Sarja ihastuja

Anonyymi

Onko täällä ketään semmoista joka ihastuu helposti ihmisiin?

Olen parisuhteeni aikana ihastunut neljä kertaa. Jokaiseen eri aikaan minulla ei ole ollut mitään koskaan heidän kanssaan.
Kolme heistä oli minua pitempiä yksi ei.


En tule koskaan eroamaan kumppanistani.
Hän on minulle se oikea.

27

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei oo sellasta käsitettä. Vituttaa sori vaan toi sössötys sarjaihastujista. Loukkaavaa ja alentavaa.
      Olen toki ihastunut joskus hyvänkin parisuhteen aikana, mutta vain pari kertaa elämäni aikana. Ei tosiaan kyllä tapahtunut mitään.

      Eka kerta jota en periaatteesta laske mukaan oli sellaiseen tyyppiin ihastuminen joka pelasti minut väkivaltaisesta suhteesta. Seurustelimme muutaman kuukauden mutta välimatkan takia erosimme.

    • Anonyymi

      Olen ihastunut elämässäni 4 kertaa ja kaikkiin heistä minulla on jonkinlainen suhde. En ymmärrä että pystyy ihastumaan ilman että tuntee.

      • Anonyymi

        Ei sille mitään mahda kurissa kuitenkin pysynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sille mitään mahda kurissa kuitenkin pysynyt.

        Oisko ettet vaan ole sitä tyyppiä joka sitoutuu täysillä. Pakko koko ajan vilkuilla aidan taakse olisko jotain parempaa tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko ettet vaan ole sitä tyyppiä joka sitoutuu täysillä. Pakko koko ajan vilkuilla aidan taakse olisko jotain parempaa tarjolla.

        No ketä haittaa oman pään ajatukset ei niin ketään. Tässä ollaan sitouduttu yhteen ainoaan ihmiseen loppu iäksi tuntuu aika sitoutumiselta ja täysillä olen sitoutunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ketä haittaa oman pään ajatukset ei niin ketään. Tässä ollaan sitouduttu yhteen ainoaan ihmiseen loppu iäksi tuntuu aika sitoutumiselta ja täysillä olen sitoutunut.

        Jos niin sanot. Minun vaikea ymmärtää minun ihastukset olleet aina niin voimakkaita .


    • Anonyymi

      Viimeksi ihastuin about 2007 tai 2008 ja nyt 2019. En todellakaan ihastu usein.

      • Anonyymi

        Sama, paitsi että aikaisempi ihastuminen oli vielä aikaisemmin. Luulin että näinkin vahvat tunteet jääneet nuoruuteen, olin väärässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama, paitsi että aikaisempi ihastuminen oli vielä aikaisemmin. Luulin että näinkin vahvat tunteet jääneet nuoruuteen, olin väärässä.

        Vahvenee vaan näköjään kerta kerralta mulla ainakin. Harvoin mutta kovaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvenee vaan näköjään kerta kerralta mulla ainakin. Harvoin mutta kovaa :)

        Ei voi kuin ihmetellä mitä oikein tapahtui ja miksi? Vastausta tähän tuskin saa mutta niin se vaan on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi kuin ihmetellä mitä oikein tapahtui ja miksi? Vastausta tähän tuskin saa mutta niin se vaan on.

        No en nyt lähtisi olettamaan, että me toisiimme ihastuttiin. En tiedä kuka olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en nyt lähtisi olettamaan, että me toisiimme ihastuttiin. En tiedä kuka olet.

        Meillä se oli molemminpuolista mut nyt on jäljellä vaan minun ikävä. Joten en puhu sinusta, en olettanutkaan.


    • Anonyymi

      Miten jonkun pituus liittyy sarjaihastumiseen??!

      • Anonyymi

        Ihmettelin kommenttiasi ja lukaisin aloituksen, niinpä olikin. Aloittaja varmaan mies joka kärsii lyhyydestä?


      • Anonyymi

        Pitkissä miehissä on katsottavaa


    • Anonyymi

      Minulla on samaa vikaa. Mitään en kuitenkaan ihastuksille ole tekemässä.

    • Anonyymi

      En ole. Ihastun harvoin ja ehkä en enää koskaan. Ystävä voin olla jos joku sitä haluaa.

      • Anonyymi

        Sopiva sattuu kohdalle, ei sitä pysty estämään. Toki voi yrittää olla ja vältellä jos huomaa ihastuvansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopiva sattuu kohdalle, ei sitä pysty estämään. Toki voi yrittää olla ja vältellä jos huomaa ihastuvansa.

        Näinpä... katoaako tunteet välttelyllä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinpä... katoaako tunteet välttelyllä?

        Ainakin haalenee


    • Anonyymi

      Ei tosissaan suhteessa olevat ihastu. Ite oon ollu puolison kanssa 20v enkä oo ikinä ihastunut toiseen. Mun puoliso kyllä on ja se häiritsi. Ei jäänyt hänen päänsisäiseksi! Kohteli mua todella huonosti.....

      • Anonyymi

        Oletko varma ettet kuvittele asioita? Millaisessa tilanteessa elätte? Ei pahalla mutta et vaikuta kaikista kirkkaimmalta.


      • Anonyymi

        Mulla on jäänyt ja jää.


    • Anonyymi

      Kyllä ihastua voi useita kertoja elämänsä aikana, mutta vain yhteen kerrallaan. Pitkässä suhteessa oleva, ei ole enää ihastuneena kumppaniinsa, ollut aikoihin. Joten täysin normaalia, että ihastuu taas uuteen ihastuttavaan ihmiseen. Se on tahtotilasta kiinni jos haluaa pitää vanhan suhteensa ja olla rakkaudessa.

      • Anonyymi

        Rakkaudessa elellään.


    • Anonyymi

      oon ihastunu vaik kuinka moneen ,mut rakastan miestäni enkä halua erota

    • Anonyymi

      Onks se millanen sarja?
      Tosi-tv vai joku uus hyvä jännityssarja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe