Voiko ihastunut mies vältellä?

Anonyymi

Ja miksi näin, eikö silloin yleensä haluta nähdä mahdollisimman paljon ihastumisen kohdettaan?

203

17003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi vältellä. Ihmiset muuttuu tosi oudoiksi kun ne rakastuu. Ei niiden tekemissä ole mitään logiikkaa. Mutta voihan ihminen muutenkin olla outo. Syyt tietää vaan puhumalla.

    • No itse ainakin välttelisin ihastusta, jos koen kohtaamisen jotenkin vaikeaksi tai mitenkään epätoivotuksi. Tai ihastumisen yksipuoliseksi, jolloin lähestymiseni olisivat lähinnä kiusallisia ja epätoivottujakin jopa.

      Ujous ja epävarmuus voi olla syitä vältellä.

      • Anonyymi

        Tuo on kyllä totta, mutta eihän kohtaamista kannata peljätä. Eihän tarvitse välttämättä kuin tervehtiä ensin. Ja sanoa vaikka, että kiva nähdä.


    • Anonyymi

      Aika normaaliahan tuo välttely on. Mutta tuokin on helppo vahvistaa, jos olet huomannut miehen katselevan.

      • Anonyymi

        Eikö miehellä ole sitten edes aikomusta tai halua tutustua jne? Sillä aika hankalaksihan sen menee, jos ei ole kontaktia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö miehellä ole sitten edes aikomusta tai halua tutustua jne? Sillä aika hankalaksihan sen menee, jos ei ole kontaktia.

        No tämä.. Yritä siinä sitten tutustua kun toinen ottaa samantien jalat alleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö miehellä ole sitten edes aikomusta tai halua tutustua jne? Sillä aika hankalaksihan sen menee, jos ei ole kontaktia.

        Miehillä voi olla pelkoa häpeästä, jonka tilanne tuottaa, jos ei saa naiselta ymmärrystä.


    • Anonyymi

      Kun tavallaan tiedostaa, ettei ole samalla tasolla ihastuksensa kanssa... Alkaa jännittämään liikaa kohtaamista. Ei tiedä mitä sanoa. Kynnys kasvaa liian suureksi, varsinkin, kun aikaa kuluu liikaa ja omat ajatukset ja mielikuvat ihmisestä ovat korkealla. Kokemuksen puute, huono itseluottamus jne... Syitä vaikka kuinka paljon sille että alkaa välttelemään. Sillon toisen pitäisi tulla vastaan enemmän, mutta jos ei tiedä toisen ihastumisesta niin mahdotontahan se on. Aina pitäisi pyrkiä menemään pelkoa kohti. Jälkeen päin harmittaa se jossittelu.

      • Tätä tasoa aina hämmästyn. Miten se taso määräytyy, että kokee noin? En ole kuunaan kokenut ketään jotenkin itseäni ylempi tai alempi tasoiseksi, koen ihmiset kiinnostaviksi tai epäkiinnostaviksi.


      • Anonyymi

        Tuo on kyllä kurjaa, tasoajattelu. Tiedän olevani nätti nainen, mutta ujopiimä. Ihastun ulkonäöltään sellaisiin jopa rujoihinkin ja jopa iäkkäämpiin miehiin, jotka tiettyjen mielestä ovat tällä ajattelumallilla "voisit saada paremmankin". Minkäs minä sille voin. Kamalinta mitä tiedän on juurikin tämä ettei lähestytä sitten kun aajatellaan lähtökohtaosesti jo noin tai katkaistaan suhde koska ajatellaan noin että voisin saada "tasoiseni". Se satuttaa todella paljon.


      • Anonyymi

        Juurikin noin, mutta tuosta mallista ois hyvä päästä irti....
        -n


      • Totta turiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin noin, mutta tuosta mallista ois hyvä päästä irti....
        -n

        Tottakai, mitään tasoeroja ei ole.


      • Anonyymi

        Ei kenenkään ole pakko olla sinuun ihastunut, olet vieras jaouto monelleki. 🙉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä kurjaa, tasoajattelu. Tiedän olevani nätti nainen, mutta ujopiimä. Ihastun ulkonäöltään sellaisiin jopa rujoihinkin ja jopa iäkkäämpiin miehiin, jotka tiettyjen mielestä ovat tällä ajattelumallilla "voisit saada paremmankin". Minkäs minä sille voin. Kamalinta mitä tiedän on juurikin tämä ettei lähestytä sitten kun aajatellaan lähtökohtaosesti jo noin tai katkaistaan suhde koska ajatellaan noin että voisin saada "tasoiseni". Se satuttaa todella paljon.

        Olen ihastunut/rakastunut naisiin mitkä ei ole minua varten, olen siis tiennyt se heti alkumetreillä. En ole vältellyt heitä mutta se on ollut yhtä tuskaa olla heidän lähellään.
        Todella vaikea ymmärtää miksi rakastua/ihastua sellaiseen mikä ei mitenkään sovi itselle. vielä siitäkin vaikeampaa on kestää se tuska mikä siitä aiheutuu.
        En ymmärrä miksi joku haluaa edes rakastua, kun se ei tuota kuin kipua.
        No onneksi olen saanut sen jo hallintaan, Nyt ihastuminen ei tuota enää ongelmia kun tietää että se menee kuitenkin ohi ja ei merkitse mitään.
        En myöskään enää usko että kukaan nainen olisi sopiva minulle ja sillä ei oikeastaan ole enää edes mitään merkitystä onko sopivaa vai ei, koska ihastumiset ovat menettäneet merkityksensä.


      • Tämä oli minun vastaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai, mitään tasoeroja ei ole.

        On kyllä ns. tasoeroja. Ikä, elämäntapa. Siinä ihan riittävästi. Se ei estä ihailua, toisen pitämistä mielenkiintoisena ja hyvän toivomista toiselle.


    • Anonyymi

      Jos nainen jatkuvasti lässyttää miehen epäkohdista ja vioiksi kokemistaan asioista niin kuka sellaisen naisen kanssa haluaa tekemisissä olla?

      • Anonyymi

        Sille pitää antaa samalla mitalla takaisin.


    • Anonyymi

      No varoo ehkä joutumasta vastatusten kun ei ole saanut vielä kerättyä rohkeuttaan, väistää ettei tulisi tehneeksi jotain mikä pilaisi kaiken ja odottelee oikeaa hetkeä tai sitten pelkää näkevänsä jotain joka rikkoisi haaveen, tahtoo ehkä vielä elätellä fantasiaansa, jonka ei usko sisimmässään olevan mahdollista toteutua.

      • Anonyymi

        Tulin melkein surulliseksi sun kommentista. Miksi me ihmiset ei kommunikoida avoimemmin ja rehellisemmin. Tämä on sivusta. Ihmiseltä joka toivoo myös.


      • Anonyymi

        Mikä voisi olla sellainen asia joka pilaisi mahdollisuuden? Mietit liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä voisi olla sellainen asia joka pilaisi mahdollisuuden? Mietit liikaa.

        Toinen on suhteessa tms.


    • Anonyymi

      Miehetkin voi olla arkoja. Itselläni on ns. ihastuskammo. Siksi olenkin yksinäinen. Kaikista kamalinta maailmassa olisi kohdata se kenestä tykkää. Se on vaan pelottavaa, kun toinen on söpö ja mitä tuntemuksia herää. Punastun vieläpä tosi helposti.

      • Anonyymi

        Ihana 🥰


      • Tiedän tunteen. Sitten kun huomaa punastuvansa, menee entistäkin ujommaksi. Justiinsa ne omat tunteet saa solmuun.


    • Anonyymi

      Kun huomaa vastapuolenkin ihastuneen, alkaa ihmettely ja välttely. Tavallaan torjuu ajatuksen, että hän muka välittäisi minusta. Eihän semmonen voi olla mahdollista.

      • Anonyymi

        Itsellä vastaava kokemus, uskon että tiedämme/huomaamme molemmat pitävämme toisistamme, mutta toiselta osapuolelta alkaa välttely jos välit alkavat yhtään lämpeämään. Ja kaikki jumittaa sitten paikoillaan ja alkaa epäröinti. Sitten ollaan lähtöpisteessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä vastaava kokemus, uskon että tiedämme/huomaamme molemmat pitävämme toisistamme, mutta toiselta osapuolelta alkaa välttely jos välit alkavat yhtään lämpeämään. Ja kaikki jumittaa sitten paikoillaan ja alkaa epäröinti. Sitten ollaan lähtöpisteessä.

        Joo, tuo välttely saa aikaan just tuota ettei enää tiedä pitäiskö lähestyä vai pysyä loitolla, sitten helposti valitsee pysyä loitolla. Ettei ainakaan tuppaudu.


      • Anonyymi

        Eikö vastapuolen ihastumisen huomaaminen aiheuta mitään halua nostaa asiaa esille että hei, mehän taidetaan tykätä toisistamme ja mitäs nyt tehdään asialle?


    • Anonyymi

      No harva varmaan aktiivisesti välttelee. Joskus voi vain olla näkemättä syystä jos toisesta, jos ei toista oikein vielä edes kunnolla tunne. Ehkä kohtaaminen voi toki jännittää.

      • Anonyymi

        Lopeta mies puuttumasta sulle tuntemattomien viattomien ihmisten asioihin. Olet rikollinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta mies puuttumasta sulle tuntemattomien viattomien ihmisten asioihin. Olet rikollinen.

        Sitäpä kyllä.


      • Anonyymi

        Nyt ei kyllä osunut oikealle.


    • Anonyymi

      Eikö välttely muka aiheuta ollenkaan pelkoa siitä että "menettää" sillä toisen? Jos silmäni isken johonkin niin ei käy mielessäkään että juoksisin karkuun ja antaisin toisen luulla muuta.

    • Anonyymi

      Kyllä ihastunut mies voi vältellä ja vaihtaa vaikka koko maisemaa. Kun tajuaa,että ihastuksen kohde,onkin varattu nainen. eihän sitä muuta tarvitse.Eikö tää ole aika looginen selitys. Ei tarvii tehdä enempää,psykoanalyysiä aiheesta.

      • Anonyymi

        Entä, jos se varattu kaipailisi myös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä, jos se varattu kaipailisi myös?

        Täysin mahdollista


    • Anonyymi

      Kyllä ainakin minä kun tiedän ettei ole mitään mahdollisuuksia. 😐

      • Anonyymi

        Mistä niin päättelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä niin päättelet?

        Hän on tuolla korkealla ja minä täällä alhaalla. Ei niin mitään mahdollisuutta että hän olisi kiinnostunut, ihastuksesta puhumattakaan.


    • Anonyymi

      No omasta kokemuksesta sanon että välttelen jos koen etten ole tarpeeksi hyvä hänelle. Eli syynä voi olla esim. Jos olen syönyt jotain mikä saanut pahan hengityksen aikaiseksi niin en todellakaan halua olla ihastukseni lähellä. Eli jos ihan välttelemällä välttää, niin todennäköisesti on ihastusta pelissä.

    • Anonyymi

      Olen alemman tason mies. Ei ne naiset, joihin olen joskus ihastunut, ole ikinä olleet millään muotoa minusta kiinnostuneita. Nykyään en enää edes yritä vaan menen pois. Eikä se ihme ole, kun olen näin ruma ja tylsä, niin mitäpä kiinnostavaa minussa olisikaan.

      • Anonyymi

        Samat


      • Anonyymi

        Ikävää tuo on jos torppaa omat mahdollisuutensa heti alkuun :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää tuo on jos torppaa omat mahdollisuutensa heti alkuun :(

        Ei ole mitään "mahdollisuuksia" eikä ole koskaan ollutkaan. Minun kanssa kenelläkään ei ole "kemiaa".


    • Anonyymi

      Ikövä yhtä miestä, on niitä katseita mutta välttelee ja toisinaan on jopa hyvin tympeä jutellessa, muille on sitten kovin iloinen. Ota tuosta sitten selvää.

      • Anonyymi

        Ja toisinaan välttelee katsettakin sen minkä kykenee.


    • Anonyymi

      Itse ainakin välttelen, hän kun on kouluja käynyt. Ja minä olen ihan perus duunari, jota on neljätoista tusinassa. Ei ne odotukset ja kuvitelmat tule ikinä kohtaamaan. 😐
      T:Amies

      P.S. Vaihdetaan vähän käytetty sydän maksaan, että voi juoda enemmän ja tuntea vähemmän.

      • Anonyymi

        Voi A-mies. Ootki se kenelle halusin olla Supersankari?
        Pelastaisin palavasta talosta
        Leikkaisin irti kolariautosta
        Ja vaikka väkisin, ja vaikka väkisin
        Käynnistäisin, sun sydämen


    • Anonyymi

      Itse ajattelisin että välttelee koska ei ole kiinnostunut ja on huomannut kiinnostuksen. Tai vältteli, omassa tapauksessani, nyt hänen ei enää tarvitse tehdä niin. Kaikki muu on omaa tulkintaa ja toiveajattelua.

      • Anonyymi

        mutta kysymys olikin, voiko ihastunut mies vältellä


      • Anonyymi

        Pakko vältellä, koska molemmat varattuja ja pelkoa omia tunteita kohtaan. Miks tää elämä on niin vaikeeta? Tunteita ei silti saa sammutetuiksi, koska niitähän on, ja paljon. Olo on tällähetkellä ahdistunut, surullinen, ikävöivä ja kova kaipaus… tuntuu taas siltä, että matto vedettiin jalkojeni alta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko vältellä, koska molemmat varattuja ja pelkoa omia tunteita kohtaan. Miks tää elämä on niin vaikeeta? Tunteita ei silti saa sammutetuiksi, koska niitähän on, ja paljon. Olo on tällähetkellä ahdistunut, surullinen, ikävöivä ja kova kaipaus… tuntuu taas siltä, että matto vedettiin jalkojeni alta.

        En varmasti täysin osaa kuvitella mitä käyt läpi mutta voimia taisteluun. Itse koin parhaimmaksi että hyväksyin tunteeni ja hänen välttelyn jonka tulkitsen ihan vaan inhoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En varmasti täysin osaa kuvitella mitä käyt läpi mutta voimia taisteluun. Itse koin parhaimmaksi että hyväksyin tunteeni ja hänen välttelyn jonka tulkitsen ihan vaan inhoksi.

        Tää kertoilija on trolli, joka haluu monen asiat sekoittaa, onneksi joutuu täältä pois. Laulaa jatkuvasti toisten asioita, muka valheellisin keinoin. Laittaa ittestään erilaisia kuvia, mutta niistä tunnistaa, ett kysymyksessä sama trolli!! Älkää ihmiset vastatko tuolle mitään, antaa puhua itsekseen!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää kertoilija on trolli, joka haluu monen asiat sekoittaa, onneksi joutuu täältä pois. Laulaa jatkuvasti toisten asioita, muka valheellisin keinoin. Laittaa ittestään erilaisia kuvia, mutta niistä tunnistaa, ett kysymyksessä sama trolli!! Älkää ihmiset vastatko tuolle mitään, antaa puhua itsekseen!!

        Ainut trolli tässä on sinä itse. Laulan vaan omia kokemuksiani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko vältellä, koska molemmat varattuja ja pelkoa omia tunteita kohtaan. Miks tää elämä on niin vaikeeta? Tunteita ei silti saa sammutetuiksi, koska niitähän on, ja paljon. Olo on tällähetkellä ahdistunut, surullinen, ikävöivä ja kova kaipaus… tuntuu taas siltä, että matto vedettiin jalkojeni alta.

        Samat ajatukset täälläkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En varmasti täysin osaa kuvitella mitä käyt läpi mutta voimia taisteluun. Itse koin parhaimmaksi että hyväksyin tunteeni ja hänen välttelyn jonka tulkitsen ihan vaan inhoksi.

        Paskan jauhantaa, milloinkahan tää loppuu, ei jaksa lukea enää yhtään! Kohta ne lähtee muutkin pois täältä! Valheita ja paskan jauhantaa, ei mitään muuta!


    • Anonyymi

      Jos on varattu tai ihastus on varattu silloin tunteesta pitää päästä irti ja paras keino on sulkea henkilö ulkopuolelle. Pelkkä miehen katselu ei kerro ihastumisesta katselu kertoo joskus ihan vaan katselusta tai siitä että olet seksikäs mutta mitään muuta tunnetta siinä ei ole kuin halu päästä iholle. Jos nainen kulkee paljastavissa vaatteissa häntä katsellaan varmasti sen takia että hän on seksuaalisesti kiihottava ei siksi että hänellä on muodikkaat vaatteet tai mies olisi jotenkin muuten ihastunut ihmiseen jota ei edes tunne. Suurin osa miehistä on visuaalisia.

      • Anonyymi

        Tää kirjoittelija nainen on transvestiitti mies! Kantsii mennä omille kirjoittaan, vois tärpätä paremmin! Kyllä mieskin säikähtää, jos naisella on munan tapanen jalkovälissä! Kantsii toimia rehellisesti! Ei millään pahalla, vaan ihan tosi!


      • Anonyymi

        Erittäin hyvin sanottu.


      • Anonyymi

        Erittäin hyvin sanottu, siis katselu on vaan katselua


      • Anonyymi

        😪Eikö välitäkään vain muuten vain on katsonut.


    • Anonyymi

      Voi vältellä siksi, että ymmärtää, ettei koskaan voi tulla isompaa romanssia, vaikka nainen olisi ulkoisesti ok, tämä kun on voinut antaa itsestään tympeän vaikutelman muuten.
      Toinen tekijä on liian erilaiset taustat, jos nainen on esim yksinhuoltaja, niin harva vapaa sinkkumies haluaa sellaiseen sekaantua, se johtaa lopulta välttelyyn tilanteen paljastuttua.

    • Anonyymi

      Ihastuneena pyrin itse hakeutumaan ihastukseni seuraan, mutta en tee sitä näkyvästi. Yritänpä jopa tietyin tavoin peitellä. Nähtäväsri siinä onnistunkin, sillä monesti vastapuoli on myös yllättynyt kun olen kertonut olleeni ihastunut.
      En tiedä sanoa kaikkien näkökulmia, mutta itse en ihastumistani näytä kovin selvästi tai kovin helpolla.

      • Anonyymi

        Miten sitten oikein peittelet sitä seuraan hakeutumista, esimerkkejä?


    • Anonyymi

      Jos ei saa vastakaikua, se voi johtaa välttelyyn. Ei yksinhuoltajuus ole välttämättä mikään ongelma.

    • Anonyymi

      Jos se mies ei koe saavansa vastakaikua omille tunteilleen ja kokee että nainen ei olekaan kiinnostunut. Jos esim nainen koittaa peitellä omaa ihastumistaan niin kyllä siitä saa sellaisen kuvan että ei hän oikeasti ole kiinnostunut. Näin ainakin itse koen miehenä. Itsekin olen harrastanut tuota välttelyä ihastuneena noista syistä.

      • Anonyymi

        Entä, jos et ole ymmärtänyt "vihjeitä"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä, jos et ole ymmärtänyt "vihjeitä"?

        Trolli se on esiintyy taas miehenä, kumma ku ei naisena. Ilmeisesti on transu mies.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä, jos et ole ymmärtänyt "vihjeitä"?

        Pitäiskö sitten sanoa suoraan, että olen minäkin sinuun halukas tutustumaan tms? En minäkään mitään vihjeitä ymmärrä. Hymiöitä tms. Parasta sanoa suoraan.


      • Näinpä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä, jos et ole ymmärtänyt "vihjeitä"?

        Ei miehet välttämättä ymmärrä niitä hienovaraisia vihjeitä vaan kannattaisi vääntää rautalangasta jos haluaa että viesti menee perille.


    • Anonyymi

      Tämä aloitus on valanut hieman luottamusta. Kun on tunteita ja huomannut että ehkä niitä on toisellakin, mutta se toinen osapuoli välttelee toisinaan. Kovasti haluaisi jo keskustella asiasta, mutta sen esiinnostaminen on niin hankalaa tuosta nimenomaisesta syystä. Ehkä toinen ei haluakkaan keskustella ja siksi välttelee.

    • Anonyymi

      Voihan sitä uskotella itselleen ihan mitä haluaa. Totuus on, että jos mies välttelee, ei hän ole kiinnostunut ja yrittää kertoa sen kauniisti. Ei hän ole kiinnostunut ainakaan mistään todellisesta, kunhan heruttelee tai elää fantasioissaan.

      • Anonyymi

        Näin sen myös naisena näen.
        Fantasiat on kivoja ja heruttelukin, mut ajanoloon siihenki kyllästyy. Siirtyy huvizonelle. Ja mies, no, ei edes kaverizonelle vaan ulkokehälle. Vähän ku joku hassu satelliitti tai jotai.


    • Anonyymi

      Jos ei usko että hommasta tulee mitään eikä tunteilleen mitään mahda niin sillon on helpompi vältellä. Myös, jos ajattelee että ei keksi mitään jutunjuurta( monesti ihastuneena menee solmuun) niin pysyttelee mielummin taka-alalla kun tekisi asiasta kiusallista( Kiusallista sekin jos välttelee mutta pitkällä tähtäimellä fiilikset hiipuu ja voi olla sitten normaalisti taas/ ei tarvitse vältellä enää).

    • Anonyymi

      Hyvä kysymys! Kyllä miehet kuin naisetkin haluavat nähdä ihastumisen kohdettaan. Elämässä saattaa olla tapahtunut asioita, tai muuten arka luonteinen, jotka vaikeuttavat tai luovat epävarmuutta kohdata ihastumisen kohde. Ei toisen ihmisen kohtaaminen suurien tunteiden kanssa ole helppoa, monesti ihmiset jopa peruuttavat ja siirtyvät helpoimpien ja vähemmän stressaavien tunteiden pariin. Onhan kiva kaveri
      hallittavien tunteiden kanssa turvallisempi ja hallittavampi riski. Rakkaus on ihmiselle usein suurin koetinkivi, onnistuessaa tuo täydellisen yhteenkuuluvuuden tunteen ja hellyyden, huonoimmillaan tuhoaa koko elämän, uskon ja toivon paremmasta. Mutta ihastuessa nautitaan katsomisesta, tutkimisesta ja vertailemisesta sekä lempeistä ajatuksista.
      https://youtu.be/XqS6hSivpmM

    • Anonyymi

      Miehenä totean että jos naisella on asiaa niin tulee sanomaa/kertomaa, MINÄ en aloitetta tule kokaan takemää.

      • Anonyymi

        Hyvä, pidä toi, ole jämäkkä ja jämpti!! 👍👍


      • Anonyymi

        Ole ilman sitten 👊🏻


      • Anonyymi

        Näin on. Munkin kohdalla on naisten haku. Jos ei nainen tee aloitetta, niin ei ole silloin oikeasti kiinnostunut minusta. Enkä jaksa passiivista perässävedettävää muutenkaan.


    • Anonyymi

      Se tavallaan tappaa kiinnostuksen jos nainen puhuu muista miehistä ja siitä mitä niiden kanssa tekee. Tulee helpossti sellainen olo ettei nainen ole kiinnostunut.
      Tai oikeastaan se olo et en ole tarpeeksi kiinnostava, koska muiden seura on aina parenpaa kuin minun seura.

      • Anonyymi

        Näin ujona naisena minun on helpompi jutella muille miehille kuin sille kenestä olen kiinnostunut, ellei kyseinen mies ole sitten sellainen aloitteellinen keskustelija joka saa rentoutumaan omalla jutustelullaan. Mutta muista miehistä en juurikaan juttele.


    • Anonyymi

      Itsehän välttelen jos tulee sellainen fiilis, ettei kiinnostuksen kohdetta kiinnostakkaan. Ja ne on välistä vaikeita arvuutella, että onko kiinnostunut vai ei. Kiinnostusta testailen juttelemalla niitä näitä ja katsomalla reaktioita. Naiset ovat itsekkin tulleet kyllä juttelemaan muutaman rupattelu kerran jälkeen, jotkut ovat olleet kimpussa alusta asti vääntämässä tikusta asiaa.

      Jos tulen siihen tulokseen että toista kiinnostaa, niin kysyn ulos tai suoraan puhelinnumeroa. Mutta jos tulen siihen tulokseen ettei kiinnosta, niin lopetan tyrkyttämästä itseäni kokonaan.

      Tämän jälkeen ei tuijotuksetkaan enää auta, tulkitsen ne vain tyhjänpäiväisiksi tuijotuksiksi, joita kyisenen nainen tekee luultavammin kaikille. Oikeastaan vain se että nainen tulee itse juttusille voi muuttaa tilanteen tuossa vaiheessa, tuijotuksia kun tulee aivan liikaa muutenkin.

    • Anonyymi

      Voi jos on tulkinnut naisen suhtautuvan häneen viileästi. Harva tahallaan kiusaa itseään.

    • Anonyymi

      Ei ole kai tarpeeksi ihastunut jos välttelee.

      • Anonyymi

        Tai välttelee koska toinen ei ole antanut tarpeeksi hyviä signaaleja omasta kiinnostumisestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai välttelee koska toinen ei ole antanut tarpeeksi hyviä signaaleja omasta kiinnostumisestaan.

        Millaiset ovat tarpeeksi hyvät signaalit, mikä kertoo teille 100% että nainen on kiinnostunut? Sellaiselle joka ei uskalla suoraankaan sanoa asiasta sanoa, mutta haluaisi tuoda ilmi että ole hyvä ja lähesty mies jos olet kiinnostunut myös.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä tästä. Jos mies välttelee eikä lähesty vaikka muutoin vaikuttaisi kiinnostuneelta niin on todennäköisesti jo varattu eikä halua tehdä asialle mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai välttelee koska toinen ei ole antanut tarpeeksi hyviä signaaleja omasta kiinnostumisestaan.

        Kiinnostuminen selvitetään. Ei kiinnostumista voi tietää ennen tutustumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostuminen selvitetään. Ei kiinnostumista voi tietää ennen tutustumista.

        Ujo tai varautunut ei välttämättä edes ala selvittämään, jos nainen ei sitten anna itse parempia signaaleja kuin pelkät tuijotukset. Naiset jotka ovat itsestä olleet varmana kiinnostuneita ovat tulleet juttelemaan ja vääntämään tikusta asiaa ja muutenkin olleet kiinnostuneita miten minulla menee jne.

        Edellistä jolta yritin selvittää kiinnostumista ei edes katsonut kohti kun yritin jutella ja vastasi muutenkin parilla sanalla, sen jälkeen jatkui tuijottelut. Annoin asian olla kun toinen aivan jäässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ujo tai varautunut ei välttämättä edes ala selvittämään, jos nainen ei sitten anna itse parempia signaaleja kuin pelkät tuijotukset. Naiset jotka ovat itsestä olleet varmana kiinnostuneita ovat tulleet juttelemaan ja vääntämään tikusta asiaa ja muutenkin olleet kiinnostuneita miten minulla menee jne.

        Edellistä jolta yritin selvittää kiinnostumista ei edes katsonut kohti kun yritin jutella ja vastasi muutenkin parilla sanalla, sen jälkeen jatkui tuijottelut. Annoin asian olla kun toinen aivan jäässä.

        Tuo on hyvä asenne. Anna jonkun muun, joka on hänestä tosissaan kiinnostunut sulattaa hänet, onko olemassa palavaa vettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on hyvä asenne. Anna jonkun muun, joka on hänestä tosissaan kiinnostunut sulattaa hänet, onko olemassa palavaa vettä.

        Itse olen oppinut kantapään kautta, että itsensä tyrkyttäminen ei ole hyväksi. Jos toinen ei sen vertaa osaa tai uskalla tulla vastaan, niin en minä jaksa ja viitsi itse yrittää hoitaa koko hommaa kotiin. Niitä naisia kyllä löytyy muitakin ja sellaisia jotka osaavat osoittaa sen mielenkiinnon niin ettei jää arvuuteltavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaiset ovat tarpeeksi hyvät signaalit, mikä kertoo teille 100% että nainen on kiinnostunut? Sellaiselle joka ei uskalla suoraankaan sanoa asiasta sanoa, mutta haluaisi tuoda ilmi että ole hyvä ja lähesty mies jos olet kiinnostunut myös.

        Menet itsekkin juttelemaan, jos mies on kerta käynyt juttelemassa niitä näitä, osoittaa että kiinnostaa edes vähän, kun itse tulee juttelemaan. Pelkät katseet ja tuijottelut on aina sellaisia, että ei niistä tiedä mikä on tarkoitus, itsellekkin kun tulee niitä katseita ja tuijotuksia niin monessa paikkaa.


    • Anonyymi

      Kaikki on mahdollista.

    • Anonyymi

      Ihastumisvaihe on ihan omanlaisensa, kaikki vielä mahdollista, tai siltä näyttävää. Sitä voi haluta pitkittää, ehkä tiedostamattaan. Limerenssiäkin voi toki olla.

    • Anonyymi

      Riippuu miehestä ja luonteestaan/ toimintatavastaan. Ihminen, joka on tekijä ylipäätään luonteeltaan näkee kyllä vaivaa saadakseen naisen jonka haluaa. Kysymys ap kuuluukin, että haluaisitko sinä sellaisen miehen kanssa suhteeseen, joka jättää sinulle kaikki asiat tehtäväksi suhteessakin tai tuntee laimeasti sinua kohtaan?

    • Anonyymi

      Riippuu. Itse välttelen jos tilanne pakottaa niin, mutta välttelyni syy on mulla etten ole ihastunut.
      Esimerkki: yksi enrinen koulukaverini oli lääpällään minuun, mutta minä en häneen paitsi ystävänä.
      Hän sai kiskottua minut treffeille pari kertaa, mutta minun puolelta vain ystävänä.
      Yksi kerta on sängyssäkin oltu mutta vain seksin vuoksi itseni kantilta katsoen.
      Jaa olen ehkä niin kusipäinen mies, että annan ymmärtää mutta en ymmärrä antaa. En ole hänelle ikinä sanonut suoraan että ei kiinnosta mutta hän selkeästi jaksaa yrittää.

      • Anonyymi

        Riippuu naisesta, riippuu miehestä, niin mikä riippuu.....


    • Anonyymi

      Ehkä joskus jalat vaan kuljettaa eri suuntaan kuin minne sydän tahtoisi mennä

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu


    • Anonyymi

      En taida olla kenenkään miehen mielestä tarpeeksi kiinnostava ja salaperäinen nainen sillä vaikka mies vaikuttaisikin kovin ihastuneelta ja hänellä olisi numeroni niin koskaan ei oma-aloitteisia viestejä tule. Vastataan kyllä lyhyen ytimekkäällä lauseella jos jotain itse laitan. En siis usko että mies on todellisuudessa ihastunut jos välttelee yhteydenpitoa.

      • Anonyymi

        Tykkää varmasti, mutta se suhteen läpimurto puuttuu, henk koht tapaamista tarkoitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkää varmasti, mutta se suhteen läpimurto puuttuu, henk koht tapaamista tarkoitan.

        Ei kai sellaisen viestittelyä pitäisi estää.. Että pääsisi siihen ihan kahdenkeskiseen tapaamiseen asti.


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä että jos yhteydenpitoa välttelee niin ei se kiinnostuksesta kieli. Yritän juuri toipua hiljalleen siitä että aiemmin niin kiinnostuneelta vaikuttanut mies välttelee tätä mahdollisuutta yhteydenpitoon. Mahdollisuuksia hänellä ottaa yhteyttä ihan asiasta ja on ollut mutta pyytää muita hoitamaan.


    • Anonyymi

      Itse olen ystävällinen ja jokseenkin kaikkien "kaveri". Monesti minun ystävällisyys on tulkittu väärin ja tullut tilanteita missä miehet ihastuneet. Minua taas alkoi ahdistamaan, kun huomasin jonkun kiinnostuneen minusta. Aloin välttelemään. Eli minun kohdalla välttely ei tarkoita ihastumista vaan koitan tehdä välimatkaa ettei toinen pahoita mieltään. Nyt alkoi hirvittämään, että onko minun käytös nyt tulkittu ihastumiseksi.

      • Anonyymi

        Melko varmasti on, monestikin. Miehet hakevat naisista aina positiivista feedbackiä, jos nainen on riittävän viehättävä miehen mielestä ja niin ajatellen haluaa tutustua lähemmin.


      • Anonyymi

        Ojasta allikkoon. Ihastunut todennäköisesti pahoittaa mielensä juuri siitä välttelystä.
        Itse olen kokenut suoran puheen toimivammaksi. Ihastunut lakkaa yrittämästä, jos sanon että olen ihastunut toiseen. Jos haluan jatkaa kaveruutta, niin miksei. En ole kuitenkaan yhtä poikkeusta lukuunottamatta halunnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko varmasti on, monestikin. Miehet hakevat naisista aina positiivista feedbackiä, jos nainen on riittävän viehättävä miehen mielestä ja niin ajatellen haluaa tutustua lähemmin.

        Ei näistä ota kukaan selkoa mitä kukin on..Ihastumista vai vihastumista...


    • Joku tarkoitus silläkin, että tämä vanha ketju nostettiin ylös? Ajankohta kun on aika mielenkiintoinen tässä.

      • Anonyymi

        Mitä sä oikein puuhaat? Nautit siitä että sun yksityisyyttä loukataan ja olet esillä?


    • Anonyymi

      Voi hyvinkin vältetellä

      • Anonyymi

        Niin voi. Olenkin vastannut tähän silloin kun tämä oli uusi aloitus.


    • Anonyymi

      Elämän tilanne voi vaikuttaa asiaan, riittämättömyyden tunne yms. Harmittaa, tekee olon kiusalliseksi.

    • Anonyymi

      Kyllä

      • Anonyymi

        Varatut on toisten omia, niihin ei kolmatta pyörää tarvita, vaikka kuinka valehtelet! Jätä rauhaan, pääset ittekki helpommalla!


    • Anonyymi

      Riippuu kohteesta. Jos joutuu ikäänkuin esim töissä olemaan tekemisissä ihastuksen kanssa josta tietää jo ettei siitä tule mitään miksi pitkittää asiaa. Helpompi on vain moikata ja elää omaa elämäänsä ja irtaantua kyseisestä henkilöstä ainakin siksi aikaa kun ihastus menee ohi ja olla mahdollisimman kaukana.

      Mahdollisimman kaukana olo on paras lääke ei toivottuun ihastumiseen.

      • Ei ole toiminut minulla. Ei ole mennyt ihastuminen vieläkään ohitse ja olen vastannut tähän samaan ketjuun vuosi sitten, kun en ollut vielä mikään prinssi.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei ole toiminut minulla. Ei ole mennyt ihastuminen vieläkään ohitse ja olen vastannut tähän samaan ketjuun vuosi sitten, kun en ollut vielä mikään prinssi.

        Olet pitänyt sitä siis yllä ajatuksillasi. Lopeta haaveilu niin pääset eroon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet pitänyt sitä siis yllä ajatuksillasi. Lopeta haaveilu niin pääset eroon.

        Lopetan koko elämän.


    • Anonyymi

      Jaa no mutta silti vältellen voi ihastua. Kyllä voi.

    • Anonyymi

      Täydellisessä maailmassa ei olisi mitään tasoeroja ja kaikki ihmiset olisivat arvokkaita . Tosimaailmassa tilanne on toisin . Ei yhdelläkään missillä ole rumaa miestä vaan kaikilla komeat miehet . Onhan siinä selkeä taso mikä pitää olla . Ja Rumalle miehelle ei löydy mitään seuraa koko elämän aikana. Jos oltaisiin tasa-arvoisia oikeasti niin Rumalle ukollekin pitäisi missi löytyä kainaloon .

      • Anonyymi

        Rumille miehille ei kannata antaa minkäönlaista mahdollisuutta. Kokemusta on siitä miten ne rumat ja keskinkertaiset miehet satuttaa kaikkein pahiten, yrittävöt polkea naisen maahan, iskevät puukkoa selkään ja pettävät luottamuksen. Ennemmin se kaikki komean miehen kanssa.


    • Anonyymi

      Voi vältellä hyvinkin miksi turhaan satuttaa itseään enempää kun elämässään on saanu naisiin jo riittävän monta kertaa pettyä muutoinkin

      • Niin, kun ei siitä kuitenkaan mitään tulisi...


    • Anonyymi

      Voi vältellä ja miehenä välttelen, suorastaan kierrän ihastuksen kaukaa. Jos oikeesti naisella on jtn asiaa, nii silloin pitää pyrkiä ottaa kontaktia jotenkii. Naiset vehtaa ja perseilee niikuin olisi jtn ilmassa, ja sitten kun kysyy suoraa , niin vastaus on et ajattelin pelkkää työkaveruutta. Eli miksi takertua turhaan?

      • Anonyymi

        Seksi hullu, varokaa naiset!


      • Anonyymi

        Ei nainenkaan välttämättä kehtaa sanoa suoraan. Toisaalta voithan sä olla vähän turhan päällekäyväkin. Pervopena. Sellainen ei oo välttämättä cool.


    • Anonyymi

      Voi. Itse välttelen kiellettyjä tunteita.

    • Anonyymi

      Minulla ainakin on ihastuneena kaksijakoiset mietteet. En ole ikinä halunnut nähdä ketään mahdollisimman paljon, vaikka olisin todella ihastunut. Omaa aikaa pitää olla. Minusta tuntuu että ihmisten mielestä normaali on se, että kun ihastutaan ei tehdä muuta kuin ollaan yhdessä. Minä en ole ikinä sitä ymmärtänyt ja se on myös kompastuskivi. Tarvitsen omaa aikaa olin ihastunut tai en ja tässä asiassa huomaan olevani erilainen ja ihastuksen mielenkiinto jos sitä oli, loppuu.

    • Anonyymi

      Ei ihastunut välttele

      • Anonyymi

        Minä välttelen. Menin tunnustamaan ihastukseni naiselle ja vastakaikua ei tullut.
        Mulle olisi kelvannut ystävyyskin, mutta hän sulki minut pois yhteystiedoistaan.
        En ole kehdannut enää kohdata ja olen lopussa, rikki.


    • Anonyymi

      Jos välttelee niin todennäköisesti osoittaa sillä ettei kiinnosta. Jatka matkaasi ja löydät vielä kumppanin jonka kanssa ei jää epäselväksi molemminpuoliset tunteet.

      • Anonyymi

        Olet väärässä. Itse välttelen koska näkemisen jälkeen kouraisee sielusta niin kovasti,että sitä ei halua kokea useasti. Jos tietäisi että on mahdollisuuksia ihastuksen kanssa, varmaan haluaisikin nähdä aina vaan. Olen mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väärässä. Itse välttelen koska näkemisen jälkeen kouraisee sielusta niin kovasti,että sitä ei halua kokea useasti. Jos tietäisi että on mahdollisuuksia ihastuksen kanssa, varmaan haluaisikin nähdä aina vaan. Olen mies.

        Mistä syystä ajattelet ettei sinulla olisi mahdollisuuksia hänen kanssaan?


      • Anonyymi

        Minäkin naisena kallistun tähän todennäköisyyteen. Kiinnostuneen oloinen mies teki täysikäännöksen heti kun aloin vastailla takaisin pitkiin katseisiin ja flirttailemaan. Ei katso enää päinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin naisena kallistun tähän todennäköisyyteen. Kiinnostuneen oloinen mies teki täysikäännöksen heti kun aloin vastailla takaisin pitkiin katseisiin ja flirttailemaan. Ei katso enää päinkään.

        Miehenä voisin sanoa, että mitä jos mies ei uskonut että nainen vastaisi jollain tavalla. Ts. Aloitit pitkät katseet liian myöhään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehenä voisin sanoa, että mitä jos mies ei uskonut että nainen vastaisi jollain tavalla. Ts. Aloitit pitkät katseet liian myöhään.

        Eli että mies siis katseli vain huvikseen olematta edes kiinnostunut? Ei ollutkaan toivottua että nainen sitten kiinnostuisikin ja antaisi samaa takaisin. Ja luulisi että tuolla myöhään katseiden aloittamisella olisi mitään merkitystä kun niitä katseita ja muuta kiinnostusta loppujen lopuksi saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä syystä ajattelet ettei sinulla olisi mahdollisuuksia hänen kanssaan?

        Ihan tosiasioista. Tiedän vaan. Ja siksihän jotkut kuten minä välttelevät: unohtaakseen kohteen.


    • Anonyymi

      Aamen.

    • Anonyymi

      Väärinkäsitys, ujous, epävarmuus toisen tilanteesta? Tässä joitakin syitä, jos noin käy.

      • Anonyymi

        Puhutko omasta kokemuksesta vai projisoitko?


    • Anonyymi

      Ei ole ihastunut. Ei vaikka kuin unissasi siihen tahtoisit uskoa. Olisiko aika herätä?

    • Anonyymi

      Kyllä ihastunut mies voi vältellä, sattuman eteen heittämä kohde alkoi kiinnostaa liikaa, lopulta monestakin syystä johtuen luovuin koko ajatuksesta, järki voitti. Aikaa meni mutta nyt kun teen tuttavuutta uuteen ihmiseen niin ensimmäisenä ei hyppää enää esiin vain hän, pystyn ottamaan muutkin vaihtoehdot huomioon.

      • Anonyymi

        On surullista jos toinen kiinnostaa ”liikaa” ja luovuttaa sen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On surullista jos toinen kiinnostaa ”liikaa” ja luovuttaa sen takia.

        Niinpä, näin kävi. Nyt on lisäksi käynyt niin että tämä kohde suorastaan näyttäisi inhoavan näkemistäni, thats life 😏


    • Anonyymi

      Niin... Jos ihastumisen kohde osoittaisi jotain vastakaikua suoraan hänelle
      asiat olisivat jo selvinneet jo aikoja sitten...

    • Anonyymi

      Koska haen siltä lohtua, mutta oikeasti pidän vain kaverini ja rakastan edelleen tulisesti exääni. Enkä halua viedä asioita seksuaaliseen suuntaan koska tuntuu kuin pettäisin todellista rakkaudenkohdettani

      • Anonyymi

        Aikamoinen hyväksikäyttäjä porsas. Toivottavasti exäsi jatkaa sinun sydämesi polkemista maahan hamaan loppuun saakka ja pilatkoon tämä hyväksikäytetty elämäsi lopullisesti.


    • Anonyymi

      Kun on tottunut siihen ettei mikään ole pysyvää /totta niin on hyvä säännöstellä ettei suhde heti väljästy

    • Anonyymi

      Olen universumin yksi hulluimmista örkeistä... Kuuluisin muualle täältä hulluudesta.
      Unelmani ja tulevaisuuteni olen tallentanut kovalevylleni jota kukaan ei tule muuttamaan... Unelmaani jota tavoittelen on jo toteutunut... Vain yksi puuttuu!

    • Anonyymi

      Rakastuin mä varattuun mutta sitä tiennyt en, hiljaa täällä sydämessäni kaipailen.
      Kohtaloko on olla ainiaan yksinäinen, mä eteenpäin pääse en.
      Jospa rauhan toisi sydämeeni joulu ikuinen, vaikka aika ei tunteeseen vaikuttane.
      -multa sulle, ikävöiden. Hyvää yötä ihastukselle, saavuttamattomalle.

      • Anonyymi

        Jos on varattu se on vaan hidaste. Varattukin voi olla onneton.


    • Anonyymi

      Voi. Terv. eräs jumissa oleva mies.

      • Anonyymi

        Mikä saa välttelemään? Tilanteen taustat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä saa välttelemään? Tilanteen taustat?

        Joo ne juuri. Duurit ja mollit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ne juuri. Duurit ja mollit.

        Avaa vähän taustaa niin voit saada (ehkä) hyviä vinkkejä ja rohkaisua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avaa vähän taustaa niin voit saada (ehkä) hyviä vinkkejä ja rohkaisua?

        Irl avataan kun tavataan.


      • Anonyymi

        Vieläkö olet jumissa? :/


    • Anonyymi

      Mies saattaa vältellä ihastusta ihan siitä syystä, että fyysiset reaktiot ovat liian voimakkaita ihastuksen lähellä, eli pullottaa ja housut kostuu.

      • Anonyymi

        Eli ihastus on fyysistä näinkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ihastus on fyysistä näinkö?

        Ei.


    • Anonyymi

      Voi. En kyllä välttämättä haluaisi, mutta toisaalta en voi väkisinkään keksiä syitä lähestyä tätä ihanaa naista. Ja miksi lähestyisin, kun en tiedä hänen tilanteestaan oikeastaan paljon mitään. Olen vain iloinen että hän on siellä.

      • Anonyymi

        Mutta nimenomaan kannattaa vääntää hänelle tikusta asiaa! Se on hienovarainen keino ilmaista kiinnostustaan ja lähentyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nimenomaan kannattaa vääntää hänelle tikusta asiaa! Se on hienovarainen keino ilmaista kiinnostustaan ja lähentyä.

        Niin kai, hyvä vinkki muille. Mutta tiedostan myös ettei minulla ole mitään mahdollisuuksia. Ei varmaan siksi millainen olen, vaan tämä iänikuinen ikäero juttu, vaikka hän olisikin vapaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai, hyvä vinkki muille. Mutta tiedostan myös ettei minulla ole mitään mahdollisuuksia. Ei varmaan siksi millainen olen, vaan tämä iänikuinen ikäero juttu, vaikka hän olisikin vapaa.

        No sitähän kannattaakin jäädä jossittelemaan. Ellet sitten itse pidä toista jotenkin viallisena iän takia.
        Itse olen ollut korviani myöten ihastunut itseäni n.20 vuotta vanhempaan mieheen pitkään, enkä viitsi lähestyä kun ajattelen ettei huolisi minua, kun ei ole mitään alotetta tehnyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitähän kannattaakin jäädä jossittelemaan. Ellet sitten itse pidä toista jotenkin viallisena iän takia.
        Itse olen ollut korviani myöten ihastunut itseäni n.20 vuotta vanhempaan mieheen pitkään, enkä viitsi lähestyä kun ajattelen ettei huolisi minua, kun ei ole mitään alotetta tehnyt

        Viallisena?? Voi kuule en pidä, päinvastoin. Meidän ikäero ei taida noin paljoa olla, mutta uskon kuitenkin että hän näkee minut liian vanhana. Minä en yksinkertaisesti vaan uskalla lähestyä häntä siinä mielessä. En vaan uskalla, koska sen jälkeen voi olla pilalla tämä nykyinen asiallinen suhde, jos näin voi sanoa. Mielummin kärsin ja yritän unohtaa, kuin otan sen riskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitähän kannattaakin jäädä jossittelemaan. Ellet sitten itse pidä toista jotenkin viallisena iän takia.
        Itse olen ollut korviani myöten ihastunut itseäni n.20 vuotta vanhempaan mieheen pitkään, enkä viitsi lähestyä kun ajattelen ettei huolisi minua, kun ei ole mitään alotetta tehnyt

        Hassua, jätin ihastukseni rauhaa juuri sen takia että hän on 20v nuorempi, ensin aloitteet jäi tekemättä koska menin lukkoon, tilanteen syntyminen itsessään yllätti. Aikaa kului ja sitten kun olin kypsä aloitteen tekoon niin tilaisuutta ei tullut ja lopuksi luovutin, epäusko voitti ja järki. Nyt olen jo saanut itseni uskomaan ettei mitään luultavasti ollutkaan, helpompi näin.
        Lisäksi näyttää siltä että minusta on rakentunut hänen silmissään iso paha susi, miltä periaatteessa näytänkin. Eli kaikki kohdillaan ja elämä jatkuu 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua, jätin ihastukseni rauhaa juuri sen takia että hän on 20v nuorempi, ensin aloitteet jäi tekemättä koska menin lukkoon, tilanteen syntyminen itsessään yllätti. Aikaa kului ja sitten kun olin kypsä aloitteen tekoon niin tilaisuutta ei tullut ja lopuksi luovutin, epäusko voitti ja järki. Nyt olen jo saanut itseni uskomaan ettei mitään luultavasti ollutkaan, helpompi näin.
        Lisäksi näyttää siltä että minusta on rakentunut hänen silmissään iso paha susi, miltä periaatteessa näytänkin. Eli kaikki kohdillaan ja elämä jatkuu 👍

        No ei kai siinä sitten mitään jos sulla on kaikki kohdillaan ja elämä jatkuu. Olispa noin helppoa vaan unohtaa ja jatkaa kun mitään ei olis koskaan ollutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kai siinä sitten mitään jos sulla on kaikki kohdillaan ja elämä jatkuu. Olispa noin helppoa vaan unohtaa ja jatkaa kun mitään ei olis koskaan ollutkaan.

        En sanonut helpoksi, oli vain kerta kaikkiaan pakko mennä eteenpäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanonut helpoksi, oli vain kerta kaikkiaan pakko mennä eteenpäin

        Joopa joo. Oli varmaan kiva särkeä toisen sydän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo. Oli varmaan kiva särkeä toisen sydän

        Late update, kyllä se oli oma sydän mihin sattui. Lähituntumaan joutumista välttelen edelleen. Oma tyhmyys tässä enimmäkseen huvittaa jo tässä vaiheessa, pitikö mennä ihastumaan hölmön lailla. Aika torvelo mieheksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Late update, kyllä se oli oma sydän mihin sattui. Lähituntumaan joutumista välttelen edelleen. Oma tyhmyys tässä enimmäkseen huvittaa jo tässä vaiheessa, pitikö mennä ihastumaan hölmön lailla. Aika torvelo mieheksi.

        No kyllä sitä toista varmasti sattuu yhtä paljon. Ainakin minua kun oon aivan ilmaa sille miehelle. Välillä melkein itkettää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä sitä toista varmasti sattuu yhtä paljon. Ainakin minua kun oon aivan ilmaa sille miehelle. Välillä melkein itkettää

        Ei satu, taitaa olla pikemminkin huvittunut ukon kaarteluista, taidan itsekin olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei satu, taitaa olla pikemminkin huvittunut ukon kaarteluista, taidan itsekin olla

        Ethän sinä sitä tiedä. Voi jeesuksen miehet. En yhtään ihmettele ettei kukaan tee lapsia enää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä sitä tiedä. Voi jeesuksen miehet. En yhtään ihmettele ettei kukaan tee lapsia enää

        Tehty jo ihan tarpeeksi monta :), miten se omakohtainen aloitteellisuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehty jo ihan tarpeeksi monta :), miten se omakohtainen aloitteellisuus?

        No ei kiinnosta enää


    • Anonyymi

      Voi välittää ja vältellä. Ei vastausta.

    • Ihastunut mies varmasti välttelee (kiertää kaukaa) jos on saanut tytöltä myrkyllistä palautetta osoittamaana seksuaalista kiinnostusta kohtaan. Kuten kylmä tuijotus, irvistys, inhon ilme.

    • Anonyymi

      Ja sitten on vielä se vaihtoehto, että otsikossa olevan kysymyksen esittävä munasarjakas vain on kuvitellut jonkun miehen olevan ihastunut häneen.

    • Anonyymi

      Jos ihastunut mies on uskollinen esim vaimolleen hän välttelee. Toinen asia miksi mies välttelee on se että ajattelee olevansa yksipuolisesti ihastunut joten paras keino on saada tunteet tapettua on se ettei näe ja välttelee kaikkia tapahtumia jossa joutuisi mahdollisesti näkemään. Ihastuminenhan menee ohi. Se jälkeen kaikki on kuten ennenkin.

      • Ei se aina mene nopeasti ohi. Minulla on ollut ihastumisia, joita mietin vielä vuosien päästäkin, vaikka mitään ei ole ikinä tapahtunut heidän kanssaan.


    • Anonyymi

      Tottakai voi vältellä, lähinnä varattuja.

    • Anonyymi

      Aloin välttelemään kun huomasin tulleeni estetyksi.

    • Anonyymi

      Ehkä siinä kohtaa, jos kokee tulleensa torjutuksi tai on esim. parisuhteessa, jolloin ei tahdo asettaa itseään tilanteeseen, jossa riskeeraisi suhteensa. Kunhan arvailen.

    • Anonyymi

      Voi vältellä, miksi ei voisi vältellä? Ei ehkä usko tarpeeksi, että olisi arvoisesi.

      • Anonyymi

        Silloin ei anna mahdollisuutta osoittaa, että on toisen arvoinen. Tuollaisessa tapauksessa kannattaa työstää omaa kipukohtaa, tunnelukkoa..

        .. miksi koen, että en ole hänen arvoinen?
        .. miksi juuri minä en ole ansainnut rakkautta? Koska kaikkihan meistä ovat
        .. miksi työnnän hänet pois, enkä anna hänen päättää, jääkö hän vierelleni?
        jne.


    • Anonyymi

      Jos mies antaa ensin huomiota ja sitten välttelee ja antaa jälleen huomiota niin kyse on pelkästä pelaamisesta. Tietävät kyllä mitä tekevät eikä kiinnosta muu kuin pesän saaminen.

      Mies jota oikeasti kiinnostaa ei harrasta tuota vaan saat tasaista ja jatkuvaa huomiota.

      • Anonyymi

        Ihastunut mies ei ota riskiä että menettäisi sinut.


      • Anonyymi

        Voi olla noinkin jossain tapauksessa. Mutta välttely voi johtua myös siitä että huomaa toisen käytöksessä muutoksen. Toinen yrittää viestittää että huomio on epämiellyttävää. Eihän sellaista kellekään halua.


      • Anonyymi

        Ei aina pelailu syynä. Ristiriitainen ja välttelevä kiintymyssuhdemalli aiheuttaa tuota. Toki ei tarvitse välttämättä sietää sitä kenenkään, mutta voi ehkä ymmärtää.
        Toinen voi toki olla, että mies ei ole tarpeeksi kiinnostunut jne.
        Syitä voi olla monia, pelailu voi toki olla yksi syy.


      • Anonyymi

        Minä olen tehnyt tuota, koska naisen sanaton viestintä on ristiriitaista. Aina kun yritän lähestyä, niin hän lähtee perääntymään, jolloin minä teen samoin. Hän lähestyy sitten myöhemmin itse, mutta minä olen taas menettänyt uskon kiinnostukseen. Molemmat ovat luultavasti vaan olla tosi ujoja ja epävarmoja. - randomi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen tehnyt tuota, koska naisen sanaton viestintä on ristiriitaista. Aina kun yritän lähestyä, niin hän lähtee perääntymään, jolloin minä teen samoin. Hän lähestyy sitten myöhemmin itse, mutta minä olen taas menettänyt uskon kiinnostukseen. Molemmat ovat luultavasti vaan olla tosi ujoja ja epävarmoja. - randomi

        Epävarmuus, ja peilaatte toisianne, tunteet tarttuvat.
        Seuraavan kerran kun hän lähestyy, älä lähde karkuun. Tai lähesty häntä, kun hän lähestyy vuorostasi sinua, älä pakene. Tämä antaa varmuutta ja luottamusta pikku hiljaa hänelle ja sitä kautta myös sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epävarmuus, ja peilaatte toisianne, tunteet tarttuvat.
        Seuraavan kerran kun hän lähestyy, älä lähde karkuun. Tai lähesty häntä, kun hän lähestyy vuorostasi sinua, älä pakene. Tämä antaa varmuutta ja luottamusta pikku hiljaa hänelle ja sitä kautta myös sinulle.

        Lisään, naisena voin sanoa, että olen 110 prosenttisen varma, että ko. nainen on sinusta kiinnostunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epävarmuus, ja peilaatte toisianne, tunteet tarttuvat.
        Seuraavan kerran kun hän lähestyy, älä lähde karkuun. Tai lähesty häntä, kun hän lähestyy vuorostasi sinua, älä pakene. Tämä antaa varmuutta ja luottamusta pikku hiljaa hänelle ja sitä kautta myös sinulle.

        Kiitos sinulle. Minulla on tavoitteena yrittää enemmän, jos näkisin hänet taas tänään hyvällä tuurilla, eikä hän ole jo luovuttanut suhteeni. Pitäisi joko edistyä tai saada pakit, kun tämä epävarmuus ihastuneena on vieläkin turhan raskasta henkisesti. - randomi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos sinulle. Minulla on tavoitteena yrittää enemmän, jos näkisin hänet taas tänään hyvällä tuurilla, eikä hän ole jo luovuttanut suhteeni. Pitäisi joko edistyä tai saada pakit, kun tämä epävarmuus ihastuneena on vieläkin turhan raskasta henkisesti. - randomi

        Onnea matkaan ❣️ joo epävarmuus on raskasta. Toivottavasti selvyyttä tulee. T. 2' edellistä kommenttia sulle kirjoittanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnea matkaan ❣️ joo epävarmuus on raskasta. Toivottavasti selvyyttä tulee. T. 2' edellistä kommenttia sulle kirjoittanut.

        Ei ikävä kyllä ollut, mutta jospa poikkeuksellisesti huomenna. Odotan kyllä saavani pakit 90% todennäköisyydellä, jos hän tulee enää edes paikalle. Harmi kyllä tosiaan, kun ihastuneena on niin vaikea kiinnostua muista, vaikka he olisivat selvästi kiinnostuneita. - randomi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ikävä kyllä ollut, mutta jospa poikkeuksellisesti huomenna. Odotan kyllä saavani pakit 90% todennäköisyydellä, jos hän tulee enää edes paikalle. Harmi kyllä tosiaan, kun ihastuneena on niin vaikea kiinnostua muista, vaikka he olisivat selvästi kiinnostuneita. - randomi

        Mä ajattelin, ettei sua kiinnosta ja en enää ajatellut käydä siellä. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ajattelin, ettei sua kiinnosta ja en enää ajatellut käydä siellä. Sivusta

        Ei se mitään. Jokainen tekee miten tahtoo. Tulisin tosiaan varmasti saamaan häneltä lopulta pakit, mutta pelottaa kyllä vähän, että hänelle jäi paha mieli tilanteesta. Hän vaikutti todella ihanalta ihmiseltä ja minuakin ujommalta, joten en todellakaan halunnut loukata mitenkään. - randomi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään. Jokainen tekee miten tahtoo. Tulisin tosiaan varmasti saamaan häneltä lopulta pakit, mutta pelottaa kyllä vähän, että hänelle jäi paha mieli tilanteesta. Hän vaikutti todella ihanalta ihmiseltä ja minuakin ujommalta, joten en todellakaan halunnut loukata mitenkään. - randomi

        Miks luulet, että saisit pakit? Kyllä mulle jäi ainakin paha mieli muutamastakin jutusta 💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks luulet, että saisit pakit? Kyllä mulle jäi ainakin paha mieli muutamastakin jutusta 💔

        Voimia sinne. Minä ainakin olen pahoillani, jos aiheutin hänelle pahaa mieltä. En siis usko täällä törmääväni etsittyyn henkilöön, joten en kirjoita yleensä suoraan kenellekään, tai ihan yleensäkään kirjoita mitään.

        Minusta tuntuu vahvasti siltä, että tulkitsin hänen ikänsä todennäköisesti yläkanttiin. Kun itse näytän huomattavasti ikäistäni nuoremmalta, niin se ei ole todellakaan hyvä kombo, vaan pakit ovat melkein varmat. - randomi


    • Anonyymi

      En välttele naista. Osoitteen tietää mistä sitä saa.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe