Ikävintä tässä ei ole se, että et enää välitä minusta vaan se, että se tunne on kääntynyt inhoksi. Näinhän se usein käy, viha ja rakkaus ovat kovin lähellä toisiaan. Mietin vain, että miksi sen pitää mennä niin. Miksi ei voi vain ajatella, että tämä ei nyt onnistunut, vaikka hän on ihana. Sen sijaan, että ajattelisi, että tämä ei nyt onnistunut, koska hän on sellainen tai tälläinen.
Saat pitää mua tyhmänä, saat inhota tai ihan mitä vaan, jos se helpottaa. Mun ei oo pakko kuitenkaan ajatella tai tuntea niin. Mä tuun aina tykkäämään susta. Ja jos ihmettelet, mikä se mussa loistava valo on, se olet sinä.
Hyvää yötä.
Valo minussa
8
654
Vastaukset
- Anonyymi
Ei saa olettaa...eikö näin todettu toisillemme viimeksi? Ota selvää mitä tunnen, ulkokuori voi pettää
- Anonyymi
Täälläkö? Ei olla kasvokkain sanottu ja näitä ei lasketa.
- Anonyymi
Suojeleehan se itseä, että vian löytää toisesta. Se on hyvä että rakastaa kuitenkin. Mallioppimistahan se rakastaminenkin vaatii.
- Anonyymi
Joskus ehkä olikin niin.
Mutta ei sitä valoa ole ilman rakkautta.
Sen kyllä huomaa milloin valot on päällä tai pois. - Anonyymi
Minun on vaikea päästä tästä yli. Ei sinusta, eikä tunteistani vaan siitä, ettemme voineet selvittää tätä. Se on kuitenkin minun ongelmani,ei sinun ja aion päästä siitä yli.
- Anonyymi
En inhoa sinua enkä tule koskaan inhoamaan sinua. Mistä ihmeestä tuollaista keksit? Palstaltako? Väärinkäsitys.
- Anonyymi
Ei, perustan tietoni siihen, mitän hän on tehnyt ja kuinka hän toimii oikeassa elämässä. Taidan olla vähän väsynyt, kun tirautin pari kyyneltäkin.
Hyvää yötä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, perustan tietoni siihen, mitän hän on tehnyt ja kuinka hän toimii oikeassa elämässä. Taidan olla vähän väsynyt, kun tirautin pari kyyneltäkin.
Hyvää yötä.Hyvää yötä. En usko että inhoaa sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 814452
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1164132BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1693151Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582557Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main212466Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672417- 1612380
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome562239Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422117- 522032