Siis wow!
Jatka vaan samaa rataa nainen, oot tikissä!!
Aargh mikä ilmestys!!!
21
603
Vastaukset
🙄.............
<3- Anonyymi
iha perseest varmaa :
- Anonyymi
Tikkejä on tarvittu. Juu. 💔
- Anonyymi
Missä näit?
- Anonyymi
Toistan kysymyksen (eri ihminen kirjoittaa) missä päin näit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistan kysymyksen (eri ihminen kirjoittaa) missä päin näit?
kohtasin hänet jo toistamiseen ei kun hetkinen vain kolmas kerta tämä taisikin olla jo mutta asiaan eli luontopolulla oli hän lenkkeilemässä ja minä perässä hiihtäen ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kohtasin hänet jo toistamiseen ei kun hetkinen vain kolmas kerta tämä taisikin olla jo mutta asiaan eli luontopolulla oli hän lenkkeilemässä ja minä perässä hiihtäen ;)
Kolme kertaa näitte lenkkipolulla parikymmentä sekuntia ja nyt ajattelit, että se lukee täällä viestisi ja tunnistaa kun rakastui niin sinuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolme kertaa näitte lenkkipolulla parikymmentä sekuntia ja nyt ajattelit, että se lukee täällä viestisi ja tunnistaa kun rakastui niin sinuun?
Kuulepas ,kaikki on mahdollista olen nähnyt suoranaisia ihmeitä ja mistä rakkaudesta sinä kirjoitat ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulepas ,kaikki on mahdollista olen nähnyt suoranaisia ihmeitä ja mistä rakkaudesta sinä kirjoitat ?
Olen realisti. Noin voi käydä vain kerran elämässä eikä se tapahdu lenkkipolulla. Pitää olla yhteys ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kohtasin hänet jo toistamiseen ei kun hetkinen vain kolmas kerta tämä taisikin olla jo mutta asiaan eli luontopolulla oli hän lenkkeilemässä ja minä perässä hiihtäen ;)
Ei sattumoisin Helsingissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kohtasin hänet jo toistamiseen ei kun hetkinen vain kolmas kerta tämä taisikin olla jo mutta asiaan eli luontopolulla oli hän lenkkeilemässä ja minä perässä hiihtäen ;)
Oletko koskaan puhunut hänen kanssaan? Vai oliko tämä keskustelun aihe täällä vain kohteliaisuuden takia? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sattumoisin Helsingissä?
Valitettavasti ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan puhunut hänen kanssaan? Vai oliko tämä keskustelun aihe täällä vain kohteliaisuuden takia? 🤔
Ihan kohteliaisuudesta vain ei muuta... :)
- Anonyymi
Joo no kuuma kolli vissiin...
- Anonyymi
Hyvä kirjotus...💋
- Anonyymi
Tunteeton ja rääpälemäinen. Ei hyvä.
- Anonyymi
Okei? Kiitos? Ja siis jos oikeasti oli kohteliaisuus, niin kiitos ihan aidosti
- Anonyymi
"meiän kylän helmi..."
;))) - Anonyymi
Siis mitäh missäh....?
t.puskajussi - Anonyymi
Sinä kaipaisit pikkuisen kohennusta🤤.
- Anonyymi
Pidähän varasi ettet ala raahata niitä naisia puskiin väkisin. Kun harhat oikein ottaa eteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416