Kertokaa mistä pienestä teosta sulle on tuli parempi mieli ku sul on ollu paha olla

Anonyymi

Mä voin alotta

Istuin masentuneena huppu päässä nojaten seinään koulun lattialla. Mun kaverit joitenkaa on lähinnä tunnil tuli mun lua. Ne varmaan näki et mul oli paha olla. Ne kerro et yhdestä paikasta saa ilmaseks mehu ja keksei en siis tieny et sellainen juttu on. Ne näytti mist ja oli sit munkaa mulle tuli siit paljon parempi olo. Oon ihan sairaan kiitollinen niille.

Joo toi kuulostaa oudolta mut kumminkin.

Kertokaa mitä tekijän frendit tai joku muu on tehny et sulle tulis parempi olo ku on nähny et oot allapäin,

3

97

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hukattiin frisbee ja sitt saatiin parempi tilalle😅

• Anonyymi

Minun mieltä parantaa yleensä aina hyvä musiikki. Jos oon yksin, saatan tanssia 🕺

• Anonyymi

Ihan vain siitä että tervehdittiin hymyillen. Olin lenkillä ja lähtiessä oli olo että ei kannattaisi lähtä, ja jotenkin pahaenteinen olo oli, mutta 2 eri ihmistä tuli vastaan kun lenkkeilin metsäpolulla ja sanoivat oma aloitteisesti "päivää" ja toinen jopa hymyili oikein leveästi.

Useimmiten vastaantulijat ei sano mitään, ja yli puolet vaan tuijottaa eikä vastaa, jos niille erehtyy ensin sanomaan vaikka että terve. Mutta sillä kertaa oli toisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kuoli saatuaan Pfizer -koronarokotteen

BBC: New Zealand woman dies after receiving Pfizer vaccine https://www.bbc.com/news/world-asia-58380867
      Seinäjoki
      265
      7378
    2. Bile-Sanna laittoi ylimielisen insta-viestin

Nyt se keulii taas. Ylimielinen bile-Sanna kuittailee boomereille. Marinin mielestä muut on retuja paitsi hänen bilejenginsä. Viestin voi tulkita niin
      Maailman menoa
      647
      3934
    3. Pohjanoteeraus tuotannolta

Juuri, kun kaikki luisti hyvin tuotannon suunnasta, niin sitten tuli tämä huti, että Minna, mitääntuottamaton, hihittelevä puutarhatonttu otettiin tak
      Big Brother
      35
      2378
    4. Onko sulla nainen tunteita vieläkin mua kohtaan

Nään unia susta ja en voi olla ajattelematta sua 🙂 ja kun välillä ajattelen tuntuu kuin säkin ajattelisit mua kehossa kihelmöi lämpimät aallot ja jo
      Ikävä
      80
      2243
    5. Tänään kerrottiin 1 732 uudesta koronavirustartunnasta

"Sairaalahoidossa olevien koronapotilaiden yhteismäärä on noussut perjantaista kymmenellä ihmisellä, kertoo Terveyden ja hyvinvoinnin laitos. Suomessa
      Maailman menoa
      122
      1892
    6. Rokotevastaiset julistivat sodan Suomelle

https://www.verkkouutiset.fi/hs-raju-viestitulva-kansanedustajille-se-on-sota-nyt/ "Se on sota nyt!" Rokotevastainen äärioikeisto on julistanut Suome
      Maailman menoa
      395
      1589
    7. Menetit elämäsi rakkauden

Miltä se mahtaakaan tuntua?
      Ikävä
      86
      1466
    8. Abdulhakim Irfani tuomittiin törkeästä raiskauksesta

"Yöhoitaja raiskasi asumispalveluyksikön asukkaan useita kertoja". https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cba42110-4436-46bb-a0d5-9d7bc85f1bdb Helsingin
      Maailman menoa
      63
      1294
    9. Sanna Marinin boomer-päivitys sai somen kuumaksi.

Sanna Marinin boomer-päivitys sai somen kuumaksi – näin poliitikot reagoivat: ”Pilkkaa sodan jälkeisiä sukupolvia” Pääministeri Sanna Marin julkaisi
      Pori
      212
      1278
    10. Vieläkö sinä kulta

Pieni jaksat leikkiä? 😇... Sinnikäs mies..
      Ikävä
      51
      1220
    Aihe