Oikeastaan tää koko sivu on huvittava

Anonyymi

Ootteko koskaan miettinyt että kun täällä näitä rakkautta vannotaan nimettömänä ja puhutaan seksistä ja kaikesta. Niin joka teille vastaa voi olla tietämättäsi joku oma sukulaisesi. Kerrot vaikka siskollesi/ veljelle äitille , isälle, tädille jne . kuinka haluat häntä kun et tiedä kuka oikeasti vastaa.

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen sitä miettinyt ja tännekin pari kertaa aiheesta kirjoittanut.
      Onneksi mulla ei ole veljiä eikä lapsia, vanhemmat kuollut.
      Ei voi olla kukaan. Olen yksin. Muilla voi toki olla.

      • Anonyymi

        Eikö sen nyt välttämättä tarvitse olla sukulainen joku ystävä, tuttu joku jonka kanssa tekemisissä. Mutta ei nyt kuitenkaan halua mitään hävytöntä hälle heittää tai ikävää vuodattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sen nyt välttämättä tarvitse olla sukulainen joku ystävä, tuttu joku jonka kanssa tekemisissä. Mutta ei nyt kuitenkaan halua mitään hävytöntä hälle heittää tai ikävää vuodattaa.

        Voiko saada sukurutsaus tuomion jos deittailee siskonsa kanssa?


    • Anonyymi

      En vanno rakkautta ketään kohtaan ja seksi ei kiinnosta ollenkaan, joten..

      • Anonyymi

        No ei se nyt oikeastaan ollu pointti. Vaan se että se joka sulle vastaa voi olla joku oma perheesi jäsen vaikkapa. Minä voin olla tätisi esimerkiksi.


    • Anonyymi

      Röllille tota samaa kyssärii joskus tääl heitin kun se vastaa ”kuin hänelle” ja musta se on
      1. limasta pleijeröintiä
      2. Vähän pimeetä
      3. Mua itseäni ainakin inhottaa ajatuskin et mua kähmis virtuaalisesti joku sukulaiseni.. tms.
      4. Vielä karseempaa olis et mun ihastus suhinois tääl jonkun mun sukulaisen kans.

      (Tosin sukuni on iso siltä puolelta sukua jonka sukunimeäkin kannan, ja nää piirit pienet eli jos muutenkin panomies
      Niin on saattanu hinkata läpi mun serkut, tädit ja ne siskot joilla ei sama sukunimi mun kans. Ja mähän tykkäisinkin niin hyvää et suhde
      Jäis varmaan sit siihen.)

      • Anonyymi

        Niin onhan se aika inhottava ajatus kaikin puolin. Ja lisäksi nuo kaikki haukut mitä täällä on. Aika harvoin omia sukulaisia haluaa haukkua harhaiseksi ja hulluksi tai muuten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onhan se aika inhottava ajatus kaikin puolin. Ja lisäksi nuo kaikki haukut mitä täällä on. Aika harvoin omia sukulaisia haluaa haukkua harhaiseksi ja hulluksi tai muuten.

        Ylipäätään on musta jotenkin vinksahtanutta setviä välejään täällä yleisellä keskustelupalstalla kui yksityistä txt tai wa keskustelua kävisi.

        Ei tajuu mikä sitoutumiskammo tollasen
        Aiheuttaa ettei kahden ihmisen välisiä
        Asioita voi jutella kahdestaan vaan sotkee siihen miljoonia ihmisiä sekottaan soppaa sekameteliks
        Ja ihan omasta halusta vieläpä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylipäätään on musta jotenkin vinksahtanutta setviä välejään täällä yleisellä keskustelupalstalla kui yksityistä txt tai wa keskustelua kävisi.

        Ei tajuu mikä sitoutumiskammo tollasen
        Aiheuttaa ettei kahden ihmisen välisiä
        Asioita voi jutella kahdestaan vaan sotkee siihen miljoonia ihmisiä sekottaan soppaa sekameteliks
        Ja ihan omasta halusta vieläpä!

        Ei kait täällä voi mitään välejä selvitellä. Ihmisillä vain perustarve tuntea itsensä kaivatuksi ja halutuksi herättää jotain tunteita jossain. Ihmiset hakevat lohtua täältä kun eivät oikeasti uskalla tehdä mitään. Purkavat mieltään. Siltä itsestäni tuntuu mihin tämä sivusto sopii. Enemmän leikkiä . Jos täällä lähdet jotain välejä selvittelemään se voi olla kuka tahansa jonka kanssa väänät sopua tai vannot rakkautta.


    • Anonyymi

      Heitä hattaraa ja katso kateellisten, katkerien kyylien kitinää.
      Win win.

      • Anonyymi

        Joo tätä kun aloin miettiä niin ei oikeastaan tee enää mieli kirjoittaa mitään . Tiedä vaikka isä lukemassa . 😳


    • Anonyymi

      Jos ja kun palstaa ylläpidetään voimissaan erinäisin keinoin, on otettava huomioon vastaajien kirjavat vastaukset. Selvästi huomannut ettei täällä kaikki tuiki vieraita ole toisilleen.
      Sexin esiintuominen erilaisin versioin näyttää olevan jatkuva päivän aihe. Useimpiin aiheisiin on paljonkin mielipiteitä, mutten lähde ruotimaan avoimin kortein vaikka naapurien kanssa.

      • Anonyymi

        Itsekin tiedän ihmisiä jotka lukevat näitä sivuja. En tietenkään tiedä mitä osioita ja minne kirjoittavat. Mutta ihan aiheesta puhuttu että lukeneet Suomi24 sivulta. Ja kaikenlaista muutakin. Osa ihan perhe piirissä. Niin jotenkin alkoi nyt inhottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin tiedän ihmisiä jotka lukevat näitä sivuja. En tietenkään tiedä mitä osioita ja minne kirjoittavat. Mutta ihan aiheesta puhuttu että lukeneet Suomi24 sivulta. Ja kaikenlaista muutakin. Osa ihan perhe piirissä. Niin jotenkin alkoi nyt inhottaa.

        Suositummat somesivustot keräävät tietty sekalaisempaa kirjoittaja-ainesta, se on selvää.
        Itsestä on kiinni, mitä mihinkin kirjoitukseen vastaat. Ympäripyöreet huumorilla ovat parhaita läväyttää takaisin, kunhan vastaanottaja ei räväytä kahta ronskimpaa takaisin.
        Siitäkin selviää vähemmän inhottavalla vastauksella.


    • Anonyymi

      Ei kannata hirveästi miettiä. Kannattaa ihan vaan kirjoittaa. Sillä tavalla purkaa vaan sydäntään, avata ajatuksiaan ja olla sivistyneesti anonyymin sosiaalinen :) Kyllä se siitä. Älä mieti , tulee otsaryppyjä vaan

      • Anonyymi

        En halua tämän ikäisenä vanhempien kanssa ruotia ihmissuhde kuvioitani anonyyminä tai kirjoittaa lemmenloruja serkulle..Ei. Ei ei. 🤯🤮


    • Anonyymi

      Täällä savossa sekin on ok 🤗

      • Anonyymi

        Minä en olekaan Savolainen. Niin en ymmärrä .


      • Anonyymi

        Kiva että Savoon mahtuu rakkautta. 😻


    • Anonyymi

      eiköhän näitä löysäpäitä kuitenki ole aikalailla tasaisesti eri sukuihin siunaantunu, palsta pitää heidät kiireisinä niin eivät aja läheisiään hulluuteen

    • Anonyymi

      Raakkaus niin on hienoa. Covidista voi saada vapaata sillä.

    • Anonyymi

      Joo, mut toi kakkossivu on parempi.

    • Anonyymi

      Mitäs sillä on väliä, kun hekään eivät tiedä kuka castaa. Enemmän minua huolestuttaa, js joku pedo tai agressiivinen stalkkari innostuu näistä vakuutteluista, joita omijat jättävät mielestään kivoihin aloituksuun. Hän voi sitten innostua liikaa ja hyökätä asiasta mitään tietämättömön kimppuun ja luulee estelyä vain kursailuksi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe