UKPUISTOn uudet vessat ovat varsin ihmeelinen näky luonnossa. Luirolla niitä on pari rakennusta ja Sudenpesällä yksi. Minkähän takia vessan lattiapinta-ala on n. 2mx2m?
Sudenpesän upea miljöö on pilattu. Luirolla ei ehkä haittaa maisemaa niin paljoa.
UKPUISTO uudet vessat
11
1045
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö enää ole vanhoja "pyramideja"?
- Anonyymi
Ne on tehty teille jotka siellä samoilla poluilla kulkevat, kohta tulee tiekin.
- Anonyymi
Kyllähän ne muistutttavat Alvar Aallon tasakattotasavertotuokkosia.
- Anonyymi
Ne on tehty teille jotka siellä ramppaatte laumoittain. kekkosen puisto on vain iso puisto, parempaa erämaata löytyy ihan toisaalta.
- Anonyymi
Ei ukk puistosta puutu kuin soratie. Sekin vaadittaneen päällystää. Talvisin kelkat ajaa uria pitkin kairaa ettei "vaeltaja" vain eksy. Ja ettei hanki vain upottaisi🤼♀️😤😤🤣🤣🤣
- Anonyymi
Joo puisto on puisto eikä edes oikeasti iso, ei ole pitkä matka autotielle ja muita ajouria täynnään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo puisto on puisto eikä edes oikeasti iso, ei ole pitkä matka autotielle ja muita ajouria täynnään
2550km2 pinta-ala. Ei kovin iso? Suomen toiseksi suurin kansallispuisto. Sinä "erämies", pieneltähän se puisto tuntuu, jos kiertelee vain Kiilopään rengasreittejä. Kyllä siellä on lääniä kulkea. Idässä, Luirolta Tahvontuvan suuntaan, saa kyllä melko rauhassa kulkea mihin vuodenaikaan tahansa
- Anonyymi
Kyllä UK-puistosta löytyy tuhansia kilometrejä poluttomia taipaleita. Talvella passaa hyvin hiihtää kelkanjäljen vieressä, jos niitä ei halua hyödyntää.
- Anonyymi
Varmaan siksi, että pyörätuolilla pääsee kurvailemaan eikä kyynärsauvat kolise seiniin.
- Anonyymi
Miksihän ihmiset haluaa mennä "erämaahan" jossa jonotetaan vessaan? Itse asiassa koko muu maa on paljon enemmän erämaata jossa voi kulkea viikkokausia näkemättä ihmisiä. Eniten tiukalla olevia pipoja on juuri näissä puistoissa. Puisto onkin hyvä nimitys, se on yleinen virkistysalue.
- Anonyymi
Voihan sitä tehdä tarpeensa Bulewardillekin kuten Viljanen Mika ja Turkka Malin laulussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959