Suuttuvat omista toimista

Anonyymi

Jotkut ihmiset luovat oman myrskynsä ja sitten suuttuvat, kun sataa.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletteko te mahdollisesti narsisti?

      • Anonyymi

        Meinaan vaan että luonnehäiriöiset yleensä syyttävät uhrejaan ja yrittävät kääntää tilanteen ylösalaisin.


    • Anonyymi

      Minä ekaluokalla ihastuin luokallamme ollesseen tarkkailuluokalle joutuneeseen poikaan, joka avitti minua heiluvan hampaan irrottamisessa täsmäosumalla siihen nyrkillä luokkajonossa,

      Mutta nyt mulla ei oo enää heiluvia maitohampaita, joten kosijajonoon ei pääse samanlaisia avittajia enää millään keinolla.


      ppoiuyytyt

      • Anonyymi

        Niin ne oppineet miehet pelaa vammaisten kustannuksella, mutta mä en oo enää silleen vammanen, niinkun en oo syntyjäänkään. Näin ittestäni videon nuorena ja äsken ihan hämmästyin miten hieno nainen oon ollut.


        ppooiiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne oppineet miehet pelaa vammaisten kustannuksella, mutta mä en oo enää silleen vammanen, niinkun en oo syntyjäänkään. Näin ittestäni videon nuorena ja äsken ihan hämmästyin miten hieno nainen oon ollut.


        ppooiiiii

        Nyt sitten pitää alkaa selvittämään mitäs onkaan tapahtunut sillä aikaa kun olen ollut vammainen.
        Enm enää kauheesti arvosta osaa oppineista miehistä.

        poiuuyuyu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sitten pitää alkaa selvittämään mitäs onkaan tapahtunut sillä aikaa kun olen ollut vammainen.
        Enm enää kauheesti arvosta osaa oppineista miehistä.

        poiuuyuyu

        Mä en ymmärrä sitä miten nää tietyt ihmiset voi puhua niinku ilman mitään kunnioitusta.
        Minä en siihen enää suostu. Vaikke mulle puhuttaisiin mitä paskasa niin ouhun jääräpäisesti hienon naisen tyyliin enkä siitä luovu millään keinolla. .


        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ymmärrä sitä miten nää tietyt ihmiset voi puhua niinku ilman mitään kunnioitusta.
        Minä en siihen enää suostu. Vaikke mulle puhuttaisiin mitä paskasa niin ouhun jääräpäisesti hienon naisen tyyliin enkä siitä luovu millään keinolla. .


        ppoiiuuu

        ja se oli se äitin kuvio niin mahoton että ei semmosiin voi osallistua. ehkä jopa pärjään isän kans, kun en osallistu äitin juttuihi,



        ppoiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja se oli se äitin kuvio niin mahoton että ei semmosiin voi osallistua. ehkä jopa pärjään isän kans, kun en osallistu äitin juttuihi,



        ppoiiuuu

        ei niillä ilkeilijöillä mee hyvin, vaikuttavat kaikki synkeille



        ppiiii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei niillä ilkeilijöillä mee hyvin, vaikuttavat kaikki synkeille



        ppiiii

        Ne yritti pilata mun aivot pitkäkestoisilla karseilla puheilaan, mut ei onnistunut,
        sain vaihdettuu aivosisältöni....


        ppoiiiiii


    • Anonyymi

      Narisija narsissit juurikin tekee niin, että itse tekee sen myrskyn ja todellakin sitten märisevät omaa paskaa lisää vielä toisille Parempi armahtaa hänet ja itsensä. Jättää typerykset omaan arvoon. He eivät muuta tee kuin myrkyävät. Eivät opi edes mitään.

    • Anonyymi

      Mut mua pännii kun ihmiset ajattelee epärealisen yksinkertaiosesti. Oikeesti asioihin ja ilmiöihin vaikuttaa lukemattomattomat tekijät ja ne ovat hyvin mutkikkaita.


      ppoiiiuii

    • Anonyymi

      Vasta muutamia viikkoja sitten olin todistamassa kuinka juuri tällainen itse itselleen kuoppaa kaivava henkilö yritti hyökätä vapaaehtoistyöntekijän kimppuun kun ei itse pystynyt toimimaan yhteiskunnan normien mukaan.

      Sillä seurauksella, että nyt ei sitten vapaaehtoiset enää voi auttaa häntä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe