Helvetillisestä vauvakuplasta siksi Maisa Torpan avautuminen!!!!!!

Anonyymi

Maisan elämä on nyt täyttä helvettiä.

Nyt hänn avautuu: "Maisa aloittaa vuodatuksen kertomalla joutuneensa lapsena koulukiusatuksi.

– Asia mistä en ole julkisuudessa puhunut on mulle tosi kipeä. Olin nuoruudessani niin koulukiusattu, että jouduin käydä yhdeksännen luokan kotikoulussa. Muhun kohdistunut kiusaaminen oli henkistä ja fyysistä. Silloin suurin toiveeni oli kasvaa aikuiseksi, jotta kiusaaminen loppuisi.

Torppa kuvitteli nuorempana, ettei kiusaus jatkuisi aikuisiällä.

– Ajattelin että aikuiset olisivat niin järkeviä, että silloin ei enää kiusattaisi. Olin väärässä, Torppa kirjoittaa.

Maisa kertoo, että hänen elämänsä helvetillisin ajanjakso alkoi viime marraskuussa.

– Viime marraskuusta lähtien olen kokenut elämäni helvetillisimmän ajanjakson, jossa aikuisten ihmisten tekemä kiusaaminen on saavuttanut sairaalloiset mittasuhteet. Mua harmitta älyttömästi, että joudun tehdä tälläisen päivityksen mutta oon kohta vuoden ollut asiaa kommentoimatta ja enää en siihen pysty. Meinasin aluksi laittaa viestit, videot ja puhelut tähän postaukseen, mutta yksityisviestien jakaminen ei ole ok, Torppa jatkaa.

Maisa kertoo, että kiusantekoa aiheuttaa miehen ex-tyttöystävä.

– Olen kiitollinen, että mieheni ex-tyttöystävä myöntää julkisesti olevansa suurelta osin tämän julkisen kiusaamisen takana. Etenkin tämän pahimman tuhoa aiheuttaneen. Kaikki hänen tekemänsä lastensuojeluilmoitukset ovat todettu aiheettomiksi. Hänen tekemästään aiheettomasta lastensuojeluilmoituksesta on tehty automaattisesti rikosilmoitus, josta en edelleenkään olisi tietoinen ellei lehdet siitä kirjoittaisi. Tänään taas mieheni ex-tyttöystävä on antanut haastattelun, jossa valehtelee näitä samoja asioita kuin lastensuojeluilmoituksessa, Maisa selostaa.

– Asiat varmasti ratkeavat, koska en ole ikinä tehnyt mitään hänen väittämiään asioita ja motiivi näkyy kilometrien päähän. Tämä valheellisen tiedon levittäminen on pahimman luokan törkeä kunnianloukkaus.

Maisan mukaan uhkailua ei ole tapahtunut.

– Minuun ei olla oltu asiassa missään yhteydessä ja minulla ei asiasta huolta, koska tälläistä ei ole ikinäpäivänä tapahtunut!!!!

– Syynä aivan järkyttävä ja äärimmäisyyksiin mennyt kiusanteko. Jonakin päivänä kerron hänen nimensä ja kaikki vuoden aikaiset teot. Nyt olen niin lyöty, etten siihen pysty, Torppa lataa.

Maisaa harmittaa, että hän joutuu stressaamaan ikäviä asioita vauvakuplastaan.

– Sydäntä raastaa, että joudun vauvakuplasta tekemään tämän päivityksen. Tämän postauksen jälkeen palaan maailman onnellisimpaan kuplaan ja yritän olla ajattelematta asiaa, koska tämä asia tuhosi jo raskausaikaani. Vauva-arkea en anna sen pilata. Mun huomiota ja energiaa ei saa viedä pois vastasyntyneeltä pieneltä, hän suree.
”Kymmenet ihmiset varoittivat”

Maisa julkaisi lisäksi pitkän pätkän tekstiä kuvien muodossa Instagram-julkaisussaan. Kirjoitimme Torpan Instagram-kuvien tekstit alle kaikkien luettavaksi:

”Elämässäni oli ihminen joista kymmenet ihmiset varoittivat ja kehoittivat minua poistamaan hänet ystäväpiiristä. En naiivina kuitenkaan uskonut muita. Marraskuussa sain tietää, että tämä silloinen ystäväni oli myynyt minusta vuosien ajan asioita Seiskalle ja kirjoittanut nettipalstoille. Ensimmäisen kerran hän jäi asiasta kiinni viikkoa ennen häitäni.

Anteeksipyyntökirjeiden ja vuolaiden pahoitteluiden ja lupauksien hakea apua itselleen johdosta päätin antaa hänelle anteeksi ja uuden mahdollisuuden. Marraskuisena iltana 2020 sain käsiini kirjalliset todisteet ja viimein mun tajuntaani tuli tämän henkilön toiminnan laajuus ja se ettei se loppunut edelliseen kiinni jäämiseen.

Hän oli saanut rahalliset korvaukset vaikka kuinka monista lehtijutuista aina mun ja edellisen miesystäväni suhteen ajoilta lähtien. Enää ei käynyt asiassa kiistäminen, kun todisteet lyötiin mulle päin näköä. Kiinni jäämisestä suivaantuneena tämä henkilö alkoi levittää minusta paikkaansa pitämättömiä asioita jokaiseen mediaan, mun työpaikalle ja lastensuojeluun. Arvaatte varmaan minkälaista noottia olen saanut laajalta ystäväpiiriltäni ”mitä me tästä henkilöstä sanottiin” lauseiden saattelemana.

Olen ihan älyttömän kiitollinen, että kaikki lähipiirimme henkilöt jotka ovat tämän henkilön toimintaa joutuneet seuraamaan pitkät ajat ja ovat osa joutuneet myös hänen tekojen kohteiksi, ovat kaikki valmiita tarpeen tullen kertomaan kaiken hänen toiminnastaan. Kommentoi tähän seuraavaksi muutamaa tämän henkilön valheiden takia kirjoitettua uutisotsikkoa, koska haluan oikoa minusta kirjoitettuja asioita.

Ikävää on ollut kuulla kuinka henkilö esittelee ylpeänä Seiskalta näistä valheellisista uutisista vinkkipalkkiona saamillaan rahoilla ostettua merkkilaukkua. Mun moraaliin tälläinen toiminta ei mahdu.”

Seuraavassa Instagram Stories -tarinassa Maisa ryhtyy oikomaan hänestä kirjoitettuja uutisia.

145

5450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

avautuminen jatkuu

"”Minusta on tehty monia rikosilmoituksia esimerkiksi perättömien lastensuojeluilmoitusten tekemisestä”

”Aiheettomaksi todettuja lastensuojeluilmoituksia minusta on tehty tänä aikana neljä ja niiden lisäksi monia valheita sisältäviä puheluita lastensuojeluun, joista ei olla suostuttu tehdä virallisia ilmoituksia. Kuitenkin jokainen yhteydenottokin on perätön ilmianto. Perättomissä lastensuojeluilmoituksissa mun väitettiin uhkailevan lapsia, rikkovan leluja ja silpovan lasten vaatteita.

En ole kuullut ikinä mitään näin sairasta ja jokainen voi kuvitella miltä tuntuu, jos itsestä valehdellaan tälläisiä asioita. Nämä ei ole mitään pikkujuttuja. Absurdeinta asiassa on, että lehdissä kirjoitettiin minun tehneen perättömiä lastensuojeluilmoituksia.

Millainen ihminen tekee niin, että itse tekee niitä minusta ja sitten menee lehtiin väittämään minun tehneen niin!? On itsestään selvää, etten ole sellaista tehnyt. Mulle tämä toimintamalli ei vain aukea. Sama tapahtui myös esimerkiksi siinä, että minun väitettiin iskeneen ystäväni miestä.

Kirjalliset todisteet löytyvät, että tilanne on ollut aivan päin vastainen. Erittäin kiusallista ja surullista. Nämä väitteet ovat niin absurdeja, että joudun tekemään itseni kanssa töitä

- ILMOITUS -

etten julkaise todistusaineistoa suoraan täällä. Minusta on tehty viittaamani henkilön keräämän tiimin yhteisvoimin useita rikosilmoituksia.

Yksi tekijöistä on esimerkiksi ihminen ketä en tunne ollenkaan, enkä ole edes koskaan tavannut. Mistään minusta tehdyistä rikosilmoituksista en olisi edelleenkään edes tietoinen ilman sitä, että niistä olisi ilmoitettu kaikkiin lehtiin. En edes tiedä mistä väitetyistä asioista ilmoituksia on tehty.

Mielestäni ilmoituksten teon motiivi on jakaisen selkeästi nähtävissä. Jos rikosten tunnusmerkit täyttäviä asioita olisi oikeasti tapahtunut, en kenenkään tarvitsisi niistä ensimmäisenä soittaa jokaiseen lehteen.

Minuun ei olla oltu yhteydessä mistään ilmoituksesta ja tiedän tasan tarkkaan etten ole missään vaiheessa elämääni mitään laitonta tehnyt, joten nämä tehdyt perättömät ilmoitukset eivät minua sen takia hetkauta.

Harmittaa vain poliisin jo valmiiksi tiukkojen resurssien turha kuormittaminen. Heillä kun on oikeasti vakavia tapauksia joihin aika tulisi saada keskitettyä.”

- ILMOITUS -
      KATUU ETTÄ SANOI ITSENSÄ IRTI LENTOEMON TYÖSTÄ

Seuraavassa Instagram-tarinassa Maisa kiistää saaneensa potkut lentoemännän töistä. Hän kertoo irisanoutuneensa unelmatyöstään kiusaamisen takia. Nyt kohukauntotar katuu päätöstään.

”Olen saanut vakityöstäni potkut”

”Olin yhtenä aamuna ajamassa autolla töihin, kun työkaverini lentoyhtiöstä soitti että miten voin. Ihmettelin kysymystä, mutta puhelussa ilmeni että Seiskan kannessa luki kissan kokoisilla kirjaimin minun saaneen potkut. Olin niin järkyttynyt, että jouduin ajamaan auton bussipysäkille parkkiin, koska en itkulta nähnyt ajaa.

Olin aivan järkyttynyt miten jotain tollaista voidaan kirjoittaa vain siksi, että minulle pahaa haluava ihminen valehtelee tälläistä. Mikään siellä kirjoitetuista asioista ei yllätys yllätys taaskaan pitänyt paikkaansa. Kysyin mitä työpaikallani aikoo asialle tehdä, koska oli harvinaisen selvää kuka tälläisten valheellisten väitteiden takana oli. Työpaikkani kanta oli, että miksi minä asiasta välitä kun asiat ei pitänyt paikkaansa.

Tämän kaiken takana ollut henkilö ilmoitti tehdyistä rikosilmoituksista ja lastensuojeluilmoituksista myös työpaikkalleni. Hän soitteli työaikana läpi työkavereitani ja valehteli minun pahoinpitelevän lapsia ja käyttävän huumeita.

- ILMOITUS -

Tarina muuttui koko aika ja sanoin itseni irti palon rakastamastani työstä, jotta kiusaaminen loppuisi. Esimies ja ammattiliitto sanoi, että minun ei olisi missään nimessä kuulunut sanoa itseäni irti. Minä kuitenkin pakenin, koska ajattelin siten elämäni tuoamis yritysten loppuvan. Nyt kun olen nähnyt että teot edelleen jatkuvat, kaduttaa että sanoin itseni irti. Onneksi en ottanut vastaan tarjottua rahasummaa vastineeksi valitiolovelvollisuus sopimuksen kirjoittamisesta.”

Seuraavaksi Maisa käsittelee uutista, jossa hänen kerrottiin ihastuneen työkaveriin.

”Olen ihastunut työkaveriini”

”Luulin uutista aluksi vitsiksi. Kuitenkin juttua lukiessa alkoi itkettämään ihan älyttömästi. En aluksi edes tajunnut mistä on kyse. Jouduin käydä minun ja entisen ystäväni viestejä läpi todella pitkältä ajalta, jotta sain selville mistä tämä valhe tällä kertaa oli peräisin. Löysin piiitkän ajan takaa viestin, jossa pelleilin hymiöiden kera, että tänäänpä rakastuin työkaveriini.

Sellaista harmitonta vitsiä heitettiin lähes joka viikko. Edellisellä viikolla olin ”rakastunut” tanskalaiseen näyttelijään. Näistä viesteistä tuli harvinasen selväksi meidän keskenäinen humoristinen pelleily hymiöineen ja nareskeluineen päiineen. Eniten ehkä harmittaa, että mukaan juttuun vedetiin ihminen kenestä pelleilyviesteissä ei edes puhuttu."

• Anonyymi

Ei ole koskaan ennen avautunut koulukiusaamisesta 😂. Ei tietysti. On kuulemma itse ollut kiusaaja. Mutta nyt on hyvä hämmentää soppaa, tuolla asialla, että olisikin itse ollut muka kiusattu. Hakee sääliä ja yrittää viedä ihmisten ajatuksia pois puukkohippa-jutusta 🧐.

• Anonyymi

Jos nämä on sulle sattuneet kuten kerrot niin mene muualle ne hoitamaan kuin lehtien sivuille tai tänne juorupalstoille. Täällä tuskin sua kuunnellaan/kiinnostaa ketään. Nosta asiat raastupaan . Mutta vähän epäilen ettet pysty todistaa noita mitä kerroit.
        Näin minä tekisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nämä on sulle sattuneet kuten kerrot niin mene muualle ne hoitamaan kuin lehtien sivuille tai tänne juorupalstoille. Täällä tuskin sua kuunnellaan/kiinnostaa ketään. Nosta asiat raastupaan . Mutta vähän epäilen ettet pysty todistaa noita mitä kerroit.
        Näin minä tekisin.

Ettei vaan ollut itse koulukiusaaja. kumma kun ennen ei uhriutunut koulukiusaamisella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettei vaan ollut itse koulukiusaaja. kumma kun ennen ei uhriutunut koulukiusaamisella.

Itse asiassa muistan kyllä lukeneeni jostain Maisan haastattelusta, että häntä kiusattiin yläasteella niin rankasti, että joutui käymään ysiluokan kotikouluna. Se, onko tuo totta vai taas vaan Maisan satuilua, onkin jo eri juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa muistan kyllä lukeneeni jostain Maisan haastattelusta, että häntä kiusattiin yläasteella niin rankasti, että joutui käymään ysiluokan kotikouluna. Se, onko tuo totta vai taas vaan Maisan satuilua, onkin jo eri juttu.

Yliksellä luki taannoin, että se olisikin ollut Julkimo se kiusaaja. Jotkut silputut jumppatossut ja kaverien kivojen vaatteiden rikkomiset olivat tapetilla. Tiedä sitten noiden huhujen todenperäisyydestä? Torpan uskottavuus ei nyt ole ihan tapissa. Tuo ”kiusaamisensa” julkituomiseen näyttää paniikkinappulalta, että saisi sympatiaa, sääliä ja puukkohipoista keskustelut ohitettaisi 🤔.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yliksellä luki taannoin, että se olisikin ollut Julkimo se kiusaaja. Jotkut silputut jumppatossut ja kaverien kivojen vaatteiden rikkomiset olivat tapetilla. Tiedä sitten noiden huhujen todenperäisyydestä? Torpan uskottavuus ei nyt ole ihan tapissa. Tuo ”kiusaamisensa” julkituomiseen näyttää paniikkinappulalta, että saisi sympatiaa, sääliä ja puukkohipoista keskustelut ohitettaisi 🤔.

Ps. Oli miten oli, niin kyllä Seiska tuohonkin totuuden kaivaa…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin minä tekisin.

Minkä takia Maisa sai porttiksen rallikisoihin. Olisi mielenkiintoista tietää.

• Anonyymi

Katsooko kukaan tätä Gossip Moms sarjaa ,kun mistään ei kuulu eikä kukaan kirjoittele mitään ,tuleeko se edes enää töllöstä.

• Anonyymi

"Se että hän oli tykkäillyt Instagramissa esimerkiksi lentokoneen ja auringonkukkien kuvistani oli Seiskan mielestä merkki ihastumisesta. Aivan naurettavaa. Mua harmittaa myös se, että mun puoliso joutui olla se joka tässäkin kohtaa lohdutti minua kun näki millaisesta kavereiden välisestä vitsin heitosta tehdään uutinen, kun nämä yksityisviestit oltiin vahingoittamis tarkoituksessa Seiskalle toimitettu.”

Seuraavassa kuvassa Maisa kommentoi uutista, jonka mukaan hän ei olisi itse tehnyt tenttejään.

”Joku on tehnyt lähihoitaja kouluni kokeita”

”Se ei ole mitenkään edes mahdollista. Seiskassa kirjoitettiin henkilön valehdelleen, että minun etäkokeita ja ruotsin tehtäviä on tehnyt joku muu.

Kun opiskelin lähihoitajaksi ei meillä ollut uhden yhtä etätenttiä vaan kokeissa istuttiin aina pehva tiukasti penkissä.

- ILMOITUS -

Opiskelin aikuispuolella ja meillä ei ollut yksiäkään kielten opintoja. Seiska oli soittanut kouluunu ja sieltä oltiin kerrottu, että nämä väitetyt asiat eivät ole mahdollisia. Seiskapa kuitenkin teki tämänkin uutisen.

Netissä on myös jaettu kuvaa, jossa eräs hyvänpäiväntuttu lähetti sähköpostilla oman näyttösuunnitelmansa minulle. Kyllä. Sain ainakin viideltä opiskelukaveriltani heidän näyttösuunnitelmat ja lähetin omani monille kaverilleni.

Tämä on ihan täysin tyypillistä ja sallittua sparrailua, jota tehdään kun suunnitellaan omaa tuotosta. Kukaan ei pysty kopioda toisen näyttösuunnitelmaa, koska oma näyttösuunnitelma tehdään aina yksilöllisesti kohdistettuna omaan työpaikkaan, omiin yksilöllisiin työtehtäviin ja yhdessä työpaikan ohjaajan kanssa. Kopioiminen tässä on siis pyhä mahdottomuus.”
      Maisa nähdään parhaillaan Gossip Moms -sarjassa. Kuva: Discovery Finland

Maisan teksti jatkuu:

”On aivan järkyttävää, että jouduin kirjoittamaan tälläisiä asioita tänne. Koska tästä on satutus tarkoituksella tehty suuri julkinen selkkaus, eikä toimintaa suostuta vielä vuodenkaan jälkeen lopettamaan, tahdon tuoda asioiden todellisen laidan julki.

En jaksa tässä ottaa kantaa kaikkiin valheellisiin väittisiin. Siinä menisi nyt ikä ja terveys. Uskon että tulevaisuudesas, kun asiat ratkeaa tuon julki asiaan liittyvien henkilöiden oikeat nimet ja teot täysin yksityiskohtaisesti. Ilman sitä tämä kauhea toiminta ei taida valitettavasti loppua. Tämä kiusaamisen laajuus on aivan käsittämätöntä ja haluan yrittää estää sen ettei kenellekään muulle tehtäisi näin. Kiusaaminen on pakko saada loppumaan ihan jokaisessa ikäryhmässä!!!! Kenenkään ei tarvitse kokea tälläistä. Haluan myös yrittää antaa vertaistukea muille kiusaamisen kohteeksi joutuneille. Yritän luottaa oikeuden tapahtuvan ja pahan saavan palkkansa.

Olen älyttömän kiitollinen laajalle ystäväpiirilleni joilta olen saanut korvaamatonta tukea. Osoittautui oikeaksti päätökseksi olla melkein vuosi asiasta hiljaa ja luottaa sihhen, että palapelin palaset alkavat loksahdella paikalleen. Olen saanut ison kasan tietoa laajasta toiminnasta ja paljon kuvakaappauksia viesteistä, koska ihmisillä on mennyt hermot tähän mustamaalaamis kampanjaan. Odotan niin paljon päiää jolloin tämä toiminta saadaan loppumaan ja kaikki olisi vihdoin ohi. Oon yllättynyt siitä, että päälimäinen tunne mulla on ollut koko aika sääli. Ihmisen on pakko voida todella huonosti, jos haluaa toiselle tehdä jotain tälläistä.

Mun toive vaan olisi, että jokaisella ihmisellä olisi asiat hyvin jolloin omaa pahaa oloaan ei tarvitsisi ainakaan purkaa muihin. En kaikesta huolimatta halua tälle taholle mitään pahaa, mutta tämän toiminnan on vain pakko jo loppua. Ja tahdoin kertoa suoraan mitä minulle on tehty.”

Lopuksi Maisa lupaa lahjoittaa mahdolliset ”korvaussummat” mielenterveysjärjestölle.

”Kun asiat lopulta ratkeaa aijon lahjoittaa kaikki mahdolliset korvaussummat mielenterveystyön tukemiseen, jotta pahoinvoivien ihmisten ei tarvitsisi purkaa huonoa oloaan muihin ihmisiin vaan että he saisivat oikeaa apua ongelmiinsa. Nyt nämä asiat on sanottu ja voin jatkaa vauvasta nauttimista!”

Siinä avautuminen. Joko Maisan pää pettää tai järki jättää. Kuka hoitaa lapsen ja perhetutun jos Maisa heitetään Hesperiaan?

• Anonyymi

voi että ...maisa parka kun joka paikassa kiusataan mutta kannattaisi nyt hiukan levähtää välillä ettei kaikki voimat koska kotona on niin ihana vauva kupla ...

• Anonyymi

Maisa on varmaan jo vuoden hokenut, että "Jonain päivänä kerron vielä kaiken ja näytän todisteet." Ja nyt sitten Maisa ostaa itselleen taas lisää aikaa lässyttämällä että "nyt en jaksa, olen niin rikki..." Alkaa pikkuisen Maisan uskottavuus horjua, jos nyt sellaista on ikinä ollutkaan.

Mua myös ihmetyttää, että ensin Maisa antaa ymmärtää, että kaiken tuon kiusanteon taustalla on vain yksi ihminen. Joku, josta Maisan "laaja" ystäväpiiri varoitteli. Myöhemmissä kirjoituksissa taas saa kuvan, että näitä "kiusaajia" olisikin useampi.

Ja Maisa siis itse irtisanoutui Norralta, jotta kiusaaminen loppuisi. Voi luoja.. Niinhän tämä pikkurouva haki avioeroakin, koska heitä "kiusataan" niin paljon, eroamalla kiusaaminen olisi muka loppunut.

Toi akka on siis niin sekaisin. Tollanen kuuluisi pakkohoitoon, ei vapaalle jalalle. Miten Maisalla on edes pokkaa rustailla näitä avautumisia? Kun lapsikin sen ymmärtää, että ne on täyttä valetta alusta loppuun..

• Anonyymi

Maisalla on sellainen käsitys, että häntä kiusataan. Ihan kaikki kiusaavat Maisaa, koulutoverit, opiskelukaverit, ex- miehet, ystävät, työkaverit, Panu Hörkkö, joka pelasti Latvalan, Seiska, rallipiirit…etc. Olisiko Torpan syytä mennä itseensä ja miettiä, että kenen jäljiltä ne ”rauniot savuavat ja sillat romahtavat” 🤔?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maisalla on sellainen käsitys, että häntä kiusataan. Ihan kaikki kiusaavat Maisaa, koulutoverit, opiskelukaverit, ex- miehet, ystävät, työkaverit, Panu Hörkkö, joka pelasti Latvalan, Seiska, rallipiirit…etc. Olisiko Torpan syytä mennä itseensä ja miettiä, että kenen jäljiltä ne ”rauniot savuavat ja sillat romahtavat” 🤔?

Ja JOS nuo kaikki kiusaamiset olisikin totta, niin mitä ihmettä Maisa on tehnyt "ansaitakseen" kaikki nuo kiusaajat ja vainoojat? Mun on mahdoton uskoa että kaikki nuo mainitut "kiusaajat" olisi iskeneet kyntensä "kilttiin, herttaiseen, viattomaan pikku kotiäippään Nurmijärveltä" ihan vain sen takia, että ovat muka kateellisia Maiskikkelille...

• Anonyymi

” Minuun ei olla oltu yhteydessä mistään ilmoituksesta ja tiedän tasan tarkkaan etten ole missään vaiheessa elämääni mitään laitonta tehnyt, joten nämä tehdyt perättömät ilmoitukset eivät minua sen takia hetkauta.” hupskeikkaa…miesten kiristäminen olemattoman raskauden avulla ei ole laitonta?

• Anonyymi

Ei ole kukaan ollut yhteydessä? Kummaliinen on rikoskäsittely jos rikoksesta epäiltyä ei kuulla ollenkaan. Ja kun itse vielä kertoo, että kiusaajat ovat syyttäneet häntä useammasta rikoksesta, neljäkö sanoi? Outoa, ettei kukaan ole kysynyt hönen vastunettaan syytöksiin.

• Anonyymi

Sen verran on myös laitonta tehnyt, että yritti valehdella ensimmäisen miehensä syyttömänä murhasta vankilaan. Vai ei ole tehnyt laittomuuksia, tämä valehteleva"vauvakuplalainen"🙄?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen verran on myös laitonta tehnyt, että yritti valehdella ensimmäisen miehensä syyttömänä murhasta vankilaan. Vai ei ole tehnyt laittomuuksia, tämä valehteleva"vauvakuplalainen"🙄?

Ei ole puletkaan mimmin rikoksista varmaan nähnyt vielä päivän valoa…siinäpä Panulle juttuvinkki,…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä ne raskauskiristykset ja koulutehtävien kopsaaminen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä ne raskauskiristykset ja koulutehtävien kopsaaminen?

Niin ja imurilla, puhelimella, matkalla ja rahallakin yritti lahjoa opiskelutovereitaan tekemään tehtäviään. Siitä tulikin mieleen, että toimiiko imuri vielä? Missä Latvalan imuri seikkailee nykyään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole puletkaan mimmin rikoksista varmaan nähnyt vielä päivän valoa…siinäpä Panulle juttuvinkki,…

Entä Maikun tekemät vale raskauksilla kiristämiset. Moniko mies maksoi. onneksi jäi kiinni.

• Anonyymi

Maisahan sai kenkää, koska ei ollut toimittanut medikaalia työnantajalleen. Traficomin mukaan Maisulilla ei ollut potkujen aikaan voimassaolevaa medikaalia.
      Mikä tuota naista oikein vaivaa?! Puhuu ihan täyttä soopaa ja valehtelee mustan valkoiseksi, ja kun joku korjaa nämä valheet, silloin Maisku paukkaa julkisuuteen parkumaan surkeaa kohtaloaan. Jos julkkiksen elämä on niin kamalaa, niin siitä vaan kaupan kassalle duuniin ja insta oikeasti yksityiseksi. Ei tarvitse valkopestä enää mitään, jos ei ole julkisuuden henkilö. Nämä Maiskun julkisuudesta poistumiset ovat jääneet viikon mittaisiksi kiirastuliksi, jonka jälkeen on ollut pakko taas tunkea naama jonkun lehden kanteen. 🙄

• Anonyymi

Millainen ihminen tekee niin, että itse tekee perättömiä lastensuojeluilmoituksia ja sitten menee lehtiin väittämään minun tehneen niin!?"

Täyssekopää Maisa. On kyllä diipisti sekaisin.

• Anonyymi

Maisa omin sanoin, eihän kukaan niin hullu ole…

• Anonyymi

Aika kamala jos joku oikeasti on niin kippee että soittelee ihmisen kollegoille.. ja liikkuu vielä vapaana 😱

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa botoxnaama Torppa?

• Anonyymi

Sinuakin, koska täällä näitä kommentteja luet ja kommentoit 🙃. Tunnusta vaan, että kiinnostaa.

• Anonyymi

Siis Norra sai tietää Seiskasta että ovat antaneet potkut Maiskikkelille ja soittivat hänelle potkuista, jolloin Maisa ohjasi auton sivuun itkua tuhertaen ja irtisanoi itsensä kuitenkin potkuista huolimatta. Eikä ottanut onneksi vaitiolorahaa?

🤔 😶🙃😏

• Anonyymi

Sen jutut alkaa olla entistä hullumpia, ei se varmaan itsekään enää pysy perässä mitä pn satuillut.

• Anonyymi

Mitähän Mikko nyt miettii? Mihin kakkeliin tuli kätensä iskettyä? JM Latvala julkisesti onnitteli itseään väistetystä luodista.

• Anonyymi

Mikki on ihan samanlainen kuin rouvansakin. Tuosta Mikosta ei oikein huou mikään luotettavuus, selkärangattomuus sitäkin enemmän 🤔. Ilmeisesti aivot sijaitsevat haarovälissä? Selittäisi sen, että laittaa äitipuolen oman lapsensa edelle. Oliko se jotenkin näin: ”olen tajunnut, että minun pitää ottaa Maisaa enemmän huomioon, kun tyttäreni on meillä”? Tämän on sanonut puukkohippasten jälkeen…Jos lapsi on esim. viikko/viikko isällään ja äidillään, niin eikö paha äitipuoli edes sitä viikkoa anna lapsen isän huomioida lastaan enemmän, kuin häntä, aikuista ämmää?

• Anonyymi

Keskustelupalstat ovat täynnä nettikiusaajia, jotka eivät älyä omaa tilaansa.

• Anonyymi

Totuuden paljastaminen ei ole kiusaamista! Varmasti hyvin "kiusallista", kun se onnellinen ja täydellinen avioliitto paljastuu päinvastaiseksi. Torpan kanssa oleskeleville ei koskaan käy hyvin. On ihan aiheellista kertoa totuus tuosta aikamme suurimmasta teeskentelijästä ja valehtelijasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuuden paljastaminen ei ole kiusaamista! Varmasti hyvin "kiusallista", kun se onnellinen ja täydellinen avioliitto paljastuu päinvastaiseksi. Torpan kanssa oleskeleville ei koskaan käy hyvin. On ihan aiheellista kertoa totuus tuosta aikamme suurimmasta teeskentelijästä ja valehtelijasta.

Todellakin! Koko totuus julki vaan niin loppuu se ainainen valehtelu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin! Koko totuus julki vaan niin loppuu se ainainen valehtelu.

Toivottavasti julkku saa kunnon sanktiot 👍.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan noiden ”maisafanien” kiusallista lukea totuuksia idolistaan 🙈. Tulevat suoraan Torpan kivalta ”somevalehtelukupla-palstalta” tänne lukemaan kylmiä, muidenkin mielipiteitä tuosta, joku kirjoitti ”holy mother on all-henkilöstä”. Kyllähän se rassaa, ymmärtäähän sen. Kylmää vettä fanien niskaan muilta palstoilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan noiden ”maisafanien” kiusallista lukea totuuksia idolistaan 🙈. Tulevat suoraan Torpan kivalta ”somevalehtelukupla-palstalta” tänne lukemaan kylmiä, muidenkin mielipiteitä tuosta, joku kirjoitti ”holy mother on all-henkilöstä”. Kyllähän se rassaa, ymmärtäähän sen. Kylmää vettä fanien niskaan muilta palstoilta.

..on all..piti kirjoittamani 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..on all..piti kirjoittamani 😂

Ei saakeli, kääntäjä kääntää of, on:ksi.

• Anonyymi

Epävakaa persoonallisuushäiriö, johon kuuluu uhriutuminen ja jatkuva projisointi.

• Anonyymi

On se kumma, ettei läheiset, aviomies (?), vanhemmat tai muut sukulaiset saa yhtä höperöä asettumaan!!!Toivottavasti edes vauvasta pitää joku muu huolta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se kumma, ettei läheiset, aviomies (?), vanhemmat tai muut sukulaiset saa yhtä höperöä asettumaan!!!Toivottavasti edes vauvasta pitää joku muu huolta.

Sellaisiakin henkilöitä on, siis pahasti kieroutuneita, joissa on nämä kaikki persoonallisuushäiriöt: narsismi, psykopatia ja patologinen valehtelija. Nämä voivat olla yhdessä ihmisessä kaikki 😨.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaisiakin henkilöitä on, siis pahasti kieroutuneita, joissa on nämä kaikki persoonallisuushäiriöt: narsismi, psykopatia ja patologinen valehtelija. Nämä voivat olla yhdessä ihmisessä kaikki 😨.

Aikuiselle ihmiselle ei oikein voi lähipiirikään mitään, vaikka lähipiirissä elelevä henkilö olisi sekaisin kuin seinäkello.

• Anonyymi

Erittäin hyvin sanottu.

Siihen päälle vielä Rebekka-syndrooma, ja pari Tuhkimon ilkeää äitipuolta.

Surettaa pienen tytön puolesta. Ei ole hyvä ilmapiiri lapselle kasvaa media-tilitys-syyttely-kaaoksen keskellä.

Lasten hyvinvointi menee kaiken edelle, pitäisi mennä.

• Anonyymi

Eihän tästä sekoilusta saa selvää kumpi tuli ensin, muna vai kana. Saa nähdä saadaanko koskaan tietää totuutta.

Mutta miksi pitää olla väkisin julkisuudessa, jos se aiheuttaa näin paljon mielipahaa? Rakasta lapsiasi enemmän kuin vihaat exääsi -sanonnan voisi muuttaa tässä tapauksessa muotoon: rakasta lastasi enemmän kuin julkisuutta.

• Anonyymi

Nettikiusaajat ovat pahimmasta päästä. Heidän on helppo huudella, etenkin kun nimeään ei tarvitse kertoa.

• Anonyymi

Aika harva kiusaa. Keskustelua valehtelevasta Maisasta.

• Anonyymi

11:24
      Onko vauvaa hoidettu jotenkin huonosti? Onko sinulla siitä jotain tarkempaa tietoa?
      Jos on, niin mitä aiot tehdä asian suhteen?

• Anonyymi

Tuo jankkari vaan jaksaa tivata 🤣. Tyhmä kuin saapas.

• Anonyymi

Poliisi on käynyt ja kuulustelut on pidetty mutta Maisalla ei mitään tietoa mistään muuta kuin mitä Seiskasta on lukenut. Jännä.

• Anonyymi

Just, ja vielä joku puolustaa tuota höperöä!!? Epäilen kyllä, että ainoastaan Torppa itse!
        Hoitaisi nyt sitä vauvaansa, jos se hänellä on, eikä valehtelisi enää yhtään mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just, ja vielä joku puolustaa tuota höperöä!!? Epäilen kyllä, että ainoastaan Torppa itse!
        Hoitaisi nyt sitä vauvaansa, jos se hänellä on, eikä valehtelisi enää yhtään mitään.

Voi lapsiparkoja 😢.

• Anonyymi

14:30, taas sinulle tuli liian vaikea kysymys vastattavaksi. Osaat kyllä muuten kertoilla juttujasi ihan sujuvasti. Mutta, oikeisiin asioihin sinulla ei ole vastausta.🤣

• Anonyymi

Malta nyt vaan odotella vielä vähän aikaa, niin saadaan kaikki niitä "vastauksia"!
        Toivottavasti se silloin helpottaa tuota pohjatonta uteliaisuuttasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Malta nyt vaan odotella vielä vähän aikaa, niin saadaan kaikki niitä "vastauksia"!
        Toivottavasti se silloin helpottaa tuota pohjatonta uteliaisuuttasi.

Aivan! Tuo jankkari on niin laiska, ettei viitsi ottaa mistään itse selvää. Kommentoijat kommentoivat tänne, mutta keskustelun sijaan, tuolle jankkaajalle pitäisi AINA erikseen selittää ja vääntää rautalangasta joka asia ja siltikään se ei mene perille.

• Anonyymi

Asiallinen kirjoitus tuo avaus. Ja hyvä muistutus palstavalaille että jos kohtelee huonosti niin hyvät miehet viedään ja niille löytyy ottajia. Katkerat exät ovat monen suhteen ongelma.

• Anonyymi

No, olipa aivopieru taas 🤯!

• Anonyymi

Kuten Jari-Mattikin kun joutui käymään vieraissa. Miksiköhän?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten Jari-Mattikin kun joutui käymään vieraissa. Miksiköhän?

Jari-Matti halusi lämmintä syliä tultuaan petetyksi (silloin rakastamansa) naisen taholta. Torppahan tarjosi omaa syliään auliisti perhetutulle 😀.

• Anonyymi

Katkerat exät voivat olla arvaamattomia.🤯

• Anonyymi

Kuulostaa hyvin surulliselta tämä Ässien
      Ja lapset kärsii kun kaikki revitään julkisuudessa ja jäävät nettiin loppuiäksi....oli sitten totta tai ei....

• Anonyymi

Jos ero on riitaisa, niin lasta/lapsia voidaan käyttää pelinappuloina sitä kohtaan joka jätti ja lähti.

• Anonyymi

Torppa pitää "pelinappuloina" kaikkia muita tavoitellessaan pelkästään omaa etuaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Torppa pitää "pelinappuloina" kaikkia muita tavoitellessaan pelkästään omaa etuaan.

Niin se on nähty. Levitteli Latvalan rahoja ympäri maailmaa ja bylsi samaan aikaan perhetutun kanssa 😨. Pakko kysyä, että montako hotellihuonetta, Latvala noille tietämättään maksoi?

• Anonyymi

20:14, olitko aina paikalla, kun nuo väittämäsi asiat tapahtuivat?🧐

• Anonyymi

Ei tarvinnut olla paikalla. Lehdet kyllä pitivät lukijat ajan tasalla. Viimeinen lause on kysymys. Tämän nyt vielä väänsin sinulle rautalangasta. Voit jankata tuosta ihan keskenäsi.

• Anonyymi

Ja anoppi kertoo ylpeänä: Taas oli meidän maisa päässyt lehden kanteen!

• Anonyymi

Mitä eikö koko maailma ihastele Maikkua. Maailman eniten ja ihanimman muksun eniten ,ihaninta ja kauneinta mutsia. Johan tuosta tulee paha mieli.

• Anonyymi

Niin, uusi maailman eniten ihanin anoppi 👍. Ylpeänäkö kaupassa keskustelee ja kehuu uutta, ihanaa miniäänsä, joka oikein ”laatuohjelmassa” esiintyy TV-ssä ja lehtien palstoilla on lööpeissä edukseen 😉? Pitääkö myös siitä, että uusi miniä lyttää ex-miniää, pojantyttärensä äitiä, rumasti kirjoituksissaan? Entäs puukkohippaset?

• Anonyymi

23:30, sinä kerrot täytenä totena asioita, joita et voi mitenkään vahvistaa ja todistaa.
      Asioita, joita eivät edes juorulehdet ole kertoneet.
      Jos viimeinen lauseesi oli kysymys, niin se oli samalla ilkeä vihjaus.

• Anonyymi

Se oli kysymys! Sitä et sinäkään voi muuksi muuttaa 😁.

• Anonyymi

Jos kovasti tuo julkkisten elämä ja tapahtumat harmittaa/ahdistaa/ hirvittää/ moitituttaa ja kummastuttaa, niin eikö kannata jättää nuo jutut lukematta ? ( ne jostakin syystä tuntuu vaan kiinnostavan) ?

• Anonyymi

No ei!! Esim. Maisulihan on tarjonnut meille parempaa viihdettä, kuin yksikään saippuasarja! Aivan uskomaton nainen. Kyllä tämä tarina seurataan loppuun asti, jos (?) sinua ei kiinnosta, niin pysy ihmeessä poissa täältä! Taitaa vaan kiinnostaa yhtä paljon, kuin meitäkin. 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei!! Esim. Maisulihan on tarjonnut meille parempaa viihdettä, kuin yksikään saippuasarja! Aivan uskomaton nainen. Kyllä tämä tarina seurataan loppuun asti, jos (?) sinua ei kiinnosta, niin pysy ihmeessä poissa täältä! Taitaa vaan kiinnostaa yhtä paljon, kuin meitäkin. 😄

Minua ainakin kiinnostaa 😃! Onhan tuota ollut viihdyttävää seurata. Heikompien puolella olevana ihmisenä, nautin suunnattomasti, kun Torpan väärin kohtelemat ihmiset saavat vihdoinkin oikeutta, siis ne, jotka rohkeasti lähtivät oikeutta hakemaan. Monikohan nuolee kaikessa hiljaisuudessa haavojaan julkun jäljiltä? Kyllä tämä on loppuun saakka katsottava 👍.

• Anonyymi

Maikku uhkasi haastaa Zeittu lehden oikeuteen, kun hän oli yökylässä perhetutun luona. Miten asia on edistynyt. Maikku lupasi lahjoittaa isojen häiden hääbudjetin hyväntekeväisyyteen. Mihin on lahjoitettu. voiko ex sulhon rahoja luvata hyväntekeväisyyteen. Maikku puhuu ja lupaa paljon, itse ei muista mitä luvannut.

• Anonyymi

Ja myös on valehdellut niin kauan ja paljon, että on moneen kertaan puhunut itsensä pussiin, mutta jatkaa vaan samalla linjalla. On se nolo!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja myös on valehdellut niin kauan ja paljon, että on moneen kertaan puhunut itsensä pussiin, mutta jatkaa vaan samalla linjalla. On se nolo!

Pullantuoksuisesta, lapsirakkaasta, maailman onnellisemmasta äitylistä on tehty lisää rikosilmoituksia. Että sellainen puhtoinen uhri, jota vaan "kiusataan".

• Anonyymi

Tuo hääbudjeti lahjoittaminen hyväntekeväisyyteen on samanlaista fuulaa, kuin tuo oikeudessa saatavien korvausten lahjoittaminen, oliko se nyt ”kiusaamista estävään toimintaan”? Mielenterveyttä edistävään? Niitä rahoja tuskin näkyy…

• Anonyymi

Rikosilmoituksen tekijät kertovat auliisti asioita juorulehdelle, mutta heillä ei ole kanttia kertoa omaa nimeään. Nimettömänä on tietysti helppo toimia noinkin.

• Anonyymi

Mielestäsi kumitissi saa tehdä ihan mitä vaan, mutta painetaan ne villaisella ja hehkutetaan tätä lapsirakasta ja rehellistä "kaunotarta"!!??

• Anonyymi

10:40 Kuinka moneen kertaan ääliölle pitää kertoa, että yksityishenkilöiden nimet eivät kuulu julkisuuteen, riittää kun viranomaiset tietävät nimet.

Mikä näin yksinkertaisessa asiassa on niin vaikea ymmärtää? Törppö on julkisuuden henkilö ja itse julkisuutta halunnut. Kaikki muut asianosaiset ovat yksityishenkilöitä eikä heidän tarvitse esiintyä omilla nimillään julkisesti. Lue lakiasioita, ettet vaikuta niin hölmöltä.

• Anonyymi

Ymmärsinkö lukemani oikein, eli tuon Mikon exä/tyttären äiti on siis ollut joku Maisan ystävä ja Maisa on sitä kautta tutustunut tuohon Mikkoon. Eli siitä tulee tuo perhetuttu nimitys. Maisa sitten päättänyt jossakin vaiheessa pokata ystävän miehen itselleen, kun luullut hänen olevan miljonääri.

• Anonyymi

Et ymmärtänyt oikein. Mikon ex ja Maisa eivät ole olleet ystäviä. Jotenkin ehkä tietäneet toisensa. Enemmänkin ovat tuttuja tuosta ’napalankoudesta’ jos tuo nimitys nyt naisille sopii.

• Anonyymi

No höh! Maisahan pettämisestä kiinni jäätyään selitteli Seiskalle, että Mikkihiiri on Jari-Matin hyvin tuntema perhetuttu, joka oltiin kutsuttu myös heidän häihinsä.
        Jep. Jep taas yksi hätävale pitkässä listassa vastaavaa soopaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ymmärtänyt oikein. Mikon ex ja Maisa eivät ole olleet ystäviä. Jotenkin ehkä tietäneet toisensa. Enemmänkin ovat tuttuja tuosta ’napalankoudesta’ jos tuo nimitys nyt naisille sopii.

Joku saman niminen mies on miljoneeri. Tekotissiteline erehtyi henkilöstä. Perhetuttu ei ollutkaan miljoneeri. Onneksi erosi ex sulhostaan. Sitten oli maailman eniten onnellisin, eniten kaunein. Nauratti niin että meni kuset housuun. Pitäs muistaa itku pitkästä, ilosta, kuset housuun naurannasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku saman niminen mies on miljoneeri. Tekotissiteline erehtyi henkilöstä. Perhetuttu ei ollutkaan miljoneeri. Onneksi erosi ex sulhostaan. Sitten oli maailman eniten onnellisin, eniten kaunein. Nauratti niin että meni kuset housuun. Pitäs muistaa itku pitkästä, ilosta, kuset housuun naurannasta.

Se, jonka Maisa kuvitteli pokanneensa on myös etunimeltään Mikko. Sukunimi eri. Ja on oikea miljonääri. Työskentelee IT-alan yrityksessä korkealla pallilla. Kaikenlaistahan sitä Levin hangilla ja yössä tapahtuu, mutta en usko, että tämä oikea IT-miljonäärimikko olisi ollut Maisan vikiteltävissä.
        Maisulille sattui harmillinen "työtapaturma" ja iski kyntensä väärään Mikkoon.
        Mahtaa ottaa ns. pattiin, mutta myöntää ei voi. Pakko vaan hymyillä virnottaa ja vakuutella eniten onnillista elämäänsä.

• Anonyymi

Pokaukseen tarvitaan aina kaksi. Se on aina rakastavaisten yhteinen päätös, että ollaan yhdessä.
      Jätetyt osapuolet ja kylän juoruakat ovat tietysti aina eri mieltä.👵👵

• Anonyymi

Tuo ei silti muuta sitä asiaa, että idolisi on säheltänyt puukon kanssa. Eikä sitä, että idolisi asioita puidaan nyt oikeudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei silti muuta sitä asiaa, että idolisi on säheltänyt puukon kanssa. Eikä sitä, että idolisi asioita puidaan nyt oikeudessa.

Nyt on juttua, että Torppa haukkunut ja kuvannut Mikon exää jäähallilla, ja bonustytär oli itkenyt vierellä!!?? Paikalla oli muitakin, joku saanut videollekin. Jos on totta, niin ooho, jos ei vauvaa oteta kiireesti huostaan!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on juttua, että Torppa haukkunut ja kuvannut Mikon exää jäähallilla, ja bonustytär oli itkenyt vierellä!!?? Paikalla oli muitakin, joku saanut videollekin. Jos on totta, niin ooho, jos ei vauvaa oteta kiireesti huostaan!!

Mitä se Mikon exä siellä jäähallilla tekee? EIKÖ se ole Maisan poika, joka sitä kiekkoa harrastaa. Kuulostaa jotenki oudolta että se Mikon exäkin tunkee samoihin menoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se Mikon exä siellä jäähallilla tekee? EIKÖ se ole Maisan poika, joka sitä kiekkoa harrastaa. Kuulostaa jotenki oudolta että se Mikon exäkin tunkee samoihin menoihin.

Onko sulle mahdoton ajatus, että jäähallilla oli Mikon tyttö harrastamassa? Tytötkin luistelee. Tyttö oli äitinsa kanssa. Maisa tiesi tästä ja tunki sinne järjestämään kohtausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulle mahdoton ajatus, että jäähallilla oli Mikon tyttö harrastamassa? Tytötkin luistelee. Tyttö oli äitinsa kanssa. Maisa tiesi tästä ja tunki sinne järjestämään kohtausta.

Torppa on muuttanut jutun TAAS päinvastaiseksi, eli Mikon ex on haukkunut häntä ja itkettänyt lastaan!! On se hullu!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Torppa on muuttanut jutun TAAS päinvastaiseksi, eli Mikon ex on haukkunut häntä ja itkettänyt lastaan!! On se hullu!!

Onneksi tällä tapauksella on silminnäkijöitä!!

• Anonyymi

Maisan vihaajat nukkuvat varmasti taas yönsä hyvin ja levollisesti. Ovathan he saaneet taas tänäänkin purkaa vihaansa oikein kunnolla.

• Anonyymi

Oletko sitä mieltä, ettei ole mitään aihetta inhota tuota narsistia?

• Anonyymi

Jokaisella ihmisellä on ihmisarvo. Vaikka joku ei sitä hyväksyisikään.

• Anonyymi

Hyvä, jos Sinä sen hyväksyt! 😇

• Anonyymi

Jokaisella ihmisellä on ihmisarvo. Jopa vankilakundilla.

• Anonyymi

Jos ei kunnioita toisen ihmisarvoa, niin ihmisarvoa ei ole itselläkään.

• Anonyymi

On toki kaikilla ihmisarvo. Myös lapsilla.

• Anonyymi

Arvo, no joojoo!!!

• Anonyymi

Ihan JOKAISELLA ihmisellä on ihmisarvo.

• Anonyymi

Arvo on, mutta kaikkia ei pysty "arvostamaan", eikä tarvitsekkaan, jos ihminen on läpeensä paha.

• Anonyymi

Voi uhriutuminen taas!! Kannattiko taas instassa haukkua miehensä ex.
      Olis hiljaa niin ei sitä negatiivistä palstatilaakaan tulisi. En kyllä ihmettele että alkaa sillä eksälläkin olemaan mittari punaisella ja olis jotakin ilkeää torpalle sanonut

• Anonyymi

Jokaisella ihmisellä on kaikesta huolimatta ihmisarvo.

• Anonyymi

No voi, kylläpä sinä nyt keksit hyvän lauseen hoettavaksesi, tunnetko itsesi lähes pyhimykseksi?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Paljon on hänellä aina ollut kaikenlaisia "todisteita" "kiusaajia" vastaan, mutta ei niitä koskaan ole esittää todisteeksi!!??

• Anonyymi

Meneekö vauva aika valkopesun valkopesussa. Eikö ollutkaan maailman eniten ihaninta, maailman eniten kauneinta aikaa.

• Anonyymi

En ole pyhimys, kaukana siitä, mutta annan jokaiselle ihmisarvon. Se ei tarkoita sitä, että hyväksyn ihan kaiken, mutta ihmisarvon anna kaikille. Myös sinulle solvaajalle.

• Anonyymi

Raili herännyt koomasta. Tuksulla se vasta ihmisarvo onkin.

• Anonyymi

Ihmisarvo ei tarkoita mitään. Minä en ainakaan tarvitse muiden jakelemaa arvoa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ja höpö,höpö!! Torppa änkesi itsensä halliin, kun Mikon ex oli tyttärensä kanssa hallilla.
        Torppa huusi ja haukkui ja lapsi polo itki vieressä! Tapauksella oli silminnäkijöitä, kuvaajia ja jopa joku videoi, joten perästä kuuluu!!

• Anonyymi

Hupa hupa taas sun juttujesi kanssa 13.06 .

• Anonyymi

Torpan jutut aina käännettävä päinvastoin. Onneksi paikalla oli todistajia!

• Anonyymi

15:21
      Oletko lukenut Maisan vastineen? Kannattaa lukea sekin ja miettiä mitä mitä siinä sanotaan. Ei aina kannata uskoa vain yhtä osapuolta suorilta käsin.

• Anonyymi

Ja saaga Maisa jatkuu, tämähän on parempaa kuin kaunarit. Kaikki tietää mitä on tapahtunut ja kaikki kieltää tapahtumat.

• Anonyymi

Puhtoinen, pullantuoksuinen, lapsirakas Torppa, on nyt näyttänyt, mikä hän on luonteeltaan. Vielä kun riisuu tekohärpäkkeet ja pesee maalikerroksen iholtaan, on se oikea Maisa. Ihan turha on enää muuta teeskennellä. 🤡

• Anonyymi

Terve. Kertoisin jotain...Maisa lähti kotoa jo 15v ja alkoi seurustella itseänsä 20 plus vanhemman miehen kanssa..ei siis pojan..no onko ihme ,että saa kuulla koulussa sitäsuntätä..
      En tuomitse,mutta vamppi ollut aina.
      -koulukaveri-
      ps.kiusaaminen on liioiteltua-ihmettelimme,koska olimme nuoria.

• Anonyymi

Millaisia ovat nämä henkilöt ovat jotka hoitavat asioitaan Seiskan kautta?

• Anonyymi

En tunne "asioitaan hoitavia", mutta monia tunnen, jotka arvostavat totuudenmukaisia kirjoituksia ja kuvia "kadehdituista" julkuista. Täällä juorupalstoilla olen huomannut niitä tyyppejä, jotka mielummin uskovat siloteltuja ja kaunisteltuja juttuja. Jopa Veitolan yökylä Torpan luona meni joillekin läpi!? Kiitos Seiskalle, jonka kirjoituksia voi uskoa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tunne "asioitaan hoitavia", mutta monia tunnen, jotka arvostavat totuudenmukaisia kirjoituksia ja kuvia "kadehdituista" julkuista. Täällä juorupalstoilla olen huomannut niitä tyyppejä, jotka mielummin uskovat siloteltuja ja kaunisteltuja juttuja. Jopa Veitolan yökylä Torpan luona meni joillekin läpi!? Kiitos Seiskalle, jonka kirjoituksia voi uskoa!

Ne on nämä Maisan lammasseuraajat, jotka ei pysty jostakin käsittämättömästä syystä uskomaan, mitä kaikkea törkyä heidän "idolinsa" on tehnyt nyt ja aiemmin. Eivät usko, vaikka heille sen takoisi lekalla päähän.

• Anonyymi

Erikoista, että nämä "asioita hoitavat" henkilöt ovat aina silloin paikalla kun jotain tapahtuu ja ilmoittavat siitä heti Seiskan toimitukseen.

• Anonyymi

Niin se vaan on, Maisa!! Luulisi sinun vihdoin sen myös tietävän!! 😂😂

• Anonyymi

Minkämerkkinen on tämä käsilaukku, jonka kaveri osti Seiskan juttupalkkiolla? Marc Jacobs?

• Anonyymi

Maisa ei halua elää nykyistä elämäänsä. Ja on sitä paitsi nykyisin ihan ruma.

• Anonyymi

Ihan itse (?) vaihtoi rahan rakkauteen. Jos kerta Maisa näin sanoo, niin pitäähän se uskoa. 🙊

• Anonyymi

Miksi ihmeessä hän tekaisi uuden lapsen, kun entisenkään kanssa ei onnistunut? Maisa on kaikkea muuta kuin äitihahmo. Ei auttanut Veitolankaan valkopesu, vaikka yökyläilijälle tarjottiin vasta leivottuja surkeita sämpylöitäkin aamukahvin kanssa. Olisikohan Veitolan pitänyt levitellä kaurapuurot naamalle, kuten teki Satu Silvon luona yöpyessään. :D))))

• Anonyymi

Maisan ja muiden julkkisnaisten mollaajat lukevat silmät tapilla kaiken mitä juorulehdet kirjoittavat. Sen jälkeen toistavat kaiken kommenteissaan Lapin lisän kanssa.
      Eritoten Seiska on heidän Raamattunsa, jota siteeraavat ahkerasti. Lisäillen tietysti niihin omiaan.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      113
      5156
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      434
      1636
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      196
      1171
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1143
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      20
      1099
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1030
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      941
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      931
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      886
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      836
    Aihe