Vasarainen asuinalueena?

Anonyymi

Lähitulevaisuudessa saattaa tulla eteen muutto Raumalle miehen työn perässä ja ollaan alustavasti katseltu yhtä taloa Vasaraisten alueella (kait se alue sen niminen on...).

Haluaisin tietää millainen alue on kyseessä. Kuuluuko sinne häiritsevästi kaupungin tai tehtaiden ääniä tai kantautuuko tehtaiden hajuja? Aistiherkkänä ja vuosikausia maalla asuneena nämä ovat mulle tärkeitä asioita.

Lisäksi tarvitsisi tietää uskaltaako siellä liikkua pienen koiran kanssa ja millaisia lenkkimaastoja siellä on. Ensimmäinen kysymys viittaa siihen että sekä minulla, että koiralla on traumoja isompien koirien hyökkäyksen jäljiltä ja jos alueella on tapana pitää koiria vapaana, ei se ole meitä varten.

Kiitos asiallisesti vastaaville jo etukäteen!

4

785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos pelkää ukkosta, niin ei ole sopiva asuinpaikka. Johtuu alueen maaperän rautapitoisuudesta.

• Anonyymi

Kivan oloinen asumuslähiö; itse en tosin asu mutta kaveri on asunut jo pitkän aikaa. Rauhallisen oloinen, enkä ainakaan siinä kavelyteillä ole vapaana olleita koiria nähnyt. Siellä on myös isohko talli, minkä takia en uskoisi paikallisten koiriaan vapaana pitävän. Tehtaiden äänet eivät sinne kuulu, eivätkä oikeastaan hajutkaan. Vasarainen on aika lähellä 8-tietä, joten liikenne yhteydet ovat hyvät; riippuen tietenkin hieman mistä kohtaa katsoo asuntoa, mutta yleisesti ottaen tien meteli ei kuulu. Raumalta löytyy monia kivoja pikkulähiöitä, jos aikaa on, niin kannattaa ajella joku viikonloppu niitä alueita lävitse. Tervetuloa :)

• Anonyymi

Vasaraisilla on hyvät sienimaastot.

• Anonyymi

Vasarainen on rauhaisa maalaiskylä Etelä-Raumassa. Joitakin metsäpolkujakin on koiran lenkkeilyä varten. Jos haluaa suurempaa reittiä niin 7 järven lenkille. Koostuu lukemattomista järvistä ja on merkattuja polkuja. Suosittele vahvasti niitä lenkkipolkuja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2742
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2302
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2180
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1792
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1652
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1586
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      294
      1470
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    Aihe