TV-lääkäri Pippa Laukka ottaa kantaa kauneusleikkaushuhuihin: "Parikymppisenä olisi ehkä..."

Pippa Laukka on 51-vuotias ja hyvässä kunnossa. Huhuja Laukan kauneusleikkauksista ja hiuslisäkkeistä on kiirinyt. Laukalla on hyvä vastaus epäilyksiin: https://www.suomi24.fi/viihde/tv-laakari-pippa-laukka-ottaa-kantaa-kauneusleikkaushuhuihin-parikymppisena-olisi-ehka-lahtenyt?s24

64

13057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pippa on kyllä niin harvinaisen hyvin säilynyt, että en sinänsä ihmettele noita spekulaatioita. Ruokavaliolla ja kuntoilulla älytön merkitys, toki hyvät geenit myös.

      • Anonyymi

        Harvinaisen hyvin säilynyt? Eihän hän ole kuin 51v, silloin on vielä monikin vielä paremmannäköinen kuin hän ja sen tekevät geenit.
        Ei tarvitse mitään ihme ruokavalioita, eikä kuntoilua, normaalia hyötyliikuntaa vaan, jos on hyvät geenit, niin kaunis ja hoikka olet viisikymppisenäkin.
        Kannattaa katsoa omia vanhempia ja isovanhempia "sillä" silmällä, niin suurinpiirtein tietää, miten hyvin säilyy itsekin.


      • Anonyymi

        Kyllä sanoisin, että aika harva viisikymppinen näyttää Pipalta. Hän on niin mielettömässä kunnossa.

        Hollywood-tähdistä pistänyt merkille, että vegaaniruokavaliolla pitkään (yleensä kymmeniä vuosia) olleet ihmiset näyttävät vanhenevan todella hitaasti,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sanoisin, että aika harva viisikymppinen näyttää Pipalta. Hän on niin mielettömässä kunnossa.

        Hollywood-tähdistä pistänyt merkille, että vegaaniruokavaliolla pitkään (yleensä kymmeniä vuosia) olleet ihmiset näyttävät vanhenevan todella hitaasti,

        Missähän päin Suomea asut? Ainakin minun kotiseudullani ja nykyiselläkin asuinseudulla on tos upeita viisikymppisiä.
        Eivät kyllä esittele itseään puolialasti tai nayttele paikkojaan, niin "kuntoa" en tiedä.
        Mutta normivaatteissa liikkuessaan hoikkia ja hyvännäköisiä kasvoiltaankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän päin Suomea asut? Ainakin minun kotiseudullani ja nykyiselläkin asuinseudulla on tos upeita viisikymppisiä.
        Eivät kyllä esittele itseään puolialasti tai nayttele paikkojaan, niin "kuntoa" en tiedä.
        Mutta normivaatteissa liikkuessaan hoikkia ja hyvännäköisiä kasvoiltaankin.

        Hmm..Hyvä palkka ja kevyt työ sekä hyvät elinolosuhteet voivat jopa 2X ihmisen elinikä ennusteen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvinaisen hyvin säilynyt? Eihän hän ole kuin 51v, silloin on vielä monikin vielä paremmannäköinen kuin hän ja sen tekevät geenit.
        Ei tarvitse mitään ihme ruokavalioita, eikä kuntoilua, normaalia hyötyliikuntaa vaan, jos on hyvät geenit, niin kaunis ja hoikka olet viisikymppisenäkin.
        Kannattaa katsoa omia vanhempia ja isovanhempia "sillä" silmällä, niin suurinpiirtein tietää, miten hyvin säilyy itsekin.

        On syytäkin ikä huomioiden.


      • Anonyymi

        Läskihän tuo on, vaikka muille neuvoja jakelee. Suomessa tuo toki vaikuttaa 'laihalta'. Naurettavaa paskaa etteivät muka kasvikset olisi täynnä hyönteismyrkkyjä ja muita kemikaaleja tuholaisten ja ankarien sääolosuhteiden takia. Muistaakseni joka viides suomalainen tulee joskus elämässään sairastamaan syövän, mutta ruokahan on 'maailman puhtainta'.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm..Hyvä palkka ja kevyt työ sekä hyvät elinolosuhteet voivat jopa 2X ihmisen elinikä ennusteen...

        Huomiotko myös koulutuksen?
        Pitkä koulutus, erikoistuminen, tottakai on hyvä palkka.
        Kevyt työ? Voi olla fyysisesti (ellei joudu kääntelemään ylipainoisia), henkinen puoli voi olla raskasta.
        Mutta kaunis hän on eikä tatuointeja!


      • Anonyymi

        Täyteaineet ja botox tekee ihmeitä. Olen huomannut, että Pippa yrittää kompensoida muilla ilmeillä botoxin vaikutuksia otsassa. Ei pysty typistämään otsaansa. Täyteaineet ovat kaiketi aika turvallisia, niin miksei niitä voisi käyttää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sanoisin, että aika harva viisikymppinen näyttää Pipalta. Hän on niin mielettömässä kunnossa.

        Hollywood-tähdistä pistänyt merkille, että vegaaniruokavaliolla pitkään (yleensä kymmeniä vuosia) olleet ihmiset näyttävät vanhenevan todella hitaasti,

        Ei pidä paikkaansa. Todellisuudessa he syövät pikaruokaa, esim pizzoja ja hampurilaisia, ja käyvät plastiikkakirurgilla säännöllisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän päin Suomea asut? Ainakin minun kotiseudullani ja nykyiselläkin asuinseudulla on tos upeita viisikymppisiä.
        Eivät kyllä esittele itseään puolialasti tai nayttele paikkojaan, niin "kuntoa" en tiedä.
        Mutta normivaatteissa liikkuessaan hoikkia ja hyvännäköisiä kasvoiltaankin.

        Tätä mieltä on joku herra 65v....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm..Hyvä palkka ja kevyt työ sekä hyvät elinolosuhteet voivat jopa 2X ihmisen elinikä ennusteen...

        Eli tuon mukaan 140-150 v ikäkin olis mahdollinen....

        Kuulostaa utopialta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän päin Suomea asut? Ainakin minun kotiseudullani ja nykyiselläkin asuinseudulla on tos upeita viisikymppisiä.
        Eivät kyllä esittele itseään puolialasti tai nayttele paikkojaan, niin "kuntoa" en tiedä.
        Mutta normivaatteissa liikkuessaan hoikkia ja hyvännäköisiä kasvoiltaankin.

        Voi pojat teitä. Olette sen mimmin kauneuden perään noin kovin.
        Minä olen testaillut ja tullut siihen lopputulokseen että "monessa rumassa repussa voi olla hyvät eväät". Kunhan ei ole niin ruma että lapset pelkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän päin Suomea asut? Ainakin minun kotiseudullani ja nykyiselläkin asuinseudulla on tos upeita viisikymppisiä.
        Eivät kyllä esittele itseään puolialasti tai nayttele paikkojaan, niin "kuntoa" en tiedä.
        Mutta normivaatteissa liikkuessaan hoikkia ja hyvännäköisiä kasvoiltaankin.

        Minä ihmettelin tuota samaa. Täällä päin kuusikymppisistäkin löytyy todella hyväkuntoisia ja hyvin säilyneitä. Eikä Pippa nyt mitenkään MIELETTÖMÄSSÄ kunnossa ole ikäisekseen.
        Kuntosalilla näihin törmää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sanoisin, että aika harva viisikymppinen näyttää Pipalta. Hän on niin mielettömässä kunnossa.

        Hollywood-tähdistä pistänyt merkille, että vegaaniruokavaliolla pitkään (yleensä kymmeniä vuosia) olleet ihmiset näyttävät vanhenevan todella hitaasti,

        Joo lihavat 50 syyttää hormooneita ja vaihdevuosia kun lihoovat
        Olen nähnyt näistä kärsivien katsovan mitä suuhun laittaa ja käyvät vähän liinumassakin niin pysyvät sutjakkana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvinaisen hyvin säilynyt? Eihän hän ole kuin 51v, silloin on vielä monikin vielä paremmannäköinen kuin hän ja sen tekevät geenit.
        Ei tarvitse mitään ihme ruokavalioita, eikä kuntoilua, normaalia hyötyliikuntaa vaan, jos on hyvät geenit, niin kaunis ja hoikka olet viisikymppisenäkin.
        Kannattaa katsoa omia vanhempia ja isovanhempia "sillä" silmällä, niin suurinpiirtein tietää, miten hyvin säilyy itsekin.

        Tupakka ja Alko näkyy työttömän sohviksen naamasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sanoisin, että aika harva viisikymppinen näyttää Pipalta. Hän on niin mielettömässä kunnossa.

        Hollywood-tähdistä pistänyt merkille, että vegaaniruokavaliolla pitkään (yleensä kymmeniä vuosia) olleet ihmiset näyttävät vanhenevan todella hitaasti,

        Kyllä sitä pipankin naamaan on lyöty sen verran pakkelia että nuortuu varmasti kolomekymppiseksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi pojat teitä. Olette sen mimmin kauneuden perään noin kovin.
        Minä olen testaillut ja tullut siihen lopputulokseen että "monessa rumassa repussa voi olla hyvät eväät". Kunhan ei ole niin ruma että lapset pelkää.

        Tuo on kyllä pitkälti totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän päin Suomea asut? Ainakin minun kotiseudullani ja nykyiselläkin asuinseudulla on tos upeita viisikymppisiä.
        Eivät kyllä esittele itseään puolialasti tai nayttele paikkojaan, niin "kuntoa" en tiedä.
        Mutta normivaatteissa liikkuessaan hoikkia ja hyvännäköisiä kasvoiltaankin.

        Monia ylipaino vanhattaa jo 20 vuotiaana, eli siksi nykypäivänä on ihan vääristyneet käsitykset. Ihmisellä ei kuulu olla kymmeniä tai satoja kiloja ylipainoa. Itse muistan, että mun lapsuudessa kaikki 50 vuotiaat olivat vielä hyvässä kunnossa. Tosin mun ympärillä olevat ihmiset elivät terveellisesti ja liikkuivat. Siihen aikaan oli ihan normaalia, että äidit kävi pyörällä kaupassa, vaikka kotona olikin auto. Nykypäivän sohvaperunat syö sokeria sohvalla ja välttelevät kaikkea liikkumista. Moni tarvii liikunnan harrastamiseen kuntosalin tmv, vaikka oikeasti hyötyliikunnalla ja terveellisellä ruualla saisi jo paljon aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On syytäkin ikä huomioiden.

        Olen vasta 42 ja huomattavasti kasvoiltani Pippaa vanhemman näköinen. En tupakoi, liikun, syön kasvispainotteisesti. Huonot geenit :-(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyteaineet ja botox tekee ihmeitä. Olen huomannut, että Pippa yrittää kompensoida muilla ilmeillä botoxin vaikutuksia otsassa. Ei pysty typistämään otsaansa. Täyteaineet ovat kaiketi aika turvallisia, niin miksei niitä voisi käyttää?

        Fiksut naiset ei laita täytesineita koskaan itseensä ainoastaan bimpot epävarmat tyypit tekevät niin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On syytäkin ikä huomioiden.

        Tosi teennäinen ämmä koko pimp laukku🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomiotko myös koulutuksen?
        Pitkä koulutus, erikoistuminen, tottakai on hyvä palkka.
        Kevyt työ? Voi olla fyysisesti (ellei joudu kääntelemään ylipainoisia), henkinen puoli voi olla raskasta.
        Mutta kaunis hän on eikä tatuointeja!

        Aika rupsahtanut ämmä🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Pippa on milf <3

      • Anonyymi

        Riippuu, keneltä kysyy...

        Kyllähän 51 v ikä alkaa pikkuhiljaa olla jo lähellä ns "isoäitien ikäluokkaa", vaikka olis kuinka nuorekas...

        Tätä mieltä on herra 52 v. Ja edelleenkin poikamies... Mutta ei tosiaankaan joku 51 v "muori" enää kiinnostais, vaikka olis kuinka nuorekas...
        Paitsi siinä tapauksessa, että kyseessä olisi kylie minogue, tai Jennifer Lopez, ja hekin jo 53 ja 52...


        Nuorilla miehillä tietysti voi olla jotain fantasioita 5- kymppisiä naisia kohtaan, mut 5-kymppisillä sedillä aika harvoin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu, keneltä kysyy...

        Kyllähän 51 v ikä alkaa pikkuhiljaa olla jo lähellä ns "isoäitien ikäluokkaa", vaikka olis kuinka nuorekas...

        Tätä mieltä on herra 52 v. Ja edelleenkin poikamies... Mutta ei tosiaankaan joku 51 v "muori" enää kiinnostais, vaikka olis kuinka nuorekas...
        Paitsi siinä tapauksessa, että kyseessä olisi kylie minogue, tai Jennifer Lopez, ja hekin jo 53 ja 52...


        Nuorilla miehillä tietysti voi olla jotain fantasioita 5- kymppisiä naisia kohtaan, mut 5-kymppisillä sedillä aika harvoin...

        Voi pappa pappa, Pippa on milf


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu, keneltä kysyy...

        Kyllähän 51 v ikä alkaa pikkuhiljaa olla jo lähellä ns "isoäitien ikäluokkaa", vaikka olis kuinka nuorekas...

        Tätä mieltä on herra 52 v. Ja edelleenkin poikamies... Mutta ei tosiaankaan joku 51 v "muori" enää kiinnostais, vaikka olis kuinka nuorekas...
        Paitsi siinä tapauksessa, että kyseessä olisi kylie minogue, tai Jennifer Lopez, ja hekin jo 53 ja 52...


        Nuorilla miehillä tietysti voi olla jotain fantasioita 5- kymppisiä naisia kohtaan, mut 5-kymppisillä sedillä aika harvoin...

        Puupää pysyy poikamiehenä lopun ikäänsä


      • Anonyymi

        Jos vertaa vanhempiin kuviin, kirurgin veitsen alla kyllä käynyt. Hyvin huomaamattomasti esim. nenää kavennettu, nenähän kasvaa vanhetessa. Muutenkin ilmettä freesattu. Ja miksi ei olisi jos varaa on ja lopputulos kaunis ja luonnollinen.


    • Anonyymi

      Koska alkaa salkkarit uudenti kauniiti ja kohritiin

    • Anonyymi

      Pappa on kaunis.

      • Anonyymi

        Pimppa menee laukalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pimppa menee laukalle

        Jep jep


    • Anonyymi

      Voi olla ettei kuole lainkaan

    • Anonyymi

      Niinpä, tuon ikäisenä ei kannata olla enää kuiva orava, rasva kasvoissa nuorentaa. Ja yleensäkkin painonvaihtelut saa ihon venymään ja repsahtamaan. Eli sama paino jostain 30-kymppisestä eteenpäin edesauttaa nuorekkuutta.

      • Anonyymi

        Tekotukka on päässä ja botoksia naamassa. Näkee selvästi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekotukka on päässä ja botoksia naamassa. Näkee selvästi

        En tiedä onko mitään, kun en ole kiinnittänyt häneen huomiota. Googlasin ja katsoin kuvia, oli niissä nättejä kuvia, mutta kuinkahan vanhoja? Filtteröityjä?
        Muistan nimittäin, kun näin vähän aikaa sitten jossain lehdessä hänestä kasvokuvan, niin ihmettelin, miksi häntä kauniiksi ja nuorekkaaksi kehutaan.
        Ihan tavallisen näköinen, juonteet ja rypyt, kuten monella ikäisellään (ei kaikilla), leveähkö naama.
        Outo juttu.


      • Anonyymi

        Kunpa olisikin 'orava', mutta ei ole sinne päinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekotukka on päässä ja botoksia naamassa. Näkee selvästi

        Näin on, tahkoaa rahaa. Tekoripset, uskomatonta , muutenkin vaikuttaa aika tyhmältä , vaikka on joku lääkäri, Amerikastako tittelin saanut.


    • Anonyymi

      Täyteaineita on laitettu ja paljon, myös kauneusleikkauksissa on käyty. Miksi valehtelee asiasta? Ei ole oikeasti tuon näköinen vaan muokattu.

    • Anonyymi

      Paljonko on pipan BMI? Ei taida jäädä alle 25.

      • Anonyymi

        Onhan sillä vatsassa läskiä.


    • Anonyymi

      Miksi ei voisi käydä kauneusleikkaukset ja käytää hiuslisäkeitä oli lääkäri tai ei? Jos kerran on rahaa käytää niitä parempaan ulkonäköön? Onko keneltäkään pois?

      • Anonyymi

        Satuin käymään Pipan vastaanotolla ja ihan omat hiukset Pipalla oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satuin käymään Pipan vastaanotolla ja ihan omat hiukset Pipalla oli.

        Mistä tiedät, revitkö hiuksista ?


    • Anonyymi

      Jos Pippa haluaisi näyttää täydelliseltä, olisi aiheellista muokata peppua.

    • Anonyymi

      Mistä syystä tästä Pappi Laukasta on tehty suorastaan messias??

    • Anonyymi

      Eikö se ole yks ja sama miltä joku turhake näyttää, vi yksinkertaisuutta, en menis tuollaisen vastaanotolle jos vaihtoehtojakin olisi ja onhan niitä.

      luulis lääkärin olevan senverran järjissään ettei ann aitsestään noin tyhjää kuvaa !

      ja mikäkaunis...ei hyvänen aika maalla on satakertaa paremman näköisiä lomittajia.

      silmätkin kuin... no joo.

    • Anonyymi

      ei ole leikattu. kun pipasta tuntuu et rupsahtaa niin hän määrää itselleen 8 viikon kuntokuurin ja olo parenee ja verisuonet ovat 30 vuotiaan tasolla...

    • Anonyymi

      Mitäh? Siis vasta 51, luulin että ennemmin 56. Mutta sitä se teettää kun on niin paljon naama mutrussa.

    • Anonyymi

      Jos minulle käy jotain ,niin minun ystävä tietää sen jo etukäteen enne unissa.

    • Anonyymi

      Pippa on nuorekas, lääkärinä varmaan syö terveellisesti ja kuntoilee jne. On varaa syödä parempaa ruokaa. Lisäksi voi käyttää laadukkaita ihovoiteita jotka oikeasti nuorentaa. Myös vaatteet ja kaunis meikki nuorentaa.

    • Anonyymi

      Oon 38.v ja mua luullaan 20.v. Mulla nuorekkaat ja missimäiset kasvot, hyvä iho. Tiimalasivartalo. En tupakoi tai käytä alkoholia. En ole laittanut mitään pistoksia tai lisäkkeitä. Jotkut vaan on luonnostaan kauniita ja nuorekkaita, kuten Pippa. Syökää enemmän vihanneksia ja hedelmiä, juokaa vettä. Laadukasta kasvojen hoitoa ja liikuntaa. Ei se ihmeitä vaadi

      • Anonyymi

        Olen 65v, luullaan ,että olen 35v. miehenikin sanoi , että hän on hyvin kohdellut minua,


    • Anonyymi

      Ärsyttävä nainen! Kiristää ponnarilla naamansa niin pingoittuneeksi, että silmät pullistuu päästä. Mutta kun ponnari on auki, roikkuu naama enemmän kuin ikäisillään yleensä. Eniten kuitenkin ärsyttää se kaikki mitä suustaan päästää ulos. Pelkkä julkisuustyrkky, eikä yhtään enempää. Menis hoitamaan vanhuksia ja sairaita ihmisiä ja lopettaisi ruualla leikkimisen telkkarissa.

    • Anonyymi

      Miksi ihmisille syötetään kolesteroli lääkkeitä, kun Pippa laukka hoitaa kolestrolit kuntoon 8 viikon ruokavaliolla?

      Vai onko niin, että Pippa lääkärinä johtaa ihmisiä harhaan TV:ssä?

      Juuri tuli ohjelma Pepe Willbergistä, olet mitä syöt, siinä Pepen puolison kolestrolit palautuivat hyväksi ruokavaliolla.

    • Anonyymi

      Pian kroppa on hyvä vyötärön yläpuolella, vyötärö ja siitä alaspäin on moinen mastuska, leveä lantio, iso ahteri ja lehmän reidet.

    • Anonyymi

      Höh! Lähikuvassa ja määrätyssä kuvakulmasta katsottuna ihan ikäisensä näköinen, eikä mikään hoikka ole. Ihan normi. Meikki ja vaatetus pelastaa paljon ja pirteältä näyttää osallistujatkin auringonkeltaista vaatteissa ja väriä hiuksissa hyvän meikin lisäksi vaikka muutama kilon lähtö ei missään näy.

    • Anonyymi

      Kyllä Pipan pitäisi saada ohjelmaan tuo Tanhupallo ilman sitä hoikkaa ällöttävää karvamatoa. Onhan se karmeaa ihannoida noin ylipainoista lasta. Ihan kun se olisi ihan tervettä.

    • Anonyymi

      Pippa on ollut enemmän ikäisensä näköinen uusissa ”olet mitä syöt” -jaksoissa. Onkohan lopettanut botoxit/täyteaineet?
      Pippa on just hyvä - ja paras luonnollisena!

    • Anonyymi

      Onko niin, että ruutuun mahtuu kerralla aina vaan yksi lääkäri. Nyt on Pippa ennen oli kiminkinen ja sitä ennen joku muu. Tulee noita julkkis lääkäreitä aika harvaan

    • Anonyymi

      No ei ole tulos hääppöinen.

    • Anonyymi

      Panisin..

    • Anonyymi

      Nykyään Pippa Laukka on vanhan ja ryppyisen näköinen ja on tosi ylimielinen !!!🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Jokhan on vagisan käslaukussa, alkaa ikää olemaa ja pelt kuivumaan.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1368
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1125
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1078
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe