Aargh mikä ilmestys!!!

Anonyymi

Siis wow!

Jatka vaan samaa rataa nainen, oot tikissä!!

21

589

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 🙄.............
      <3

• Anonyymi

iha perseest varmaa :

• Anonyymi

Tikkejä on tarvittu. Juu. 💔

• Anonyymi

Missä näit?

• Anonyymi

Toistan kysymyksen (eri ihminen kirjoittaa) missä päin näit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toistan kysymyksen (eri ihminen kirjoittaa) missä päin näit?

kohtasin hänet jo toistamiseen ei kun hetkinen vain kolmas kerta tämä taisikin olla jo mutta asiaan eli luontopolulla oli hän lenkkeilemässä ja minä perässä hiihtäen ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kohtasin hänet jo toistamiseen ei kun hetkinen vain kolmas kerta tämä taisikin olla jo mutta asiaan eli luontopolulla oli hän lenkkeilemässä ja minä perässä hiihtäen ;)

Kolme kertaa näitte lenkkipolulla parikymmentä sekuntia ja nyt ajattelit, että se lukee täällä viestisi ja tunnistaa kun rakastui niin sinuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolme kertaa näitte lenkkipolulla parikymmentä sekuntia ja nyt ajattelit, että se lukee täällä viestisi ja tunnistaa kun rakastui niin sinuun?

Kuulepas ,kaikki on mahdollista olen nähnyt suoranaisia ihmeitä ja mistä rakkaudesta sinä kirjoitat ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulepas ,kaikki on mahdollista olen nähnyt suoranaisia ihmeitä ja mistä rakkaudesta sinä kirjoitat ?

Olen realisti. Noin voi käydä vain kerran elämässä eikä se tapahdu lenkkipolulla. Pitää olla yhteys ensin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sattumoisin Helsingissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko koskaan puhunut hänen kanssaan? Vai oliko tämä keskustelun aihe täällä vain kohteliaisuuden takia? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sattumoisin Helsingissä?

Valitettavasti ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko koskaan puhunut hänen kanssaan? Vai oliko tämä keskustelun aihe täällä vain kohteliaisuuden takia? 🤔

Ihan kohteliaisuudesta vain ei muuta... :)

• Anonyymi

Joo no kuuma kolli vissiin...

• Anonyymi

Hyvä kirjotus...💋

• Anonyymi

Tunteeton ja rääpälemäinen. Ei hyvä.

• Anonyymi

Okei? Kiitos? Ja siis jos oikeasti oli kohteliaisuus, niin kiitos ihan aidosti

• Anonyymi

"meiän kylän helmi..."

;)))

• Anonyymi

Siis mitäh missäh....?

t.puskajussi

• Anonyymi

Sinä kaipaisit pikkuisen kohennusta🤤.

• Anonyymi

Pidähän varasi ettet ala raahata niitä naisia puskiin väkisin. Kun harhat oikein ottaa eteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      38
      4175
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      242
      4002
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      135
      3128
    4. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      65
      2994
    5. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      16
      2991
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      73
      2696
    7. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      98
      2443
    8. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      120
      2075
    9. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      45
      1965
    10. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      24