaipa se on niitä varten jotka ei naiselta pillua jotta eivät naisia ja lapsia ainakaan raiskaisi olisi ehkä syytä miettiä kuinka moni meidän kansanedustajista tuota harrastaa kun ei sitä ole kriminalisoitu

• Anonyymi

Sehän kriminalisoitiin viime vuoden alussa.

• haluis kunnol astutettvaks nartuks

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3404
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3093
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1953
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1916
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1887
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      22
      1756
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1459
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe