Hinnoittelu vähän outoa.
Silmäasema
53
10216
Vastaukset
- Anonyymi
Sun aloitus oli vähän outo.
Hinnoittelu oli sun mielestä outoa? Haluatko avata asiaa vähän enemmän? Onko sulla omia mielipiteitä joita pystyt perustelemaan?- Anonyymi
Siis, minusta ei ollut outo. Haimme miehelle silmälaseja ja löysimmekin hyvät Reiskat alesta. Tietoja ottava myyjä alkoi puhua 35€:n näöntarkastus-maksusta. Mies kysyi, että eikö se kuulu lasien hintaan, niin myyjä vastasi, että asiat muuttuu. Ihmettelimme sitä ja pyysimme myyjää tarkistamaan, sitten hän sanoikin, että joo, täällä sanotaankin, että tarkastusmaksu hyvitetään asiakkaalle, kun asiakas maksaa lasit hakiessaan ne. Minusta tuo vaikutti vähän oudolta hinnoittelulta, varsinkin kun myyjä oli jo sellainen kokeneemman näköinen asiakaspalvelija 🤔. Tämä tapahtui Porissa.
- Anonyymi
Mikä hinnoittelu ja miten niin outoa. Silmälääkäri ja silmälasit maksavat ainakin erikseen ja sitten on toimistomaksu.
- Anonyymi
Onhan se vähän outoa, kun joutuu maksamaan siitä!
- Anonyymi
Hyvä aloitus,NY alan ihmisetkin ovat herättäneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä aloitus,NY alan ihmisetkin ovat herättäneet.
??????
- Anonyymi
Kaikilla se taitaa olla enemmän tai vähemmän outoa. Paljon luvataan esimerkiksi ilmaiseksi, mutta totuus voi olla muuta. Esimerkiksi lisätöillä on ylihintaa.
Se on mukava ettei joka paikassa ole niin agressiivista markkinointia. Toki yrittävät esim. myydä monitehoja, jos vähänkin perustetta tai kalliita kehyksiä, mutta ei aleta jankkaamaan. Ei tosin mulle kannatakaan enkä muutenkaan monitehoja voi ostaa ns. tuosta vain. Samoin se plussaa ettei ollut tällä kertaa ja ylipäänsä ensi kertaa, tekisi mieli sanoa, "suunniteltua näön heikkenemistä" monestihan on ollut niin, että uudet lasit aina pikkusen voimakkaammat. Noin näkö heikkenee taatusti!
lajijasuris- Anonyymi
Juuri näin ,mikä on silmälääkärin vastuu ja mikä optikon.rahan kiilto SILMÄSSä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin ,mikä on silmälääkärin vastuu ja mikä optikon.rahan kiilto SILMÄSSä.
Silmälääkäri tuntuu ettei tee mitään. Ainakin vanhat silmälääkärit. Laittaa vaan tippoja ja odotuttaa niin et saa 10min istua ja kaksi minuuttia on tutkittu. Sit lukee papereissa et ois tutkittu 30min et saa asiakkaan tyytyväiseksi ja saa Kelalta ryöstöhinnasta muka paremman korvauksen.
- Anonyymi
Onko akko mennä silmäasemalle. Mene vaikka Elisan optiikkaan tai synsamiin
Mulle kans kerran tehtiin ko liikkeessä silmälasit ja laitettiin vanhoihin raameihin, en tiedä kenen. Enkä kehdannut mennä valitetaan. Yhdelle toiselle vanhemmalle ihmiselle kävi saman lailla mut se meni valitetaan ja sano ettei hän vanhoista raameista maksa. Sen jälkeen me kumpikaan emme ole käyneet siellä. Forssan silmäasema on tosi hyvä- Anonyymi
Mulla taas kerran ei linssit olleet ihan semmoset kuin piti, vaan oli erilaisia heijastumia ja kaksoiskuvia. Jälkimmäisiä on kyllä joskus nähnyt ilman lasejakin ja vähän muutakin kuin vain näöntarkkuusongelmaa, mutta silti ns. äänestin jaloillani kiertelyn ja kaartelun takia. Vaikutti myös se etten oikein pidä heidän lipevästä ja vähän agressiivisesta tyylistä. Mäkin voin olla jonkun mielestä vähän haastava tai helppo kohde, kun kommukaatio välillä "Häh?-Joo"-tasolla 😩😳😠 mutta todellista ajatteluani tilanne ei silti kuvaa.
lajijasuris - Anonyymi
Olisi hienoa saada jotenkin tiedoksi onko silmälasit sellaiset kun on ostaessa sovittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi hienoa saada jotenkin tiedoksi onko silmälasit sellaiset kun on ostaessa sovittu.
