Hurja doppari

Anonyymi

Kuvasta päätelen, tuolla toisaalla, joku ei 198 cm mitallaan, tarkoitanutkaan pituuttaan...
vaan vyötärön leveyttään.

19

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tarkoitat varmaan suomalaisen ilmailun pioneeria, maineikasta Kapteeni Hydroa tikka kosken lento kentältä jolla on valtion kouluttamat sotakoirat?
      Näin muutes tänään Jyväskylän taxiteron. Tero on kovasti laihtunut, ajoi tänään naapurin rouvaa invataksilla. Terolla ei ole mitään tekemistä tämän palstan kanssa, hänellä on töitä ja perhe. Numban hän tuntee kyllä Jyväskylästä ja naureskeli kovasti jutuille ja aikoo tänään ottaa vähän rommia.

      TT

      • Anonyymi

        No ja mutta eikös se tarina Majuri Numpällikän mukaan mennyt niin että, myös Terolla oli puolustusvoimien doppari ja yhdessä kävivät koira näyttelyissä Suomessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ja mutta eikös se tarina Majuri Numpällikän mukaan mennyt niin että, myös Terolla oli puolustusvoimien doppari ja yhdessä kävivät koira näyttelyissä Suomessa?

        Terolla on voinut ollakin. Jyväskylässähän he ovat toisensa tunteneet. Tero on harrastellut välitystoimintaa huahintalot nimellä ja niinpä myös satusetä keksi olevansa välittäjä.
        Oman elämän puutteessa arska on keksinyt kaiken muilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terolla on voinut ollakin. Jyväskylässähän he ovat toisensa tunteneet. Tero on harrastellut välitystoimintaa huahintalot nimellä ja niinpä myös satusetä keksi olevansa välittäjä.
        Oman elämän puutteessa arska on keksinyt kaiken muilta.

        En keksi mitään se luki siinä valokuvassa jo vuonna 2015 vuokrataan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En keksi mitään se luki siinä valokuvassa jo vuonna 2015 vuokrataan...

        Niin. Nyt oli puhe sinun doppareista joita sitten ei ollutkaan. Etkä sinä sitä taloa omistanut vaan se oli vuokralla ja sinä muutit siihen Saraburista.

        Voisitko ystävällisesti lopettaa tuon sensei- hahmosi? Se on vielä feikimpi hahmo kuin tämä Hua Hinin majuri- hahmo.

        T 2010


      • Anonyymi

        dobermannia minulla ei ole koskaan edes ollut, enkä ole täällä niin edes kertonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        dobermannia minulla ei ole koskaan edes ollut, enkä ole täällä niin edes kertonut.

        Joopa joo. Äijä on sellaisissa koomissa usein ettet ole vastuussa sanomisistasi, mutta olet puhunut niistä moneen otteeseen. Alunperin ne oli Teron, sitten sinun, sitten valtion, sitten niitä ei ollutkaan ja sitten niitä oli viisi ja sitten ne vaihtoi rotua ja määrää vielä ainakin kahdesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo. Äijä on sellaisissa koomissa usein ettet ole vastuussa sanomisistasi, mutta olet puhunut niistä moneen otteeseen. Alunperin ne oli Teron, sitten sinun, sitten valtion, sitten niitä ei ollutkaan ja sitten niitä oli viisi ja sitten ne vaihtoi rotua ja määrää vielä ainakin kahdesti.

        Niinkuin sanoin minulla ei ole ollut koskaan ensimmäistäkään dobermannia, eikä Tero ole minulle muuta kuin hyvän päivän tuttu enkä tiedä onko Terolla ollut mutta tuskin, näin Teron täällä muutama vuosia sitten, tuli vastaan oli laihtunut, minun vaimo ja Teron vaimo tuntevat hyvin toisensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkuin sanoin minulla ei ole ollut koskaan ensimmäistäkään dobermannia, eikä Tero ole minulle muuta kuin hyvän päivän tuttu enkä tiedä onko Terolla ollut mutta tuskin, näin Teron täällä muutama vuosia sitten, tuli vastaan oli laihtunut, minun vaimo ja Teron vaimo tuntevat hyvin toisensa.

        Enkä tunne muita Teroja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä tunne muita Teroja...

        Muistan hyvin kun uhittelit että teidän thai ridgebackit syö pattajan pojat ja antavat kyytiä myös naapurin kaukkareille ja syövät kolme kiloa riisiä päivässä. Juttusi on aina olleet niin sekavia ja nythän ne paljastui 90% valheeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan hyvin kun uhittelit että teidän thai ridgebackit syö pattajan pojat ja antavat kyytiä myös naapurin kaukkareille ja syövät kolme kiloa riisiä päivässä. Juttusi on aina olleet niin sekavia ja nythän ne paljastui 90% valheeksi.

        Kyllä tuo pihalla oleva ridgeback on hyvä turva, ei tänne kukaan uskalla tulla, tuo kolme kiloa on kanssa hauska huomio, keitimme kolme kiloa riisiä päivässä ja ne meni tietysti omille kuin vaimoni kävi ruokkimassa kulkukoiria kaverinsa kanssa lähes joka päivä, tuohon prosenttiin on vaikea ottaa kantaa laita kaveripyyntö se helpottaa prosentti laskuasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuo pihalla oleva ridgeback on hyvä turva, ei tänne kukaan uskalla tulla, tuo kolme kiloa on kanssa hauska huomio, keitimme kolme kiloa riisiä päivässä ja ne meni tietysti omille kuin vaimoni kävi ruokkimassa kulkukoiria kaverinsa kanssa lähes joka päivä, tuohon prosenttiin on vaikea ottaa kantaa laita kaveripyyntö se helpottaa prosentti laskuasi.

        Kenes se susikoiran näköinen koira oli jolla sanoit olevan anemia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenes se susikoiran näköinen koira oli jolla sanoit olevan anemia?

        Minun, on nyt kunnossa.


      • Anonyymi

        Pallomaha, voin vakuuttaa satokaudella, laitamme kitaranmuotoisen, kanssa meidän doppareiden riiseihin, naapurin mummon, tekemää intialaista massaman currya, aivan varmasti, resuperseet.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan hyvin kun uhittelit että teidän thai ridgebackit syö pattajan pojat ja antavat kyytiä myös naapurin kaukkareille ja syövät kolme kiloa riisiä päivässä. Juttusi on aina olleet niin sekavia ja nythän ne paljastui 90% valheeksi.

        55555


      • Anonyymi00019
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan hyvin kun uhittelit että teidän thai ridgebackit syö pattajan pojat ja antavat kyytiä myös naapurin kaukkareille ja syövät kolme kiloa riisiä päivässä. Juttusi on aina olleet niin sekavia ja nythän ne paljastui 90% valheeksi.

        Onkohan toi https://ibb.co/Kc3721t2 syönyt naapurin mummon kaukkarin?


    • Mulla on jo sellainen Norja huppari. Hommattiin viime kesänä.. velipoika juuttu UFF laatikkoon kiin mutta saatiin se jo samana yönä irti. Vedettiin Samaralla hinaus köyvellä nilikoista.

      • Unohin mainita että meinasin tulla hulluksi kun Samaran kytkin luisti ja 153 cm pitkä veli poika venyi numban mittaiseksi ennenkuin irtosi. Pallo nivel meni toisesta polvesta rikki mutta se oli kampura jalka jo ennestään.


    • Anonyymi00020

      Joo eiks kaikki koirat ole sekarotuisia, onhan ne lähtöisin sudesta, jos rotu määräytyy jalostuksen pohjalta (siis ihmisen luomaan) se ei perustu luonnonvalintaan ja tästä on varsin paljon haittaa osalle koiria, mielestäni thaimaan koirat eivät ole jalostettuja vaan koirankanta on luonnollinen, sikäli kun suden ja koiran muuunnos voi olla luonnollinen, silloin ei sekarotuisia ole olemassa.

      Olen keskustellut asiasta jonkin verran asiantuntijoiden kanssa, ridgeback on geneettisesti vallitseva jos koiralla on yli 75% selässä sille tunnusomaista ristikarvaa, kummallakin koiralla on näin, vaikka niiden ulkomuoto ei suoraan jalostettuun ridgebackiin viittaakaan.

      Mitä taas ban kaewin siis ( thaimaan pystykorvaan) se on toisella koiralla väistyvä ominaisuus mutta kutenkin selkeästi havaittavissa, lähinnä ulkomuodossa, käsittääkseni ban kaewin koiran kanta isä ei ole susi, vaan jokin muu koiraeläin, olisiko ollut vuorishakaali tämä on osittain jos ei kokonaan geenitesteillä vahvistettu, se on thaimaassa jalostettu jossain kaewin maakunnassa munkkien toimesta, tosin mennyt sekaisin vahvasti luonnollisen valinnan kautta, tämä on thaimaan pelätyin koira, mutta tämä vuoden ikäinen narttu on aivan hemmetin kiltti, mutta äitinsä tapaa silläkin on kova suojeluvaisto, ja pitää ihmiset kaukana pihastamme.

      Pyrin olemaan asiallinen, mutta täällä on varsin hörhöä porukkaa, jos jos jauhat paskaa saat sitä myös takaisin varmasti, eli sitä saa mitä tilaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe