Piikki aiheuttanut ongelmia kehossa, särkyjä ym, moni valittelee mitä kummallisempia oireita, aivan samoja oireet tuntuu olevan, kuin niillä jotka sitä sairastaneet.
Tiedä sitä sitten tässä asiassa ottaa tai jättää🦇🦇
Onko korona..
9
888
Vastaukset
- Anonyymi
Käsi tuli kipeäksi
- Anonyymi
Olin kaksi vuorokautta kunnon kuumeessa ja nivelsäryssä. Ei tehnyt mieli nousta vuoteesta.
Ekasta piikistä 5viiden päivän päästä tuli jumalaton päänsärky. Luulin, että henki lähtee. Eka rokote oli sitä astraa.
Jos olisi se suomalainen nenäsumuke-rokote ollut silloin olisin valinnut sen.- Anonyymi
Mulla kanssa oli pientä kuumeilua 2. piikin jälkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla kanssa oli pientä kuumeilua 2. piikin jälkeen
Mulla tulee kova päänsärky kun tästä koronasta koko ajan vouhotetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla tulee kova päänsärky kun tästä koronasta koko ajan vouhotetaan.
huomennna 2 piikki, kääk jänskättää
- Anonyymi
Voi voi tuota koronarypästä taas tai päivittäin Kpäässä, kyllä nyt pitäis sulkea jo jotakin ovea tai täs koko Posan alue hätääkärsimäs, jonkun täytyy tämä ymmärtää jos ei nuot tartuttajat.
- Anonyymi
Voi voi some some some posa posa posa
- Anonyymi
Kyllä viikonloppuna oli piikitetyillä ainakin kova päänsärky ja vapina, kun saivat istua Krouvissa neljään saakka. Tämmöiset ei piikitetyt pääsivät vähemmällä, kun jo puoliltaöin loppui tarjoilu ja yhdeltä piti lähteä kotiin.
- Anonyymi
Se on oikein!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252124Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921945Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881911MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131613Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881486Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11474Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241457Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481277Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351149Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731144