aina huomaan päivittäin, ettei kannata olla Ihmisriippuvainen (Persoonallisuushäiriö), joka omalta osaltaan tuottaa Ihmisen Aivoissa Pessimismiä eli näkee Esim. Maailman pahana ihmisineen ja, että kaikki asiat ovat lohduttomia ja näkee Toisen Ihmisen Menetettynä Tapauksena, Rumana, Lihavana, Läski Mooseksena jne. Silloin vuonna 2005, kun sairastuin niin en kadottanut asennetta muihin Ihmisiin tarkoittaen sitä, että, kun en Täysin Terveenäkään ollessani, josta sain nauttia Kymmeniä vuosia (Syntymäpisteet10/10) niin EN ikinä kertaakaan ole koko Elämäni aikana yhtäkään Ihmistä täällä Meidän Kotiplaneetallamme Maapallolla arvostellut, nimitellyt, kiusannut, epäillyt, puhunut paskaa, mustamaalannut, syyllistänyt, olla selän takana, olla Valehtelija omasta elämästä, puuttua toisen ihmisen elämään tai olla Kateellinen tai kiinnittää Pessimistisesti huomiota Toisen Ihmisen Ulkonäköön ja Vartaloon ja vaatteisiin jne. Pessimismi, johon liittyy Ihmisriippuvuustekijät, jota tavataan Etupäässä Ympäri Maailman Tytöillä ja Naisilla, jotka ovat Itsensä tärkeitä ja kuvitellaan, että omistetaan toinen Ihminen niin Pessimismi aiheuttaa Elinvuosien menettämistä, Mielialan Alhaisuutta, Mieliharmia, Masentumista, Haluton muuttamaan Elintapoja, Sepelvaltimotaudin ja Sydänsairauksia jne. Harrastin Aikoinaan Saunasta -35 asteen Pakkaseen menemistä 3-5 Minuutiksi tekemään erilaisia Liikunnallisia Liikkeitä Täysin alasti, jotta Sydämestäni tulee Erittäin Vahva, ettei tule sittemmin Sydänsairauksia. Optimismi on TERVE asia, jota on Hyvä vahvistaa ja tehostaa Nauramisella, ettei tule Masentuneisuutta, joka puolestaan aiheuttaa muita ongelmia. Pessimistiset ihmiset ovat aiheuttaneet elämässäni Vastoinkäymisiä. Luonto kostaa puolestani takaisin..siinäpähän Pessimistiset Ihmiset menettävät Esim. Elinvuosiaan 😃😄😁😆 Itseaiheutettuna 🙂🙂🙂🙂🙂.
Olen ollut jo 50-v. Itsenäinen ja
1
85
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi hyvä kirjoitus.
Olen näitä polkuja tallannut lähes 80 v.tähän mahtuu yhtä sun toista.
Tämä kirjoitus pisti silmääni. Sivistys näkyy ihmisestä itsestään ulospäin, ei niitä tarvitse korostaa. Huono itsetunto saa myös aikaan oman esiintuomisen hyvänä ja toiset pahana, lihavana, rumana ja itsensä vain ylitse muiden.
Lasten parissa työskennellessäni, on joutunut kohtaamaan myös näitä kertomasi liittyviä asioita.
Mallit lähtevät kotoa ja ensisijaisesti koti ja perhe antavat eväät tulevaisuuteen lapselle, josta sitten kasvaa aikuinen/ aikuisia. Toki koululla, päiväkodeilla ja kavereillakin on suuri merkitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938018
- 403842
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241290
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321123Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,301057Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10840Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27752