Oon useana yönä nähnyt sinusta unta. Ja joka asmu herännyt unesta todellisuuteen. Viime yönä ihmettelin sinulle, mitä sellainen elämä olisi, jos en vois sulle jutella.
Sinä olit minulle tärkeä ja rakas. Kaipaan sinua, se on käsittämättömän syvällä.
Usein, kun mietin, että menetin sinut, sydämeni saa lisää säröjä. Eikö mikään riitä.
Oon eri työssä nykyään kuin silloin. Toimiston ikkunasta näkyy puita. Syksy on tullut. Usein unohdun katselemaan niitä puita ja vaivun mietteisiin, miksi en tavoita sinua enää. En mitenkään. En enää.
Kiusaan itseäni ajatuksilla, ettet mieti mua enää yhtään, jos joskus muistat, hymähdät vain.
Silti uskon, että se oli rakkautta. Sinultakin.
Se oli kuitenkin niin suurta, herkkää ja kaunista.
Et voi syyttää minua haaveistani etkä väittää, etten tuntisi elämää tai sen reaaliteettejä. En minä pelkää elämää, en tahdo arkea enempää. Mutta jotkut ihmiset rakastuvat ja rakastavat toisiaan lopun ikäänsä.
-naiselta miehelle
Iltakirje rakkaalle
14
659
Vastaukset
- Anonyymi
Jäätävää melankoliaa 😱
- Anonyymi
Älä 😆 mun mielenlaatu😉
-aloitt.
- Anonyymi
Maapallolla n.7,753miljardia ihmistä, joista 144 000 on ns. liekkipari olemassa, eli vain n. 72 000 liekkiparia. Rakkautta ensisilmäyksellä.
https://youtu.be/w6w0cy_1HY4- Anonyymi
Sä olit mun ensirakkaus ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä.
- Anonyymi
Kiitos kauniista biisistä.
Joo, minä rakastuin kyllä heti mutta nää liekkijutut kuulostaa mun korvaan huuhaalta.
-aloitt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kauniista biisistä.
Joo, minä rakastuin kyllä heti mutta nää liekkijutut kuulostaa mun korvaan huuhaalta.
-aloitt.Ole hyvä. Rakkaani. :)
Joku "taika" niissä on. Sellainen jota ei muut, eli ei-liekkiparit koskaan eläessään koe, että se rakkaus säilyisi läpi koko elämän, aina sine kuolemaan saakka, niin kuin ns. liekkipareilla taaseen tapahtuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä. Rakkaani. :)
Joku "taika" niissä on. Sellainen jota ei muut, eli ei-liekkiparit koskaan eläessään koe, että se rakkaus säilyisi läpi koko elämän, aina sine kuolemaan saakka, niin kuin ns. liekkipareilla taaseen tapahtuu.Minä taas uskon tuohon liekkipariin. Kohtasin miehen ja tuli heti vahva tunne, että toinen tuntuu niin tutulta ja ihastuin heti. Sivusta naiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä taas uskon tuohon liekkipariin. Kohtasin miehen ja tuli heti vahva tunne, että toinen tuntuu niin tutulta ja ihastuin heti. Sivusta naiselta.
Meillä tuttuuden tunne oli molemminpuoleista🙂
-aloitt.
- Anonyymi
Sinä olet ihana ja rakas♥️.
Olen nähnyt useana yönä unta sinusta ja aamulla herätessä on ollut olo todella haikea.
Ei tämä kuitenkaan minulle ole vaikka tuntuukin siltä. - Anonyymi
Hyvää yötä sinulle jonnekin.
Uneni, lohtuni, rakkaani.
-aloitt. - Anonyymi
oo Tomi ,raanoja olis pitäny näkyä sä oot oot ihan noob
- Anonyymi
Aloitus on naiselta miehelle
-aloitt.
- Anonyymi
Kirjoitat kauniisti jollet ole provo....
Hän oli myös tärkeä ja rakas minulle.
Olen itkenyt ja surrut usein. Tietämättä mitä ja ymmärtäen kuitenkin.
Toivon, että löydät rakkaasi.
Tämä saitti jää. Kiitos sinusta.
🧡- Anonyymi
Ihan on aito.
-aloitt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1452720Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3621995- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331614Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772