Sua lyönyt ja siksi pysyn kaukana.oon sairaalloisen mustasukkainen.anteeksi.
Naiselle.
Oisin jossain vaiheessa kuitenkin
11
2295
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä en nyt usko.
- Anonyymi
Ei se olisi haitannut mutta tämä palsta vahingoittaa meidän välejä
- Anonyymi
Milloin haluaisit jutella vai erotaanko pysyvästi
- Anonyymi
Et arvosta itseäsi. Siinä sun ongelma.
- Anonyymi
Surullista. Hae apua tohon ongelmaan. Tässä sit kaivataan kumpikin. Meillä olis ollut paljo läheisyyt. Vaa eihä se auta tai riitä. Mustasukkaisuus rikkoo kaikki ajanoloon.
- Anonyymi
Sen tiedän.
Olemme jo eronneet. - Anonyymi
Lyömätön linja. Parempi niin.
- Anonyymi
Jos löydät jonkun johon opit luottamaan, voit muuttua. Olin itse nuorena aika mustasukkainen yhdessä suhteessa. Se oli omaa epävarmuutta, toisen välinpitämättömyyttä ja nuoruuden etsintää. Siihen liittyi vahvasti myös hylätyksi tulemisen pelko. Kun löysin kunnollisen suhteen luottamuspohjalta, tilanne muuttui. Opin luottamaan toiseen ja itseeni.
Mustasukkaisuus on tunne kuten viha tai kateus. Niistä oppii ulos.- Anonyymi
Hienoa, että kerrankin joku kertoo kokemuksestaan, kuinka on päässyt eroon mustasukkaisuudesta. Mahtavaa, että pääsit eroon tuosta ikävästä tunteesta!
- Anonyymi
höpö höpö
- Anonyymi
Mihin se mustasukkainen tunne katosi.
Nyt sulla ollut jo pitemmän aikaa ihan sama mitä sun vaimo tekee ja missä menee.
Vaimo ollut sulle uskollinen siitäkin huolimatta ettet ole mitään läheisyyttä edes harkinnut antaa🥺 😭😭😭😭😭
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379