Kuvasta päätelen, tuolla toisaalla, joku ei 198 cm mitallaan, tarkoitanutkaan pituuttaan...
vaan vyötärön leveyttään.
Hurja doppari
16
330
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan suomalaisen ilmailun pioneeria, maineikasta Kapteeni Hydroa tikka kosken lento kentältä jolla on valtion kouluttamat sotakoirat?
Näin muutes tänään Jyväskylän taxiteron. Tero on kovasti laihtunut, ajoi tänään naapurin rouvaa invataksilla. Terolla ei ole mitään tekemistä tämän palstan kanssa, hänellä on töitä ja perhe. Numban hän tuntee kyllä Jyväskylästä ja naureskeli kovasti jutuille ja aikoo tänään ottaa vähän rommia.
TT- Anonyymi
No ja mutta eikös se tarina Majuri Numpällikän mukaan mennyt niin että, myös Terolla oli puolustusvoimien doppari ja yhdessä kävivät koira näyttelyissä Suomessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ja mutta eikös se tarina Majuri Numpällikän mukaan mennyt niin että, myös Terolla oli puolustusvoimien doppari ja yhdessä kävivät koira näyttelyissä Suomessa?
Terolla on voinut ollakin. Jyväskylässähän he ovat toisensa tunteneet. Tero on harrastellut välitystoimintaa huahintalot nimellä ja niinpä myös satusetä keksi olevansa välittäjä.
Oman elämän puutteessa arska on keksinyt kaiken muilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terolla on voinut ollakin. Jyväskylässähän he ovat toisensa tunteneet. Tero on harrastellut välitystoimintaa huahintalot nimellä ja niinpä myös satusetä keksi olevansa välittäjä.
Oman elämän puutteessa arska on keksinyt kaiken muilta.En keksi mitään se luki siinä valokuvassa jo vuonna 2015 vuokrataan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En keksi mitään se luki siinä valokuvassa jo vuonna 2015 vuokrataan...
Niin. Nyt oli puhe sinun doppareista joita sitten ei ollutkaan. Etkä sinä sitä taloa omistanut vaan se oli vuokralla ja sinä muutit siihen Saraburista.
Voisitko ystävällisesti lopettaa tuon sensei- hahmosi? Se on vielä feikimpi hahmo kuin tämä Hua Hinin majuri- hahmo.
T 2010 - Anonyymi
dobermannia minulla ei ole koskaan edes ollut, enkä ole täällä niin edes kertonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
dobermannia minulla ei ole koskaan edes ollut, enkä ole täällä niin edes kertonut.
Joopa joo. Äijä on sellaisissa koomissa usein ettet ole vastuussa sanomisistasi, mutta olet puhunut niistä moneen otteeseen. Alunperin ne oli Teron, sitten sinun, sitten valtion, sitten niitä ei ollutkaan ja sitten niitä oli viisi ja sitten ne vaihtoi rotua ja määrää vielä ainakin kahdesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopa joo. Äijä on sellaisissa koomissa usein ettet ole vastuussa sanomisistasi, mutta olet puhunut niistä moneen otteeseen. Alunperin ne oli Teron, sitten sinun, sitten valtion, sitten niitä ei ollutkaan ja sitten niitä oli viisi ja sitten ne vaihtoi rotua ja määrää vielä ainakin kahdesti.
Niinkuin sanoin minulla ei ole ollut koskaan ensimmäistäkään dobermannia, eikä Tero ole minulle muuta kuin hyvän päivän tuttu enkä tiedä onko Terolla ollut mutta tuskin, näin Teron täällä muutama vuosia sitten, tuli vastaan oli laihtunut, minun vaimo ja Teron vaimo tuntevat hyvin toisensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkuin sanoin minulla ei ole ollut koskaan ensimmäistäkään dobermannia, eikä Tero ole minulle muuta kuin hyvän päivän tuttu enkä tiedä onko Terolla ollut mutta tuskin, näin Teron täällä muutama vuosia sitten, tuli vastaan oli laihtunut, minun vaimo ja Teron vaimo tuntevat hyvin toisensa.
Enkä tunne muita Teroja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä tunne muita Teroja...
Muistan hyvin kun uhittelit että teidän thai ridgebackit syö pattajan pojat ja antavat kyytiä myös naapurin kaukkareille ja syövät kolme kiloa riisiä päivässä. Juttusi on aina olleet niin sekavia ja nythän ne paljastui 90% valheeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan hyvin kun uhittelit että teidän thai ridgebackit syö pattajan pojat ja antavat kyytiä myös naapurin kaukkareille ja syövät kolme kiloa riisiä päivässä. Juttusi on aina olleet niin sekavia ja nythän ne paljastui 90% valheeksi.
Kyllä tuo pihalla oleva ridgeback on hyvä turva, ei tänne kukaan uskalla tulla, tuo kolme kiloa on kanssa hauska huomio, keitimme kolme kiloa riisiä päivässä ja ne meni tietysti omille kuin vaimoni kävi ruokkimassa kulkukoiria kaverinsa kanssa lähes joka päivä, tuohon prosenttiin on vaikea ottaa kantaa laita kaveripyyntö se helpottaa prosentti laskuasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo pihalla oleva ridgeback on hyvä turva, ei tänne kukaan uskalla tulla, tuo kolme kiloa on kanssa hauska huomio, keitimme kolme kiloa riisiä päivässä ja ne meni tietysti omille kuin vaimoni kävi ruokkimassa kulkukoiria kaverinsa kanssa lähes joka päivä, tuohon prosenttiin on vaikea ottaa kantaa laita kaveripyyntö se helpottaa prosentti laskuasi.
Kenes se susikoiran näköinen koira oli jolla sanoit olevan anemia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenes se susikoiran näköinen koira oli jolla sanoit olevan anemia?
Minun, on nyt kunnossa.
- Anonyymi
Pallomaha, voin vakuuttaa satokaudella, laitamme kitaranmuotoisen, kanssa meidän doppareiden riiseihin, naapurin mummon, tekemää intialaista massaman currya, aivan varmasti, resuperseet.
Mulla on jo sellainen Norja huppari. Hommattiin viime kesänä.. velipoika juuttu UFF laatikkoon kiin mutta saatiin se jo samana yönä irti. Vedettiin Samaralla hinaus köyvellä nilikoista.
Unohin mainita että meinasin tulla hulluksi kun Samaran kytkin luisti ja 153 cm pitkä veli poika venyi numban mittaiseksi ennenkuin irtosi. Pallo nivel meni toisesta polvesta rikki mutta se oli kampura jalka jo ennestään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129026Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883590- 202033
- 811256
- 271095
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661071Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791055- 551023
- 65950