Haluaisiko joku kalua peppuun.

Anonyymi

Täällä olisi tarjolla pituus 19cm ympmittaa 15cm terskan ympmitta 16cm, spermaa tulee lauettessa tosi paljon kelpaisiko?

45

2836

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kelpaisi.. missä olet?

      • Anonyymi

        Asun pirkanmaalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun pirkanmaalla

        Voiko tulla asunnollesi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko tulla asunnollesi..

        Ei voi tulla asunnolle, olen naimisissa mutta olen bi henkinen 58 vuotias kokeilun haluinen ihminen. Joskus nuorempana tuli kokeiltua miesten välistä seksiä, nyt kun seksi on kotona vähentynyt tekee mieli kokeilla uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi tulla asunnolle, olen naimisissa mutta olen bi henkinen 58 vuotias kokeilun haluinen ihminen. Joskus nuorempana tuli kokeiltua miesten välistä seksiä, nyt kun seksi on kotona vähentynyt tekee mieli kokeilla uudestaan.

        Itselläni iso siisti paku jos patjan laittaa konttiin niin hyvä touhuta. Itsellä myös vuosia takaperin muutamia kokeiluja joissa olin pantavana. T. 59v varattu bi henkinen myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni iso siisti paku jos patjan laittaa konttiin niin hyvä touhuta. Itsellä myös vuosia takaperin muutamia kokeiluja joissa olin pantavana. T. 59v varattu bi henkinen myös.

        Tuo minun kalu on melko iso kokoinen, meinaan vaan että pystytkö ottamaan tuon kokoisen kalun sisääsi liukkarin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo minun kalu on melko iso kokoinen, meinaan vaan että pystytkö ottamaan tuon kokoisen kalun sisääsi liukkarin kanssa.

        Olen saanut hierjaltani saman kokoista, liukkaria kunnolla ja sormetusta. Tietenkin pitää olla kiihottunut kunnolla, aluksi avaa anusta terskan päällä kun huomaat kiihotukseni tulet kerralla sisääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi tulla asunnolle, olen naimisissa mutta olen bi henkinen 58 vuotias kokeilun haluinen ihminen. Joskus nuorempana tuli kokeiltua miesten välistä seksiä, nyt kun seksi on kotona vähentynyt tekee mieli kokeilla uudestaan.

        täällä asunto tyhjillään arkisin 07.00-14.00 tule Jalasjärvi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi tulla asunnolle, olen naimisissa mutta olen bi henkinen 58 vuotias kokeilun haluinen ihminen. Joskus nuorempana tuli kokeiltua miesten välistä seksiä, nyt kun seksi on kotona vähentynyt tekee mieli kokeilla uudestaan.

        Olen itsekin koittanut löytää kaltaistasi miestä mutta aina se tuntuu kaatuvan siihen ettei kummallakaan ole paikkaa...
        M-Tre-47


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo minun kalu on melko iso kokoinen, meinaan vaan että pystytkö ottamaan tuon kokoisen kalun sisääsi liukkarin kanssa.

        Eiköhän se tuonkin kokoinen sisään menisi ajan ja liukkarin kanssa ;)
        M-Tre-47


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko tulla asunnollesi..

        voit tulla asun yksin suuni peräni kiimassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun pirkanmaalla

        tule riihimäkeen suuni peräni kiimassa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asun pirkanmaalla

        5kymppinen siisti 175cm, 73kg, 17cm vers kaveri täällä. Mielellään annan puhdasta peppua mikäli sulle sopii. Olen itse Hämeenlinnassa. Viestittele jo kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi tulla asunnolle, olen naimisissa mutta olen bi henkinen 58 vuotias kokeilun haluinen ihminen. Joskus nuorempana tuli kokeiltua miesten välistä seksiä, nyt kun seksi on kotona vähentynyt tekee mieli kokeilla uudestaan.

        täällä ois antaja etelä-pohjamaalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo minun kalu on melko iso kokoinen, meinaan vaan että pystytkö ottamaan tuon kokoisen kalun sisääsi liukkarin kanssa.

        kyllä kivun jälkeen tulee nautinto pohjaan vaan ja eestaas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen saanut hierjaltani saman kokoista, liukkaria kunnolla ja sormetusta. Tietenkin pitää olla kiihottunut kunnolla, aluksi avaa anusta terskan päällä kun huomaat kiihotukseni tulet kerralla sisääni.

        aurinko rannoilla sain niin suurta että tuntui ettei ees liukkari auttanut mutta voi poijat mikä nautinto


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      tänne vaan ihana iso kalu Jalasjärvellä mies 60v aikaa arkena 7.00-14.00

    • Anonyymi

      Heinolassa on 45-vuotias setä, joka on jo 10 vuotta yrittänyt löytää tältä palstalta seksiä, turhaan.. Kävisitkö nykäisemässä Heinolan Raunoa kunnolla peräluukkuun?

      • Anonyymi

        Näin kertoo itse Heinolan setä


      • Anonyymi

        Kaluni on melkoisen kookas, liekkö pystyisit ottamaan sen sisääsi kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaluni on melkoisen kookas, liekkö pystyisit ottamaan sen sisääsi kokonaan.

        kyllä menee paina vaan pohjaan asti


    • Anonyymi

      72vmies riihimäeltä tule luokseni otan suuhun panet minua laske lasti perääni haluan tuntea sen sykkeen perässäni kun laukeat

      • Anonyymi

        Missä päin oot.


    • Anonyymi

      ainahan xxx paradisesta ja keltaisesta ruususta saa peräaukkoa, jos vaan haluaa. kaikille löytyy varmasti sopiva tuhkaluukku.

    • Anonyymi

      Lahdessa bi halukas ottamaan peppuun...isokin käy

    • Anonyymi

      Juu kelpaa. Laita postissa tulemaan, niin maksan postikulut.

    • Anonyymi

      Mikkelissä myös bi37 haluaa kullia perseeseen.

    • Kyllä hauluan munaa

    • Anonyymi

      No perskules toki kiinnostaa ..
      Saat painaa hellästi ja kovemmin myöhemmin. Sinä määräät liukkarin. Jos tullaan juttuun niin s.testien jälkeen ilman kortsua :)
      Tre 50 v. Hankin huomenna pripeidin

    • Anonyymi

      kyllå haluan missä olet

    • Anonyymi

      olen terve vanhempi mies jos kiinnostaa

    • Anonyymi

      Kyllä kelpaisi, nam. Annan mielelläni peppua siisteille herrasmiehille, jotka ymmärtävät että seksi on muutakin kuin 5min. pikarykäisy.. Molemminpuolista nautintoa, hellyyttä ja hyväilyä kiitos. Yst. terv. "Milena"

    • Anonyymi

      korkkaamaton mies haluis tuon kyllä peppuun

      • Anonyymi

        Korkkaajaa etsiskelee myös neitsyt peppu Tampereelta ;)
        M49Tre


    • Anonyymi

      Lähde sinä helvettiin? Lähde?

      • Anonyymi

        Delaa sinä delaa idiootti.


    • Anonyymi

      Lahdessakin ukm 60+ haluaa saada peppuun..

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lahti..millasia dildoja käytössä peppuleikeissä.

    • Anonyymi

      Ja kaikki halukkaat elibät loppuelämänsä tyhjyydessä ja puutteessa vain haaveilllen.... elämästä joka jo meni - maassamme!

    • Anonyymi

      Aloittaja on jo KYLMÄ Nä osin lahonnut Pohjankankaalla! Kuoli lopulta Aidsiin!

      Hyvä kulli on poissa! 😭😢😥

      • Anonyymi

        Perkele tartutit tietysti Aidsin. Toivottavasti menet kohta perästä. Saamarin jakorasia.


    Ketjusta on poistettu 106 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      73
      3350
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3170
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2682
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2052
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      313
      1864
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1845
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1775
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      129
      1424
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1261
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1238
    Aihe