Virtsankarkailua voi kotikonstein vähentää.

Anonyymi

Vuosi 2020 oli meikämannelle pahin em.ongelmassa. Lääkkeistäkin on apua, mutta lantion seudun lihasten treeni vähentää hirmuisella rehkimisellä vaivan siedettäväksi.

Näin se tapahtuu: Tarvittet vaan laverin tai lämpimän lattian. Laitat jalat vaikka sohvan alle.
Istut lattialle. Ojennat kätesi suoriksi ylös. Lasket siinä asennossa kehosi makuulle.

Toista tämä liike sarjoissa istualle ja makuulle hitaasti niin että vatsalihakset joutuvat tekemään työtä.
Aloitin toukokuun alussa. Nyt 5 kuukauden päästä tuloksia on jo nähtävissä. Jokaisen harjoituskerran jälkeen on pidettävä välipäivä.

3

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvin iäkkäille vaipat olisivat ilmaisia, mutta terveyssektorille nekin maksavat. Kunta on jo valmiiksi lirissä. Tuntee olevansa pummi pyytäessään kunnalta lisäpalveluksia.

• Anonyymi

Treenissä on lieviä haittapuolia. 70:n vaatimattoman treenipäivän jälkeen pitää käydä vessassa heti kun tuntuu siltä.
      Viikolla 38 pujahti hiukan isompaakin asiaa pöksyyn kun olin ehtinyt marketin alueelle.
      Pokerina vaan hoitelin kassa asiat. Kotona pöksypyykki.

• Anonyymi

Vaatii vahvaa innostusta ja halua alkaa harrastamaan edes pientä kunnon kohotusta kun SA-harmaiden ajoista on kulunut yli 50 vuotta.

Tuloksia saa edes minimaalisia vain "lihasmuistin" avulla. Lihakset kun ovat wanhalla äijänkääkällä muuttuneet roikkuviksi nahkoiksi mm. käsivarsissa.

Virtsakarkailun väheneminen tulee siinä ohessa. Se innostaa jatkamaan. tl.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      72
      822
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      688
    3. 35
      557
    4. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      550
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      545
    6. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      542
    7. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      31
      530
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      510
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      507
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      444
    Aihe