Sanopa muuta, kun kaikkea ei optikkokaan pysty silmämääräisesti arvioimaan. Mä huomasin puutteet vasta kotona eri tilanteissa. Uusia laseja siinä mielessä muutenkin hankala arvoida heti, kun ne aina aluksi tuntuu vähän kummalta.
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla taas kerran ei linssit olleet ihan semmoset kuin piti, vaan oli erilaisia heijastumia ja kaksoiskuvia. Jälkimmäisiä on kyllä joskus nähnyt ilman lasejakin ja vähän muutakin kuin vain näöntarkkuusongelmaa, mutta silti ns. äänestin jaloillani kiertelyn ja kaartelun takia. Vaikutti myös se etten oikein pidä heidän lipevästä ja vähän agressiivisesta tyylistä. Mäkin voin olla jonkun mielestä vähän haastava tai helppo kohde, kun kommukaatio välillä "Häh?-Joo"-tasolla 😩😳😠 mutta todellista ajatteluani tilanne ei silti kuvaa.
lajijasurisMinusta se kuvaa juurikin todellista asiakkaan ajattelua, jos sanoo häh ja joo. Muutenhan hän voisi sanoa, mitä haluaa.. Ota siinä sitten asiakaspalvelijana selvää, mitä hähjoo asiakas haluaa. Tai ei halua.
Todella haastavia onkin nämä hähjoot, kertoisi ihan suomen kielellä asiansa.
Tervein Mutku - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta se kuvaa juurikin todellista asiakkaan ajattelua, jos sanoo häh ja joo. Muutenhan hän voisi sanoa, mitä haluaa.. Ota siinä sitten asiakaspalvelijana selvää, mitä hähjoo asiakas haluaa. Tai ei halua.
Todella haastavia onkin nämä hähjoot, kertoisi ihan suomen kielellä asiansa.
Tervein MutkuEi , vaan kyseessä on enemmän ns. poissaolokohtausta muistuttava tarkkaavaisuusongelma, jollaista voi esiintyä mm. glukoosi-ja elektrolyyttihäiriössä,epilepsiassa, lievää pahemmassa masennuksessa, kovassa uupumuksessa, aivopaineen nousussa.
On varmasti haastavaa monelle asiakaspalvelijalle ja muillekin ottaa selvää eikö asiakas oikeesti kuule ja ymmärrä vai mikä on. Noi mitä tarkoitan on kumminkin hetkittäisiä tai lyhytkestoisia muutoksia eivät näin ollen kuvaa ihmisen käytöstä ja ymmärrystä muuta kuin just siinä hetkessä. Voi olla parasta minimoida tuolloin sosiaaliset kontaktit, kun se kerran vaatii just hetkessä elämistä.
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei , vaan kyseessä on enemmän ns. poissaolokohtausta muistuttava tarkkaavaisuusongelma, jollaista voi esiintyä mm. glukoosi-ja elektrolyyttihäiriössä,epilepsiassa, lievää pahemmassa masennuksessa, kovassa uupumuksessa, aivopaineen nousussa.
On varmasti haastavaa monelle asiakaspalvelijalle ja muillekin ottaa selvää eikö asiakas oikeesti kuule ja ymmärrä vai mikä on. Noi mitä tarkoitan on kumminkin hetkittäisiä tai lyhytkestoisia muutoksia eivät näin ollen kuvaa ihmisen käytöstä ja ymmärrystä muuta kuin just siinä hetkessä. Voi olla parasta minimoida tuolloin sosiaaliset kontaktit, kun se kerran vaatii just hetkessä elämistä.
lajijasurisSilmälasit ostavilla pitää olla vähintään kahden eri yritysten arvio lasien hinnoista ja silmien kunnosta.ihan senkin takia jos vaikka pelaa pesäpalloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmälasit ostavilla pitää olla vähintään kahden eri yritysten arvio lasien hinnoista ja silmien kunnosta.ihan senkin takia jos vaikka pelaa pesäpalloa.
No sit juu jos saa maksusitoumuksen kelalta, ei muuten
- Anonyymi
Silmälaseilla on takuu. Ne saa viedä takasin jos niillä ei näe
- Anonyymi
On, mutta takuut ja vakuutukset on usein semmosia, että korvausten saanti voi olla tosi vaikeeta, kun keksivät jonkun perusteen ettei korvata.
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, mutta takuut ja vakuutukset on usein semmosia, että korvausten saanti voi olla tosi vaikeeta, kun keksivät jonkun perusteen ettei korvata.
lajijasurisJoo mut joutuu ne laittaan sellaseks et niillä näkee nii kuin kuuluu. Itse Otin vuosia sitten instrusta lasit ja ne ei todellakaan onnistuneet. Molemmilla silmillä ei voinut katsoa yhtä aikaa vein lasit takasin ja jätin sinne, mut sinne jäi myös rahatkin.
- Anonyymi
Ongelma lasien kanssa tulee varmaan siitä, että näöntarkastuksessa tulee niitä virheitä! Ehkä optikko on liian hätäinen tai asiakas jännittää tilannetta ja ei ole varma vastauksistaan?! Pitäisi näöntarkastus tehdä rauhallisesti ja niitä epävarmoja vastauksia vastaavat kohdat testissä tehdä uusiksi!
- Anonyymi
Synsam on kuulemma hyvä
- Anonyymi
Todellakin erikoista!! Minut leikkasi Juhani Pietilä aikanaan Tampereella laserleikkaus siis kyseessä !
Nyt kun näköni on iän myotä mennyt huononmaksi niin soitin Pietilälle joka pyysi tulemaan vastaanotolleen jonne siis tilasin ajan !
Hän kertoi vastaanotollaan ettei itse leikkaa enää lainkaan jne! Hän kertoi minulle ketä lääkäri leikkaa jne ja tapasinkin hänet siinä , hän sanoi että leikkauksen varjopuolet yms kyseessä siis mykiövaihto leikkaus !
Sain laskun Pietilän tapaamisesta n.200e mutta ihmetyttää se minkä takia minun piti hänet tavata koska ei edes tee asian eteen mitään !
Kun olen lähtenyt sieltä niin soitettiin perään ja tämä leikkaava lääkäri haluaa vielä tavata ja sopia leikkauksen suorittamisesta !
Niin tässä vituttaa se että lääkärit tilaa potilaitaan istumaan tuonne ja kirjoittaa laskua tyhjästä !! Eli Pietilä tässä tapauksessa !
En tiedä olenko väärässä tässä asiassa mutta osaan toki omalla päälläni miettiä asiaa!
Eikö se leikkaava lääkäri voi puhelimella hoitaa niitä kysymyksiä ja sovitaa leikkaus aika !
Kirjoittakaa mielipidettä !
Ymmärrän jos Pietilä olisi hoitanut asian eikä toiminut jonain välittäjänä !
Se maksaa kuitenkin liki 6000e leikkaus jne ja nämä kalastukset päälle! - Anonyymi
Aloitin käymisen silmäasemalla silmälasien ostosten merkeissä kesäkuussa 2022 nyt on Joulukuu 2022 käynyt välillä 11 x eri asioista jotka eivät ole menneet kuten olisi pitänyt eikä loppua näy
- Anonyymi
No huhhuh mitä palvelua!
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huhhuh mitä palvelua!
lajijasurisSaimme huonoa palvelua perheenjäsenen kanssa. Tulimme myymälään, kassan takana seisoi neljä myyjää. Tervehtivät, mutta kukaan ei muuten reagoinut, vaikka jäimme seisomaan kassan eteen. Avasin suuni, ja kysyin, että mistä löytyisi miesten laseja, että tarvitsisimme apua sopivien löytämisessä. Nuori myyjänainen siinä sitten sen verran hievahtamaan, että näytti sormella: tuolla takaseinällä niitä on, sinne voitte mennä katsomaan. Elettäkään ei tehnyt, että olisi tullut opastamaan meitä, ennenkuin sanoin, että ihan oikeasti me tarvitsemme ammattimyyjän apua. Vähän aikaa hän siinä yritti auttaa, mutta kun asiakkaalle ei tahtonut ensimmäiset mallit sopia päähän, niin hän sanoi lähtevänsä yht’äkkiä ” käymään tuolla”, että tulee pian takaisin. No ei tullut. Kassan takaa irtautui sitten vanhempi myyjä, joka tuli kysymään avun tarvetta ja hänen avullaan sitten löysimmekin sopivat lasit asiakkaalle. Tuntuu, että henkilökohtaisen palvelun puute on nykyään enemmän sääntö kuin poikkeus. Silmälasiliikkeiden ja apteekkien ainakin pitäisi pystyä henkilökohtaiseen palveluun. Meidänkin tapauksessa myymälässä oli hiljaista ja henkilökunnalla oli aikaa seisoskella kassan takana juttelemassa. Siis Silmäasemalla tapahtunutta tämä. Terveisiä Länsi-Suomesta.
- Anonyymi
Täytyy olla heidän kanssaan varovainen.
Käyn lääkärissä, mutta en ota heiltä laseja.
- Anonyymi
Jatkoa edelliseen kaupat aloitettiin Kahdet lasit yksien hinnalla sopimuksen pohjalta ja valitsin 136 e maksavat kehykset sitten halusin vaihtaa ne 266 euroa maksa maksaviin kehyksiin ja minulta veloitettiin 130€ lisää ja nyt halutaan vielä 130€ lisää kun halusin vaihtaa molemmat kehykset. Tätä ei minulle mainittu kun alunperinkin puhe oli vaihtaa molemmat kehykset siis sitä että minun täytyy maksaa 266e lisää kauppaan jos haluan vaihtaa molemmat kehykset samaan toiseen kehysmalliin Kummatkaan ensin valitut eivät tulleet muutos yrityksistä huolimatta sopiviksi eli eivät pysyneet paikoillaan ja sangat alkoivat käytön jälkeen painaa korvien kohdalta. Katsotaan saanko edes toiset ne toiset 136e
kehykset vaihdettua malliltaan toisiksi ilman lisämaksua tähän kauppaan kuuluvaksi. Tyytyväisyystakuu ei minun kohdallani ainakaan ole toteutunut. Kaikkine kuluineen olen tähän mennessä maksanut yli 1000e tyyt- Anonyymi
Luulen etteivät osanneet säätää kehyksiä sopiviksi. Enpä ole aikaisemmin kuullut kenenkään vaihtavan kehyksiä mainitusta syystä. Kahdet lasit yhden hinnan on ihan selvää faktaa!
Mutta kohdallasi hieman tuo kiemuroita se, että vaihto tehdään käytön aloittamisen jälkeen. Vaihtosyy tosin mitä ilmeisemmin on liikkeessä. Asiakkaan näkökulmasta ja jos halutaa myös pitää jatkossa asiakassuhde, niin se olisi syytä laittaa kahdet lasit hintaa 266€!
lajijasuris
- Anonyymi
Oisko homma toiminut instrussa turuntiellä paremmin? Hyviä kokemuksia on itsellä.
- Anonyymi
Mulla on instrusta huonoa kokemusta. Kerran kauan sitten tutkittiin näkö ja määrättiin lasit. Kun menin hakeen laseja näin toisella linssillä hyvin mut en toisella,lähetettiin korjattavaksi, tuli takasin sama juttu. Jos katsoin vaan toisella silmällä ja peiton toisen näin hyvin lähetettiin toisen kerran korjattavaksi ja taas sama juttu.en huolinut laseja ollenkaan jätin ne instruun mutten rahojaan saanut takasin. Että se siitä instrusta
- Anonyymi
Instrussakaan ei nykyään enää palvella, vaikka ennen oli kuuluisa siitä, että asiakas palveltiin alusta loppuun. Paras on kyllä tämä, olin ostanut uudet ja kalliit aurinkolasit. Kun hain ne, ja aloin puhdistaa, niin toinen linssi heilui. Sitä sitten korjattiin myymälässä vähän, mutta pian taas sama linssi alkoi heilua. Kyseessä olivat linssit vahvuuksilla, joten heiluva linssi ei ollut edes hyvä silmille, koska arskoilla oli tarkoitus myös nähdä kunnolla. Sokerina pohjalla oli tämä: menin Instruun aurinkolaseineni, näyttämään heiluvaa linssiä, niin myyjä, jota olin pitänyt osaavana sanoi: joo, kyllä tuo linssi tuossa pysyy, vähän aikaa kun puhdistelet, menee likaa väliin ja ” liimaa linssin kiinni” 😳. Yritin sanoa pöyristykseltäni, että maalaisjärki sanoo, että linssi on liian pieni kehyksiin. Hän varmaan huomasi, että aloin suuttua ja otti kuin ottikin linssit heille tutkittavaksi. Kotiin päästyäni, tein kyseisestä myyjästä reklamaation Instrun asiakaspalveluun, sitten alkoikin tapahtua. Linssi vaihdettiin. Kun hain aurinkolasini, niin tuo typerä myyjä ei katsonut edes päin, saati pyytänyt anteeksi. Siihen loppui minun Instrussa käyntini. Onneksi asiakas voi äänestää jaloillaan. Yksi ihminen pystyy karkottamaan vuosien vanhan ja hyvän asiakkaansa, sekä tehdä hallaa koko konsernille. Vit**ti niin, että kaikille kerroin tapauksen aina kun tuli kyseisestä puljusta puhe. Oli kyllä luokatonta palvelua 🧐.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Instrussakaan ei nykyään enää palvella, vaikka ennen oli kuuluisa siitä, että asiakas palveltiin alusta loppuun. Paras on kyllä tämä, olin ostanut uudet ja kalliit aurinkolasit. Kun hain ne, ja aloin puhdistaa, niin toinen linssi heilui. Sitä sitten korjattiin myymälässä vähän, mutta pian taas sama linssi alkoi heilua. Kyseessä olivat linssit vahvuuksilla, joten heiluva linssi ei ollut edes hyvä silmille, koska arskoilla oli tarkoitus myös nähdä kunnolla. Sokerina pohjalla oli tämä: menin Instruun aurinkolaseineni, näyttämään heiluvaa linssiä, niin myyjä, jota olin pitänyt osaavana sanoi: joo, kyllä tuo linssi tuossa pysyy, vähän aikaa kun puhdistelet, menee likaa väliin ja ” liimaa linssin kiinni” 😳. Yritin sanoa pöyristykseltäni, että maalaisjärki sanoo, että linssi on liian pieni kehyksiin. Hän varmaan huomasi, että aloin suuttua ja otti kuin ottikin linssit heille tutkittavaksi. Kotiin päästyäni, tein kyseisestä myyjästä reklamaation Instrun asiakaspalveluun, sitten alkoikin tapahtua. Linssi vaihdettiin. Kun hain aurinkolasini, niin tuo typerä myyjä ei katsonut edes päin, saati pyytänyt anteeksi. Siihen loppui minun Instrussa käyntini. Onneksi asiakas voi äänestää jaloillaan. Yksi ihminen pystyy karkottamaan vuosien vanhan ja hyvän asiakkaansa, sekä tehdä hallaa koko konsernille. Vit**ti niin, että kaikille kerroin tapauksen aina kun tuli kyseisestä puljusta puhe. Oli kyllä luokatonta palvelua 🧐.
Ps. Porissa näköjään tapahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Instrussakaan ei nykyään enää palvella, vaikka ennen oli kuuluisa siitä, että asiakas palveltiin alusta loppuun. Paras on kyllä tämä, olin ostanut uudet ja kalliit aurinkolasit. Kun hain ne, ja aloin puhdistaa, niin toinen linssi heilui. Sitä sitten korjattiin myymälässä vähän, mutta pian taas sama linssi alkoi heilua. Kyseessä olivat linssit vahvuuksilla, joten heiluva linssi ei ollut edes hyvä silmille, koska arskoilla oli tarkoitus myös nähdä kunnolla. Sokerina pohjalla oli tämä: menin Instruun aurinkolaseineni, näyttämään heiluvaa linssiä, niin myyjä, jota olin pitänyt osaavana sanoi: joo, kyllä tuo linssi tuossa pysyy, vähän aikaa kun puhdistelet, menee likaa väliin ja ” liimaa linssin kiinni” 😳. Yritin sanoa pöyristykseltäni, että maalaisjärki sanoo, että linssi on liian pieni kehyksiin. Hän varmaan huomasi, että aloin suuttua ja otti kuin ottikin linssit heille tutkittavaksi. Kotiin päästyäni, tein kyseisestä myyjästä reklamaation Instrun asiakaspalveluun, sitten alkoikin tapahtua. Linssi vaihdettiin. Kun hain aurinkolasini, niin tuo typerä myyjä ei katsonut edes päin, saati pyytänyt anteeksi. Siihen loppui minun Instrussa käyntini. Onneksi asiakas voi äänestää jaloillaan. Yksi ihminen pystyy karkottamaan vuosien vanhan ja hyvän asiakkaansa, sekä tehdä hallaa koko konsernille. Vit**ti niin, että kaikille kerroin tapauksen aina kun tuli kyseisestä puljusta puhe. Oli kyllä luokatonta palvelua 🧐.
Mä en kanssa tykännyt toissavuonna sellasesta, jolla oli vähän svedu sukunimi ja samalla sukunimellä löytyy naapurikunnasta kaivuriyrittäjä. Mä en nyt jaksa pitkästi selvittää mutta kyse oli sankojen taivutuksesta ja käytöksestä, kun olin hyvin väsynyt tai paremminkin semmonen uupunut ja myös ottanut sinä pvä useamman Panacodin. Ei näyttäisi enää olevan Loimaalla töissä tämä.
lajijasuris
- Anonyymi
Taidan tilata Turkuun silmälääkäri ajan, koska pian pitää mennä kuitenkin jonnekin
Tai Forssaan missä oon kans käynyt.
Ensimmäiset silmälasit mitkä oon saanut oli riipiseltä ja ne oli todella hyvät
Niillä näkisi vieläkin hyvin mut putosivat vuosi sitten jonnekin tokmannilla eikä oo löydetty - Anonyymi
Kyllä. Lasit maksavat 1500€. Toiset lasit ilmaiseksi. Asiakaspalvelu tosi kummallista. Mistä on kysymys?
- Anonyymi
En todellakaan suosittele Silmäasemaa. Lasit luvattiin kolmessa viikossa, mutta lopulta sain lasit tasan viiden viikon kuluttua, mutta siihenkin jouduin töitä tekemään. Edellisenä päivä kukaan ei edes tiennyt, missä lasit ovat. Asiakaspalvelu oli tosi tylyä.
- Anonyymi
Vaimoni hankki kolmet lasit (monitehot prismakorjauksella), ekat normaalihinnalla, tokat puoleen hintaan ja kolmannet ilmaiseksi. Joopajoo, lasku oli lähes 2000 euroa! Siis ekat lasit maksoivat 1600 ja risat! Linssien osuus jo 1200 eur. Kun näin jälkikäteen laskun ja sen erittelyn, totesin että painonsa kultaa maksavat. Täyttä kusetusta, vedätystä. Olen satavarma että Specsaversilta ja Instrustakin olisivat irronneet reilusti halvemmalla, veikkaan luokkaa max 1000 eur yhteensä. Peruakaan ei enää samana päivänä kauppaa voinut, kun muka on jo tehtaalle mennyt tilaus ja alkaneet valmistamaan rillejä. Satua. Itse en tämän perusteella avaa koskaan Silmäaseman ovea. Laillisia rosvoja.
- Anonyymi
Minulle kävi niin, että ensimmäiset kehykset eivät onnistuneet, joten sain valita uudet. Valitsin siis kahdet uudet kehykset. Kun menin hakemaan laseja, nii n huomasin, että vain toiset lasit olivat ne minun valitsemat. Toiset muistuttivat vähän valitsemiani, mutta ilmeisesti nämä toiset oli vaihdettu eri versioon siksi että niihin oli voitu vaihtaa käyttää linssit alkuperäisistä sopimattomista kehyksistä. Hinta aurinkolasien kanssa oli noin 1700. Että tuohon hintaan ei voinut saada kehyksiä, jotka oli valinnut. En avaa enää Silmäaseman ovea. Törkeää!!!
