Onko teillä mitään ajatusta miten ajattelitte

Anonyymi

Edetä tai lähestyä ikävöimäänne ihmistä? Vai onko tämä kirjoittaminen se joka tyydyttää kaikki tarpeet? Ei aikomusta lähestyä mitenkään ?

66

1248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oli vaikka mitä aikomuksia. Vuorosanat oli jo opeteltu lähes valmiiksi.
      Nyt tuli vaan mieleen, että hän ei taida enää sitä halutakaan.

      • Anonyymi

        Haluanpas


      • Anonyymi

        älä luule tai ajattele toisen puolesta tee niin kuin aioit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluanpas

        Ootpa sinä päättäväinen 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluanpas

        Tietysti haluat ja mä myös, mutta entäs hän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        älä luule tai ajattele toisen puolesta tee niin kuin aioit

        Ehkä, pitää miettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootpa sinä päättäväinen 🤔

        joo välillä tuntuu että monta rakkautta jää toteutumatta kun ei uskalla ujostuttaa tai luulee


      • Anonyymi

        Osaat ne vuorosanat sitten kun nähdään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaat ne vuorosanat sitten kun nähdään :)

        Osaan osaan. Miten voisin unohtaa :)


      • Anonyymi

        Et voi tietää, ellet kokeile


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi tietää, ellet kokeile

        Totta. Jää ikuiseksi arvoitukseksi, jos ei koskaan toimi.


    • Anonyymi

      Ajatukset alkavat karista tai tilanne ajautumassa pattitilanteeseen.Koska kirjoittamisen voima ei tee oikeutta eikä ole oma lähestymisosaaminen, tilanne on osattava ottaa vastaan aikuismaisesti.

    • Anonyymi

      Pitää varmaan jättää kohtalon käsiin, jos joskus vielä törmättäis, niin kattoo sitte mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.

    • Anonyymi

      Kosin heti jos saan tilaisuuden ja pystyn.

      • Anonyymi

        Pelottavaa, jos toiselle ihan puun takaa tulee. Himmaa vähä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelottavaa, jos toiselle ihan puun takaa tulee. Himmaa vähä.

        Älä nyt täällä ketään pyydä himmailemaan. Täällä ei voi kuin rohkaista.
        Kosi vaan ja heti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt täällä ketään pyydä himmailemaan. Täällä ei voi kuin rohkaista.
        Kosi vaan ja heti!

        🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️osanottoni kohteelle


    • Anonyymi

      En mitenkään se on varmasti paras teko mitä yleensäkään kykenen tekemään. Ajattelen vain yhteiskunnan parasta. Maailmassa on niin älykkäitä ihmisiä että ne pystyvät kuuhunkin menemään. Minä en pysty olen pelkkä paska.

    • Anonyymi

      Ainakin viimeiset kahdeksan vuotta on ollut sellaista aikaa että se on vaikuttanut, tähänkin päivään. Enkä tiedä toisenkaan elämätilanteesta, toiveista tai haluista.
      En tosiaan tiedä mitä tuleman pitää.

    • Anonyymi

      Jätän rauhaan niin paljon kun voin.

      • Anonyymi

        Järjestyy.


    • Anonyymi

      Ajattelin kysyä salilla olevaa naista ulos, mutta miten tuon tekisi ilman että saa hullun ahdistelijan leimaa? Ilmeisesti jollain lailla kiinnostunut kun tuntuu katseet kohtaavan usein, mutta tiedä nyt näistä.

      • Anonyymi

        Oletteko puheväleissä, ts. olisko helppo heittää ehdotus ohi mennen tai tarjota puhelinnumeroa ja pyytää pistämään viestiä, jos kiinnostais lähteä kahville tms? En ehkä lähtis siinä muiden ihmisten keskellä pitkällisesti sopimaan treffeistä, voi olla toisellekin kiusallista, jos on vaikka tuttuja paikalla.

        Joku joskus on kuulemma jättänyt puhelinnumeron auton tuulilasiin. Siinä on tietty se riski, että jää huomaamatta, lähtee tuulen mukana tai kastuu, etkä itse tiedä sitä ja luulet, ettei kiinnostanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko puheväleissä, ts. olisko helppo heittää ehdotus ohi mennen tai tarjota puhelinnumeroa ja pyytää pistämään viestiä, jos kiinnostais lähteä kahville tms? En ehkä lähtis siinä muiden ihmisten keskellä pitkällisesti sopimaan treffeistä, voi olla toisellekin kiusallista, jos on vaikka tuttuja paikalla.

