Kun toiveet toteutuisi

Taitaa olla aika paljon ihmisiä, jotka haaveilevat lottovoitosta ja rennosta elämästä.

Minä ainakin, ja varsinkin aamuisin :{

Onhan meillä ihmisillä monenlaisiakin haaveita ja toiveita. Usein kaikki on hyvin juuri nyt, mutta siltikin ihmismieli hamuaa jotain lisää.

Mitä toiveita/ haaveita teillä on?

Mukavaa viikkoa kaikille 💖

137

815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Köyhän ainut huvitus on vilkas mielikuvitus.

      • Niin..
        Tavataan myös sanoa, ettei luoja ole kieltäny haaveilemasta...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Niin..
        Tavataan myös sanoa, ettei luoja ole kieltäny haaveilemasta...

        Mielikuvitus on hyvä asia.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Mielikuvitus on hyvä asia.

        Niin on.

        Ilman mielikuvitusta olis moni asia jääny tekemättä.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Niin on.

        Ilman mielikuvitusta olis moni asia jääny tekemättä.

        Itselläni on kyllä hyvä mielikuvitus, mitenkäs muilla?


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Itselläni on kyllä hyvä mielikuvitus, mitenkäs muilla?

        Mulla on hyvä, välillä liiankin vilkas :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mulla on hyvä, välillä liiankin vilkas :))

        Ollaan sitten samanlaisia. 🙂


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Ollaan sitten samanlaisia. 🙂

        Joskus se voi olla liian vilkas myös ikävimmissä asioissa, ja se on kurjaa....


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Joskus se voi olla liian vilkas myös ikävimmissä asioissa, ja se on kurjaa....

        No itelläni on/oli vilkas mielikuvitus. Rupesin epäilemään että jätkäkamu pettää toisen muijan kaa. Välillä otin tilille mutta toi jätkä kielsi, lopulta sitte narahtivat oikein kunnolla. Että kiitti vaan mielikuvitukselle:D

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        No itelläni on/oli vilkas mielikuvitus. Rupesin epäilemään että jätkäkamu pettää toisen muijan kaa. Välillä otin tilille mutta toi jätkä kielsi, lopulta sitte narahtivat oikein kunnolla. Että kiitti vaan mielikuvitukselle:D

        Sunflower

        Ehkä tuo oli enemmän tuota naisen vaistoa. Nainen on kuin tutka, joka huomaa kaiken :)


    • Anonyymi

      Minun haaveni ei todennäköisesti ehdi totetua.
      Ikä lisää on tullut joka vuosi, minua voisi iän perusteella kutsua vanhaksi, mutta mieleltäni olen vielä alle parikyppinen.
      Haaveeni koskee kaikkia meitä kokkolalaisia.
      Hybridi areena pitää rakentaa aika on siihen "kypsä", tuleva inflaatio syö velasta suuren osan pois, myöskin palkat nousee ja kokkola saa siitä lisää verorahaa.
      Mielipiteen perustuu tutkimuksiin joita ovat tehneet maailman pankit ja tiedemiehet.
      Maailman mullistus koskee meitä kaikkia ne jotka ovat rakentaneet tai ostaneet asuntonsa velaksi tulevat hyötymään mullistuksesta.

      • Sellainen haave...

        Mut onko sille sitten käyttöä?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sellainen haave...

        Mut onko sille sitten käyttöä?

        Nii no, tietysti varmaankin käyttäjiä löytyy, mutta aika kallis se on.


    • No, rahaa ei ole liiaksi.. Olisi kiva kun sitä olisi vähän enemmän. Ja se oma talo, ja että korona loppuisi.

      • Niin, suurimmalla osalla varmasti on just haaveena, että rahaa olis sen verran, ettei sitä tarttis aatella :)

        Tuo koronatilanne on suhtkoht hyvä, varsinkin rokotetuilla. Kyllä se tästä varmasti asettuu kokonaan....toivotaan ainakin.
        Jotenki sitä on vaa pakko ajatella, ettei tää voi ikuisesti jatkua, ja onhan nyt todellakin paremmin ku aiemmin.....

        Mä kans toivon, että sä saat sen talon :)


    • Anonyymi

      Tapasin tässä taannoin haltijan,joka lupasi toteuttaa yhden toiveen. Harmi että hän oli puolikuuro,en toivonut metristä junaa.

      • :))
        Mulla kesti hetken, ennen ku välähti :))


    • Anonyymi

      Semmoinen haave olisi että partaheppu jäisi rysän päältä kiinni lempiessään uhkearyntäimistä muikkelia!

      ~Pappatunturi~

      • Tuon haaveen voit unohtaa samantien.


      • Mitä jos antaisitte Arielin ja Toljanterin olla rauhassa!


    • Kyl mä laitan terveyden ja läheisten hyvinvoinnin kaiken edelle. Et niitä mä toivon etupäässä. En mä tietty panisi vastaan lottovoittoo ja kuumaa daamia himassa ku tolta Klartsulta puuttuu *no sä tiedät mikä* ;)

      • Voi Artsi, tuo onkin kaikkein tärkein asia, että kaikilla rakkailla ihmisillä on kaikki hyvin. Siinä raha ja muu mammona on täysin toisarvosta!

        Kun mä luin tuon sun viestin lopun, nii mulla pääs oikein sellane hihitys, ettei suusta kuulunu aluks ku ihhhihii... :¤
        Juu, tiedän...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Voi Artsi, tuo onkin kaikkein tärkein asia, että kaikilla rakkailla ihmisillä on kaikki hyvin. Siinä raha ja muu mammona on täysin toisarvosta!

        Kun mä luin tuon sun viestin lopun, nii mulla pääs oikein sellane hihitys, ettei suusta kuulunu aluks ku ihhhihii... :¤
        Juu, tiedän...

        Ai et ku mä luulin et sä nuijit mut tolla kaulimella landen multiin ;) Nii tosissaan Klartsulta puuttuu kyky olla hyödyllinen tääl himassa, esim. duunata mulle aamupala ennen duuniin lähtöö :)


      • artagnan kirjoitti:

        Ai et ku mä luulin et sä nuijit mut tolla kaulimella landen multiin ;) Nii tosissaan Klartsulta puuttuu kyky olla hyödyllinen tääl himassa, esim. duunata mulle aamupala ennen duuniin lähtöö :)

        Ai, miks olisin nuijinu?? :))

        Kuules Artsi... toivotko sä itelles nyt vaimoehdokasta
        vai kotipiikaa?? ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai, miks olisin nuijinu?? :))

        Kuules Artsi... toivotko sä itelles nyt vaimoehdokasta
        vai kotipiikaa?? ;))

        No mutsi kyl lupaili et tulee sit antamaan miniälle ohjeita et millaista huolenpitoo mä tarvin ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No mutsi kyl lupaili et tulee sit antamaan miniälle ohjeita et millaista huolenpitoo mä tarvin ;)

        Ahaa, pääsee oikein anopin koulutukseen. Mikä onnenlikka ;)

        Jos äiteihin uskoo, nii hän kouluttaa miniän siivoomaan, pesemään pyykkiä ja tietysti muistuttamaan sua piposta ja pitkistä kalsareista ;)


      • Anonyymi
        artagnan kirjoitti:

        No mutsi kyl lupaili et tulee sit antamaan miniälle ohjeita et millaista huolenpitoo mä tarvin ;)

        Ei hitto! Muijas joutuu kait pureksimaan ruuanki valmiiksi:D

        Sunflower


    • Tuon yhden tyypin toive ei ainakaan toteutunu, kun toivoi, että häipyisin...

      Häipy ite, ja todella nopeaan! :)))))

      • Anonyymi

        Jep, kääkkä kävi räyhäämässä mutta sai lentävän lähdön:D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep, kääkkä kävi räyhäämässä mutta sai lentävän lähdön:D

        Se ei osaa pitää turpaansa kiinni, tarvitsisi sellaisen kuonokoppan.


    • ♡✩°。⋆゚✧♡ Toivon mun rakkaan Toljanterin rakastavan mua ikuisesti tai ainakin siihen saakka, kunnes viimeinenkin tähti on sammunut taivaalta. Lisäksi toivon hänen olevan valmiiksi peitoissa, kun saavun kotiin mun tanssitreeneistä... ♡✩°。⋆゚✧♡

      • No ku teidän kahden juttuja olen lukenut, niin sulla ei ole kyllä mitään pelkoa rakkauden hiipumisesta :)

        Tiiäkkö, jos te olisitte pari, joka on ollu kymmeniä vuosia naimisissa, nii tuon peitoissajutun vois tulkita toisin...Siis näin: "Toivottavasti se äijä jo nukkuu, että mä saan olla rauhassa, eikä tarvi näytellä päänsärkyä" ;)))))
        Sä tuskin tarkotit tuota ;))

        Kyllä se sua odottelee :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ku teidän kahden juttuja olen lukenut, niin sulla ei ole kyllä mitään pelkoa rakkauden hiipumisesta :)

        Tiiäkkö, jos te olisitte pari, joka on ollu kymmeniä vuosia naimisissa, nii tuon peitoissajutun vois tulkita toisin...Siis näin: "Toivottavasti se äijä jo nukkuu, että mä saan olla rauhassa, eikä tarvi näytellä päänsärkyä" ;)))))
        Sä tuskin tarkotit tuota ;))

        Kyllä se sua odottelee :))

        Ööh...en siis tarkota, että teillä tulee vuosien päästä olemaa noin.. :}


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ku teidän kahden juttuja olen lukenut, niin sulla ei ole kyllä mitään pelkoa rakkauden hiipumisesta :)

        Tiiäkkö, jos te olisitte pari, joka on ollu kymmeniä vuosia naimisissa, nii tuon peitoissajutun vois tulkita toisin...Siis näin: "Toivottavasti se äijä jo nukkuu, että mä saan olla rauhassa, eikä tarvi näytellä päänsärkyä" ;)))))
        Sä tuskin tarkotit tuota ;))

        Kyllä se sua odottelee :))

        Meidän pitää jaata sänky koiran kanssa.. 😀


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Meidän pitää jaata sänky koiran kanssa.. 😀

        Ai, se nukkuu teidän kanssa? Voi pientä, ei halua olla yksin❤


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai, se nukkuu teidän kanssa? Voi pientä, ei halua olla yksin❤

        Chihut tykkää lämpimästä.. 🙂


      • Anonyymi

        Onkos osunut haaviin tunnekylmä mies?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onkos osunut haaviin tunnekylmä mies?

        Anteeksi mitä?


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Chihut tykkää lämpimästä.. 🙂

        Sehän on sitten vähän ku kissa. Kisulitkin ovat semmosia vilukinttuja :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ku teidän kahden juttuja olen lukenut, niin sulla ei ole kyllä mitään pelkoa rakkauden hiipumisesta :)

        Tiiäkkö, jos te olisitte pari, joka on ollu kymmeniä vuosia naimisissa, nii tuon peitoissajutun vois tulkita toisin...Siis näin: "Toivottavasti se äijä jo nukkuu, että mä saan olla rauhassa, eikä tarvi näytellä päänsärkyä" ;)))))
        Sä tuskin tarkotit tuota ;))

        Kyllä se sua odottelee :))

        Siis varmaankin joo... (◔_◔❀)♫♪♪

        Mutta meidän tapauksessa tilanne on kuitenkin täysin erilainen, sillä Toljanter joutuu joko kantamaan minut sänkyyn tai vaihtoehtoisesti odottamaan mua siellä kädet ojossa joka ikinen ilta. Meidän sängyn alla asuu nimittäin verenhimoisia mörköjä, jotka pyrkivät tarttumaan mua nilkoista, jos yritän päästä mun rakkaan viereen niiden kuolaamia lammikoita väistellen... (⚆﹏⚆❀)♡


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis varmaankin joo... (◔_◔❀)♫♪♪

        Mutta meidän tapauksessa tilanne on kuitenkin täysin erilainen, sillä Toljanter joutuu joko kantamaan minut sänkyyn tai vaihtoehtoisesti odottamaan mua siellä kädet ojossa joka ikinen ilta. Meidän sängyn alla asuu nimittäin verenhimoisia mörköjä, jotka pyrkivät tarttumaan mua nilkoista, jos yritän päästä mun rakkaan viereen niiden kuolaamia lammikoita väistellen... (⚆﹏⚆❀)♡

        No hupsista sentään, että semmonen lauma siellä vaanii...

        Mä keksin hyvän kikan..
        Ostakaa sellanen pieni pomppujuttu, siis vähän ku minitrampoliini. Laitat sen jolleki sopivalle etäisyydelle pedistä ja avot...
        Otat vähän vauhtia siitä ja vauhdilla pomppaat suoraan sänkyyn. Tonttu on valmiina ottamaan kopin. Tuo toimii hyvin myös silloin, kun tonttu tuijottaa telkkua ja joudut menemää yksin nukkumaan ;)

        Siinä on möröt kuules niin kummissaan, että päättävät pakata laukunsa ja häipyvät! :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No hupsista sentään, että semmonen lauma siellä vaanii...

        Mä keksin hyvän kikan..
        Ostakaa sellanen pieni pomppujuttu, siis vähän ku minitrampoliini. Laitat sen jolleki sopivalle etäisyydelle pedistä ja avot...
        Otat vähän vauhtia siitä ja vauhdilla pomppaat suoraan sänkyyn. Tonttu on valmiina ottamaan kopin. Tuo toimii hyvin myös silloin, kun tonttu tuijottaa telkkua ja joudut menemää yksin nukkumaan ;)

        Siinä on möröt kuules niin kummissaan, että päättävät pakata laukunsa ja häipyvät! :))

        Siis tässä on mun ilme, jos joutuisin mennä yksin nukkumaan... ლ(ಠ益ಠ❀)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis tässä on mun ilme, jos joutuisin mennä yksin nukkumaan... ლ(ಠ益ಠ❀)

        Oho...
        Tuo on jo paljon tuimempi, ku mitä mulla..

        Pitäsköhän mun lähettää sullekki kaulin, niin johan ehtii mies varmasti petiin :))


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis varmaankin joo... (◔_◔❀)♫♪♪

        Mutta meidän tapauksessa tilanne on kuitenkin täysin erilainen, sillä Toljanter joutuu joko kantamaan minut sänkyyn tai vaihtoehtoisesti odottamaan mua siellä kädet ojossa joka ikinen ilta. Meidän sängyn alla asuu nimittäin verenhimoisia mörköjä, jotka pyrkivät tarttumaan mua nilkoista, jos yritän päästä mun rakkaan viereen niiden kuolaamia lammikoita väistellen... (⚆﹏⚆❀)♡

        Kandee kurkata päiväsaikaan sängyn alle ja pidättää sit samalla hengitystä. Mä ku vähän luulen et siellä on melkoinen Rekkuin kennel :) Tää on sit näitä Artsi-sedän neuvoi :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No hupsista sentään, että semmonen lauma siellä vaanii...

        Mä keksin hyvän kikan..
        Ostakaa sellanen pieni pomppujuttu, siis vähän ku minitrampoliini. Laitat sen jolleki sopivalle etäisyydelle pedistä ja avot...
        Otat vähän vauhtia siitä ja vauhdilla pomppaat suoraan sänkyyn. Tonttu on valmiina ottamaan kopin. Tuo toimii hyvin myös silloin, kun tonttu tuijottaa telkkua ja joudut menemää yksin nukkumaan ;)

        Siinä on möröt kuules niin kummissaan, että päättävät pakata laukunsa ja häipyvät! :))

        Sängyn alusen imuroinnilla toi jutska hoituu vielä nopeemmin ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Sängyn alusen imuroinnilla toi jutska hoituu vielä nopeemmin ;)

        Semmonen armeijako siellä onkin.
        Turkismörköjä ;)


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis tässä on mun ilme, jos joutuisin mennä yksin nukkumaan... ლ(ಠ益ಠ❀)

        Syön hatullisen påckåå ellei se petä sua mennen tullen, oot sen verran naiivi tapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syön hatullisen påckåå ellei se petä sua mennen tullen, oot sen verran naiivi tapaus.

        Epäilen samaa, heppu ei viitti potkaista tuota poiskaan, säälii kai sitä.


      • Anonyymi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Siis varmaankin joo... (◔_◔❀)♫♪♪

        Mutta meidän tapauksessa tilanne on kuitenkin täysin erilainen, sillä Toljanter joutuu joko kantamaan minut sänkyyn tai vaihtoehtoisesti odottamaan mua siellä kädet ojossa joka ikinen ilta. Meidän sängyn alla asuu nimittäin verenhimoisia mörköjä, jotka pyrkivät tarttumaan mua nilkoista, jos yritän päästä mun rakkaan viereen niiden kuolaamia lammikoita väistellen... (⚆﹏⚆❀)♡

        Lienevätkö vihjailut todenperäisiä? Noh, ohessa s-postiosoitteeni vielä kertauksen vuoksi, jos olet vapaa. Kohtelisin sinua ihana nuori nainen kuin prinsessaa, kuningatartani:)

        tukkialaviivarekka¤pro^* ton :/ mail ^com

        Luotan kykyysi poistaa 'ylimääräinen'.

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lienevätkö vihjailut todenperäisiä? Noh, ohessa s-postiosoitteeni vielä kertauksen vuoksi, jos olet vapaa. Kohtelisin sinua ihana nuori nainen kuin prinsessaa, kuningatartani:)

        tukkialaviivarekka¤pro^* ton :/ mail ^com

        Luotan kykyysi poistaa 'ylimääräinen'.

        ~Tukkirekka~

        Voi tsiisus...

        Olet tyhmempi ku kuvittelinkaan.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Voi tsiisus...

        Olet tyhmempi ku kuvittelinkaan.

        Mielipiteesi lienee sanomattakin selvä. Omani sentään liittyy avauksen aiheeseen.

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielipiteesi lienee sanomattakin selvä. Omani sentään liittyy avauksen aiheeseen.

        ~Tukkirekka~

        No sen voi heti sanoa, että joidenkin täällä kirjoittavien toiveet voi toteutua, sun ei koskaan.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No sen voi heti sanoa, että joidenkin täällä kirjoittavien toiveet voi toteutua, sun ei koskaan.

        En ole paha mies, tokko raapisit naamaani verille jos näkisit.

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole paha mies, tokko raapisit naamaani verille jos näkisit.

        ~Tukkirekka~

        No tiedoks vaan, että mun kanssa ei selviäis pelkällä rääpimisellä...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No tiedoks vaan, että mun kanssa ei selviäis pelkällä rääpimisellä...

        Naarastiikeri näköjään, raapii sekä puree;)

        ~Tukkirekka~


    • Anonyymi

      Uusi auto ja pikaisesti, plus bensarahaa.

      • Noin, myös siinä oli selkeä toive :)
        Ei mikään mahdoton kummiskaa. Varmasti joskus toteutuu.


    • Anonyymi
      • Okei...
        En nyt siis oikein ymmärtänyt...


    • Anonyymi

      Tällä hetkellä toivon vain, että korona katoaisi, että elämä olisi taas niinkuin ennen.

      • Ymmärrettävä toive. On tätä sontaa jo kestäny ihan liian kauan!


    • Anonyymi

      Toi oli hiton hyvä kyssäri:) Täältä pesee: jätkäkamu, perhe, mukuloita 2 kpl, omakotitalo, puutarha, koira, rahaa, paksu tukka, parempi työ, hoikempi kroppa jne. Toi oli sitte vasta alkua:D

      Sunflower

      • No nuo on sellasia toiveita, että suurin osa noista toteutuu 95% varmuudella :)

        Oot vähän hätänen likka, ku et malta odottaa kaiken tapahtumista ;)

        Sä et ole vielä mikään vanha. En ny tiiä sun tarkkaa ikää, mut oot varmasti nuori vielä.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No nuo on sellasia toiveita, että suurin osa noista toteutuu 95% varmuudella :)

        Oot vähän hätänen likka, ku et malta odottaa kaiken tapahtumista ;)

        Sä et ole vielä mikään vanha. En ny tiiä sun tarkkaa ikää, mut oot varmasti nuori vielä.

        Kittien ikä miinus kymmenen:)

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kittien ikä miinus kymmenen:)

        Sunflower

        Okei...en kyllä muista tarkaleen Kittien ikää, mut et sä vielä valovuosiin ole vanhainkotikamaa :)


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Okei...en kyllä muista tarkaleen Kittien ikää, mut et sä vielä valovuosiin ole vanhainkotikamaa :)

        No oon tasavuosissa:)

        Sunflower


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Okei...en kyllä muista tarkaleen Kittien ikää, mut et sä vielä valovuosiin ole vanhainkotikamaa :)

        Minä olen 40 v....


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No nuo on sellasia toiveita, että suurin osa noista toteutuu 95% varmuudella :)

        Oot vähän hätänen likka, ku et malta odottaa kaiken tapahtumista ;)

        Sä et ole vielä mikään vanha. En ny tiiä sun tarkkaa ikää, mut oot varmasti nuori vielä.

        No toi menee vaan niin että parhaat kolmikymppiset jätkät on viety:(

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        No toi menee vaan niin että parhaat kolmikymppiset jätkät on viety:(

        Sunflower

        No mistä tiiät, että ne oli parhaat?

        Ei se tule esiin vasta sitte, kun on asuttu jonkin aikaa saman katon alla. Usein joku paras vaikuttaa priimalta, mutta voi osoittautua täydeks mulkeroks ajan myötä.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No mistä tiiät, että ne oli parhaat?

        Ei se tule esiin vasta sitte, kun on asuttu jonkin aikaa saman katon alla. Usein joku paras vaikuttaa priimalta, mutta voi osoittautua täydeks mulkeroks ajan myötä.

        No kyllä tää näin vaan menee. Noi parhaat kolmikymppiset jätkät /- muutama vuosi ovat parisuhteissa, isiäki jopa jo. Mulkerot kiertää sitte muijalta muijalle, jokainen kattelee aikansa että ottaisko. Tää homma iski päin näköä ku koitin tota deittailua. Toi kyllä pätee että ensin näytetään parhaimmat puolet mutta kuiteski samallaki jätkällä voi olla monta muijaa yhtä aikaa kierroksessa.

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä tää näin vaan menee. Noi parhaat kolmikymppiset jätkät /- muutama vuosi ovat parisuhteissa, isiäki jopa jo. Mulkerot kiertää sitte muijalta muijalle, jokainen kattelee aikansa että ottaisko. Tää homma iski päin näköä ku koitin tota deittailua. Toi kyllä pätee että ensin näytetään parhaimmat puolet mutta kuiteski samallaki jätkällä voi olla monta muijaa yhtä aikaa kierroksessa.

        Sunflower

        Mutta ku ne kaikki kunnolliset eivät vielä ole varattuja. Miehiä kuules riittää täs maailmassa. Se ei ole yhdestä eikä kahdesta kiinni :)


    • Anonyymin poistumistoive oli hävinnyt. Onneks sen pystyi osittain lukemaan tuolta ylhäältä.

      On se kyllä outo systeemi, ettei saa ihmiset laittaa omaa nimimerkkiä.

    • Anonyymi

      voi ei taas tämä

      • Eheii..kyllä tää juttu on ihan ekan kerran...


      • Kittiechihuen

        Voi ei, taas sinä...


    • En muista olisinko kyselly teiltä tätä juttua jo aiemmin..

      Millä fiiliksillä te aamulla olette, kun heräätte?
      Mä oon jostain syystä nykyään herätessä sellasella tuulella, ettei huvittais mikään.

      Parin kahvikupin jälkeen oon sit jo ihan eri ihminen, täynnä virtaa :)

      • Anonyymi

        Viittiikö sanoa että eka sana on yleensä 'voi ^1ttu' ku herään:D

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viittiikö sanoa että eka sana on yleensä 'voi ^1ttu' ku herään:D

        Sunflower

        Tuo tuntemus on varmasti monella.
        Miten se peti onkin arkiaamuna niin mukava...
        Ei se tunnu yhtään samalta viikonloppuna :{


    • Anonyymi

      Hitonmoisen mukava ku huomenna on perjantai:D Tää muija käy ostamassa kilon Minimanin tarjousirtokarkkeja hintaan 3,99:-

      Sunflower

      • No, ostikko irtokarkkeja?

        Tuo sun viesti sai mut nyt heräämään, että enhän mä ostanu mitään nannaa kaupasta :(


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No, ostikko irtokarkkeja?

        Tuo sun viesti sai mut nyt heräämään, että enhän mä ostanu mitään nannaa kaupasta :(

        Oisko kolmas kilon satsi:D Seuraavaks sitte hampilekurille ja painonvartijoihin:D

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oisko kolmas kilon satsi:D Seuraavaks sitte hampilekurille ja painonvartijoihin:D

        Sunflower

        Ootvsitten naattinu oikeen kunnolla :))

        Se on muutes hassua, että ku karkinhimo iskee ja vedät kaksin käsin, nii sitten iskee hirvee ähky ja morkkis.

        Vähän niinku meikäläinen hulluina vuosina nautiskelin muutaman kupposen, nii sen jälkeen iski kaamea katumus :))))
        No, hauskaa oli ainakin.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ootvsitten naattinu oikeen kunnolla :))

        Se on muutes hassua, että ku karkinhimo iskee ja vedät kaksin käsin, nii sitten iskee hirvee ähky ja morkkis.

        Vähän niinku meikäläinen hulluina vuosina nautiskelin muutaman kupposen, nii sen jälkeen iski kaamea katumus :))))
        No, hauskaa oli ainakin.

        Itellä on just noin:) Namuja 'pitää' ostaa ku on halpaa mutta sitte tulee syötyä liianki kans:(

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itellä on just noin:) Namuja 'pitää' ostaa ku on halpaa mutta sitte tulee syötyä liianki kans:(

        Sunflower

        Nii, pitäs vaa osata lopettaa ajoissa ja laittaa loput jemmaan :)

        Kyllä mulla joskus säästyy. On kiva, ku on karkkikätköjä pahan päivän varalle :)


    • Nyt on fiilikset vähän matalalla...

      Kertokaa jotain mukavaa tai piristävää :{

      Yks katkera kalkki sai jo pikkasen suupieliä nousemaan, ku oli nii naurettavaa juttua.

      • Anonyymi

        Mikä naurettava juttu? Koitapas jakaa kun täälläkin on meneillään sama matalapaine auringonpaisteesta huolimatta:(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä naurettava juttu? Koitapas jakaa kun täälläkin on meneillään sama matalapaine auringonpaisteesta huolimatta:(

        No ei se ollu ku tuolla ylempänä nuo kaksi katkeraa viestiä yhdeltä kirjoittajalta, josta läpi jo paistoi, ettei itsekkään usko omaan juttuunsa.

        Sullaki matalapaine?
        No, onneks en ole yksin...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No ei se ollu ku tuolla ylempänä nuo kaksi katkeraa viestiä yhdeltä kirjoittajalta, josta läpi jo paistoi, ettei itsekkään usko omaan juttuunsa.

        Sullaki matalapaine?
        No, onneks en ole yksin...

        Kai tuo on taputeltu juttu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kai tuo on taputeltu juttu?

        Mitä tarkotit?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mitä tarkotit?

        No ei viitsi avata enempää, kai siinä on menty erilleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei viitsi avata enempää, kai siinä on menty erilleen.

        No enpä usko tuota.

        Enkä halua, että täällä muutenkaa revitellään, koska silloin täältä katoaa kaikki lopullisesti.

        En jaksa yksinkää yrittää täällä juttuja vetää.


      • No, täällä on välillä paistanut aurinko. Vähän nosti fiiliksiä kun en niin syksystä välitä.. Eli aurinko piristää ja mukava juttelutuokio toisen pikkukoiran omistajan kanssa.. 🙂

        Perjantaina kävi kaverit meillä, tarjosin heille herkkuja ja vaihdettiin kuulumisia. Sain heiltä ruukkukukan, tuoksulyhdyn ja kangastilkkuja askarteluun.. 🙂

        Kohta lähden Stockmannin hulluille päiville ostoksille... 🙂


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No, täällä on välillä paistanut aurinko. Vähän nosti fiiliksiä kun en niin syksystä välitä.. Eli aurinko piristää ja mukava juttelutuokio toisen pikkukoiran omistajan kanssa.. 🙂

        Perjantaina kävi kaverit meillä, tarjosin heille herkkuja ja vaihdettiin kuulumisia. Sain heiltä ruukkukukan, tuoksulyhdyn ja kangastilkkuja askarteluun.. 🙂

        Kohta lähden Stockmannin hulluille päiville ostoksille... 🙂

        No tulikos törsättyä?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No tulikos törsättyä?

        Vähän joululahjoja porukoille.. Itselleni ostin ihonhoito hemmottelusetin ja herkkuja miehelle ja minulle. 🙂


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Vähän joululahjoja porukoille.. Itselleni ostin ihonhoito hemmottelusetin ja herkkuja miehelle ja minulle. 🙂

        Voi, sä jaksat ajatella jo joulua...
        Pitäiski olla viisas ja touhuta niitäki jo nyt, niin sit olis jo vähän valmistaki. Ei jäis aina viime tippaan :{


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Voi, sä jaksat ajatella jo joulua...
        Pitäiski olla viisas ja touhuta niitäki jo nyt, niin sit olis jo vähän valmistaki. Ei jäis aina viime tippaan :{

        No joo, kun porukat tulevat ennen joulua tänne käymään, niin on sitten lahjat heille valmiina. Sekä muutenkin ostelen joululahjoja syksyllä pikkuhiljaa, kun ei ole varaa ostaa kaikkea kerralla.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No joo, kun porukat tulevat ennen joulua tänne käymään, niin on sitten lahjat heille valmiina. Sekä muutenkin ostelen joululahjoja syksyllä pikkuhiljaa, kun ei ole varaa ostaa kaikkea kerralla.

