Onko paikallisilla mennyt koskaan savet housuun julkisella paikalla esim. kassajonossa jos ei ole kerennyt mennä vessaan toimittamaan asiaa?
Savet housuun
Anonyymi
272016
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
Vastaukset 27
Vanhimmat
Korkeatasoisia aloituksia.
Taitaa olla kiteeläisistä suurimmalla osalla savet lahkeessa..
Peilistähän sen näet,siitä se totuus ilmestyy hajun kanssa.
Kiteen Sokoksella kerran en kerennyt pöntölle, vaikka muutaman juoksuaskeleenkin otin. Hävetti tilanteessa mutta nyt jälkikäteen naurattaa.
Mitä luulet tajusivatkohan muut asiakkaat tätä vahinkoa? Sehän vähän riippuu siitä mitä on viimeiltana syönyt, että turahtaako housuun hajuton vai hyvin voimakashajuinen kakka 😵
Kyllä minä silloin pari outoa katsetta sain, joten uskon että heidän sieraimiinsa kantautui aiheuttamani löyhkä. Liekkö muistavat enää koko tapahtumaa..
Ripuli voi iskeä kenelle tahansa ja missä tahansa. Sille ei mahda mitään ja sille on toisten turha nauraa, sillä seuraavalla kerralla voi huonot olla naurajan housussa. T. Lentokoneessa vatsataudin saanut.
Paskoitko allesi istuessasi koneessa ja valuiko savet housuista läpi Finnairin kangaspenkille imeytyen siihen? 😦
Kuulemma joskus urheilutalolla näin on käynyt, muutama vuosi sitten. "Syyllistä" ei varmaan tiedetä ja parempi niin.
Kerran töissä oli kyllä hirvee kiire ja sitten räjähti. Just ja just ehdin vessaan. Sama tilanne pari kertaa kotiin tullessa.
Niin, räjähti housuun vai pöntön reunoille? 💩
Ei sentään housuun eikä lattialle.
Farkun lahkeita pitkin suoraan kenkään.
Näin kävi kerran kun olin aika vetelässä kunnossa Karhussa. Viimeinen muistikuva on se kun poke heitti minut ulos, olin kaiketi sammunut pöytään savet housussa ja oikean puolen kengässä. Sain kyllä kuulla asiasta myöhemmin mm. työpaikallani. Toisaalta kuulema hyvin yleinen vaiva, että suoli rentoutuu kovassa humalatilassa ja saattaa käydä vahinko.
Onni onnettomuudessa, en mennyt tanssimaan ”tavarat”
kengässä 😐
On kai sitä moni muukin kännissä valuttanu köntsät housuun.
Kävin yhtä koulua joskus ja siellä oli joku nuorehko aika hyvännäköinen toimistotyöntekijä, mikä lie kuraattori tai assistentti. Kerran käytävällä kulkiessa satuin näkemään kun se kiirehti vessaan ja kun menin oven ohi niin kyllä kuulu aikamoiset törähdykset. Oli sarjatulta ja isompaakin jytkyä. No ei tämä Kiteellä ollu mutta kuitenkin.
Kun toimitus oli suoritettu ja toimistotyöntekijä poistui vessasta menitkö samaiseen vessaan nuuhkimaan? 😉
Houkutus oli suuri, mutta sain onneksi ajatukseni muualle.
Duunissa koitin pieraista hiljaa. Tuli mukana postia. Taitolaji.
Huomasiko kukaan? Jouduitko olemaan loppupäivän löysät housussa vai saitko anottua vapaata loppupäiväksi? 🤣
Ei ruokakaupassa mutta eräässä paikallisessa huoltoasemassa pääsi vahinko kerran käymään. Liekkö syynä vanha maito jonka kahviin lisäsin tai jokin muu, mutta joka tapauksessa istuin lehteä lukiessa kunnes varoittamatta vatsa murahti ja samalla sekunilla tulikin housuun postia. Tunsin kuinka naama helähti punaiseksi ja lähdin varovaisin askelin kohti vessaa. Kylläpä hävetti silloin, jälkikäteen mietin että onneksi ei ollut ketään samassa pöydässä istumassa.
Ja sitten paskaisine lahkeineen autoon ja kotiin?
Parhaani mukaan vessassa pesin ja pyyhin paikat puhtaaksi mutta joutui penkkipesuria lainaamaan kun väkisinkin tarttui istuimeen kotiin kiireellä ajaessa.
Kylläpä hävetti mennä kotiin kirjaimellisesti paskat housussa. En kertonut vaimolle asiasta, ei tiedä siitä vieläkään.
Eihän näistä jutuista tiedä onko totta. Mutta tässä seuraavassa on totta joka sana. Tosin ei nyt niin rankka juttu ole: kauan, kauan sitten läksin ulkoilulenkille Kiteellä. Sitten yllätti ns. iso hätä ja aika rajustikin vielä. Oli talvi joten mietin kehtaisiko loikkia lumihankeen metsikön suojiin. No en viitsiny, vaan ruilautin tien varteen. Onneksi oli pimeää eikä sattunut autoja tulemaan. Silleenhän tässä ei ole mitään erikoista, kun koiran ulkoiluttajille nämä asiat on arkipäivää.
No tartuiko paskat ollenkaan vaatteisiin vai onnistuitko kaikki pudottamaan lumelle likaamatta itseäsi? Koirasi varmaan katsoi ihmeissään, mitä oikein kävit tekemään 💩
Keskustellaankohan missään muualla näin aktiivisesti itsensä töhräämisestä kuin Kiteellä? Kateeksi käy muiden paikkakuntien "normaalia" meininkiä.
Mitäs epänormaalia tässä on? Ihan arkinen asia joka voi sattua kenelle vain missä vain.
No kokeillaan perustaa samanlainen ketju jonkun toisen kaupungin Suomi24 keskusteluun. Eiköhän ihmiset innostu.
Pieru on pasgan postimies.
Lämmin lähetys.