Suora vetoomus/käsky/pyyntö sinulle mies lammas-komppaneineen: Lopeta minun seuranta, tarkkailu ja

Anonyymi

stalkkaaminen! Toisen tietotekniikan seuranta, salakuuntelu omassa kodissa, ja kaiken maailman oman mielikuvituksen avulla keksittyjen juttujen ja valheiden kertominen "totuutena", jossa ei ole totuuden häivääkään.

Perustelet/kauppaat itsellesi sinun apulaisille/lampaille: "haluan suojella" "Haluan hänelle parasta" antamalla mukamas jotakin "suojelua", jotta ihmiset/lampaat uskoo, ja monihan uskoo (tämä on tämän hetkinen tilanne minun kohdalla, mutta joskus aiemmin yritit tuhota minua, saada hulluksi - ei se onnistu minun kohdallani eikä tule koskaan onnistumaan). Ja tätä stalkkausta on kestänyt jo kauan 7 - 8 vuotta. Meni vuosia ennen kuin havahduin. Nyt tiedän, mutta ongelmana on, miten sen todistan, vaikka tiedän asian olevan juuri niin kuin sanoin, ja vielä pahempaakin, mutta minulta puuttuvat todisteet mustaa valkoisella, ja se on ongelma. Tiedän, että kohteita on muitakin, tarkoitusperät suhteessa kohteeseen ovat vain erilaiset.

Ja pyydänkin kaikkia niitä (teitä on useipia), jotka tietävät tästä, ja heillä on enemmän mustaa valkoisella kuin mulla, niin puuttukaa asiaan. Tiedän myös, että olet menettänyt monia entisiä "liittolaisia", koska heille on avautunut se oikea ymmärrys, mistä tästä on kysymys, ja se on väärin. Ja heitä nyt pyydänkin tekemään asialle stoppi, koska teillä on sitä "mustaa valkoisella". Minulta puuttuu se todistusaineisto vaikka tiedänkin hyvin pitkälle (en kaikkea), mitä olet tehnyt, ja sen on loputtava.

Toisen tietokoneelle tehty murtautumminen on rikos. Toisen asunnossa käyminen, kun asunto on tyhjä on rikos. Millä sinä sen teet? Saanut teetettyä avaimet? Taloyhtiön/huoltomiehen kautta? Joku muu taho?
Puhelimeen murtautuminen, kaikki nämä ovat todella törkeitä rikoksia. Puhumattakaan toisen pankki/terveystietojen roistoaminen.

Teet tämän kaiken sinun "vallan", joka suvun ja nimen kautta ovat tulleet, vaikka teot ovat täysin sairaita ja laittomia. Toteutat kaikki toimet suhdeverkoston ansiosta, koska moni ei sano osaa/uskolla kieltäytyä. Tiedän myös, että tässä sinun lammasjoukossa on paljon media-alan ihmisiä, ja teillä kaikilla on resurssit jo valmiiksi totetuttaa kaikki nämä urkkimiset, koska teillä on pelit ja vehkeet totetuttaa niitä.

Ja niille, jotka alkavat lyömään hokemalla :"hae hoitoon", niin totean, ei ole tarvetta. Tämä on todellisuutta, ja itseasiassa tänä päivänä ei kovin monimutkaista toteuttaa, kun resurssit, laitteet ja osaamista riittää. Jokainen, joka on yhtään kartalla tekniikasta tietää tämän, ja sitä valitettavasti käytetään väärin. Ymmärrän myös, jos "hae hoitoon" tulee ensimmäisenä mieleen, mutta on myös ymmärrettävä, että se on aika pieni prosentti, jotka sairastavat skitsofreniaa, jossa he näkevät ja kuulevat ääniä, ja epäilevät, että heitä seurataan yms. yms. mutta onneeksi heitä on kuitenkin loppujen lopuksi vähän, ja tätä telelaitteisiin tunkeutumista pitää ymmärtää, että se on tänä päivänä itseasiassa yleisempää kuin edes tavalliset ihmiset ymmärtävät. Ja sitä narsku/psykopaatit käyttävät, jotka/joilla on pelit ja vehkeet ja resurssit ja mielenkiintoa tällaiseen terroritekoon. Ja heillä ei omatunto soimaa.

Tämä oli kehoitus, ei keskustelujen avaus, toki saatte keskustellakin aiheesta, mutta itse en tule kommentoimaan tai vastaamaan tähän enempää.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinpä, et tietenkään tule sillä vedätät tätä tarinaa pähisemällä suurella miehisellä vaikutusvallallasi, mitä ei ole olemassakaan ja ilman vipuapuja et kykene edes stalkkaamiseen. Niin turhake olet.

    • Anonyymi

      Olet täysin oikeassa tässä asiassa. Minä olen loppu tähän vuosikausia jatkuneeseen kiusaamiseen ja stalkkaamiseen, tietokoneelleni ja puhelimelleni murtautumisen, henkilökohtaisten kuvieni ja viestieni levittämiseen, uhkailuun ja kiristykseen jne. Mikäli kuvittelit että voit jatkaa touhua loputtomiin se kuvittelu loppui nyt. Poliisille on jo tehty ilmoitus ja mikäli kodistani löytyy yksikin seurantalaite olet isossa kusessa. Hanki itsellesi elämä ja lopeta minun elämäni kautta eläminen. En halua enää ikinä kuulla sinusta sanaakaan ja olen kertonut kaikille perheenjäsenilleni mitä aiot joten uhkailu ei toimi siinäkään suhteessa. Et pysty enää satuttamaan minua. Haluan sanoa teille kaikille ketkä olette vuosien varrella osallistuneet ilkkumiseen ja kiusaamiseen joka kohdistunut minuun kun olin heikossa kunnossa henkisesti, olette kaikki silmissäni nollia, täysiä kusipäisiä lampaita ja karma tulee vielä korjaamaan teidätkin viimeistään tuomiopäivänä. Itse elän jatkossa vapaana, muutan pois nykyisestä asunnostani jotta ette kiusaa tulevaa asukasta tämä tiedoksi. Jospa oppisitte sen että tämä ei ole leikkiä kiusaamisen uhreille. Teitä voi kovasti naurattaa kun näette että joku harrastaa seksiä kotonaan kameroiden surratessa tietämättömänä koko asiasta. Tämä kertookin vain teistä, olette 2 vuotiaan tasolla mentaalisesti. Piste. Hyvästi.

    • Anonyymi

      Olet sama joka väitti tuolla naisia miehiksi? Sanon vaan pitkään aloitukseesi, että olen oikeasti nainen, en tiedä kuka sinä olet enkä ole millään tavalla kiinnostunut sinusta.

      Palstalle kirjoittamisellani ei ole mitään tekemistä sinun kanssasi. Joskus ärsyynnyn kun olet niin kiivas inttäjä, mutta se ei tarkoita että olisin mies tai sanani olisi sinulle tarkoitettu. Sinä itse vänkäät väkisin joka ketjuun. En edes halua jutella kanssasi.

      Sivusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe