Koska me mennään naimisiin ihana mies?
Verosuunnittelua
19
113
Vastaukset
Olen naimisissa putinin ja trumpin kanssa............
<3- Anonyymi
Ap on mies
- Anonyymi
Kyllä se on kuule tiedossa, sen tuntuu tietävän jopa nämä tietyt mokasiinit
- Anonyymi
Miksi ihmeessä? Eikö naiset tee verosuunnittelua? Järkyttävää naisten alentamista tuollainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on kuule tiedossa, sen tuntuu tietävän jopa nämä tietyt mokasiinit
Koska kirjoittaa verosuunnittelusta vain miksi? Jos käyttäisit pistettä edes toisessa kommentissa, niin emme tajuaisi sinun olevan sama aina vaan. Pikku vinkki. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska kirjoittaa verosuunnittelusta vain miksi? Jos käyttäisit pistettä edes toisessa kommentissa, niin emme tajuaisi sinun olevan sama aina vaan. Pikku vinkki. :D
Tunnistat tekstit yhden henkilön kirjoittamaksi kirjoitustyylistä? Taidat olla mies kadonnut liian syvälle tänne manipulaation maailmaasi. Myös minä kirjoitan toisinaan tekstini ilman loppupistettä. Niin tekee myös muut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnistat tekstit yhden henkilön kirjoittamaksi kirjoitustyylistä? Taidat olla mies kadonnut liian syvälle tänne manipulaation maailmaasi. Myös minä kirjoitan toisinaan tekstini ilman loppupistettä. Niin tekee myös muut.
En ole mies. Sinä tarvitset oikeasti parin päivän paussin näistä jutuista. Suosittelen viikkoja. Tunnistat minut joksikin naiseksi palstalla, jota luulet mieheksi. Kirjoitustyyliäni en tule muuttamaan harhojesi takia. Enkä aio lopettaa kirjoittelua harhojesi takia. Minua käy vähän sääliksi kun välillä tajuan, että et tee tuota ilkeyttäsi vaan luulet oikeasti noin. En siltikään lopeta sinun takia. En ole se joksi minua luulet. Mutta tee kuten haluat. Minä en täältä ole lähdössä minnekään.
- Anonyymi
Miten siinä veroja säästää?
- Anonyymi
Sinä jäät kotimieheksi ja verotus jaetaan meidän kesken. Eikö se ole avioliiton tarkoitus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä jäät kotimieheksi ja verotus jaetaan meidän kesken. Eikö se ole avioliiton tarkoitus?
Kyllä rakas :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä rakas :)
Ihanaa rakas :) Suunnittelen verot ja häät valmiiksi meille.
- Anonyymi
Sikolätin Tamara ?
- Anonyymi
En tiedä missä maassa/ harhassa tämä aloittaja on, mutta verosuunnnittelu avioliiton avulla ei Suomessa onnistu kun verotus on henkilökohtaista, ei perhekohtaista.
- Anonyymi
En oikeasti ajattele veroja lauantaisin, en edes maanantaisin. Kyse oli ihan muusta.
- Anonyymi
Ota kaikki näkemäsi todesta. Ja tämä aloitus on tietysti jonkun naisen kirjoittama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota kaikki näkemäsi todesta. Ja tämä aloitus on tietysti jonkun naisen kirjoittama.
Joo joo, sydämen asiasi on huomioitu.
- Anonyymi
Erillään saa enempi tukia.
- Anonyymi
Käyn töissä niin ei sillä tällä hetkellä niin väliä. Toki jos aletaan yhdessä down shiftaamaan niin tuet on kivoja. Mutta menotkin on isommat, jos asuu erillään.
- Anonyymi
Verosuunnittelu on https://youtu.be/_fPrRtKgiQA aikaa vievää ja tympeää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634