Jyskälän suurajot.

Anonyymi

En ole mikään moottoriurheilun vihaaja, mutta olipa järjestäjältä iso moka järjestää illaksi se pauke ja pärinä tuokio juuri keskustaan.
Minäkin yritin nukuttaa sairasta lastani kerrostalossa, mutta mitäs luulette, onnistuinko.
Eikö keskisuomesta löydy syrjäisempiä ja rauhallisempia paikkoja järjestää moista touhua, kuin juuri ihan keskustassa?
Päivällä pääsemme karkuun, mutta illaksi palattava kotiin.

17

155

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä jaksa nillittää valita sitten jos joka vkl tätä on vaan kerran vuodessa..
      Kuolema kuittaa univelat.

• Anonyymi

Ja rallit.

• Anonyymi

Kaikesta sitä jaksetaan jauhaa elämä on..
        Kohta joku vollottaa kun korona sitä ja korona tätä.
        Elämä on!!

• Anonyymi

Kyllä ne pian siirtyvät Rovaniemelle.

• Anonyymi

On syrjäisempiä paikkoja, muuta sinä sinne syrjäisempään paikkaan.

• Anonyymi

Mikset muuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset muuta

Mikset sinä muuta?

• Anonyymi

Minäkään en vihaa ralleja mutta reitin varrella toisessa kerroksessa yritin tehdä böönan kanssa rakkauden tekoja mutta kun kuulin että nyt pärisi tojota ralliohjus ohi niin tulin reisille eli aivan liian aikaisin.

• Anonyymi

Kerran vuodessa tuon kyllä kestää.

• Anonyymi

Pilipali poikien leikkejä

• Anonyymi

Marginaalilaji johon pienessä kaupungissa laitetaan liian suuria odotuksia. Ei älykäs kansanosa enää innostu tuollaisesta saastuttamisesta ja äänisaasteesta.
      Autontoljottajille löytyy varmasti joku korvaava laji. Voivat katsella vaikka junia radanvarressa.

• Anonyymi

Minä tumputan puskassa kun ralliautot menee ohi

• Anonyymi

Sun valittaminen on yhtä kuin kärpäsen paska Itämeressä

• Anonyymi

Erittäin hyvin sanottu!

• Anonyymi

En valita, mutta sivisytynyt kansa etsii huvinsa varmasti vähän syrjempää- Kohta palaa pinna.!!

• Anonyymi

Ymmärrrän hyvin. Sulla sairas lapsi ja ikkunsta paukkuu ja pärisee jotkut kännikalojen rakastamat autot. Miettikäähän, kun pää selvä, oliko se sen arvoista.
      Pitikö pilata toisten elämä.

• Anonyymi

Tuo autokilpailu tulee siirtää todellakin Rovaniemelle. Ne persjalkaiset poron....at joutavat töllistelemään sellaisia ihmeitä kuin auto!
      Jyväskylään tilalle ooppera- ja konserttitalo ja vuosittaiset oopperajuhlat Juhannuksen tienoille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      341
      3663
    2. Joku pahoitti mielensä Afrikantähti pelistä

Rasismikohu Helsingin yliopistossa – riistoleikkejä ja Afrikan tähti -vitsailua: ”Olen sanaton” Musta vaihto-opiskelija tyrmistyi, kun opiskelijat esi
      Maailman menoa
      185
      3422
    3. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
      Maailman menoa
      627
      2853
    4. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      82
      1560
    5. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      339
      1466
    6. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1377
    7. 100
      1288
    Aihe