Vuosikymmenestä toiseen.

Anonyymi

On ikävä huomata, että judossa ei paljon muutoksia tapahdu.
Luin pöytäkirjan, se on erittäin hienoa, että pöytäkirja tulee kaikkein nähtäväksi. Tämä on kyllä erittäin hyvä muutos entiseen nähden.

Arvokilpailuihin valinta pysyy samanlaisena mysteerinä aina. Valintoihin on tietyt kriteerit mitkä pitää täyttää. Ennen aikaa niitä kriteerejä muutettiin sen mukaan keitä haluttiin mukaan. Näyttökisoja tuli lisää tarvittaessa. Nykyään vaan valitaan kisoihin vaikka ei kriteerejä täytä. Perusteluja ei taida kukaan tietää. Tästä edelleen itse hieman katkerana.

Mutta tuo matkan maksaminen tai maksamatta jättäminen on uutta. Mitään perusteluja ei ole, kuka joutuu itse maksamaan matkan kisoihin ja kenelle liitto maksaa. Liitto tietysti ei ole koskaan ollut tasapuolinen ja se jatkuu edelleen, hallituksen siunauksella. Perusteluina tällä kertaa on kokonaisarvio, pelkkää sanahelinää.

Tapaus Hämeenlinna. Rajut syytökset/ tuomiot pitää olla, että vyöarvoja aletaan alentamaan. Perusteluja ei ole ja suomi24.ssä alkaa kova keskustelu, eikä kukaan todennäköisesti tiedä asiasta pl. asianomaiset. Ehkä tätäkin asiaa pitäisi hieman avata. Joko uhrin/ uhrien suojelemiseksi tai Mr Hämeenlinnan oikeusturvan takia.

Ehkä vielä jonain päivänä Judoliittokin on avoin ja läpinäkyvä. :) Not

15

1111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin, sananhelinää tuokin. Kisoihin valitseminen, valitsematta jättäminen, maksaminen, maksamatta jättäminen ja muut asiat vaikka tulisi perustelujen ja lisäavoimuuden kanssa, ei osaa tyydyttäisi siltikään. Joten aika turhaa sananhelinää.

      Sama juttu vyöarvon alentamisasiaan. Vaikka sitä kuinka paljon avattaisiin ja perusteltaisiin niin osalle se ei kelpaisi kuitenkaan. Lisäksi Suomessa on jonkinlainen tietosuoja olemassa ja asioita ei vaan voi avata enempää kuin on jo avattu. Eli turhaa sananhelinää tämäkin.

      Ainoa vaihtoehto on pyrkiä itse päättämään ja vaikuttamaan asioihin ja päätöksiin. Silloin saa kaiken tiedon mitä haluaa.

      • Anonyymi

        Kaikki ei mahdu sinne hallitukseen


      • Anonyymi

        Eikös konstaapeli ja sairaseläkeläinen hoitanutkaan asioita kuntoon...heh heh uskoko näihin ukkoihin joku oikeesti....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös konstaapeli ja sairaseläkeläinen hoitanutkaan asioita kuntoon...heh heh uskoko näihin ukkoihin joku oikeesti....

        Kyllä yritystä näyttää olevan kun pöytäkirjan lukee mutta taitaa vanhat pitää tiukasti kiinni jyräömisestä edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä yritystä näyttää olevan kun pöytäkirjan lukee mutta taitaa vanhat pitää tiukasti kiinni jyräömisestä edelleen.

        Yritystä on, kylvää riitaa tähän yhteisöön.
        Kyllä tää paska (judoliitto) menee karille ja pahasti.
        Ei ketään (liitossa) , kun Jaanakin pois, kuka noille laittaisi hanttiin älyttömyyksiä keksiessään ...
        Voi voi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritystä on, kylvää riitaa tähän yhteisöön.
        Kyllä tää paska (judoliitto) menee karille ja pahasti.
        Ei ketään (liitossa) , kun Jaanakin pois, kuka noille laittaisi hanttiin älyttömyyksiä keksiessään ...
        Voi voi

        Mikä osa on riidankylväntää? Jos toivoo tasapuolisuutta niin onko se väärin?
        Mikä on älyttömyys?
        Nyt taitaa koira älähtää johon kalikka kalahtaa?
        Huudetaan Jaana apuun kun ei itse osaa hoitaa asioita oikein.
        Niin kuin on aikaisemmin sanottu jo aloituksessa. Vuosikymmenestä toiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä osa on riidankylväntää? Jos toivoo tasapuolisuutta niin onko se väärin?
        Mikä on älyttömyys?
        Nyt taitaa koira älähtää johon kalikka kalahtaa?
        Huudetaan Jaana apuun kun ei itse osaa hoitaa asioita oikein.
        Niin kuin on aikaisemmin sanottu jo aloituksessa. Vuosikymmenestä toiseen.

        Tasapuolisia?! Hah hah haa!!
        Tutkippa tarkemmin todelliset taustat, kyllä nuo velikullat on kaukana siitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasapuolisia?! Hah hah haa!!
        Tutkippa tarkemmin todelliset taustat, kyllä nuo velikullat on kaukana siitä...

        En ole aktiivisesti judossa mukana niin en tiedä taustoja mutta luen hallituksen pöytäkirjoja.nyt oli puututtu räikeään epäarvoisuuteen.


    • Anonyymi

      Korulauseita ja sen nuolemista, niin kyllä pärjää ja homma hoituu Vavankanssa . ei kestä päivänvaloa heidän päätökset.

    • Anonyymi

      Syyskokous tulossa, onko sinne herra kerhoon ehdokkaita ilmaantunut ? näin voit vaikuttaa !

    • Anonyymi

      Kuka on frendi kenenkin kanssa, se ratkaisee.

    • Anonyymi

      Tähän koko toimintaan liittyy hyvin vahvasti täysin käsittämätön, jopa järjetön vyöarvohierarkia ( 2. -10 dan) .

      6 kyu - 1d hyvä järjestelmä ja säilytettävä!

    • Anonyymi

      Ei hallitus kaikista päättää, oletko kuullut sellaisesta kuin valmennusvaliokunta? kyselee heiltä...

    • Anonyymi

      Kuka maksaa kuka ei, kellä kieli ruskea rahat vei !

    • Anonyymi

      Hyvä on jos ritatari ja hänen aseenkantaja yrittävät saada kitkettyä vääryydet pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9556
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2807
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      158
      2559
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1419
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe