Nokia 5.4 kuvaongelmia WhatsApp

Anonyymi

Puhelimen vika tuo ei välttämättä ole, mutta WhatsApp kuvat ym. liitteenä olevat tiedostot eivät kopioidu enää puhelimen muistiin.
Tuossa luurissahan on googlekuvat valmiina ja ennen kaikki meni omaan whatsapp-kansioon. Nyt tuota kansiota ei enää googlekuvissa löydy.
Aioastaan vanha, joss kuvia entisen luurin ajoilta 2017 tallennettuja.
Muistikorttikin on, mutta eipä sielläkään.

Whatsapp on päivitellyt itseään, samoin puhelimeen tuli Android 11 jokin aika sitten. Liittyisikö noihin?
WhatsApin asetuksisa o päällä kaikki media talteen. Ei vaan mene.

Puhelin muuten jumiutui tänään totaalisesti. Eo reagoinut mihinkään, eikä siihen voinut soittaa. Starttasi uudelleen kun painoin15 sekuntia virta ja äänevoimakkuutta yhtä aikaa, mutta eipä tuossa mitään kuvaongelmia korjantunut.

5

1282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ainakin Signalissa pitää liitteet tallentaa erikseen. Vielä varoittelee, että sen jälkeen ne ovat kenen tahansa hakkeroitavissa. Ettei olisi vastaava systeemi?

• Anonyymi

Tarviiko niiden huonolaatuisten kuvien edes kopioitua puhelimeen?

• Anonyymi

Tarkistapa tiedostot sovelluksestasi, löytyykö sieltä WhatsApp-kuviesi kansioita. Polku on jotakuinkin 'Tiedostot' > 'Sisäinen tallennustila' > 'Android' > 'Media' > 'com.whatsapp' > 'WhatsApp' > 'Media' > 'WhatsApp Images'...

Ellei löydy, niin kannattaa varmaan varmuuskopioida WhatsApp sen omista asetuksista käsin - ja tyhjentää sitten WhatsAppin kaikki tiedot ja vaikka poistaa se laitteesta kokonaan - ja sitten ladata ja asentaa se uudelleen puhelimeen.

• Anonyymi

Watsapp ei aukaise kuvia eikä lähetä talletettua kuvia. Nokia 5.4

• Anonyymi

Nettiyhteys puutteellinen tai sovellus päivittämättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe