Kesäyön unelma.
Tarinani juontaa juurensa viime kesään, jolloin pikku siskoni ja hänen avomiehensä päättivät mennä viimeinkin naimisiin ja osallistuin heidän häihin. Olen 43 vuotias näyttävän näköinen yksinhuoltaja äiti Vantaalta ja olen eronnut 16 vuotiaan poikani isästä jo lähemmäs 14 vuotta sitten. Eron jälkeen minulla ei ole ollut kuin satunnaisia muutaman viikon tai korkeintaan puolen vuoden suhteita miehiin ja viimeisen parin vuoden aikana olen ainoastaan kerran päätynyt työreissulla tapaamani miehen kanssa sänkyyn ja sekin oli vain yhden illan hairahdus varatun miehen kanssa. Viime aikoina ainoastaan sormeni ja kultainen sauvani ovat olleet ainoat seuralaiseni yksinäisinä öinä sängyssäni ja tästä syystä palava kaipuu tuntea mies ihollani ja sisälläni on kasvanut lähes hallitsemattomiin mittoihin.
Kaikki kuitenkin muuttui, kun sisareni Sari ilmoitti vihdoinkin menevänsä naimisiin avopuolisonsa Mikon kanssa. Varsinkin äitimme oli toivonut, että sisareni lopettaisi ”synnissä” elämisen ja menisi naimisiin Mikon kanssa, koska olivathan he olleet jo 10 vuotta yhdessä ja heillä oli 3 yhteistä lasta. Sari ja Mikko muuttivat aikoinaan eräälle pienelle paikkakunnalle Itä-Suomeen Mikon työn perässä ja he ostivat sieltä vanhan maatalon, joka sijaitsi lähes 10 kilometrin päässä paikkakunnan keskustasta. Koska Mikko ja Sari olivat päättäneet pitää häät kotonaan, joutui lähes koko sukumme etsimään mitä erikoisimpia majapaikkoja häiden ajaksi. Ikävä kyllä lähin hotelli oli lähes 120 km päässä hääpaikalta, joten minä ja poikani Jani jouduimme majoittautumaan Sarin ja Mikon luokse maatalolle.
Lähdimme Itä-Suomeen jo kaksi päivää ennen häitä, koska olin luvannut Sarille auttaa häntä häiden valmistelussa. Matkan alku tuntui painajaiselta, kun jouduimme Janin kanssa matkustamaan junalla karmeassa yli 30 asteen helteessä melkein kuusi tuntia ja kaiken lisäksi meidän piti vielä matkustaa melkein kaksi tuntia maitolaitureita kiertelevällä vanhalla bussin rämällä ennen kuin olimme perillä Mikon ja Sarin luona. Kun loppujen lopuksi vihdoinkin pääsimme perille olin aivan läpimärkä hiestä ja en halunnut muuta kuin päästä suihkuun ja mennä lepäämään viileään sänkyyn. Ikävä kyllä meitä odotti erittäin ikävä yllätys, kun kävi ilmi että paikalla oli jo Sarin ja minun vanhempien lisäksi Mikon vanhemmat ja tästä syystä minulle ja Janille ei löytyisi tilaa maatalon puolelta vaan joutuisimme nukkumaan pienessä ”rengin” tuvassa maatalon lähellä. Itseäni ei tämä vielä olisi haitannut, mutta kaiken lisäksi siellä tuvassa ei ollut kuin yksi 120 cm leveä sänky, jonka joutuisin jakamaan Janin kanssa.
Kun illasta menimme tuvalle aloin pikku hiljaa aavistamaan, että edessä tulee olemaan uneton yö. Tupa ei ollut kuin 4x5 metriä kokoinen pikku mökki ja koko päivän paistaneen auringon vuoksi lämpötila mökin sisällä lähenteli enemmän saunan kuin makuutilan lukuja. Tilannetta pahensi vielä se, että en voinut nukkua tapani mukaan alasti, koska jouduin jakamaan sängyn poikani kanssa ja jouduin pukemaan päälleni hiottavan yöpaidan ja jättämään alushousut jalkaani.
Heti tuvalle päästyämme vaihdoimme yövaatteet päälle ja menimme sänkyyn odottamaan unen tuloa. Melko pian huomasin Janin jo nukahtaneen ja päätin itsekin yrittää nukkua edes vähän kauheasta kuumuudesta huolimatta. En kuitenkaan saanut mitenkään unta ja aloin kääntyilemään levottomasti sängyssä. Kääntyillessäni käteni osui johonkin lämpimään ja melko pehmeään. Katsoessani tarkemmin huomasin, että Janin penis oli tullut ulos hänen alushousujensa sepaluksesta ja käteni oli hipaissut sitä. Naurahdin, kun muistin millainen riita Janilla ja minulla oli ollut näistä äitini ostamista alushousuista. Janin mukaan niissä ei tarvinnut kuin vähän aivastaa niin kaikki roikkuu ulkona, koska niiden sepalus on liian avonainen. Ikävä kyllä yksinhuoltaja äitinä rahatilanteeni on sen verran tiukka, että minulla ei ollut varaa ostaa Janille uusiakaan alushousuja ja koska äitini oli ostanut peräti 10 kappaletta niitä housuja, niin Jani joutui aina välistä pitämään inhoamiaan lökäpöksyjä.
Vaikka minun ei olisi pitänyt kiinnittää asiaan mitään huomiota, niin en voinut olla katsomatta tarkemmin poikani perintökalleuksia. Vaikka Janin isä onkin täysi hulttio, niin yhden kunnollisen perinnön hän tuntui antaneen pojalleen, kun jo 16 vuotiaana hänen kalunsa tuntui olevan suurempi kuin suurimalla osalla tuntemastani miehistä. En voinut olla ajattelematta kuinka ihanalta se tuntuisi sisälläni, mutta yhtä pian kuin ajatus tuli mieleeni, tunsin häpeän punan nousevan poskilleni, koska olin ajatellut omasta pojastani tuollaista. Pistin koko ajatuksen pitkän helteen ja unen puutteen syyksi ja päättelin, että jos saisin nukuttua niin en enää miettisi mokomaa asiaa. Ikävä kyllä lämpötila ei tuntunut millään laskevan mökin sisällä vaikka ikkuna olikin aivan auki ja päätinkin vaihtaa hiestä läpimärän yöpaidan edes hiukan viileämpiin rintaliiveihin ja yrittää uudestaan nukahtaa.
Vaihdettuani rintaliivit päälleni menin takaisin sänkyyn ja makasin selkä Janiin päin. Nukahtamisesta ei edelleenkään tullut yhtään mitään, sillä joka kerta kun ummistin silmäni, näin mielessäni kuinka äsken näkemäni ihana kalu uppoaisi sisääni ja täyttäisi minut aivan ääriä myöten. Päätin vielä kerran ihan vaan uteliaisuudesta vilkaista poikaani ja toivoa että nuo levottomat mielikuvat lakkaisivat kun näen, että se on vain poikani pikku pippeli. Käännyin häneen päin ja katselin vähän aikaa hänen housuistaan roikkuvaa puolikovaa kalua. En kuitenkaan malttanut olla hipaisematta sitä uudestaan ja ennen kuin huomasinkaan hyväilin kädessäni kovenevaa kalua. Joka kerta kun varovasti painoin hänen peniksensä vartta se tuntui kovettuvan hiukan kovemmaksi ja kasvavan entistä suuremmaksi.
Ravistauduin taas kiimaisista unelmistani ja päätin kääntyä selin poikaani ja yrittää vihdoinkin nukahtaa. Edelleenkään en saanut unta, koska rintaliivini saumat tuntuivat muuttuneen helteessä piikkilangasta tehdyiksi. Lisäksi housuni olivat aivan litimärät, joskin siitä en voisi syyttää pelkästään hellettä. Päätin nukkua aivan alasti, koska en seuraavana päivänä saisi tehtyä mitään töitä jollen saisi edes viiden tunnin yöunia. Tiesin myös, että poikani nukkuu aina melko pitkään, kuten varmaankin kaikki murrosikäiset ja kun itse olen melko kevyt uninen, niin heräisin varmasti ennen poikaani ja kukaan ei saisi tietää minun nukkuneen nakuna poikani vieressä.
Samalla kun riisuunnuin viimeisistä vaatekappaleistani en voinut olla katsomatta tuvan oven vieressä olevaan kokovartalo peiliin. Iästäni ja yhdestä lapsesta huolimatta vartaloni on edelleenkin melko kiinteä ja kaikki painokin oli tullut naisellisesti rinnoilleni ja vyötärölle. Rintani ovat suuret ja päinvastoin kuin monilla ikäisilläni synnyttäneillä naisilla ne eivät ole kauhean riiput vaan juuri sopivan täyteläiset. Hiki helmeili ruskettuneella vartalollani tehden siitä seksikkään kiiltävän. Tunsin avoimesta ikkunasta tulevan viileän tuulahduksen rinnoillani ja nännini alkoivat pikku hiljaa kovettumaan. Otin toisen nänneistäni sormieni väliin ja hyväilin sitä kunnes se oli melkein peukalonpääni kokoinen ja aivan kova. Vaistomaisesti toinen käteni hieroi pehmeää vatsaani, kunnes ujutin sen haarojeni välin kosteaan kuumuuteen. Katsoessani ettei poikani olisi hereillä en voinut olla ihastelematta hänen komeaa vartaloaan. Se tuntui suorastaan hehkuvan paksujen verhojen raosta paistavassa kesäyön auringossa. Raotin haarojani ja hyväilin klitoristani samalla kun katselin poikani nukkumista. Ajattelin jo meneväni hyväilemään itseäni vessan rauhaan, mutta ikävä kyllä mökissä ei itsessään ollut minkäänlaista vessaa ja maatalolle en kehdannut mennä tähän aikaan yöstä kolistelemaan kiihkoissani. Ulos taas en viitsi mennä hyönteisten syötäväksi. Kiroilin hiljaa tukalaa tilannettani ja päätin taas yrittää nukahtaa poikani viereen.
Makasin jälleen selkä poikaani päin ja yritin saada unesta kiinni. Ajatukseni kuitenkin laukkasivat villinä ja tunsin kuinka limainen kosteus haaroissani levisi aina reisilleni saakka. Päätin yrittää kuivata haarojani ikkunasta tulevassa kesätuulessa ja nostin toista jalkaani siten, että tuulen viri pääsi puhaltamaan suoraan pilluuni. Ikävä kyllä sillä ei ollut haluamaani vaikutusta, kun tuuli tuntui vaan yllyttävän haaroissani tuntuvaa tykytystä ja kiimani makea tuoksu levisi koko mökkiin. Aloin taas hyväilemään itseäni varovasti ja toivoin etten herättäisi poikaani. Käännyin ajatuksissani taas häneen päin ja näin, että aikaisemman hyväilyni jäljiltä poikani kalu oli vielä puolikova, mutta ei enää täydessä juhlakunnossa. En malttanut olla taas koskematta poikani kalua ja yllätyksekseni huomasin sen olevan aivan limainen. Mietin että hän taisi nähdä kuumaa unta jostain tytöstä samalla kun hyväilin häntä, koska hänen kalunsa suoraan valui kiimaa.
Vedin hänen esinahkansa varovaisesti terskan taakse ja yllätyksekseni hänen kalunsa ruikkasi lisää kiimatippoja kädelleni. Päästin irti varovasti poikani peniksestä ja maistoin kädessäni olevaa nestettä. Sen suolainen maku sai pilluni suorastaan räjähtämään himosta ja tunsin kuinka omat kiimanesteeni valuivat pitkin reisiäni lakanoille. Tartuin uudestaan poikani kaluun ja lypsin siitä lisää hänen kiimaansa kädelleni. Hänen kalunsa kovettui silmissäni ja lisää hänen mahlansa valui kädelleni, kunnes käteni oli aivan limainen hänen kiimastaan. Himoni huumaamana vein poikani kiimasta limaisen käteni kuumana odottavalle pillulleni. Hyväilin paksuksi ja kovaksi paisunutta klitoristani samalla kun kiimanesteittemme haju haaroissani sekoittui kaiken täyttäväksi ihanaksi tuoksuksi mökkiin. Kiihkossani vein poikani spermasta limaiset sormeni suoraan syvälle pilluni sisälle samalla unohtaen täysin, että olin luopunut pillereistä jo 4 vuotta sitten koska olin todennut niiden olevan nykyisten seksisuhteitteni määrään nähden aivan tarpeettomia.
Tässä vaiheessa himoni alkoi olemaan jo aivan hallitsematonta ja päätin maistaa poikani limaista kalua silläkin uhalla, että hän heräisi viattomasta unestaan. Käännyin varovasti sängyllä siten että naamani oli suoraan poikani haarojen edessä ja otin suuhuni hänen ihanan kalunsa. Hyväilin sitä varovasti huulillani samalla kun toisella kädellä runkkasin lisää hänen kiimaansa suuhuni. Yhtäkkiä tunsin poikani liikahtavan unissaan ja jäykistyin kauhusta. Ajattelin kuinka kauheaa olisi pojalleni herätä kalu kiimaisen äitinsä suussa ja mietin kuinka hirveä äiti olen, kun voi tehdä tällaista. Käännyin varovasti selkä poikaani päin ja toivoin, että Jani ei huomasi mitään aamulla herätessään.
Olin juuri nukahtamassa, kun tunsin kuinka poikani painautui aivan kiinni vartalooni ja kietoi kätensä ympärilleni. Ajattelin aluksi, että hän vaan vaihtoi asentoaan nukkuessaan ja samalla vahingossa painautui minuun kiinni. Päätin olla ihan hiljaa ja liikkumatta, niin hän voisi jatkaa uniaan ja ei heräisi kalu limaisena alastoman äitinsä viereltä. Tunsin kuinka hänen kätensä hyväili varovaisesti rintaani, mutta toivoin sen johtuvan vain siitä, että hän näkee unta jostain kauniista ja nuoresta tytöstä. Ajatukseni kuitenkin puhaltuivat mielestäni kuin hämähäkinseitti myrskyssä kun tunsin kuinka poikani kivikova penis painui takaapäin sisääni. Poikani nousi kontalleen ja tarttui vyötärööni siten, että pakarani tulivat hänen lantiotaan vasten. Kaikki vastalauseeni kuolivat huulilleni tulleeseen nautinnon nyyhkäisyyn samalla kun poikani kalu painui kullin janoisen pilluni syövereihin. Poikani alkaessa naimaan minua voihkin niin, että se varmaankin maatalolle saakka, mutta villissä kiimassani en välittänyt vaikka koko maailma kuulisi.
Poikani kalu tuntui täyttävän minut ääriäni myöten ja ei kestänyt kovinkaan kauaa, kunnes räjähtävä orgasmi sai minut huutamaan nautinnosta ja lysähtämään sänkyä vasten. Samaan aikaan poikani laukesi sisälleni ja samalla kun painauduin oikein tiukasti kiinni hänen lantiotaan vasten tunsin kuinka lämmin sperma täytti ahnaan pilluni ääriään myöten. Osa spermasta tuli ulos sisästäni ja levisi pakaroilleni ja reisilleni, kun poikani upotti kalunsa oikein syvälle sisääni.
Vasta saadusta ihanasta orgasmista huolimatta kiimani ei tuntunut vähentyneen yhtään vaan heti kun poikani vetäytyi pois pillustani, painoin hänet makuulleen sängylle ja otin hänen spermasta ja kiimastani limaisen kalunsa suuhuni. Imin ja nuolin ahnaasti kalusta vieläkin pulppuavaa spermaa samalla kun hyväilin käsilläni poikani kiveksiä. Välistä hieroin ja runkkasin hänen kaluaan rintojeni välissä ja ei kestänyt kuin pari minuuttia kunnes Janin kalu tuntui taas olevan täydessä iskussa. Aloin taas imemään hänen uudestaan kovettunutta kalua ja katselin kuinka hän voihki nautinnosta.
