Kuvasta päätelen, tuolla toisaalla, joku ei 198 cm mitallaan, tarkoitanutkaan pituuttaan...
vaan vyötärön leveyttään.
Hurja doppari
19
468
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitat varmaan suomalaisen ilmailun pioneeria, maineikasta Kapteeni Hydroa tikka kosken lento kentältä jolla on valtion kouluttamat sotakoirat?
Näin muutes tänään Jyväskylän taxiteron. Tero on kovasti laihtunut, ajoi tänään naapurin rouvaa invataksilla. Terolla ei ole mitään tekemistä tämän palstan kanssa, hänellä on töitä ja perhe. Numban hän tuntee kyllä Jyväskylästä ja naureskeli kovasti jutuille ja aikoo tänään ottaa vähän rommia.
TT- Anonyymi
No ja mutta eikös se tarina Majuri Numpällikän mukaan mennyt niin että, myös Terolla oli puolustusvoimien doppari ja yhdessä kävivät koira näyttelyissä Suomessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ja mutta eikös se tarina Majuri Numpällikän mukaan mennyt niin että, myös Terolla oli puolustusvoimien doppari ja yhdessä kävivät koira näyttelyissä Suomessa?
Terolla on voinut ollakin. Jyväskylässähän he ovat toisensa tunteneet. Tero on harrastellut välitystoimintaa huahintalot nimellä ja niinpä myös satusetä keksi olevansa välittäjä.
Oman elämän puutteessa arska on keksinyt kaiken muilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terolla on voinut ollakin. Jyväskylässähän he ovat toisensa tunteneet. Tero on harrastellut välitystoimintaa huahintalot nimellä ja niinpä myös satusetä keksi olevansa välittäjä.
Oman elämän puutteessa arska on keksinyt kaiken muilta.En keksi mitään se luki siinä valokuvassa jo vuonna 2015 vuokrataan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En keksi mitään se luki siinä valokuvassa jo vuonna 2015 vuokrataan...
Niin. Nyt oli puhe sinun doppareista joita sitten ei ollutkaan. Etkä sinä sitä taloa omistanut vaan se oli vuokralla ja sinä muutit siihen Saraburista.
Voisitko ystävällisesti lopettaa tuon sensei- hahmosi? Se on vielä feikimpi hahmo kuin tämä Hua Hinin majuri- hahmo.
T 2010 - Anonyymi
dobermannia minulla ei ole koskaan edes ollut, enkä ole täällä niin edes kertonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
dobermannia minulla ei ole koskaan edes ollut, enkä ole täällä niin edes kertonut.
Joopa joo. Äijä on sellaisissa koomissa usein ettet ole vastuussa sanomisistasi, mutta olet puhunut niistä moneen otteeseen. Alunperin ne oli Teron, sitten sinun, sitten valtion, sitten niitä ei ollutkaan ja sitten niitä oli viisi ja sitten ne vaihtoi rotua ja määrää vielä ainakin kahdesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopa joo. Äijä on sellaisissa koomissa usein ettet ole vastuussa sanomisistasi, mutta olet puhunut niistä moneen otteeseen. Alunperin ne oli Teron, sitten sinun, sitten valtion, sitten niitä ei ollutkaan ja sitten niitä oli viisi ja sitten ne vaihtoi rotua ja määrää vielä ainakin kahdesti.
Niinkuin sanoin minulla ei ole ollut koskaan ensimmäistäkään dobermannia, eikä Tero ole minulle muuta kuin hyvän päivän tuttu enkä tiedä onko Terolla ollut mutta tuskin, näin Teron täällä muutama vuosia sitten, tuli vastaan oli laihtunut, minun vaimo ja Teron vaimo tuntevat hyvin toisensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkuin sanoin minulla ei ole ollut koskaan ensimmäistäkään dobermannia, eikä Tero ole minulle muuta kuin hyvän päivän tuttu enkä tiedä onko Terolla ollut mutta tuskin, näin Teron täällä muutama vuosia sitten, tuli vastaan oli laihtunut, minun vaimo ja Teron vaimo tuntevat hyvin toisensa.
Enkä tunne muita Teroja...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä tunne muita Teroja...
Muistan hyvin kun uhittelit että teidän thai ridgebackit syö pattajan pojat ja antavat kyytiä myös naapurin kaukkareille ja syövät kolme kiloa riisiä päivässä. Juttusi on aina olleet niin sekavia ja nythän ne paljastui 90% valheeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan hyvin kun uhittelit että teidän thai ridgebackit syö pattajan pojat ja antavat kyytiä myös naapurin kaukkareille ja syövät kolme kiloa riisiä päivässä. Juttusi on aina olleet niin sekavia ja nythän ne paljastui 90% valheeksi.
Kyllä tuo pihalla oleva ridgeback on hyvä turva, ei tänne kukaan uskalla tulla, tuo kolme kiloa on kanssa hauska huomio, keitimme kolme kiloa riisiä päivässä ja ne meni tietysti omille kuin vaimoni kävi ruokkimassa kulkukoiria kaverinsa kanssa lähes joka päivä, tuohon prosenttiin on vaikea ottaa kantaa laita kaveripyyntö se helpottaa prosentti laskuasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo pihalla oleva ridgeback on hyvä turva, ei tänne kukaan uskalla tulla, tuo kolme kiloa on kanssa hauska huomio, keitimme kolme kiloa riisiä päivässä ja ne meni tietysti omille kuin vaimoni kävi ruokkimassa kulkukoiria kaverinsa kanssa lähes joka päivä, tuohon prosenttiin on vaikea ottaa kantaa laita kaveripyyntö se helpottaa prosentti laskuasi.
Kenes se susikoiran näköinen koira oli jolla sanoit olevan anemia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenes se susikoiran näköinen koira oli jolla sanoit olevan anemia?
Minun, on nyt kunnossa.
- Anonyymi
Pallomaha, voin vakuuttaa satokaudella, laitamme kitaranmuotoisen, kanssa meidän doppareiden riiseihin, naapurin mummon, tekemää intialaista massaman currya, aivan varmasti, resuperseet.
- Anonyymi00018
Anonyymi kirjoitti:
55555
- Anonyymi00019
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan toi https://ibb.co/Kc3721t2 syönyt naapurin mummon kaukkarin?
Mulla on jo sellainen Norja huppari. Hommattiin viime kesänä.. velipoika juuttu UFF laatikkoon kiin mutta saatiin se jo samana yönä irti. Vedettiin Samaralla hinaus köyvellä nilikoista.
Unohin mainita että meinasin tulla hulluksi kun Samaran kytkin luisti ja 153 cm pitkä veli poika venyi numban mittaiseksi ennenkuin irtosi. Pallo nivel meni toisesta polvesta rikki mutta se oli kampura jalka jo ennestään.
- Anonyymi00020
Joo eiks kaikki koirat ole sekarotuisia, onhan ne lähtöisin sudesta, jos rotu määräytyy jalostuksen pohjalta (siis ihmisen luomaan) se ei perustu luonnonvalintaan ja tästä on varsin paljon haittaa osalle koiria, mielestäni thaimaan koirat eivät ole jalostettuja vaan koirankanta on luonnollinen, sikäli kun suden ja koiran muuunnos voi olla luonnollinen, silloin ei sekarotuisia ole olemassa.
Olen keskustellut asiasta jonkin verran asiantuntijoiden kanssa, ridgeback on geneettisesti vallitseva jos koiralla on yli 75% selässä sille tunnusomaista ristikarvaa, kummallakin koiralla on näin, vaikka niiden ulkomuoto ei suoraan jalostettuun ridgebackiin viittaakaan.
Mitä taas ban kaewin siis ( thaimaan pystykorvaan) se on toisella koiralla väistyvä ominaisuus mutta kutenkin selkeästi havaittavissa, lähinnä ulkomuodossa, käsittääkseni ban kaewin koiran kanta isä ei ole susi, vaan jokin muu koiraeläin, olisiko ollut vuorishakaali tämä on osittain jos ei kokonaan geenitesteillä vahvistettu, se on thaimaassa jalostettu jossain kaewin maakunnassa munkkien toimesta, tosin mennyt sekaisin vahvasti luonnollisen valinnan kautta, tämä on thaimaan pelätyin koira, mutta tämä vuoden ikäinen narttu on aivan hemmetin kiltti, mutta äitinsä tapaa silläkin on kova suojeluvaisto, ja pitää ihmiset kaukana pihastamme.
Pyrin olemaan asiallinen, mutta täällä on varsin hörhöä porukkaa, jos jos jauhat paskaa saat sitä myös takaisin varmasti, eli sitä saa mitä tilaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan94927Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv654863- 453846
- 193502
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv343388Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h453252No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413163- 522849
- 422575
- 452319