        Kyllä se olis oikeasti viisasta ostella ajoissa. Siinä säästyis kaikelta ruuhkalta ja muulta.
        Ehtis myös kunnolla miettiä mitä ostaa.

        Sinä ku oot näppärä käsistäs, niin annatko omia töitäsi lahjaksi perheellesi ja ystävillesi??


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä se olis oikeasti viisasta ostella ajoissa. Siinä säästyis kaikelta ruuhkalta ja muulta.
        Ehtis myös kunnolla miettiä mitä ostaa.

        Sinä ku oot näppärä käsistäs, niin annatko omia töitäsi lahjaksi perheellesi ja ystävillesi??

        Teen jälleen itsetehtyjä konvehteja kavereille jouluksi, kun tykkäävät niistä tosi paljon. 🙂


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Teen jälleen itsetehtyjä konvehteja kavereille jouluksi, kun tykkäävät niistä tosi paljon. 🙂

        Kuulostaa niin herkulliselta! :P

        Mistä oot oppinu niitä tekemään?


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kuulostaa niin herkulliselta! :P

        Mistä oot oppinu niitä tekemään?

        Ammattikoulussa, konditoria linjalla. Mutta nämä omatekoiset on omalla reseptillä.. 🙂


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Ammattikoulussa, konditoria linjalla. Mutta nämä omatekoiset on omalla reseptillä.. 🙂

        Ja varmasti salainen resepti ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ja varmasti salainen resepti ;)

        Kyllä! 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai tuo on taputeltu juttu?

        Kuvake vaihdettu, partahäiskä oli vaiti lemmenlurituksiin, ei peukkua jne. Selvää pässinlihaa.


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Kyllä! 😉

        Arvasin ;)

        Kerro ny kuiteski pikkasen, että millä systeemillä teet niitä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuvake vaihdettu, partahäiskä oli vaiti lemmenlurituksiin, ei peukkua jne. Selvää pässinlihaa.

        Tällaiset huhut on pyöriny jo kymmenet kerrat, aiheetta joka kerta.

        Laita jäitä pöksyyn.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tällaiset huhut on pyöriny jo kymmenet kerrat, aiheetta joka kerta.

        Laita jäitä pöksyyn.

        Moni meni alussa trollien lankaan kun mukamas tiesivät välirikosta. Nyt ei usko kukaan kun homma on totta. Näin on näreet.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Arvasin ;)

        Kerro ny kuiteski pikkasen, että millä systeemillä teet niitä?

        Suklaa sulatetaan, lisätään "mausteet" ja laitetaan muottiin. Sitten muotit kylmään, kun suklaa on jämähtänyt, niin irrotetaan muotista. Lopuksi pakataan nätisti. 🙂


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Suklaa sulatetaan, lisätään "mausteet" ja laitetaan muottiin. Sitten muotit kylmään, kun suklaa on jämähtänyt, niin irrotetaan muotista. Lopuksi pakataan nätisti. 🙂

        Mausteita?

        Pippuria? ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni meni alussa trollien lankaan kun mukamas tiesivät välirikosta. Nyt ei usko kukaan kun homma on totta. Näin on näreet.

        Juu, ei usko..

        Toiseks, niin nämä jutut ei kuulu meille mitenkään.


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Juu, ei usko..

        Toiseks, niin nämä jutut ei kuulu meille mitenkään.

        Kolmanneksi, keskustelupalstalla keskustellaan. Ken ei kestä, menkööt pois.


      • Kaikki??

        No minä en kuulu siihen sakkiin. En halua kenellekkään mitään pahaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni meni alussa trollien lankaan kun mukamas tiesivät välirikosta. Nyt ei usko kukaan kun homma on totta. Näin on näreet.

        Mikä on totta?

        Kertokaa nyt ihmeessä, rakkaan Arielini kanssa tässä yhdessä ihmetellään mitä on tapahtunut ja kenelle...?


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mausteita?

        Pippuria? ;)

        Kait sitä Artsin suosimaa valkosipulia?:D Sori, oli pakko ku toi Tinttu aloitti:)

        Sunflower


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni meni alussa trollien lankaan kun mukamas tiesivät välirikosta. Nyt ei usko kukaan kun homma on totta. Näin on näreet.

        Heh, heppu dumppaa sen kerran pari vuodessa. Tyty on niinku kynnysmatto, nytkin se kai aneli itsensä takaisin. Oikeaa asennetta partahepulta, naiseläjiltä kantsii ottaa luulot pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kait sitä Artsin suosimaa valkosipulia?:D Sori, oli pakko ku toi Tinttu aloitti:)

        Sunflower

        Voi ällötys, ku kuvittelin miltä maistuis valkosipulilla maustettu konvehti :{

        Niin paljon ku valkosipulia rakastankin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, heppu dumppaa sen kerran pari vuodessa. Tyty on niinku kynnysmatto, nytkin se kai aneli itsensä takaisin. Oikeaa asennetta partahepulta, naiseläjiltä kantsii ottaa luulot pois.

