Hei rakas jossain

Anonyymi

Tuli ikävä ja raahauduin tähän sua miestä etsimään. Oletko mun?

16

271

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä kuka olet.

• Anonyymi

Sitten et ole mun. Hyvää yötä siltikin. Ehkä kukaan ei ole mun. Hankin kilpikonnan ja se on mun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten et ole mun. Hyvää yötä siltikin. Ehkä kukaan ei ole mun. Hankin kilpikonnan ja se on mun.

Mul on ollu kilpikonna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mul on ollu kilpikonna.

Oikeasti? Kuoliko se sitten vai karkasiko maailmalle?

• Anonyymi

Et kun noin kysyit

• Anonyymi

No anteeksi, jos väärin kysytään. Eipä sitä aina osaa kaikkia miellyttää eikä miettiä sanojaan tunteja miten ne asettelisi niin ettei ketään häiritse. Öitä vaan.

• Anonyymi

Mun on aika pakko kuunnella sua. Varsinkin siitä mistä varoitit. Totta, yhdessä ollaan.

• Anonyymi

Varoitinko? Ollaan vaan. Mua väsyttää nyt tämä. Menen nukkumaan. Hyvää yötä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varoitinko? Ollaan vaan. Mua väsyttää nyt tämä. Menen nukkumaan. Hyvää yötä.

No ehkä se oli vain fiilis. Kiva tietää. Öitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ehkä se oli vain fiilis. Kiva tietää. Öitä.

Olet kiva. Unohtui sanoa äsken.

• Anonyymi

Pankki omistaa minut.

• Anonyymi

Vaihdan sut pariin kameliin. Vihdoinkin tasa-arvo toteutuu aidosti.
        Monenko kamelin arvoinen olet?

• Anonyymi

Mua ei omista kukaan

• Anonyymi

vaimo tosiaan on ja tulee aina olemaan

• Anonyymi

Aloitus ei ole sinulle. Mene sen vaimosi luokse. Nämä viestit on ihan muille kuin sulle. Olet väärässä paikassa kerjäämässä ihailua.

• Anonyymi

Syy miksi en tänne enää usein kirjoita on se, että sunlaiset häiriintyneet oikeasti ilmeisesti kuvittelee, että heitä täällä kaivataan. Yhdenkään jälkeenjääneen alkoholistimiehen harhoja en tahtoisi nostattaa. Sitä sinä mulle olet: harhainen juoppo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      365
      4020
    2. Joku pahoitti mielensä Afrikantähti pelistä

Rasismikohu Helsingin yliopistossa – riistoleikkejä ja Afrikan tähti -vitsailua: ”Olen sanaton” Musta vaihto-opiskelija tyrmistyi, kun opiskelijat esi
      Maailman menoa
      193
      3715
    3. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
      Maailman menoa
      631
      2934
    4. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      83
      1640
    5. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      341
      1510
    6. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1449
    7. 102
      1325
    Aihe