Kiimaisten ajatusten täyttäessä pääni halusin antaa pojalleni jotain, mitä vielä yksikään mies ei ollut minulta saanut. Sanoin hänelle, että hän saisi viedä ainoan neitsyyteni, joka minulla vielä on tarjolla. Janin ihmettelevästä katseesta päättelin, että hän ei ollut heti ymmärtänyt minua ja siksi kerroinkin hänelle, että yksikään mies ei ole tähän mennessä saanut naida anustani ja halusin hänen olevan se mies, joka veisi neitsyyden anuksestani. Painuin selälleni makaamaan ja nostin pakaroitani ylöspäin kohti kontillaan olevan poikani syliä. Avatessani haarani oikein avoimeksi tunsin kuinka pillustani valui sinne jäänyttä spermaa pakaroitteni väliin. Pyysin Jania hieromaan pillustani valuvaa spermaa liukasteeksi peppureiälleni, koska pelkäsin hänen kalunsa repivän minut kahtia jos pepussani ei olisi minkäänlaista liukastetta. Janin peukalo hyväili turvonnutta klitoristani samalla kun hän hieroi pillustani valuvaa spermaa reiälleni. Välistä hän painoi varovasti toisen peukalonsa sisälle suoleeni ja avasi varovasti neitseellisen tiukkaa reikääni yhä avoimemmaksi. Tärisin kuin sähköiskun saaneena uuden ihanan orgasmin kourissa, kun Jani työnsi toisen kätensä peukalon peppuuni ja etusormen kuumana sykkivään pilluuni ja alkoi hieromaan aukkojeni välistä lihaa. Orgasmini seurauksena peppureikäni kireät lihakset rentoutuivat ja Jani pääsi työntämään kalunsa spermasta liukkaaseen suoleeni. Hänen suuri kalunsa venytti neitseellisen reikäni lihaksia äärimmilleen ja avasin haarani vaistomaisesti niin levälleen kuin vaan mahdollista. Tuntui kuin koko alapääni aukeaisi ja räjähtäisin nautinnosta kun poikani kalu upposi kokonaan suoleeni. Janin alkaessa naimaan varovasti neitseellistä peppuani hieroin klitoristani, joka oli vieläkin kiimasta aivan turvoksissa. Suolessani liikkuva kalu sai minut niin hulluksi himosta, että painoin sormeni niin syvälle pilluuni, että sain hierottua niihin viimeisetkin tipat pillussani olevasta spermasta ja vein ne sitten kullin nälkäiseen suuhuni. Imeskelin sormistani ihanaa sperman ja oman kiimani makua samalla kun tunsin taas orgasmin lähestyvän, Janin kullin upotessa yhä kiihtyvällä vauhdilla suoleeni.
Yhtäkkiä tunsin kuinka poikani irrotti toisen kätensä vyötäröltäni ja työnsi kolme sormea syvälle pilluuni samalla kun hänen kullinsa upposi oikein syvälle suoleeni. Tunsin olevan täysin avonaisena poikani edessä pilluni alkoi sykkimään kiimaa entistä hullummin. Tämä ei kuitenkaan pojalleni riittänyt vaan hän aikoi työntää koko kätensä pilluni syövereihin. Pillussani olevasta spermasta ja kiimastani johtuen poikani käsi upposi suoraan sisälle liukkaaseen pilluuni. Hän alkoi naimaan minua vuorotahdilla siten, että kun suoleeni uponnut kulli vetäytyi poispäin, painui käsi pillussani oikein syvälle sisääni. Tämän ”aaltoliikkeen” aiheuttama nautinto sai minut huutamaan suoraa huutoa ja aivan kuin tässä ei olisi tarpeeksi tunsin kuinka Janin käden rystyset hieroivat suoraan G-pistettäni. Tuon uskomattoman nainnin seurauksena sain jatkuvan sarjan räjähtäviä orgasmeja, joista osa tuntui tulevan himosta hulluksi tulleesta klitoriksestani ja osa syvältä sisästäni G-pisteestä. Tuon uskomattoman tunteen seurauksena sain kokea elämäni ensimmäisen ejakulaation, jonka seurauksena pilluni tuntui muuttuvan nestemäistä kiimaani sylkeväksi tulivuoreksi. Poikani käsi upposi entistä syvemmälle limani liukastamassa pillussa ja tunsin yhä suurempien ja nautinnollisempien orgasmien värähdykset ympäri vartaloani. Poikani pillussani oleva käsi tuntui mukaili peppuuni uppoavan kullin tahtia ja kiljuin entistä kovemmin nautinnosta ja kiimasta kun hänen kullinsa upposi entistä syvemmälle peppuuni. Orgasmit räjähtelivät sisälläni jatkuvana syöttönä aivan kuin yrittäen korvata vuosikausia kestäneen puutteeni. Jani kiihdytti tahtia ja laukesi suoleni syvyyteen karjuen nautinnosta. Lysähdimme kasaan sängyn päälle aivan voimattomina ja kaikkemme antaneina. Poikani otti minut hellään syleilyyn ennen kuin useitten orgasmien uuvuttamana nukahdin poikani viereen.
Tunsin kasvoillani kuuman aamuauringon paisteen, kun se tunkeutui verhon raosta mökin hämäryyteen. Pikku hiljaa herätessäni aloin miettimään oliko kaikki mitä viimeyönä tapahtui vaan puutteessa olevan kiimaisen naisen unta vai oliko se todellakin tapahtunut. Alapääni tuntui vieläkin tykyttävän kiimaisena ja vähän arkana, mutta en voinut olla varma oliko se sittenkin seurausta siitä mitä tapahtui vai mitä unissani kuvittelin tapahtuneen. Kuulin kuinka Jani sanoi ”hyvää huomenta äiti” ilkikurisella tavallaan ja käännyin katsomaan häntä. Samalla kun käännyin tunsin kuinka pepussani ollut sperma pursusi ulos suolestani reisilleni ja hävylleni tehden haarani liukkaiksi. Suuni oli auki hämmästyksestä ja aioin alkaa pyytelemään Janilta anteeksi viime yön tapahtumia, kun Jani suuteli intohimoisesti minua estäen kaikkien vastalauseiden sanomisen. Hänen kätensä levittivät jalkani ja hänen peniksensä painui pehmeää pilluani vasten räjäyttäen himoni uuteen hulluuteen.
Kesäyön unelma.
17
10660
Vastaukset
- Pekka
ja ota lääkkeesi....sairasta
- niinpä
Tuo oli todella kuvottavaa..voiko kenelläkään ihmisellä olla tuon sairaampi mielikuvitus!!?? Get a life..
- nainen
HYI HELVETTI!!!
- Mister X
Tarina oli mielenkiintoinen. Insesti on kuitenkin minusta sairaus! Tarina oli kuitenkin erittäin kiihottava! Olin koko ajan kovana...
- HuhHuh
Aivan käsittämätöntä. Toivottavasti juttu oli sairasta pilaa, eikä kenenkään fantasia...
- eki
musta toi oli hyvä ite oon 16v poika
- patu
Tee lisää uus juttu..poika äiti...
- emilia
Oli tosi hyvin kerrottu ja onhan muistettava, että nämä tarinat ovat fantasioita, siis kuvitelmia.
Tee tarina missä nuori mies viettelee vanhemman naisen, ole kiltti ja tee siitä yhtä litisevän märkä kuin tuosta edellisestä.
- Firz
Todella hyvä ja kiihottava juttu. Kullini oli räjähtämispisteessä tuota lukiessani.
- FISTman
Siis todella hienoa, odotan innolla jatkoa aamun tapahtumista hääjuhlien yöstä.
- maria
M E N E H O I T O O N !!!!!!
- mävaan
Sinulla on kirjoittajanlahjoja, osasit kirjoittaa hyvät perustelut tapahtuneelle.
Osa lukijoista vastustaa sukurutsauksia, joten he eivät välttämättä pitäneet tarinastasi.
Toisaalta juttusi oli niin hyvä, että varmasti monet kiihoittuivat, vaikka vastustaisivatkin sukurutsausaihetta.
Kirjoita lisää tarinoita, mutta myös muista aiheista, olen varma että saat myönteistä palautetta. - xyz
Miten voi joku äiti olla noin alas vajonnut. Mielisairaalaan joutaisi.
- Väinö Lumilinna
Luetteko te ihmiset tosiaan näitä kertomuksia tositarinoina? Näähän on fantasioita/novelleja, joita ei ole pakko kenenkään lukea. Mä oon luullut amerikkalaisia ahdasmielisiksi, mutta kyllä Suomi-juntit on ihan omaa luokkaansa.
- Saa kovaksi
Tämä tarina vaan jaksaa kiihottaa uudestaan ja uudestaan.
- Anonyymi
Todella erittäin kiihottavasti kirjoitettu tarina. Mutta pientä miinusta tulee joistakin pienistä kirjoitusvirheistä ja suomenkielen joistakin sanamuodoista sekä pienistä epätarkkuuksista.
Mitä tulee joihinkin negatiivisiin kommenteihin, niin silti tarina oli hyvä fantasiakertomus (vai oliko tuo tositapaus parinkymmenen vuoden takaa?).
Totuushan on se, että todellisuudessa noita insestijuttuja tapahtuu isä/teinitytär tai äiti/teinipoika välillä ja vielä täysin vapaaehtoisesti. Sama juttu on myös sisarusten välisessä seksissä. Mutta nuo sukurutsat ovat vaiettuja (ja kiellettyjä) tabuja, joista ei paljon huudella julkisuuteen. Ainoat insestijutut, jotka tulee julkisuuteen ovat sitten median myötä JOS toinen osapuoli ON pakottanut toisen ilman hänen vapaata tahtoa...josta on vankilareissu.
Muutama päivä sitten satuin lukemaan itorg69 wordpress comista tositarinan sisarusten välisestä seksistä Jennin kirjoittamana. Jossa hän 17v teini-ikäinen tyttö ja hänen 20v veljensä ensimmäisen saunassa tapahtuneen seksikokemuksen jälkeen harrastivat sitten joka yö jomman kumman huoneessa kun heidän vanhemmat nukkuivat tietätämättä koko asiasta mitään. Samaiselta sivulta luin myös muitten kommenttien muotoon kirjoitettuja samanlaisia tositarinoita.
Tosikertomuksen lopussa Jenni toteaa seuraavaa: Tällainen tämä minun tapaukseni siis oli. Kiihotun vieläkin ajatellessani tuota ensi kertaa veljeni kanssa. Toivottavasti se miellytti muitakin. Jos rehellisiä ollaan, minä olin kauhusta jäykkänä monta viikkoa sen tapauksen jälkeen ja pelkäsin tulevani raskaaksi. Niin ei onneksi käynyt. Kaikille jäykkäniskoillekin haluaisin sanoa, että seksi oman sisaruksen kanssa on ihanaa ja se lähentää ihmisiä. Jos molemmat ovat omasta tahdostaan mukana ja asioista puhutaan jälkeenpäin, ei kukaan loukkaannu eikä tarvitse tuntea syyllisyyttä.
Mutta onko tuossa sukurutsassa mitään uutta? ei ole. Sillä useita satoja vuosia kun ylimystö ei halunnut rahvaan väen veri sekoittuvan heidän jälkeläisiin. Erityisesti antiikin ajan Roomassa se oli tavallista se että suku rutsasi keskenään.
Ja lopuksi vielä en muista oliko se yhdessä Frendit jaksossa (vai oliko se joku muu TV-sarja) kun kylpyammeessa sisko halusi pestä veljensä kokonaan ja tämän veljen tyttöystävä yllätti heidät. Eli tuossakin TV-sarjassa tuotiin hiukan esille ns. subteksti konteksissa sisarusten välinen seksuaalisuus. - Anonyymi
Fantastisesti kuvailtu fantasia
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä2242366Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod1871543Persu jakoi tekoälyn tekemiä deepfakekuvia mustamaalatakseen SPR:ää
Ei näe asiassa ongelmaa https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/224e6737-010d-42ce-9ac0-cd08a8309f062271346- 801296
Onko tämä yksipuolista?
Haluaisin laittaa sulle viestiä, kysyä kuulumisia. Haluaisin tietää miten voit, onko kaikki hyvin. Kaipaan sua, en tiedä631188Amnesty nillittää rajojen sulusta
Amnesty väittää, että missään ei ole näytetty toteen sitä, että noista itärajalta tulleista turvapaikanhakijoista olisi156991Hän, kaivattuni
varmaan luulee, että unohdin, jatkoin elämääni, päästin irti. Vaikka ajattelen häntä edelleen koko ajan. Näin se vaan me52965- 103893
- 45840
Muistatko? Selviytyjät Teemu Roivainen on Saara Aallon ex-mies - Nyt kumpikin naisen kanssa - Kuvat!
Kääk-juoru! Teemu Roivainen ja Saara Aalto tapasivat lukiossa ja seurustelivat vuosia. Nyt kumpikin on vakiintuneessa pa9796