- Anonyymi
Olen pitkään ollut Silmäaseman asiakas, mutta linssien posketon hinnoittelu riitti! Näytin laskua puolitutulle Instrun myyjälle ja sanoi, että kova on hinnoittelu, vaikka mainostetaan puoleen hintaan ja toiset ilmaiseksi!
- Anonyymi
Ei siellä nyt herranjestas saa puolella hinnalla laseja ja toisia ilmaiseksi kaupan päälle, vaan maksat yksistä silmälaseista ovh hinnat ja toiset kaupan päälle.. elikkä NORMI hinnat laseista ilman alee ja sitten toiset kaupan päälle ELI kahdet lasit yhden hinnalla
- Anonyymi
Juuri kustiin linssii. Mainostavat tällä hetkellä tarjousta ensimmäiset lasit -40% ja jos ostat kahdet niin molemmat -50%. Laskelma kuitenkin tehty niin että ekat -40% ja tokat -50%. En voi suositella.
- Anonyymi
Tarjous koski kaksia SILMÄLASEJA, tällöin tuli molemmat -50%. Mikäli osti silmälasit ja aurinkolasit tällöin silmälaseista sai -40% ja aurinkolasit puoleenhintaan.
- Anonyymi
Myivät mulle monitehot jollakin uudella linssillä, linssin hinta 1300€, sankojen 300€; aurinkolasit kaupanpäälle vahvuuksilla arvo 600. Yhteensä noin 1600€. Tulin kotiin sanottiin, että hirmuhinta laseista, en tiennyt lasien hintoja, pappaa helppo hööpöttää. Tätä tämä heillä on, alennusmyyntikin.
- Anonyymi
Mikähän on Tampereen isoin Silmäasema? Noin niinkuin kehysvalikoiman puolesta.
- Anonyymi
No mut onhan täällä muitakin kuin Silmäasema. Kannattaa mennä toiseen paikkaan
- Anonyymi
Itse en käy ketjuliikkeissä. Kehykset on tehty kiinassa. Linssit eivät ole sitä parasta laatua. Käyn yksityisellä kehykseni on ruotsalaiset ja linssit Hoyan. Kuitenkin hintataso on edullinen!
- Anonyymi
Silmaaseman myyjät ilmeisisti provikka palkalla. Siksi kovia hööpöttään vanhuksia, minullekkaan ei annettu yhtä paperia joka tulostettiin kuitin kaa. Myöhemmän kuuleman mukaan sisälsi tiedot kuinka kaupan voi perua. Tämäkin tieto tuli muualta kun silmäasemalta, tapahtui pirkanmaalla, lempäälässä.
- Anonyymi
Älkää hyvät ihmiset kulkeko niissä silmäaseman myymälöissä, kun kerran tiedätte mitä se heidän tpuhuilunsa on. Vanhuksia vedätetään.
- Anonyymi
Minä haluaisin tietää mitä tarkoittaa Silmäasemalla tämä toiset lasit ilmaiseksi? Lasketutin lasit ja hinnaksi tuli 800e, kysyin mitä sitten jos otan lukulasit toisiksi ilmaisiksi laseiksi, myyjä sanoi ei ole ilmaisia laseja ne tekevät sitten yhteensä 1100e. Siis mitä tarkoittaa kahdet lasit yksien hinnalla???
- Anonyymi
Tällä hetkellä ei saa toisia laseja ilmaiseksi. Kävin optikolla ja kaikki lasit saa puoleen hintaan.
- Anonyymi
Silmäsemalla on hinnat erityisen huonosti näkyvisssä myymälässä, on perustele reklamaatioon. Moniteholinssien hinta heittämällä 1300, mikä on heidän taulukon kallein vaihtoehto. Myyjä (provikkpalkalla) ei vahingossakaan mainitse että muita monitoimilinssivaihtoehtoja on ja hinta putoaa huomattavasti. Kävin antamassa palautetta kun huomasin tämän Silmäaseman NETTISIVUILTA. Todellakin kusetusta.
- Anonyymi
Äidille sama juttu. Äitini kysyi mitä eroa vanhoihin niin paljon paremmat ja uudet kuin tulivat ja käyttänyt niitä nyt niin ovat huonot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .754406Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503095Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333075Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3962152Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171269Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 741186
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291055- 631045
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973