MOIKKA!
OLEN TEKEMÄSSÄ KLM YHTIÖLLÄ KAUKOLENNON HELSINKI-AMSTERDAM-MEXICO CITY JA TAKAISIN.KONEENA ON B-737/B-747.
ONKO KELLÄÄN KOKEMUSTA KLM YHTIÖN KAUKOLENNOISTA/HENKILÖKUNNASTA?MILLAINEN PALVELU?JUOMAT MAKSULLISIA?
ENTÄ KLM KONEET,OVATKO VIIHTYISIÄ VAI RUPUSIA?
TÄMÄ ON EKA KLM LENTONI.EDELLISET KAUKOLENNOT OLIVAT BA JA AA,JOIHIN OLIN TOSI TYYTYVÄINEN.
KIITTI.KIITTI.
KLM KOKEMUKSIA?
13
6493
Vastaukset
- KELMI
ÄLÄ HUUDA!
No se Lisette on ihan kiva lentoemäntä
mutta Anneliesta en oikein tykkää.
Toivottavasti lennollasi on juuri Lisette.- KLM!
JUST!
ETTÄ IDIOOTTI VASTAAMASSA TÄHÄN MUNKIN ASIALLISEEN KYSELYYN.AIVAN!NO KIITTI VAAN!
ON SE KUMMA KUN JOKU JAKSAA AINA KYTÄTÄ ONKO ISOJA VAI PIENIÄ KIRJAIMIA JA JOTKUT (KOVIN USEAT) KUULEVAT HUUTOA ISOISTA KIRJAIMISTA!!MÄ EN AINAKAAN KUULE JA MULLE ON AINAKIN IHAN SAMA KIRJOITTAVATKO IHMISET ISOILLA VAI PIENILLÄ.OSAAN LUKEA MOLEMPIA JA JA TAJUAN ASIAN ISOILLA JA PIENILLÄ.ISOT JOSKUS JOPA PIRISTÄVÄT KAIKEN PIENEN KESKELLÄ JA TOISAALTA SAAVAT HYMYÄ PÄIVÄÄN KUN TAJUA ETTEI ITSE OLE MIKÄÄN KIRJAIMIEN KYTTÄÄJÄ :-) - Mariella
KLM! kirjoitti:
JUST!
ETTÄ IDIOOTTI VASTAAMASSA TÄHÄN MUNKIN ASIALLISEEN KYSELYYN.AIVAN!NO KIITTI VAAN!
ON SE KUMMA KUN JOKU JAKSAA AINA KYTÄTÄ ONKO ISOJA VAI PIENIÄ KIRJAIMIA JA JOTKUT (KOVIN USEAT) KUULEVAT HUUTOA ISOISTA KIRJAIMISTA!!MÄ EN AINAKAAN KUULE JA MULLE ON AINAKIN IHAN SAMA KIRJOITTAVATKO IHMISET ISOILLA VAI PIENILLÄ.OSAAN LUKEA MOLEMPIA JA JA TAJUAN ASIAN ISOILLA JA PIENILLÄ.ISOT JOSKUS JOPA PIRISTÄVÄT KAIKEN PIENEN KESKELLÄ JA TOISAALTA SAAVAT HYMYÄ PÄIVÄÄN KUN TAJUA ETTEI ITSE OLE MIKÄÄN KIRJAIMIEN KYTTÄÄJÄ :-)Haluan ihan asiallisesti todeta että useimmiten nettietiketissä isot kirjaimet luetaan yleensä huudoksi, näin se vain valitettavasti on.
KLM kysymykseesi vastaten itse olen ollut varsin tyytyväinen asiakas vuosien varrella, palvelu hyvää ja ainakin omat lennot ovat harvoin olleet myöhässä tai ollut muuten ongelmia. Pitkillä lennoilla en ole ollut joten tuohon en osaa vastata mutta ehkäpä joku toinen osaisi. Mukavaa matkaa! :)
- J.Taylor
Hei!lensin vuonna 93 reitin Helsinki-Amsterdam-Houston KLM:n 747:lla.Kone jatkoi siitä Mexico Cityyn.Silloin oli todella mukava palvelu ja hyvä kone.Amsterdamin kenttä on todella iso ja Mexicon kone lähtee aivan toisesta päästä kenttää/terminaalia.
- Kiitos
Kiitos vastauksista.No nyt kirjoitan pienellä,ettei kuulu huutoa...voi vaikka naapurit herätä! :-)
Onks kellään kokemusta KLM yhtiöstä,että vetääkö eurot taskuunsa kaikista juomista kaukolennoilla vai onko vielä niin hyvä palvelu että juomapuoli on ilmaista?
Sitten vielä:Koneeni HKI-AMSTERDAM on
Boeing 737-800 niin millainen kone on?Ei ole kokemusta!
AMSTERDAM-MEXICO CITY välillä koneeni on
Boeing-744ER?Istumapaikkani on 16A,onkohan ihan ok paikka?
Kiitos asiantuntijoille! - Neksu
Kiitos kirjoitti:
Kiitos vastauksista.No nyt kirjoitan pienellä,ettei kuulu huutoa...voi vaikka naapurit herätä! :-)
Onks kellään kokemusta KLM yhtiöstä,että vetääkö eurot taskuunsa kaikista juomista kaukolennoilla vai onko vielä niin hyvä palvelu että juomapuoli on ilmaista?
Sitten vielä:Koneeni HKI-AMSTERDAM on
Boeing 737-800 niin millainen kone on?Ei ole kokemusta!
AMSTERDAM-MEXICO CITY välillä koneeni on
Boeing-744ER?Istumapaikkani on 16A,onkohan ihan ok paikka?
Kiitos asiantuntijoille!Muutaman kerran olen kyseisen yhtiön koneilla matkustanut, ja pariin otteeseen ovat olleet koneet myöhässä (parista tunnista viiteen tuntiin), mutta tosin nyt on sitä hotelliyöpymisvaihtoehtoakin tarjottu eli sen puoleen ei valittamista. Euroopan sisällä tarjoilu ok, tosin ei alkoholia. Kaukolennoilla palvelu vielä parempaa ja myöskin alko ilmaista...
- ...
Tee se lento äläkä kysele! Mitä hittoa siitä kostut jos olet jo yhtiön valinnut millä lennät. (yleensä ihmisillä hinta ainoa peruste.)Turistina lento kuin lento samaa skeidaa...pitkästyttävää...........Ihme porukkaa
- Katkera valittaja?
Ei pidä paikkaansa.Vaikka ostat matkan turistihintaan niin lentoyhtiöissä on todellakin paljon eroa suhtautumisessa turistimatkustajiin ja palveluissakin sekä palveluntasoissa eroa todellakin.
Taidat olla se sama valittaja joka valittaa täällä jokaisella keskustelukanavalla ihan vaan provokaatio mielessä mutta lentänyt et varmaan ole kertaakaan ja sen voi päätellä siitä,että kaikki aikasi menee ruikutus-kirjoitelmiesi tekemiseen.Kyllä elämässä kannattaa kysyä kaikenlaista mitä mieleen tulee,nääs kun haudasta on sitten turha yrittää huudella ja kysellä!
Onnea ja menestystä....keksippä tähän vielä oikein hyvä ruikutus vastine :-)
Kiitti asiasllisille vastaajille! - ...
Katkera valittaja? kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa.Vaikka ostat matkan turistihintaan niin lentoyhtiöissä on todellakin paljon eroa suhtautumisessa turistimatkustajiin ja palveluissakin sekä palveluntasoissa eroa todellakin.
Taidat olla se sama valittaja joka valittaa täällä jokaisella keskustelukanavalla ihan vaan provokaatio mielessä mutta lentänyt et varmaan ole kertaakaan ja sen voi päätellä siitä,että kaikki aikasi menee ruikutus-kirjoitelmiesi tekemiseen.Kyllä elämässä kannattaa kysyä kaikenlaista mitä mieleen tulee,nääs kun haudasta on sitten turha yrittää huudella ja kysellä!
Onnea ja menestystä....keksippä tähän vielä oikein hyvä ruikutus vastine :-)
Kiitti asiasllisille vastaajille!Eikö ole elämää vai onko pipo kireällä?! Ongelma on siinä että täällä provosoidutaan/provosoidaan keskustelioita. Se nyt on vaan valitettavasti hyväksyttävä. Siihen syyllistyy itsekin aina silloin tällöin. Mutta välillä ei ymmärrä! Kysyä toki saa, mutta jos itse lentää n.50 lentoa vuodessa (sekä turisti että business matkaajana)ja käyttää sinä aikana ehkä viittä kuutta eri yhtiötä, niin kyllä joskus tällä palstalla esitettävät kysymykset hymyilyttävät. On yhtiöissä toki eroja, mutta hei...paljon lentävälle on oikeastaan ihan sama. Ja mitä sitten jos yhtiöissä on eroja....häh? Mitä sitä täällä itket ja kyselet!" Voi voi kun se emo ei hymyillyt MINULLE tarpeeksi!" Ja tottakai palvaluntasossa on eroja. Firmat ja yrityskulttuurit ovat erilaisia, ihan samalla tavalla kuin ovat maatkin. On se kyllä mukavaa kun omaa vähän paremman "bonuskortin" ja firma maksaa business hinnan lennosta. Mutta silti palvelu ei aina pelaa kuten toivoisi. Entä sitten! Haluaisin minäkin käyttää Sigapore Airlines yhtiötä mutta kun se ei nyt esimerkiksi lennä HEL-JFK ensi maanantaina, milloin allekirjoittaneen tarvitsee nykissä olla! Pointti on siinä, et aina ei voi valita kun mentävä on! Pitänee pysyä pois näiltä palstoilta kun tunnun itsekin provoihin lankeavan! Enkä muuten ollut se valittaja keneksi luulit.
- NIIN NIIMPÄ
... kirjoitti:
Eikö ole elämää vai onko pipo kireällä?! Ongelma on siinä että täällä provosoidutaan/provosoidaan keskustelioita. Se nyt on vaan valitettavasti hyväksyttävä. Siihen syyllistyy itsekin aina silloin tällöin. Mutta välillä ei ymmärrä! Kysyä toki saa, mutta jos itse lentää n.50 lentoa vuodessa (sekä turisti että business matkaajana)ja käyttää sinä aikana ehkä viittä kuutta eri yhtiötä, niin kyllä joskus tällä palstalla esitettävät kysymykset hymyilyttävät. On yhtiöissä toki eroja, mutta hei...paljon lentävälle on oikeastaan ihan sama. Ja mitä sitten jos yhtiöissä on eroja....häh? Mitä sitä täällä itket ja kyselet!" Voi voi kun se emo ei hymyillyt MINULLE tarpeeksi!" Ja tottakai palvaluntasossa on eroja. Firmat ja yrityskulttuurit ovat erilaisia, ihan samalla tavalla kuin ovat maatkin. On se kyllä mukavaa kun omaa vähän paremman "bonuskortin" ja firma maksaa business hinnan lennosta. Mutta silti palvelu ei aina pelaa kuten toivoisi. Entä sitten! Haluaisin minäkin käyttää Sigapore Airlines yhtiötä mutta kun se ei nyt esimerkiksi lennä HEL-JFK ensi maanantaina, milloin allekirjoittaneen tarvitsee nykissä olla! Pointti on siinä, et aina ei voi valita kun mentävä on! Pitänee pysyä pois näiltä palstoilta kun tunnun itsekin provoihin lankeavan! Enkä muuten ollut se valittaja keneksi luulit.
No mikäs sulle tuli?Tunteen purkaus?Meni hermot?En ymmärrä sanaakaan ja ennen kaikkea en ymmärrä mitä halusit sano ja miksi ja kenelle?Kiristääkö?
- Sani
Lensin kerra KLM:lla Amsterdamista Kapkaupunkiin ja takaisin ja pelkkää hyvää sanottavaa. Istuinmukavuus nyt on mitä on (B747) turistiluokassa yleensakkin, mutta ruoka oli hyvää, välipaloja oli tarjolla, juomat ilmaiset ja henkilökunta ystävällistä. Itselle on tärkeää lähinnä pääsy pisteestä A pisteeseen B, eli en vaivaudu ilmoittelemaan keskustelupalstoilla jos joku lento on ollut myöhässä tai lentoemo tyly, mutta KLM:n hyvä palvelu jäi kyllä mieleen.
- Jone_II
KLM:n palvelu on kai yleisesti rankattu siihen parempaan päähän. Istuimet / jalkatilat ovat ehkä vähän pienehköt joten isokokoisten ihmisten olen kuullut käyttävän mieluummin jotain toista lentoyhtiötä, itsellä ei ole ollut mitään ongelmia. Euroopan lennoilla aamupalat ja lounaat ovat olleet ilmaisia.
Yhdellä lennolla onnistuvat rikkomaan matkalaukkuni, mutta asiakaspalvelulle täytyy antaa erityiskiitos siitä miten asia hoidettiin kuntoon. Suhtautuminen oli ystävällistä ja minä sain uuden matkalaukun KLM:n piikkiin!
- Flying Dutchman
Ei hieno eikä huono, vaan ainakin itselleni sopiva lentoyhtiö. Lennetty on lähelle ja kauas monet matkat KLM:n ja kumppaneiden kyydissä.
Ja matka jatkuu.
Lentoterveisin, Flying Dutchman, Suomen länsirannikolta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374956- 823516
- 302963
- 612935
- 82777
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91710- 181691
- 161584