        Mitä sä oikein sekoilet????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh, heppu dumppaa sen kerran pari vuodessa. Tyty on niinku kynnysmatto, nytkin se kai aneli itsensä takaisin. Oikeaa asennetta partahepulta, naiseläjiltä kantsii ottaa luulot pois.

        Kunnon mies kohtelee naistaan kuin Jumalatarta. Jonnekin ymmärtää tämän kun se oikea astelee vastaan.

        ~Tukkirekka~


    • Anonyymi

      Taas järkevä avaus kerran omg

      • Niin järkevä, että sai sinutkin lukemaan ja kommentoimaan.


      • Omg, oli kuitenkin pakko tulla tänne..


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Omg, oli kuitenkin pakko tulla tänne..

        On se typerää, että on ihan pakko tulla jotain itkemään.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        On se typerää, että on ihan pakko tulla jotain itkemään.

        No niinpä..


    • Missäs kaikki, kun on niin hiljaiseloa?

      • Anonyymi

        Ite oon ollu vakiasiakkaana siellä Minimanin namupuolella:D Rupeaa laarit oleen tyhjinä. Ookko muutes käynny?

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ite oon ollu vakiasiakkaana siellä Minimanin namupuolella:D Rupeaa laarit oleen tyhjinä. Ookko muutes käynny?

        Sunflower

        En ole käynyt nyt lähiaikoina.
        Mulle tuli irtokarkeista sellanen jonkinmoinen ällökammo, ku koronan alkuaikoina kaikki höpisi, ettei niitä voi ostaa :))


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        En ole käynyt nyt lähiaikoina.
        Mulle tuli irtokarkeista sellanen jonkinmoinen ällökammo, ku koronan alkuaikoina kaikki höpisi, ettei niitä voi ostaa :))

        Itekki vältin niitä ku koronapuheet oli kuumimmillaan mutta nyt on namut maistunu jo pitkään:) Niissä merisuolalla maustetuissa toffeissa on muutes suojakääre, jotka ovat suosikkejani.

        Sunflower


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itekki vältin niitä ku koronapuheet oli kuumimmillaan mutta nyt on namut maistunu jo pitkään:) Niissä merisuolalla maustetuissa toffeissa on muutes suojakääre, jotka ovat suosikkejani.

        Sunflower

        Merisuolalla maustettuja toffeekarkkeja...en ole ikinä ees kuullu tollasista :}

        Sillon ku mä oon ostanu irtokarkkeja, nii mä otan salmiakkia ja suklaata. Suurin himo on iskeny niihin suklaalla päällystettyihin vaahtokarkkeihin :P


    • Miten tää sivusto nyt niin pomppii??? :/

      Teki tolleen aikoinaan, kun mainokset latautuivat, mutta nyt mulla on se esto.
      Niiiiin ärsyttävää!

    • Tuli tuosta yhestä jutusta mieleen, että miksihän aina ajatellaan, että nainen joko raapii, sylkee tai puree?

      Kyllä mä, jos on tarpeen, niin vedän nyrkillä suoraan turpaan.

      • Anonyymi

        Lieneekö syynä miehen ja naisen välinen fyysinen epäsuhta. Toki pyrit sylkemään, raapimaan ja puremaan, jos minulla on tiukka ote ranteistasi.

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lieneekö syynä miehen ja naisen välinen fyysinen epäsuhta. Toki pyrit sylkemään, raapimaan ja puremaan, jos minulla on tiukka ote ranteistasi.

        ~Tukkirekka~

        Tuo mitään auttais, ku mulla on polvet olemassa...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tuo mitään auttais, ku mulla on polvet olemassa...

        Noh, toki en vastaan pane, jos tahdot polvistua;) Mistäs tämmöinen mielen muutos?

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh, toki en vastaan pane, jos tahdot polvistua;) Mistäs tämmöinen mielen muutos?

        ~Tukkirekka~

        No kyllä siinä polvistuu joku muu ku minä...


      • Anonyymi
        tinttu-liina kirjoitti:

        No kyllä siinä polvistuu joku muu ku minä...

        Jos minua meinaat, täällä on vain yksi nuori nainen jonka edessä polvistuisin.

        ~Tukkirekka~


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos minua meinaat, täällä on vain yksi nuori nainen jonka edessä polvistuisin.

        ~Tukkirekka~

        No jos mä potkaisisin tiettyyn kohtaan, niin varmasti polvistuisit.

        Tuota toisesta polvistumisesta turha edes haaveilla.


    • Minä toivon ihan vaan tavallista elämää.

      Nautin kun sataa ulkona.
      Nautin kun Aurinko paistaa.
      Nautin syksystä sillä syksy on mahtava aikaa kun luonto muuttaa väriään.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe