Gigantti ja myyjät

Anonyymi

Seurailin vierestä kun gigantin myyjä haukkui vanhempaa herrasmiestä rosvoksi, kun oli tuomassa takuutuotetta huoltoon tai vaihdettavaksi.
Myyjä tai oikeastaan kaksi väitti, että ei takuussa oleva tuote eikä näy heidän papereissaan muutenkaan, että sellainen ostettu. Heillä on 4 tuota tuotetta ja hyllyssä ne on kaikki. Eivät edes viitsineet tarkistaa hyllyistään väitteen jälkeen
Toki alkoi paperit löytyä, kun kassa korjasi , että kyllä tuollainen tuote ostettiin jokin aika sitten heiltä.
Gigantti ala-arvoinen ostopaikka.

62

3327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vilkas mielikuvitus aloittajalla. Paljon on tullut ostettua Gigantista ja kaikista löytyy tieto asiakastililtä.

      • Anonyymi

        Tapaus on valitettavasti tosi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapaus on valitettavasti tosi

        Eläkä valehtele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläkä valehtele.

        Älä ite valehtele, kaikki tietää että oot kommari ja kukka poju mitä sitä piilottelee ku ei isäskään piilotellut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ite valehtele, kaikki tietää että oot kommari ja kukka poju mitä sitä piilottelee ku ei isäskään piilotellut

        Jaa, voi olla, tiedä tuota... Mutta silti asioin gigantissa ongelmitta. Jos sinulla on siellä asioidessasi ongelmia. niin sehän on todellakin vain sinun ongelmasi, ihan kuten tuo patologinen valehtelukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ite valehtele, kaikki tietää että oot kommari ja kukka poju mitä sitä piilottelee ku ei isäskään piilotellut

        Taidat olla se gigantin myyjä kielenkäytöstä päätellen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ite valehtele, kaikki tietää että oot kommari ja kukka poju mitä sitä piilottelee ku ei isäskään piilotellut

        Aha. Jäit siellä siis kiinni varastamisesta ja nyt purat kiukkuas täällä.


    • Anonyymi

      Gigantin touhuista löytyy kymmeniä sivuja , kun klikkaat suomi24:n etsi -hakuun "gigantti"

      • Anonyymi

        Sieltäkö aloittaja juttunsa kopsasi?


    • Anonyymi

      Työni sivuoireena olen joutunut seuraamaan Joensuun Gigantin toimntaa siitä sivusta. Ja sanotaan vaikka näin, että se on ihan jees paikka ostaa, silloin kun tiedät mitä tarvitset, eikä tarvitse luottaa myyjään. Mutta auta armias jos et ole kodin elektroniikan asiantuntija, tai vähintään kuluttajalehden kestotilaaja, niin kyllä viedään kuin litran mittaa.

      Totuuden nimessä on kyllä todettava, että ei ole ainoa Joensuulainen firma joka syyllistyy moiseen, toinen kesto suosikkini on Elisan myymälä.

    • Anonyymi

      Gigantissa on viidakonlaki, ostaja väärässä ja myyjä oikeassa.

      Minä myös lopetin gigantissa ostamiset,vaikka en sieltä tavaraa pahemmin ole ostanutkaan.Pitäisi myyjien osata edes käyttäytyä keskustelupalstoilla, mutta räksytys jatkuu täälläkin

      • Anonyymi

        Samoin , lopetin gigantista ostamisen. Ihan ala-arvoista asiakaspalvelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin , lopetin gigantista ostamisen. Ihan ala-arvoista asiakaspalvelua.

        Olen vältellyt giganttia niin etten ole aloittanutkaan sieltä ostelua - eikä ole tarkoituskaan.


    • Anonyymi

      Outoa, koska aina kun asioi Joensuun Gigantissa, ei siellä tule myyjät ees palvelemaan😁 monesti olen tämän takia siirtynyt naapuri liikkeeseen, jossa palvellaan, AINA.

      • Anonyymi

        Komppoompa tätä juttuu. Varmmaa virmalla mennee hyvin, ku tarvvii mittää myyä. Juttuu heittee vuan toisten myyjjiin kans, viis asiakkaist?


    • Anonyymi

      Minä uskon kyllä tuon ketjun aloittajan tekstin. Itse kokeneena gigantista ei saa asiallista palvelua. Pitävät asiakasta pilkkanaan.

