Anne, olen runsaasti kiitollinen sulle, että ihastuin/rakastuin suhun.........
<3
🙄
Jännä harha meneillään.....
8
61
Vastaukset
Oikeastaan ymmärrän vallan hyvin, että sulla on "kiire"....
<3- Anonyymi
Miten niin? Ja miten niin "kiire"?
VITUN ÄMMÄ:........
<3- Anonyymi
Noinko se kiitollisuus ilmenee?
Ja miten voit kiittää ketään muuta omista tunteistasi, etenkin jos on niin kuin uskot, että se oli yksipuolista?
Kiitollisuus sinänsä on ok, mitä muutakaan sitä voisi olla kun on ilman omaa ansiotaan päässyt kokemaan jotain mullistavaa. Katkeruus ei ainakaan auta. Anonyymi kirjoitti:
Noinko se kiitollisuus ilmenee?
Ja miten voit kiittää ketään muuta omista tunteistasi, etenkin jos on niin kuin uskot, että se oli yksipuolista?
Kiitollisuus sinänsä on ok, mitä muutakaan sitä voisi olla kun on ilman omaa ansiotaan päässyt kokemaan jotain mullistavaa. Katkeruus ei ainakaan auta.................
<3
🙄
Pääasia, että olet ylpeä itsestäsi----- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
................
<3
🙄
Pääasia, että olet ylpeä itsestäsi----Olen. Mun arvot on kiinni syvällä graniitissa. Mut en arvannut että sota jatkuu vaan... 😑
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen. Mun arvot on kiinni syvällä graniitissa. Mut en arvannut että sota jatkuu vaan... 😑
^kas, täällä on siis meitä useampikin, joka tykkää kommentoida Ristolle. :) Minä (15:19) en väitä olevani se "Anne" - huh, toivottavasti minä en ole Riston kaunan kohde.
Enkä mä ole ylpeä itsestäni. Se, että viettää aikaa tällä palstalla, kertoo aika paljon. Minä ainakin olen toiminut väärin, sen verran on aikaa kulunut että se on pakko myöntää, mutta tehty mikä tehty - ja luulen vähän että vain minä itse kärsin seuraamuksista.
En tiedä miksi olet kiitollinen hänelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185183MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1152694- 102194
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5841987Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1201704Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691299Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411289Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31068Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641037Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2211028