Iltakirje rakkaalle

Anonyymi

Oon useana yönä nähnyt sinusta unta. Ja joka asmu herännyt unesta todellisuuteen. Viime yönä ihmettelin sinulle, mitä sellainen elämä olisi, jos en vois sulle jutella.

Sinä olit minulle tärkeä ja rakas. Kaipaan sinua, se on käsittämättömän syvällä.

Usein, kun mietin, että menetin sinut, sydämeni saa lisää säröjä. Eikö mikään riitä.

Oon eri työssä nykyään kuin silloin. Toimiston ikkunasta näkyy puita. Syksy on tullut. Usein unohdun katselemaan niitä puita ja vaivun mietteisiin, miksi en tavoita sinua enää. En mitenkään. En enää.

Kiusaan itseäni ajatuksilla, ettet mieti mua enää yhtään, jos joskus muistat, hymähdät vain.

Silti uskon, että se oli rakkautta. Sinultakin.

Se oli kuitenkin niin suurta, herkkää ja kaunista.

Et voi syyttää minua haaveistani etkä väittää, etten tuntisi elämää tai sen reaaliteettejä. En minä pelkää elämää, en tahdo arkea enempää. Mutta jotkut ihmiset rakastuvat ja rakastavat toisiaan lopun ikäänsä.

-naiselta miehelle

14

456

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jäätävää melankoliaa 😱

• Anonyymi

Älä 😆 mun mielenlaatu😉

-aloitt.

• Anonyymi

Maapallolla n.7,753miljardia ihmistä, joista 144 000 on ns. liekkipari olemassa, eli vain n. 72 000 liekkiparia. Rakkautta ensisilmäyksellä.

https://youtu.be/w6w0cy_1HY4

• Anonyymi

Sä olit mun ensirakkaus ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä.

• Anonyymi

Kiitos kauniista biisistä.

Joo, minä rakastuin kyllä heti mutta nää liekkijutut kuulostaa mun korvaan huuhaalta.

-aloitt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kauniista biisistä.

Joo, minä rakastuin kyllä heti mutta nää liekkijutut kuulostaa mun korvaan huuhaalta.

-aloitt.

Ole hyvä. Rakkaani. :)

Joku "taika" niissä on. Sellainen jota ei muut, eli ei-liekkiparit koskaan eläessään koe, että se rakkaus säilyisi läpi koko elämän, aina sine kuolemaan saakka, niin kuin ns. liekkipareilla taaseen tapahtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä. Rakkaani. :)

Joku "taika" niissä on. Sellainen jota ei muut, eli ei-liekkiparit koskaan eläessään koe, että se rakkaus säilyisi läpi koko elämän, aina sine kuolemaan saakka, niin kuin ns. liekkipareilla taaseen tapahtuu.

Minä taas uskon tuohon liekkipariin. Kohtasin miehen ja tuli heti vahva tunne, että toinen tuntuu niin tutulta ja ihastuin heti. Sivusta naiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas uskon tuohon liekkipariin. Kohtasin miehen ja tuli heti vahva tunne, että toinen tuntuu niin tutulta ja ihastuin heti. Sivusta naiselta.

Meillä tuttuuden tunne oli molemminpuoleista🙂

-aloitt.

• Anonyymi

Sinä olet ihana ja rakas♥️.
      Olen nähnyt useana yönä unta sinusta ja aamulla herätessä on ollut olo todella haikea.
      Ei tämä kuitenkaan minulle ole vaikka tuntuukin siltä.

• Anonyymi

Hyvää yötä sinulle jonnekin.

Uneni, lohtuni, rakkaani.

-aloitt.

• Anonyymi

oo Tomi ,raanoja olis pitäny näkyä sä oot oot ihan noob

• Anonyymi

Aloitus on naiselta miehelle

-aloitt.

• Anonyymi

Kirjoitat kauniisti jollet ole provo....

Hän oli myös tärkeä ja rakas minulle.
      Olen itkenyt ja surrut usein. Tietämättä mitä ja ymmärtäen kuitenkin.

Toivon, että löydät rakkaasi.
      Tämä saitti jää. Kiitos sinusta.
      🧡

• Anonyymi

Ihan on aito.

-aloitt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      380
      4292
    2. Joku pahoitti mielensä Afrikantähti pelistä

Rasismikohu Helsingin yliopistossa – riistoleikkejä ja Afrikan tähti -vitsailua: ”Olen sanaton” Musta vaihto-opiskelija tyrmistyi, kun opiskelijat esi
      Maailman menoa
      203
      3937
    3. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      83
      1682
    4. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      341
      1542
    5. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1482
    6. Seksikäs naispari! Sita Salminen innoitti Jukka Haapalaista: "Toteutui monenlaiset päivä- ja yöunet"

Sita Salminen ja Kia Lehmuskoski vetivät naisparina hitaan, mutta sitäkin sensuellimman valssin Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Ja saivat sekä yle
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1045
    7. Paikallisessa bubissa 16.10-21

Ei uskoisi, että löytyy tämmöisiä juippeja, että lyö Marjuskassa 70- vuotiasta miestä niin, että hän loukkaa itsensä ja joutuu osastolle! Miehellä
      Haapavesi
      33
      880
    8. Tuliko sinusta onnellinen?

Toivon kaikkea hyvää
      Ikävä
      81
      861
    9. Nyt on jo pummattu syysvaatteetkin ja kengät

Huonoa mainostamista kun ei edes lenkkareiden nauhojaviitsitä solmia, melkein kengät tipati jalasta, huvittavaa viihdettä kun on niin amatöörimaista,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      843
    10. Miksi muuten pitäisi olla mies?

Munat roikkuu jalkovälissäni, Sekö tekee mut mieheksi? Se määrittää sukupuolen... Ja se mistä kiinnostun seksuaalisesti, taas kertooettä olrn heter
      Sinkut
      246
      818
    Aihe