🙄🐀🔨 pääkaupunkiseudulla rakennusmelun johdosta. Ne lähtevät etsimään rauhallisempia asuinalueita. Onhan sillä jatkuvalla melulla häiritsevä vaikutus ihmisiinkin. Muakin stressaa nyt rauhoittavan hiljaisuuden leikkaava ruohonleikkuukoneen ääni. Pitäskö naapurin mieliksi leikata nurtsi vielä kerran ennen lumien tuloa. Eilinen polttopuiden sahaus ei näy naapurille, mutta tuntuu kropassa.
Välillä ihan pakkopullaa tuo hyötykuntoilu. Mutta ei kannata heittää hanskoja naulaan kesken ikäväprojektin 😍
Rotat pakenee koloistaan
7
129
Vastaukset
lopet ase valittaminen
Valitan jos valitan. En siihen lupaa tarvitse. Eikä näitä tarvitse lukea jos kerran alkaa närästää. En ymmärrä mikä kirjoituksessani oli valittamista kun siinä on pelkkää faktaa .
- Anonyymi
Kaikki rauha rotille!! Äkkiä elokapina paikalle.
Joku satu, kertoo että, pillipiipari johdatti rotat pois kaupungista...mihin päätyvät rotat? Meneekö bussilla maalle?Ei ne sentään maalle siirry vaan hiljaisemmille alueille mistä löytyy ruokaa. Kun ne ovat siirtyneet maanpinnalle niin niitä havaitaan useammin. Uutisessa mainittiin, että jotkut jopa syöttävät niitä. Rottia nyös kiinnostaa liian täyteen tupatut roskikset joissa kansi on auki. Ei kannattaisi kauheasti parantaa niitten oloja, koska rottanaaras voi pyöräyttää 8-12 poikasta kolmen viikon välein. Kaupunkioloissa ei niiden luontaisia harventajia ole liikkeellä.
- Anonyymi
Oikein! Lisää vaan ryskettä ja rytinää niiin rotat pakenee lähiöihin!
Mulla vesirotat jättivät pottupellon rauhaan kun laitoin pellon reunaan kepin nokassa olleen tuuliviirin täristämään maata. Metrotunneleihin ja viemäreihin voisi myös laittaa samanlaisia ultraääniä generoivia hiirenkarkottajia, mitä kotioloihinkin myydään. Kauhea ajatella millaisia mutaatioita viemäreissä rotista syntyy, kun kaikenlaisia lääkejäämiä ym. koronaviruksia myöten löytyy jätevesistä.
lounas.ajatus kirjoitti:
Mulla vesirotat jättivät pottupellon rauhaan kun laitoin pellon reunaan kepin nokassa olleen tuuliviirin täristämään maata. Metrotunneleihin ja viemäreihin voisi myös laittaa samanlaisia ultraääniä generoivia hiirenkarkottajia, mitä kotioloihinkin myydään. Kauhea ajatella millaisia mutaatioita viemäreissä rotista syntyy, kun kaikenlaisia lääkejäämiä ym. koronaviruksia myöten löytyy jätevesistä.
En kirjoittanut tähän, mitä aineita viemärivesissä liikkuu, kun arvasin että robotti poistaa sellaisen kirjoituksen. Mutta kaikestä mikä ihmiseen menee näkyy viemärivesissä jälkiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212287- 701166
- 1151056
- 491055
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r721009Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57967KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.15950Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31920Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53896