Luin tuossa jotain lehteä....mikäs sen nimi olikaan...joo, kahvilehti....
Naisia ostetaan "nykyaikana" rahalla.........
Se nyt ei voi pitää millään paikkaansa....
🙄
<3
Mihinkös maailmaan sitä on tullut synnyttyä....
<3
Öööööh.........
7
98
Vastaukset
Joku pienellä präntätätty tuossa lukee....
Miehiä myös....
Miten helvetissä tämmöinen voi olla edes mahdollista..........
<3
🙄- Anonyymi
Toiset ostaa, toiset ei.
- Anonyymi
Kun on vaihtoehtoina köyhä mies ja rikas mies niin kyllä se valinta menee siihen rikkaaseen.
Ainakin oman kokemuksen mukaan. - Anonyymi
paskaan maailamaan joka meidän tule pelastaa
- Anonyymi
Mikä on kahvilehti? Aika jänniä artikkeleita siinä, luulisi että siellä vaan makusteltaisiin Kolumbian aurinkoisia ylänköjä ja eri sekoituksille sopivimpia paahtoasteita.
- Anonyymi
Itseasiassa kokemuksen perusteella jos haluaa rikastua miehillä, ei pitäisi valita rikasta. Koskas niillä on yleensä omaisuus turvattu, ovat pihejä ja vieläkin pitkälti suku määrää osittain rahankäyttöä, antaa suosituksia. Tuurilla nuoruuden rakkaus voi rikastua, silloin ei avioehtoa ole vielä tehty. Itse valitsisin keskiluokkaisen työllä rikastuneen, ei talous-, laki tai urheilualaa. Jos olisin nuorempi, tässä iässä raha pitää tehdä itse. Jotain extraa voi vieläkin saada 😏
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733350
- 463112
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512351Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3411999- 1401759
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161575Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan121432Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121269- 451204
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii671120