Ehkä kansa tajusi, että toiset ihmiset ovat helppoja vihan päästö kohteita, että heihin osuu ja osuu hyvin, että onneksi on heitä, joihin vihansa laskea.
Horoskoopissa on sellaisia alaluokan merkkejä, jotka ottavat itseensä ja altistuvat usein hyökkäyksille.
He keräävät itseensä totuuden aineistoa.
Nuori aika niin kovikset eivät vielä ymmärtäneet missä tasapaino sijaitsee ja siksi paskaaminen jatkuu.
Jotkut helppoja vihan päästö kohteita
Anonyymi
2
196
Vastaukset
- Anonyymi
Valitettavasti kun zodiak ei ole ajankohtainen niin kuolemakaan ole kaukana.
Mikä vittu luonnon järjestys sekin?
Kuolemalta ei ole vakuutusta.- Anonyymi
Vetäytyä kaikesta. Tehkää itse ilman minua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291889Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651860Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3711687Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151219Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121091
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81046- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49968