Vanhus pilannut saitin

Hurja määrä on vanhuksella rekisteröityjä nikkejä.

23

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuules nyt laattapotilas, niinhän sinulla on, mutta oletko huomionkipeä, kun sinun kanssasi ei kukaan leiki. Oletko ajatellut miksi ei?

      • Tekemisistäsi Kapi vain kerron.


      • Anonyymi
        LaatuaSOTILAS kirjoitti:

        Tekemisistäsi Kapi vain kerron.

        Kannattaisi varmaankin varmistaa että kyse on Kapista. Nyt ei ole. Laattapotilaalle sopivaa puhdetta. Häiriköidä palstalla.


    • Anonyymi

      Varmaan yli sata kertynyt 20v aikana.

    • Anonyymi

      Jaa, että taas "eri SOTILAS"!

      LOPETA JO!

      • Anonyymi

        En koskaan vastaa tämän vanhan-komuakan aloituksiin,ja toivottavasti ette alennu muutkaan niihin vastaamaan,käyköön tämä vanhus keskustelua itsensä kansssa aamusta iltaan,säälittävä tapaus .


      • Anonyymi kirjoitti:

        En koskaan vastaa tämän vanhan-komuakan aloituksiin,ja toivottavasti ette alennu muutkaan niihin vastaamaan,käyköön tämä vanhus keskustelua itsensä kansssa aamusta iltaan,säälittävä tapaus .

        Itsensä kanssa vanhus tosiaan usein keskustelee.


    • Anonyymi

      Onko tämän ketjun aloittaja taas se kopiopersu eli AdDicte eli loputtomien SOTILAS-nikkien rekisteröijä?

      Syyttääkö hän epätoivoisesti muita sellaisista asioista,
      mihin hän itse syyllistyy?
      Kuvitteleeko hän, että kukaan ei huomaa?

      • Aika outoa on tuo pakkomielteesi nikkiäni kohtaan, joka paikkaan sen vedät mukaan, asioihin, kommentteihin, joilla ei ole mitään telkemistä minun kanssani. Eipä ole tervettä toimintaa tuollainen.


      • Anonyymi

        Ymmartäisit jo vihdoinkin ettei sinun mielipiteesi ketään kiinnnosta,miksi ihmeessä änkeät tänne pysy ihmessä poissa .


      • Anonyymi
        AdDicte kirjoitti:

        Aika outoa on tuo pakkomielteesi nikkiäni kohtaan, joka paikkaan sen vedät mukaan, asioihin, kommentteihin, joilla ei ole mitään telkemistä minun kanssani. Eipä ole tervettä toimintaa tuollainen.

        aiotko tänään olla yhtä sekoraivona kuin viime perjantaina. onko tullut otettua taas stimulantteja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        aiotko tänään olla yhtä sekoraivona kuin viime perjantaina. onko tullut otettua taas stimulantteja?

        Enhän minä ole ollut mitenkään sekona ja raivona, sinulla vaan meni ihon alle, kun sinua oikeisin, lapsekkaasta huonosta käytöksestäsi palstalla. Alkaako taas tämä älykäs toistelusi, stimulanteista, viinasta ja kännissä olemisesta. Niin, etkä sinä ole yhtään lapsellinen, ethän :D


    • Anonyymi

      Niinhän sulla näkyy olevan. Joka päivä eri nikki. Kai siksi kun entinen aina suljetaan. Ei kai samalta koneelta saisikaan samanaikaisesti useampia rekisteröityjä nikkejä.

      • Kyse on Jombbe siitä miksi maalitat, ei nikeistä.


      • Anonyymi

        Tämä aloitus oli kuitenkin ainoa jonka avasin, tämän häirikön aloituksia tuskin kukaan lukee että aika menee todellakin hukkaan tältä ääliöltä .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä aloitus oli kuitenkin ainoa jonka avasin, tämän häirikön aloituksia tuskin kukaan lukee että aika menee todellakin hukkaan tältä ääliöltä .

        Ei kuitenkaan lestaa huuda eikä maalita.


      • Anonyymi

        Kyllä näköjään saa rekisteröidä.


      • Anonyymi
        LaatuaSOTILAS kirjoitti:

        Ei kuitenkaan lestaa huuda eikä maalita.

        enempi sinun hommia 🍌 huutaa lestaa Ilkan nimissä.


      • Anonyymi

        Niin monta kuin kehtaat rekisteröidä minkä sinä multinikki tiedät harvinaisen hyvin.


    • Anonyymi

      ....sotilas loppuiset nickit ovat vanhuksen arsenaalia yksinpuheluita varten.

      • Miksi esikuntamies (evp) lapsellisesti käkättimestä viestii?


      • Anonyymi

        entä sitten?


      • Anonyymi
        LaatuaSOTILAS kirjoitti:

        Miksi esikuntamies (evp) lapsellisesti käkättimestä viestii?

        Otahan nyt Inkeroisten Ossi joku vahva nappi huuleen, ettet koko päivää olisi paskomassa palstoja sekopäisillä horinoillasi. Olet parhaimmillasi silloin, kun olet hiljaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      727
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      691
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      100
      637
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      488
    Aihe