        Joku joskus on kuulemma jättänyt puhelinnumeron auton tuulilasiin. Siinä on tietty se riski, että jää huomaamatta, lähtee tuulen mukana tai kastuu, etkä itse tiedä sitä ja luulet, ettei kiinnostanut.

        Emme ole vielä jutelleet. Lähinnä vain katseita vaihdttu. Tuo juuri tuossa on, ettei viiti kesken treenien mennä kyselee kun ei tiedä onko tämä soveliasta toiselle. Itse en kyllä juurikaan välitä vaikka joku kysyisikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme ole vielä jutelleet. Lähinnä vain katseita vaihdttu. Tuo juuri tuossa on, ettei viiti kesken treenien mennä kyselee kun ei tiedä onko tämä soveliasta toiselle. Itse en kyllä juurikaan välitä vaikka joku kysyisikin.

        Mites vähän pidemmän kaavan kautta: otat ensin vähän kontaktia, kysyt jotain tai heität jonkun kommentin (ei tietenkään ulkonäköä tms) ja tutkailet, miten reagoi ja jos vaikuttaa kiinnostuneelta, niin parin kerran jälkeen heität puhelinnumeron lapulla ja pyydät pistämään viestiä, jos kiinnostaa tavata salin ulkopuolella?


      • Anonyymi

        Joku voi tuosta ahdistua, sillä kaikille se ei ole "lihatiski", baarit on sitä varten. Onneksi niitä vain naisten ja miesten saleja on tuosta syystä joissakin kaupungeissa ja ne on usein auki 24/7, ettei kenenkään tarvitse ahdistua toisen lähestymisyrityksistä. Toisaalta jos itse tulee sekasalille tietoisesti, voihan siinä olla osalla se intressi, että mennään myös "katselemaan".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku voi tuosta ahdistua, sillä kaikille se ei ole "lihatiski", baarit on sitä varten. Onneksi niitä vain naisten ja miesten saleja on tuosta syystä joissakin kaupungeissa ja ne on usein auki 24/7, ettei kenenkään tarvitse ahdistua toisen lähestymisyrityksistä. Toisaalta jos itse tulee sekasalille tietoisesti, voihan siinä olla osalla se intressi, että mennään myös "katselemaan".

        No, ei työpaikkakaan ole lihatiski ja kyllä sielläkin suhteita syntyy.

        Jos on katseet kohdanneet enemmänkin kuin kerran, "aloittajalla" pelisilmää ja vielä vähän kokeilee kepillä jäätä ennen kuin ryhtyy tositoimiin, niin en itse ainakaan pahastuisi.

        Toki riippuu varmaan tyypistäkin, jos tuijottelee takamusta kyykkyjen aikana, niin tilanne on vähän eri kuin jos katsoo silmiin ohikulkiessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ei työpaikkakaan ole lihatiski ja kyllä sielläkin suhteita syntyy.

        Jos on katseet kohdanneet enemmänkin kuin kerran, "aloittajalla" pelisilmää ja vielä vähän kokeilee kepillä jäätä ennen kuin ryhtyy tositoimiin, niin en itse ainakaan pahastuisi.

        Toki riippuu varmaan tyypistäkin, jos tuijottelee takamusta kyykkyjen aikana, niin tilanne on vähän eri kuin jos katsoo silmiin ohikulkiessa.

        Työpaikalla tulee olla erittäin varovainen; kenenkään töitä ei saa häiritä ja ketään ei saa ahdistella. Jo se, että ei toivottu henkilö ilmaisee kiinnostuksen, voi ahdistaa joitakin ja jatkossa voi olla vaikeuksia tehdä töitä. Kaikki ei myöskään halua töitä ja ihmissuhteita sotkea - ja sitä pitää kunnioittaa.

        Oletko itse sitten se "pelisilmäinen aloittaja" ja tuo, jonka viestiin viittasin? Miehenä siis olet aloittanut vilkuilun. Tähtäätkö aina samaan aikaan salille kuin se vilkuilemasi nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työpaikalla tulee olla erittäin varovainen; kenenkään töitä ei saa häiritä ja ketään ei saa ahdistella. Jo se, että ei toivottu henkilö ilmaisee kiinnostuksen, voi ahdistaa joitakin ja jatkossa voi olla vaikeuksia tehdä töitä. Kaikki ei myöskään halua töitä ja ihmissuhteita sotkea - ja sitä pitää kunnioittaa.

        Oletko itse sitten se "pelisilmäinen aloittaja" ja tuo, jonka viestiin viittasin? Miehenä siis olet aloittanut vilkuilun. Tähtäätkö aina samaan aikaan salille kuin se vilkuilemasi nainen?

        En ole pelisilmäinen aloittaja, naisena kommentoin sivusta. Luottaisin siihen että suurin osa ihmisistä osaa lukea toisia oikein. Eiköhän me aika nopeasti kuolla sukupuuttoon, jos ainoa paikka luoda ihmissuhteita on baari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole pelisilmäinen aloittaja, naisena kommentoin sivusta. Luottaisin siihen että suurin osa ihmisistä osaa lukea toisia oikein. Eiköhän me aika nopeasti kuolla sukupuuttoon, jos ainoa paikka luoda ihmissuhteita on baari?

        Korjaan heti, joo ei kuolla sukupuuttoon, mutta jos baarit ei kiinnosta ja toisaalta on yhteinen harrastus, niin eikös silloin jo ole hyviä perusteita toimivalle suhteelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole pelisilmäinen aloittaja, naisena kommentoin sivusta. Luottaisin siihen että suurin osa ihmisistä osaa lukea toisia oikein. Eiköhän me aika nopeasti kuolla sukupuuttoon, jos ainoa paikka luoda ihmissuhteita on baari?

        Ei kaikki osaa lukea eikä käyttäytyä. Tälläkin palstalla pyörii myös sellaisia miehiä, jotka eivät osaa käyttäytyä palstalla eikä sen ulkopuolella ja sen näkee viesteistäkin ja tiedän sen sattuneesta syystä muutenkin.

        En sanonut, että ainoa, sanoin, että baarit on niitä perinteisiä "lihatiskejä". Itse en baarista etsisi vaan niistä sosiaalisista ympyröistä, joissa liikun. Toisaalta moni löytää myös netistä tänä some-aikana. Olen muutenkin niin marginaali-ihminen, että jostain salilta tuskin ketään löytäisin tai se olisi kovin epätodennäköistä; se olisi kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaan heti, joo ei kuolla sukupuuttoon, mutta jos baarit ei kiinnosta ja toisaalta on yhteinen harrastus, niin eikös silloin jo ole hyviä perusteita toimivalle suhteelle?

        Ei minuakaan baarit kiinnosta muuten kuin hyvässä seurassa ja harvoin ja sinne tosiaan mennään ystävien kanssa aikaa viettämään. Tuon salin moni voi kokea intiimiksi paikaksi tai alueeksi, jossa hikoillaan ja tehdään henkillökohtaista liikuntasuoritusta, sen vuoksi jotkut voi kokea sen lähestymispaikkana ahdistavana. Itse ainakin kokisin. Ihan sama, jos joku yrittäisi tulla iskemään jossain uimahallissa, en itse ainakaan pitäisi siitä.

        Itselleni ei pelkkä yhteinen harrastus riitä perustaksi toimivalle suhteelle, aika paljon muutakin pitää löytyä ja pitää olla varma siitä, että löytyy ennen kuin lähestyy. Toki elämäntapakin voi ja tulee yhdistää. Yhteiset arvot ja asenteet on kaikkein tärkein. Tietysti monenlaista sisäistä ja ulkoistakin ominaisuutta toivoo ja odottaa. En nyt sano, että joku sali olisi täysin poissuljettu mutta vähän arveluttava ympäristönä lähestyä ja tehdä tuttavuutta. Itse ainakin koen asian noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki osaa lukea eikä käyttäytyä. Tälläkin palstalla pyörii myös sellaisia miehiä, jotka eivät osaa käyttäytyä palstalla eikä sen ulkopuolella ja sen näkee viesteistäkin ja tiedän sen sattuneesta syystä muutenkin.

        En sanonut, että ainoa, sanoin, että baarit on niitä perinteisiä "lihatiskejä". Itse en baarista etsisi vaan niistä sosiaalisista ympyröistä, joissa liikun. Toisaalta moni löytää myös netistä tänä some-aikana. Olen muutenkin niin marginaali-ihminen, että jostain salilta tuskin ketään löytäisin tai se olisi kovin epätodennäköistä; se olisi kuin etsisi neulaa heinäsuovasta.

        Itse en varsinaisesti etsi mistään, jossain vain osuu kohdalle mielenkiintoisia ihmisiä ja jos katseet kohtaa ja kiinnostus vaikuttaa molemminpuoliselta, niin miksi ei voisi tutustua paremmin oli paikka sitten sali, baari, työpaikka tai kirkko?

        Olen näköjään onnistunut pitämään ällötykset kaukana, kun en oikein osaa hahmottaa tässä mitään ongelmaa. Ja joo, kyllä on parisuhteita takana. Ehkä olen sitten vaan niin tyly ei-toivottuja henkilöitä kohtaan, että eivät ole erehtyneet edes kokeilemaan onneaan :D

        Olisko lopputulos sitten, että osaan meistä saa ottaa kontaktia salilla ja osaan ei ja kannattaa ainakin yrittää käyttää sitä pelisilmää?

        - sama nainen kuin edellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en varsinaisesti etsi mistään, jossain vain osuu kohdalle mielenkiintoisia ihmisiä ja jos katseet kohtaa ja kiinnostus vaikuttaa molemminpuoliselta, niin miksi ei voisi tutustua paremmin oli paikka sitten sali, baari, työpaikka tai kirkko?

        Olen näköjään onnistunut pitämään ällötykset kaukana, kun en oikein osaa hahmottaa tässä mitään ongelmaa. Ja joo, kyllä on parisuhteita takana. Ehkä olen sitten vaan niin tyly ei-toivottuja henkilöitä kohtaan, että eivät ole erehtyneet edes kokeilemaan onneaan :D

        Olisko lopputulos sitten, että osaan meistä saa ottaa kontaktia salilla ja osaan ei ja kannattaa ainakin yrittää käyttää sitä pelisilmää?

        - sama nainen kuin edellä

        Niin kauan kuin ei mene toisen henkilökohtaiselle alueelle tunkemaan ja ymmärtää kunnioittaa toisen henk.koht. tilaa, on ok. Eri ihmisistä sitten riippuu, mitkä paikat koetaan sopiviksi lähestyä.

        Tietysti yksityisyyden raiskaajat on sitten erikseen ja jopa niissä on sellaisia, etteivät ymmärrä, että ketään ei voi saada terveeseen ja tasapainoiseen suhteeseen sairaalta pohjalta. Jotkut voi tuossa kohtaa mennä siis ihan sairaisiin tekoihin; aijoittaa omat menonsa toisen menoihin, seurailla ja vainota "ihastuksen kohdettaan". Kaikilla tosiaan ei ole sitä "pelisilmää", jos ihminen on henkisesti sairas ja häiriintynyt. Minä olen törmännyt tuollaisiinkin ja niitä löytyy sekä miehistä että naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työpaikalla tulee olla erittäin varovainen; kenenkään töitä ei saa häiritä ja ketään ei saa ahdistella. Jo se, että ei toivottu henkilö ilmaisee kiinnostuksen, voi ahdistaa joitakin ja jatkossa voi olla vaikeuksia tehdä töitä. Kaikki ei myöskään halua töitä ja ihmissuhteita sotkea - ja sitä pitää kunnioittaa.

        Oletko itse sitten se "pelisilmäinen aloittaja" ja tuo, jonka viestiin viittasin? Miehenä siis olet aloittanut vilkuilun. Tähtäätkö aina samaan aikaan salille kuin se vilkuilemasi nainen?

        Samaan aikaan ainakin yritän. Aina ei tietenkään mahdollista menojen takia. Täytyy nyt yrittää ainakin moikata ensiksi ja katsoa miten reagoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaan aikaan ainakin yritän. Aina ei tietenkään mahdollista menojen takia. Täytyy nyt yrittää ainakin moikata ensiksi ja katsoa miten reagoi.

        Tuuthan kertomaan, miten homma etenee/miten kävi. Pidän sulle peukkuja 👍

        - Keskusteluun osallistunut nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaan aikaan ainakin yritän. Aina ei tietenkään mahdollista menojen takia. Täytyy nyt yrittää ainakin moikata ensiksi ja katsoa miten reagoi.

        No aika "hiimaa", jos joku alkaa toisen kautta aikatauluttaa omia treenejään. Itseäni ahdistaisi mutta kukin tavallaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aika "hiimaa", jos joku alkaa toisen kautta aikatauluttaa omia treenejään. Itseäni ahdistaisi mutta kukin tavallaan!

        Mä en tarkkaile muiden treenaajien aikatauluja siten, että osaisin ajatella että joku niitä fiksailee mun takia, saati sitten edes olla niin itserakas... Ei siis ahdistais mua ainakaan.

        Jos jonkun mielenkiintoisen henkilön, jonka kanssa "katseet kohtaa", havaitsee käyvän sopivasti samoina aikoina, niin mikäs sen mukavampaa ja vielä parempi, jos kokisi mut niin ihanaksi, että mun mukaan vielä aikatauluttaisi treeninsäkin <3.

        T. Salinainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en tarkkaile muiden treenaajien aikatauluja siten, että osaisin ajatella että joku niitä fiksailee mun takia, saati sitten edes olla niin itserakas... Ei siis ahdistais mua ainakaan.

        Jos jonkun mielenkiintoisen henkilön, jonka kanssa "katseet kohtaa", havaitsee käyvän sopivasti samoina aikoina, niin mikäs sen mukavampaa ja vielä parempi, jos kokisi mut niin ihanaksi, että mun mukaan vielä aikatauluttaisi treeninsäkin <3.

        T. Salinainen

        Tuossahan tuo edellä oleva sanoi, että ajoittaa treeninsä naisen treeneihin, jos voi. Eihän siinä mistään itserakkaudesta myöskään ole kysymys, jos huomaa, että joku on aina samaan aikaan kuin itse; sehän on vain havainto. Tsiisus!

        Toivottavasti nämä katselijat sitten törmää samaan aikaan salilla mieluiten niin, ettei muita ole; saavat sitten koko salin omaan käyttöön. "Hiimailijat" varmaan suosii tai heidän kannattaisi suosia niitä 24/7 salien myöhäisiä ilta- ja yöaikoja, että voivat keskenään vetää oikein kiihkeät treenit ja tuijotella estottomasti toisiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossahan tuo edellä oleva sanoi, että ajoittaa treeninsä naisen treeneihin, jos voi. Eihän siinä mistään itserakkaudesta myöskään ole kysymys, jos huomaa, että joku on aina samaan aikaan kuin itse; sehän on vain havainto. Tsiisus!

        Toivottavasti nämä katselijat sitten törmää samaan aikaan salilla mieluiten niin, ettei muita ole; saavat sitten koko salin omaan käyttöön. "Hiimailijat" varmaan suosii tai heidän kannattaisi suosia niitä 24/7 salien myöhäisiä ilta- ja yöaikoja, että voivat keskenään vetää oikein kiihkeät treenit ja tuijotella estottomasti toisiaan.

        Tässä vielä vinkkejä niille, jotka tsiikailee salilla ja ehkä yrittää iskeäkin sieltä jonkun. Ei muuta kuin iskemään! :DDDDDD ;D
        https://www.youtube.com/watch?v=ejqiBEBZH00
        https://www.youtube.com/watch?v=sRSsUQziVGE
        https://www.youtube.com/watch?v=SG59EaEaWGk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossahan tuo edellä oleva sanoi, että ajoittaa treeninsä naisen treeneihin, jos voi. Eihän siinä mistään itserakkaudesta myöskään ole kysymys, jos huomaa, että joku on aina samaan aikaan kuin itse; sehän on vain havainto. Tsiisus!

        Toivottavasti nämä katselijat sitten törmää samaan aikaan salilla mieluiten niin, ettei muita ole; saavat sitten koko salin omaan käyttöön. "Hiimailijat" varmaan suosii tai heidän kannattaisi suosia niitä 24/7 salien myöhäisiä ilta- ja yöaikoja, että voivat keskenään vetää oikein kiihkeät treenit ja tuijotella estottomasti toisiaan.

        Jos joku käy samaan aikaan sun kanssa niin päätteletkö, että se käy sun takia siellä siihen aikaan? Mä en.

        Ja mitä se haittaa jos salilla on muita samaan aikaan, kun jotkut ihastuneet vilkuilee tosiaan? Häiritkseekö sen sun treeniä? Mä en ainakaan kiinnitä muihin huomiota, katselee siellä sitten joku potentiaalinen pariskunta toisiaan tai ei.

        Mä keskityn salilla omaan treeniin, en muiden menemisiin tai tuijotteluihin, enkä oleta että mun tekemiset kiinnostaa ketään muuta. Jos bongaan mielenkiintoisen hahmon ja hänkin vaikuttaa kiinnostuneelta, niin mitä se muille kuuluu? Juu, varovaisesti katselen ja jos saan vastakaikua, niin jatkan. Joo, tasan yksi tällainen henkilö on osunut kohdalle, eli en käy salilla iskemässä miehiä. Ihan treenaamassa käyn, sattui vain työtapaturma että silmiin osui miellyttävänoloinen mies.

        Tsiisus :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossahan tuo edellä oleva sanoi, että ajoittaa treeninsä naisen treeneihin, jos voi. Eihän siinä mistään itserakkaudesta myöskään ole kysymys, jos huomaa, että joku on aina samaan aikaan kuin itse; sehän on vain havainto. Tsiisus!

        Toivottavasti nämä katselijat sitten törmää samaan aikaan salilla mieluiten niin, ettei muita ole; saavat sitten koko salin omaan käyttöön. "Hiimailijat" varmaan suosii tai heidän kannattaisi suosia niitä 24/7 salien myöhäisiä ilta- ja yöaikoja, että voivat keskenään vetää oikein kiihkeät treenit ja tuijotella estottomasti toisiaan.

        Itse käyn normaalisti salilla erittäin epäsäännöllisesti ja näin tulisi nähtyä ehkä joka toinen kuukausi. Tuossa ajassa nyt ei mitään saa aikaiseksi, joten 100x parempi mennä noin samoihin aikoihin.

        -Viestin aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku käy samaan aikaan sun kanssa niin päätteletkö, että se käy sun takia siellä siihen aikaan? Mä en.

        Ja mitä se haittaa jos salilla on muita samaan aikaan, kun jotkut ihastuneet vilkuilee tosiaan? Häiritkseekö sen sun treeniä? Mä en ainakaan kiinnitä muihin huomiota, katselee siellä sitten joku potentiaalinen pariskunta toisiaan tai ei.

        Mä keskityn salilla omaan treeniin, en muiden menemisiin tai tuijotteluihin, enkä oleta että mun tekemiset kiinnostaa ketään muuta. Jos bongaan mielenkiintoisen hahmon ja hänkin vaikuttaa kiinnostuneelta, niin mitä se muille kuuluu? Juu, varovaisesti katselen ja jos saan vastakaikua, niin jatkan. Joo, tasan yksi tällainen henkilö on osunut kohdalle, eli en käy salilla iskemässä miehiä. Ihan treenaamassa käyn, sattui vain työtapaturma että silmiin osui miellyttävänoloinen mies.

        Tsiisus :D

        En käy salilla, ainakaan tällä hetkellä. En myöskään päättele tuollaista. Pälli. :) Tuossa edellähän joku mies myönsi, että ajoittaa jonkun naisen kanssa samaan aikaan treenit. Toivon tuollaisille ajoittajille siis myöhäistä ilta- tai yötreenausta, että saavat tuijotella toisiaan estottomasti. Toisaalta jos itse huomaan tuollaista silmäpeliä toisten välillä, saattaisin ihan piruuttain päästää ilmaa kesken toisten kiihkeiden katseiden. Ehkä se illuusio sitten vähän rikkoutuisi. (Naurattaa!) ;)

        Tosin pitäisi innostua salitreeneistä terveyden vuoksi itsenikin. Ehkä saatan tsiikailla syrjäsilmällä luvan kanssa tiukkapeppuisia uroksia siellä, kun kerran ne uroksetkin kattelee siellä ainakin tämän ketjun perusteella neitokaisia. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en varsinaisesti etsi mistään, jossain vain osuu kohdalle mielenkiintoisia ihmisiä ja jos katseet kohtaa ja kiinnostus vaikuttaa molemminpuoliselta, niin miksi ei voisi tutustua paremmin oli paikka sitten sali, baari, työpaikka tai kirkko?

        Olen näköjään onnistunut pitämään ällötykset kaukana, kun en oikein osaa hahmottaa tässä mitään ongelmaa. Ja joo, kyllä on parisuhteita takana. Ehkä olen sitten vaan niin tyly ei-toivottuja henkilöitä kohtaan, että eivät ole erehtyneet edes kokeilemaan onneaan :D

        Olisko lopputulos sitten, että osaan meistä saa ottaa kontaktia salilla ja osaan ei ja kannattaa ainakin yrittää käyttää sitä pelisilmää?

        - sama nainen kuin edellä

        Tykkäsin sun normaalista asenteesta elämään mikä noista viesteistä huokuu. Juuri noin. Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kauan kuin ei mene toisen henkilökohtaiselle alueelle tunkemaan ja ymmärtää kunnioittaa toisen henk.koht. tilaa, on ok. Eri ihmisistä sitten riippuu, mitkä paikat koetaan sopiviksi lähestyä.

        Tietysti yksityisyyden raiskaajat on sitten erikseen ja jopa niissä on sellaisia, etteivät ymmärrä, että ketään ei voi saada terveeseen ja tasapainoiseen suhteeseen sairaalta pohjalta. Jotkut voi tuossa kohtaa mennä siis ihan sairaisiin tekoihin; aijoittaa omat menonsa toisen menoihin, seurailla ja vainota "ihastuksen kohdettaan". Kaikilla tosiaan ei ole sitä "pelisilmää", jos ihminen on henkisesti sairas ja häiriintynyt. Minä olen törmännyt tuollaisiinkin ja niitä löytyy sekä miehistä että naisista.

        Liioittelet. Mies oli pyytämässä naista ulos eikä vainoamassa häntä. Ei kannata noita pelkojaan joka paikkaan olla tunkemassa. Enemmistä ihmisistä on ihan terveitä ja ihastuminen ei ole rikos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liioittelet. Mies oli pyytämässä naista ulos eikä vainoamassa häntä. Ei kannata noita pelkojaan joka paikkaan olla tunkemassa. Enemmistä ihmisistä on ihan terveitä ja ihastuminen ei ole rikos.

        En viitannut kyseiseen mieheen tuolla viestini loppuosiolla enkä tiedä kenestäkään yksityiskohtia, joten ei voi mennä syväanalyysiin.

        Itseäni on vainottu sairaiden miesten osalta, joten todellakin tiedän, mistä puhun ja se toki näkyy myös vastauksessani. Ei kaikki tietenkään sellaisia ole mutta niitäkin on, ikävä kyllä. En itse halua, että kukaan ajoittaa myöskään elämäänsä minun mukaan tai juoksee perässä, jos ei ole parisuhteessa kanssani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse käyn normaalisti salilla erittäin epäsäännöllisesti ja näin tulisi nähtyä ehkä joka toinen kuukausi. Tuossa ajassa nyt ei mitään saa aikaiseksi, joten 100x parempi mennä noin samoihin aikoihin.

        -Viestin aloittaja

        Selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En viitannut kyseiseen mieheen tuolla viestini loppuosiolla enkä tiedä kenestäkään yksityiskohtia, joten ei voi mennä syväanalyysiin.

        Itseäni on vainottu sairaiden miesten osalta, joten todellakin tiedän, mistä puhun ja se toki näkyy myös vastauksessani. Ei kaikki tietenkään sellaisia ole mutta niitäkin on, ikävä kyllä. En itse halua, että kukaan ajoittaa myöskään elämäänsä minun mukaan tai juoksee perässä, jos ei ole parisuhteessa kanssani.

        Mikähän se on että jotkut vetää noita sairaita ihan magneetin lailla? Kannattaisiko miettiä etukäteen eikä lähteä joka miehen kelkkaan Suurimmalla osalla ihmistä on muutama suhde elämässä eikä tuollaista sähläystä sinne tänne. Jos tuota useinkin tapahtuu niin kannattaa miettiä miten nuo tilanteet voi välttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän se on että jotkut vetää noita sairaita ihan magneetin lailla? Kannattaisiko miettiä etukäteen eikä lähteä joka miehen kelkkaan Suurimmalla osalla ihmistä on muutama suhde elämässä eikä tuollaista sähläystä sinne tänne. Jos tuota useinkin tapahtuu niin kannattaa miettiä miten nuo tilanteet voi välttää.

        Ei kyllä itseeni liity mitenkään ja todella omituista syyllistämistä ja virheanalyysiä!!! Eihän sen persoonallisuushäiriöisen miehen/miesten käyttäytyminen, jonka kanssa et ole koskaan edes seurustellut, ole kohteen/naisen syy tietenkään. En lähde joka miehen kelkkaan enkä varsinkaan häiriintyneiden urpojen kelkkaan. Minun kriteerit kumppanille on erittäin korkeat. Tietysti kiltti ihminen voi olla paskamagneetti monesta syystä. Kiltti ihminenkin onneksi usein sisuuntuu jossain vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäsin sun normaalista asenteesta elämään mikä noista viesteistä huokuu. Juuri noin. Sivusta.

        Kiitos 😊


    • Anonyymi

      Lenkille missä joskus hyvin kauan tuntemani ihmisen kanssa oltiin samaan aikaan, mutta emme olleet ihan lähellä toisiamme.

    • Anonyymi

      Ei sitte pienintäkään. Paitsi jos kadulla kävellään vastaan ja tunnistan. Jos tunnistan. Sit meen juttelee.

      T mies20-30

    • En ajatellut ahdistella häntä mitenkään. Luulen että parempi, kun en häiritse mitenkään ja annan olla kaikessa rauhassa. Hänen mielipidettä en asiaan varmaksi tiedä, ei ole kertonut haluaako olla rauhassa vai ei, mutta jätän tämän omien arvailujeni varaan. Tulkitsen ominpäin, että minun puuttuminen hänen elämästä ei haittaa mitenkään, jolloin läsnäoloni ei ole välttämätöntä.

      Itsellenikin ehkä parempi niin, että ei ala elättelemään mitään utopistisia toiveita mistään. Etäisyyden ottaminen toimii parhaiten, jos meinaa liikaa villiintyä.

    • Anonyymi

      En voi lähestyä, kun en tiedä onko hän varattu. Hän tietää, etten ole, joten jos hän pitää minusta, edes ystävänä, voi kyllä lähestyä. Ja kunhan kiusaan täällä itseäni, kun on tylsää.

      • Anonyymi

        Mistä hän tietää sen ettet ole varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä hän tietää sen ettet ole varattu?

        No ei mistään.


    • Anonyymi

      Oli hyväkin suunnitelma mutta välttävä ajanhallinta ja ihmiset nyt taas koitui kohtalokseni. Jokin suurempi voima koittaa sanoa että että parempi ettet pääse edes puhe etäisyydelle.. Tiedä sitten suojeleeko se voima, minua, häntä, molempia vai koko maapalloa varmalta tuholta? Niin monta epäonnistunutta yritystä että ei tälle voi enään kuin nauraa.

    • Anonyymi

      Seuraavan kerran kun näen, kysyn numeroa. 😐

    • Anonyymi

      Ei ole mitään ajatusta siitä.

    • Anonyymi

      Ajatukset alkavat karista ja näin... lol dude! Mä tykkään lukea, jos on kunnon sanamaalari puikoissa.

      Sit mul on bauttista 30 välilehtee auki koko ajan. I need my *hit!

    • Anonyymi

      Kirjoittaminen ei tyydytä yhtään mitään. Tuuleen huutelua koko homma. Enää en kirjoita juurikaan mitään. Yhteen aikaan olin tulla hulluksi näiden tunteideni kanssa, joten kirjoitin tunteitani ulos. Mutta ei se mitään auta. Irl en ole hänelle olemassa, joten mitäpä voin tehdä kuin hävitä ihmisvirtaan. Ja yrittää tehdä elämästäni muuten mielekkään.Hn

      • Anonyymi

        Ja tähän vielä pieni muistutus, että palstalla on ainakin 4-5 Hn. Olen vain yksi heistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tähän vielä pieni muistutus, että palstalla on ainakin 4-5 Hn. Olen vain yksi heistä.

        tai no 7-10 nyt ainakin.


      • Anonyymi

        ei noista kannata valittää pasi


    • Anonyymi

      Jos aloittaja on mies, suosittelen lähettämään viestin, joka saa naisen hymyilemään ja iloiseksi.

    • Anonyymi

      Onhan mulla. Kun se tulisi sen verran vastaan, että pääsisin asiaan.
      Hyvää yötä maailma.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3520
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2942
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2830
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2718
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2624
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2425
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      2024
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1857
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      42
      1763
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      160
      1684
    Aihe