Piikki aiheuttanut ongelmia kehossa, särkyjä ym, moni valittelee mitä kummallisempia oireita, aivan samoja oireet tuntuu olevan, kuin niillä jotka sitä sairastaneet.
Tiedä sitä sitten tässä asiassa ottaa tai jättää🦇🦇
Onko korona..
9
934
Vastaukset 9
- Anonyymi
Käsi tuli kipeäksi
- Anonyymi
Olin kaksi vuorokautta kunnon kuumeessa ja nivelsäryssä. Ei tehnyt mieli nousta vuoteesta.
Ekasta piikistä 5viiden päivän päästä tuli jumalaton päänsärky. Luulin, että henki lähtee. Eka rokote oli sitä astraa.
Jos olisi se suomalainen nenäsumuke-rokote ollut silloin olisin valinnut sen.- Anonyymi
Mulla kanssa oli pientä kuumeilua 2. piikin jälkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla kanssa oli pientä kuumeilua 2. piikin jälkeen
Mulla tulee kova päänsärky kun tästä koronasta koko ajan vouhotetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla tulee kova päänsärky kun tästä koronasta koko ajan vouhotetaan.
huomennna 2 piikki, kääk jänskättää
- Anonyymi
Voi voi tuota koronarypästä taas tai päivittäin Kpäässä, kyllä nyt pitäis sulkea jo jotakin ovea tai täs koko Posan alue hätääkärsimäs, jonkun täytyy tämä ymmärtää jos ei nuot tartuttajat.
- Anonyymi
Voi voi some some some posa posa posa
- Anonyymi
Kyllä viikonloppuna oli piikitetyillä ainakin kova päänsärky ja vapina, kun saivat istua Krouvissa neljään saakka. Tämmöiset ei piikitetyt pääsivät vähemmällä, kun jo puoliltaöin loppui tarjoilu ja yhdeltä piti lähteä kotiin.
- Anonyymi
Se on oikein!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 711104
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12949En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61910- 62818
- 60760
- 57697
- 60627
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49627- 67606
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.23604- 133596
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30565- 50559
- 33510
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35509- 29505
- 72486
- 18484
- 40457
- 24439