Verosuunnittelua

Anonyymi

Koska me mennään naimisiin ihana mies?

19

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen naimisissa putinin ja trumpin kanssa............
      <3

    • Anonyymi

      Ap on mies

      • Anonyymi

        Kyllä se on kuule tiedossa, sen tuntuu tietävän jopa nämä tietyt mokasiinit


      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä? Eikö naiset tee verosuunnittelua? Järkyttävää naisten alentamista tuollainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on kuule tiedossa, sen tuntuu tietävän jopa nämä tietyt mokasiinit

        Koska kirjoittaa verosuunnittelusta vain miksi? Jos käyttäisit pistettä edes toisessa kommentissa, niin emme tajuaisi sinun olevan sama aina vaan. Pikku vinkki. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska kirjoittaa verosuunnittelusta vain miksi? Jos käyttäisit pistettä edes toisessa kommentissa, niin emme tajuaisi sinun olevan sama aina vaan. Pikku vinkki. :D

        Tunnistat tekstit yhden henkilön kirjoittamaksi kirjoitustyylistä? Taidat olla mies kadonnut liian syvälle tänne manipulaation maailmaasi. Myös minä kirjoitan toisinaan tekstini ilman loppupistettä. Niin tekee myös muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistat tekstit yhden henkilön kirjoittamaksi kirjoitustyylistä? Taidat olla mies kadonnut liian syvälle tänne manipulaation maailmaasi. Myös minä kirjoitan toisinaan tekstini ilman loppupistettä. Niin tekee myös muut.

        En ole mies. Sinä tarvitset oikeasti parin päivän paussin näistä jutuista. Suosittelen viikkoja. Tunnistat minut joksikin naiseksi palstalla, jota luulet mieheksi. Kirjoitustyyliäni en tule muuttamaan harhojesi takia. Enkä aio lopettaa kirjoittelua harhojesi takia. Minua käy vähän sääliksi kun välillä tajuan, että et tee tuota ilkeyttäsi vaan luulet oikeasti noin. En siltikään lopeta sinun takia. En ole se joksi minua luulet. Mutta tee kuten haluat. Minä en täältä ole lähdössä minnekään.


    • Anonyymi

      Miten siinä veroja säästää?

      • Anonyymi

        Sinä jäät kotimieheksi ja verotus jaetaan meidän kesken. Eikö se ole avioliiton tarkoitus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä jäät kotimieheksi ja verotus jaetaan meidän kesken. Eikö se ole avioliiton tarkoitus?

        Kyllä rakas :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä rakas :)

        Ihanaa rakas :) Suunnittelen verot ja häät valmiiksi meille.


    • Anonyymi

      Sikolätin Tamara ?

    • Anonyymi

      En tiedä missä maassa/ harhassa tämä aloittaja on, mutta verosuunnnittelu avioliiton avulla ei Suomessa onnistu kun verotus on henkilökohtaista, ei perhekohtaista.

      • Anonyymi

        En oikeasti ajattele veroja lauantaisin, en edes maanantaisin. Kyse oli ihan muusta.


      • Anonyymi

        Ota kaikki näkemäsi todesta. Ja tämä aloitus on tietysti jonkun naisen kirjoittama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota kaikki näkemäsi todesta. Ja tämä aloitus on tietysti jonkun naisen kirjoittama.

        Joo joo, sydämen asiasi on huomioitu.


    • Anonyymi

      Erillään saa enempi tukia.

      • Anonyymi

        Käyn töissä niin ei sillä tällä hetkellä niin väliä. Toki jos aletaan yhdessä down shiftaamaan niin tuet on kivoja. Mutta menotkin on isommat, jos asuu erillään.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe