Jotkut ihmiset luovat oman myrskynsä ja sitten suuttuvat, kun sataa.
Suuttuvat omista toimista
12
84
Vastaukset
- Anonyymi
Oletteko te mahdollisesti narsisti?
- Anonyymi
Meinaan vaan että luonnehäiriöiset yleensä syyttävät uhrejaan ja yrittävät kääntää tilanteen ylösalaisin.
- Anonyymi
Minä ekaluokalla ihastuin luokallamme ollesseen tarkkailuluokalle joutuneeseen poikaan, joka avitti minua heiluvan hampaan irrottamisessa täsmäosumalla siihen nyrkillä luokkajonossa,
Mutta nyt mulla ei oo enää heiluvia maitohampaita, joten kosijajonoon ei pääse samanlaisia avittajia enää millään keinolla.
ppoiuyytyt- Anonyymi
Niin ne oppineet miehet pelaa vammaisten kustannuksella, mutta mä en oo enää silleen vammanen, niinkun en oo syntyjäänkään. Näin ittestäni videon nuorena ja äsken ihan hämmästyin miten hieno nainen oon ollut.
ppooiiiii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ne oppineet miehet pelaa vammaisten kustannuksella, mutta mä en oo enää silleen vammanen, niinkun en oo syntyjäänkään. Näin ittestäni videon nuorena ja äsken ihan hämmästyin miten hieno nainen oon ollut.
ppooiiiiiNyt sitten pitää alkaa selvittämään mitäs onkaan tapahtunut sillä aikaa kun olen ollut vammainen.
Enm enää kauheesti arvosta osaa oppineista miehistä.
poiuuyuyu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt sitten pitää alkaa selvittämään mitäs onkaan tapahtunut sillä aikaa kun olen ollut vammainen.
Enm enää kauheesti arvosta osaa oppineista miehistä.
poiuuyuyuMä en ymmärrä sitä miten nää tietyt ihmiset voi puhua niinku ilman mitään kunnioitusta.
Minä en siihen enää suostu. Vaikke mulle puhuttaisiin mitä paskasa niin ouhun jääräpäisesti hienon naisen tyyliin enkä siitä luovu millään keinolla. .
ppoiiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ymmärrä sitä miten nää tietyt ihmiset voi puhua niinku ilman mitään kunnioitusta.
Minä en siihen enää suostu. Vaikke mulle puhuttaisiin mitä paskasa niin ouhun jääräpäisesti hienon naisen tyyliin enkä siitä luovu millään keinolla. .
ppoiiuuuja se oli se äitin kuvio niin mahoton että ei semmosiin voi osallistua. ehkä jopa pärjään isän kans, kun en osallistu äitin juttuihi,
ppoiiuuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja se oli se äitin kuvio niin mahoton että ei semmosiin voi osallistua. ehkä jopa pärjään isän kans, kun en osallistu äitin juttuihi,
ppoiiuuuei niillä ilkeilijöillä mee hyvin, vaikuttavat kaikki synkeille
ppiiii - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei niillä ilkeilijöillä mee hyvin, vaikuttavat kaikki synkeille
ppiiiiNe yritti pilata mun aivot pitkäkestoisilla karseilla puheilaan, mut ei onnistunut,
sain vaihdettuu aivosisältöni....
ppoiiiiii
- Anonyymi
Narisija narsissit juurikin tekee niin, että itse tekee sen myrskyn ja todellakin sitten märisevät omaa paskaa lisää vielä toisille Parempi armahtaa hänet ja itsensä. Jättää typerykset omaan arvoon. He eivät muuta tee kuin myrkyävät. Eivät opi edes mitään.
- Anonyymi
Mut mua pännii kun ihmiset ajattelee epärealisen yksinkertaiosesti. Oikeesti asioihin ja ilmiöihin vaikuttaa lukemattomattomat tekijät ja ne ovat hyvin mutkikkaita.
ppoiiiuii - Anonyymi
Vasta muutamia viikkoja sitten olin todistamassa kuinka juuri tällainen itse itselleen kuoppaa kaivava henkilö yritti hyökätä vapaaehtoistyöntekijän kimppuun kun ei itse pystynyt toimimaan yhteiskunnan normien mukaan.
Sillä seurauksella, että nyt ei sitten vapaaehtoiset enää voi auttaa häntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834473Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243228Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392894Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1172697Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172549- 162540
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka432487Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132285MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142075Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281727