Torstai 30.9.2021 YLE : Tuoreimmat uutiset: THL:
Päätä itse maskista!
YLE : Tuoreimmat uutiset: THL: Päätä itse maskista!
1
<50
Vastaukset
Maskista on tullut joillekin osa pukeutumista. Luin jostajkin mielipiteen, että henkilö tunsi kauhistusta ajatellessaan, että menisi ilman maskia tungokseen. Eräs tuttavani sai lähes paniikkikohtauksen, kun joutui etätyöstään luopumaan. Aamuruuhkabussi oli niin täynnä väke, että käytävällä seistiin. Siinä ja siinä, ettei kääntynyt takaisin pysäkille odottamaan seuraavaa vuoroa.
Minä en ole kantaani päättänyt. Liikun niin vähän ihmisten ilmoilla, että usein unohdan maskin laukkuun. Mukana se kyllä kulkee aina. Olen pannut merkille, että säästäväinen suomalainen ei suinkaan heitä maskiaan pois, vaan se on tallessa seuravaa käyttökertaa varten taskussa.
Omaani käytän koko päivän, kun liikun kaupungilla. Mutta osaan sen heittää roskiin kotimatkan päätteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983742Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna343226- 603199
- 622983
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)672861Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672799On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632514Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 452162
- 692158