      • Anonyymi

        Teetkö sinä muutakin hommaa kuin valehtelet?
        Gigantista olen saanut aina asiantuntevaa ja asiallista palvelua.
        Meninpä tässä katselemaan kuivaavia pyykinpesukoneita.
        Myyjä kertoili ominaisuuksista ja jopa omista käyttökokemuksistaan ja sanoi ettei voi nyt kyllä valitettavasti suositella kuivaavaa konetta ja että parempi vaihtoehto olisi meille kuivausrumpu. Sanoi että toki hän meille koneen myy jos välttämättä haluamme, mutta tuskin olisitte siihen tyytyväisiä. Ostimme pari sataa halvemman kuivausrummun ja olemme tyytyväisiä sekä ostokseen että saamaamme asiantuntevaan ja rehelliseen palveluun.


    • Anonyymi

      Ainakin siellä olis parantamisen varaa takuukuittien suhteen, ei minkäänlaista takuuta lue kuitissa. Pitäis kai paikanpäälle mennä kysymään että millonka se tään päiväys umpeutuu eli jäi vähän tunne että huijataan.

    • Anonyymi

      Eihän Gigantista saa muutenkaan palvelua. Netinkautta voi vain soittaa heille kalliita puheluita. Chat palvelu on yleensä tukossa sekä sähköpostiyhteyttä ei ole..

    • Anonyymi

      Täällä sossun elätit valittaa, kun ei käy sossun maksarit kikanttiin. Muhahaaaa. 🤣🤣🤣🤣🤪🤪🤪🤪

    • Anonyymi

      Muhahaaaaaa. 🤣🤣🤪🤪🤪🤪🤪

    • Anonyymi

      Muhahahahahahahaaaaaaaaaa. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤪🤪🤪🤪🤪🤪

    • Anonyymi

      Itselläni on taas siitä naapurin "voima"-liikkeestä huonoa sanottavaa. Erään tuotteen korjaus ei mennyt putkeen ja koituipa melkoisesti vaivaa asian eteenpäin viemisessä. Puhelinneuvonta yritti, mutta yritykseksi jäi. Paikanpäälläkin piti käydä puolenkymmentä kertaa ja odottelua tuotteen saamiseksi meni kauan.
      Nyt lentää "voiman" esitekin ensimmäisenä postiläjästä paperinkeräykseen ja elektroniikan osto on helpompaa, kun jäi yksi sohlaaja listalta pois.

      • Anonyymi

        Kävin siellä kerran kysymässä mikroa jonka olisin tarvinnut heti, mutta myyjällä oli tylsä keskustelu hellasta jonkun ämpyilijän
        kanssa joka ei osannut päättää asiasta.Sillä välillä olisi ehtinyt näyttää montakin konetta näiden ämpyilijöiden takia.Ei se kauppa ole mikään itseriittoisten patsastelija paikka.Ennenkuin menette sinne niin kannattaisi miettimään jo valmiiksi mitä ostatte. Säästyy muidenkin aikaa.Oikea myyjä osaa improvisoida.Odotin 10 min ja menin poweriin,sain tuotteen heti enkä 15 päivä.Joten siinähän ukko odottelen tuolla asenteella asiakkaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin siellä kerran kysymässä mikroa jonka olisin tarvinnut heti, mutta myyjällä oli tylsä keskustelu hellasta jonkun ämpyilijän
        kanssa joka ei osannut päättää asiasta.Sillä välillä olisi ehtinyt näyttää montakin konetta näiden ämpyilijöiden takia.Ei se kauppa ole mikään itseriittoisten patsastelija paikka.Ennenkuin menette sinne niin kannattaisi miettimään jo valmiiksi mitä ostatte. Säästyy muidenkin aikaa.Oikea myyjä osaa improvisoida.Odotin 10 min ja menin poweriin,sain tuotteen heti enkä 15 päivä.Joten siinähän ukko odottelen tuolla asenteella asiakkaita.

        Minäkin kävin kerran kysymässä yhtä tuolla muutamassa kaupassa. Sanovat, jotta ei ollu sinä päivänä näkyny, mut huomenna varmaan tulee taas käymään.


    • Anonyymi

      tuntuuko vai onko melkein kaikki gigantin tuoteen tilattava netistä?

    • Anonyymi

      Giganttihan myy vanhoja romuja uusina tuplahinnalla. Käykää katsomassa vaikka
      reitittimet-hyllyä. Laatikoissa aivan muuta kuin hyllyjen nimikylteissä.
      Tuo vain yks esimerkki.

    • Anonyymi

      Huonoa palvelua. Ei ole sitä tuotetta hyllyssä minkä haluaa. Surkeat valikoimat

    • Anonyymi

      Muhahahahahahahaaaaaaaaaa. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤪🤪🤪🤪🤪🤪

    • Anonyymi

      Aloittaja taitaa kirjoittaa pelkkää skeidaa. Mun kokemukset giganttinen myyjistä on ainakin positiivisia, ei ole koskaan kohdeltu huonosti.

      • Anonyymi

        Tuo kommentti on vähän niin kuin lääkäri sanoisi mahakipuaan valittavalle potilaalle, että:
        "Ei MINUN vatsa ole kipeä."


    • Anonyymi

      Asioin edelleen Gigantissa, mutta myyjäksi en enää kelpuuta erästä keski-ikäistä miesmyyjää. En halunnut ostaa tuhansien eurojen jättitelkkaria vaan muutamien satasten perustöllön, tuhahteli vaan jos ei oo varaa parempaan laatuun. No ei ollut kyllä varallisuudesta kyse vaan tarpeesta ja siihen sopivasta ratkaisusta.

      Yritti myydä päälle ties mitä johtoja eikä uskonut kun sanoin, että löytyy jo valmiiksi. Sanoi ettei me naiset ikinä tiedetä näistä. Tunki myös kalibrointia vaikka kohteliaasti kerroin että osaan tehdä sen kyllä itse.

      Myyjä osoitti minua kohtaan suoraa halveksuntaa ostamani tuotteen myyntihinnan eli saamansa provikan perusteella ja sen vuoksi etten "tyttönä" ostellut myymälää tyhjäksi tyhmyyttäni tarpeettomien lisävarusteiden verran.

      Teen itsekin myyntityötä ja voin sanoa, että oli myyty tuote tai palvelu miten pientä tai isoa niin pitkässä juoksussa tuommoisella käytöksellä se tilipussi vain pienenee ellei katoa kokonaan.

    • Anonyymi

      Joo katselin gigantin hyllystä Braun Series 7 teräverkkoa. Siihen änkes keskiikäinen myyjä, että mitä haet. Katselen Braun partakoneeseeni teräverkkoa.
      -Äijä pokkana: Ei meillä ole sen nimistä parrtakonetta myynnissä.

      Selvä, siirryin naapurikauppaan ja homma hoitui. että semmonen tapaus

      • Anonyymi

        Miehellesikö olisit ostanut?


      • Anonyymi

        Minäkin oon nössö. Itse menin viinakauppaan ja kyselin myyjiltä jotain juomaa, jossa olisi alkoholia. Myyjä sanoi, ettei heillä ole myynnissä sellaisia juomia.
        No, menin sitten ruokakauppaan ja ostin piimää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin oon nössö. Itse menin viinakauppaan ja kyselin myyjiltä jotain juomaa, jossa olisi alkoholia. Myyjä sanoi, ettei heillä ole myynnissä sellaisia juomia.
        No, menin sitten ruokakauppaan ja ostin piimää.

        Eikös ne kerro, että jos juo piimää niin rupeaa kakki tulemaan hallitsemattomasti ja tulee pakonomainen tarve sitten laulaa kakille? Ja jos piimän juonti vain jatkuu, alkaa nähdä ja uneksia sukkahousuista?


    • Anonyymi

      Hynynen ehkä joka on kaljuuntunut tuli valkoisella bemarilla kikantin pihaan ja kantoi kannellisen10l ämpärin liikkeeseen ja laittoi sen hyllyyn.

    • Anonyymi

      Tästä puljusta ei kannata mitään ostaa, ainakin 5 tuotetta ostanu mm. tv, pesukone, känny ja pari tietokonetta. Paskaa toisensa perään ja uskon viimein että nää on jotain hylkytavaraa mitä halvalla saavat tehtailta. Puhelin ei toiminu kuukauttakaan, tietokone jökkii parin kk:n jälkeen, kannettava rupes metelöimään melkein alkuunsa eli jostain syystä tuuletin huus täysillä ja ropelitkin vituillaan mutta muuten toimii. Tv sentäs on toiminu sen jälkeen kun kerran joutu huollon kautta käyttämään. Sen lisäks kuiteissa ei takuuta lue ja gigantti klubiin oon liittyny vaan ei pääse sisäänkirjautumaan koska ei vaan pääse vaikka tunnukset oikein. Boikottiin firma ainakin omalta osalta, power on vieressä vaan siellä asiakaspalvelu heikompaa. :D

      • Anonyymi

        Eihän se liikkeen vika ole jos tavarat ei kestä:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se liikkeen vika ole jos tavarat ei kestä:D

        No ei tietysti liikkeen vika. Paitsi jos ostavat vapaaehtoisesti kuraa myytäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tietysti liikkeen vika. Paitsi jos ostavat vapaaehtoisesti kuraa myytäväksi.

        On laitteen vika aina. Gigantti ei niitä valmista:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On laitteen vika aina. Gigantti ei niitä valmista:D

        Eikä varmaan myykään. Kokeilepas tutustua vaikka kuluttajalainsäädäntöön.


    • Anonyymi

      No gigantin vika tietysti. Ostavat ja myyvät sekundaa ja vaihdoissa ja palautuksissa tullut roskaa uutena liekö monnetta kierrosta?
      Tietysti vika ostajissakin , kun liikkeeseen menevät ja ostelevat sian säkissä..
      Alan lehdistä ja arvosteluista saa hyviä vinkkejä.

      • Anonyymi

        Ei ole Gigantin vika todellakaan. Eihän se ole autoliikkeenkään vika jos uusi Mersu hajoaa kuukauden käytönjälkeen..


    • Anonyymi

      Tavarat kestävät, kun niitä asianmukaisesti käyttää. Takuut ovat rikkoutumista varten ja Giganttikin korvaa takuuaikana hajonneen tuotteen.
      Opetelkaa käyttämään tavaroita ja käyttäytymäänkin. Ei pitäisi olla ylivoimaista edes siellä itä-Suomessa.

    • Anonyymi

      Suuri osa myyjistä työskentelee provikalla ja pitkään sillä leipänsä tehneet arvioivat asiakkaan ostoksen hinnan, maksukyvyn, palautusprosentin ja itse myyntitapahtumaan käytetyn ajan nopeasti. Jos on elätettäviä muita kuin itsensä niin palvelu tuppaa olemaan tylyä tai olematonta kaikille pähkäilijöille joissa olisi potentiaalia pitkäkestoisiksi asiakkaiksi.

      Syynä on tuo sairas palkkausmalli. Ei kai sitä kannata tuhrata ilmaiseksi puolta tuntia renkaanpotkijaan ja antaa parastaan jos ostopäätös tuleekin vasta seuraavana päivänä ja toinen myyjä lunastaa tuon pohjatyön hedelmät palkkaansa.

      Vika ei ole usein tympääntyneissä myyjissä vaan provikkapalkkauksessa. Siksi osa myyjistä tunkee väkisin lisämyyntiä täysin turhista tavaroista.

    • Anonyymi

      Gigantti on kyllä todella paska paikka. Huijasivat noin 2 vuotta sit ottaa jonkun zaatanan huolenpitosopimuksen,jolla ei tee hevonkukkuakaan, kuulemma myyjän mukaan moinen huolisopimus on hyvä olla, kun ostaa jonkin uuden tuotteen heiltä, täyttä paskaa koko sopimus. Ja henkilökunta aivan apinoita kaikki sieelä. Laitoin heille palautetta, että moiseen paskapaikkaan en enää tule asioimaan, meen muualle.
      Onneksi siinä vieresdä ompi Power, josta saa palvelua ja vielä hyvää sellaista, suosittelen.

    • Anonyymi

      Sattumalta löysin tuollaisen sivun kuin trustpilot. hyviä vinkkejä ja esimerkkejä eri liikkeiden asiakaspalveluksista -palautteesta.mm Gigantit ei kehuja saa, päinvastoin

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Toissa vuonna remppasin maaseudulla olevaa kotipaikkani taloa vuokrakäyttöön. Päätin hankkia sinne uudet kodinkoneet. Menin eräänä maanantai iltapäivänä Joensuun Gigantin myymälään. Kävelin myymälän peräpäässä olevaan osastoon, jossa sijaitsee kodinkoneet. Siellä istui pöytänsä ääressä noin 30-35v myyjä rouva. Kerroin että minulla on tarve ostaa kuusi kodinkonetta (jääkaappi, liesi, liesituuletin,, astianpesukone, pyykinpesukone, ja kuivausrumpu) vuokralle tulevaan omakoti taloon. Kerroin että koneet saisivat olla normaalia perustasoa, eli kohtuu hintaisia. Kysyin mitä hän suosittelee. Myyjä katsoi minua hetken, ja sanoi. Katso meidän nettisivuilta. Menin aika hiljaiseksi, koska its olen ollut kaupan alaalla 30v. En voisi kuvitellakkaan että sanoisin asiakkalle noin. Nousin tuolista, kiitin, ja sanoin, minäpä katselen koneita nettisivuiltanne. Kävelin ulos, ja muisti, että siinä Gigantin vieressä on Powerin myymälä, kävelin sinne. Sieltä löytyi varttuneessa iässä oleva myyjä rouva, jolta sain huippupalvelua. Kahdenkymmenen minuutin päästä kävelin autooni, olin ostanut Powerista kuusi kodinkonetta. Se siitä Joensuun Gigantista, ja sen palvelutasosta.

      • Anonyymi

        Ja sitten heräsin kaupungin vuokrayksiössä ja tajusit, ettei ole muuta rahaa kuin sossusta tullut 50E. Mutta kivahan se on uneksia omakotitalojen remonteista. Muhahahahahahaaaa!! 6 kodinkonetta. hahaa. Ihanpa varmaan joo!!


      • Anonyymi

        Iskit joidenkin siihen kaikkein rakkaimpaan: kukkaroon. Siksi epäuskoiset raivonaurut niiltä, joilla se kukkaro on ultrakevyt ja lähinnä koti koiperhosille.
        Nim. Asunto-osakkeita kodinkoneineen minullakin


    • Anonyymi

      6 kodinkonetta. MUHAHHAHHHAAHAHHAHAHAHAHAHHAA

    • Anonyymi

      6 Muhahaaaaaaaa🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Jotkut nauravat omille virheilleen hysteerisesti. Harvemmin tosin noin hysteerisesti.


    • Anonyymi

      Oliskohan vain niin, että te ujot maalaiset siellä idässä ette vain osaa vielä käyttäytyä kaupoissa? Katsos kauppaan mennään, kun on tarve jollekin tuotteelle. Kysytään rohkeasti myyjältä (voi olla nais- tai miesmyyjä, nuori, vanha jne.) tuotetta ja jos on tarvista, niin kysytään tarkemmin tuotteen ominaisuuksista.
      Kun ostapäätös syntyy, yllätys yllätys: ostetaan tuote. Jos tuote rikkoontuu takuuaikana, otetaan myyjäliikkeeseen yhteys ja toimitaan ohjeiden mukaan. Helppoa. Lisäturvat... no ehken vielä liian vaikeaa...
      Ps. On myös ostajia, jotka ostavat jopa kuusi tai enemänkin tuotteita. Sitä en vielä pyrikään selittämään. Heikkohermoisimmat voivat saada jopa naurukohtauksia. Se useamman tuotteen ostaminen vaatii ensin vuosien harjoittelun yhdellä tuotteella. Ei muuta kuin idän ihmettelijät kaupoille. Kyllä se siitä.

      • Anonyymi

        Ainakin täällä idässä väki on niin kasvatettu herran nuhteeseen, ettei osata pyytää eikä vaatia. Marssitaan heti ensimmäisen vastoinkäymisen kohdatessa muualle, luovutetaan.
        Varmaan kotona mietitään, että mitähän se myyjä ajatteli minusta. Korkeintaan tussuillaan kotona puolisolle tai nettipalstoilla. On se itä vain sellainen lutunen ujouden keskittymä.


      • Anonyymi

        Lisäturva.... :) Siinä on taas yksi Gikantin vedätys, millä vedätetään, tyhmää kansaa. En kusekkaan johonkin monikansallisen Gikantin suuntaa. Arvosten sen verran Suomalaista yksityis yrittäjyyttä, jotka maksavat verot sinne minne pitääkin, eli Suomeen.


    • Anonyymi

      Joensuun Powerista saa parasta palvelua, eikun sinne vaan, myös kaikki pers aukiset kaupungin vuokrakämpässä asuvat reppanat.

    • Anonyymi

      Gigantin lisäturva erillisliedellemme toimi loistavasti. Kotivakuutuksen tai kuluttajasuojan piiriin vahinko ei kuulunut. Uusi liesi tilalle, vaikka alkuperäinen oli käytössämme melkein viisi vuotta.

    • Anonyymi

      Joutuvat jo turvautumaan pikkuapulaisiin jopa täällä, koska palvelu on ala-arvoista.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      164
      9720
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      51
      3159
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

      Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      43
      2917
    4. Et olisi piilossa enää

      Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      61
      2689
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2095
    6. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      113
      2023
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

      Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1923
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

      Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      57
      1495
    9. Tunnekylmä olet

      En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1296
    10. Miten hetki

      Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1261
    Aihe