Mitä on medialukutaito? Onko kaikki mikä on netissä totta?
Näitä asioita on nykyään ala-asteen koulukirjoissa. Kinnulassa aikuiset ihmiset huutaa netin valheita. Lukekaa lastenne koulukirjoja niin voitte oppia.
En tosin odota ihmeitä.
Mitä on lähdekritiikki?
3
165
Vastaukset
- Anonyymi
Aina ollut mieleltään järkkyneitä höynäytettäviä. Taistolaisista MV-lehden lukijoihin.
Jälkimmäiset uskovat nyt anoturtiaisia, ossitiihosia ja johanbäckmanneja lääketieteessä.
Mitäköhän seuraavaksi. Maa litteä? - Anonyymi
Minäkin hieman tuumailin rokotteen ottamista alkuvaiheessa. Mutta tulin siihen tulokseen, että kun niitä on otettu jo 4-5 miljardia (siis 4000-5000 miljoonaa!) ilman suuria ongelmia, niin se lienee turvallista ottaa. Sitäpaitsi syöpä ja sydänsairaudet ovat valtavan paljon vaarallisempia, kuin rokotteen vähäiset sivuvaikutukset.
Sinänsä huvittavaa, että joku tupakoiva läskikasa on rokotevastainen, koska haittavaikutuksia ei voi tietää. Mutta samaan aikaan hän itse aiheuttaa itselleen erittäin suuren riskin korkealla kolestrolilla ja huonoilla elintavoilla. Mutta eihän näissä salaliitoissa mitään logiikkaa tai järkeä ole muutenkaan. - Anonyymi
Minä uskon Putinin sivuja. Luotettava tietolähde.
Siksi en ota rokotetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372256
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431675Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361265Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1051001