Olin 2000-luvun alkupuolella Mikkelissä koulussa, ja tuli mieleen kun siellä oli silloin Suomi-grilli niminen tunnettu nakkari (tai eikö niitä ollut parikin kappaletta?)
Mahtaakohan grilli olla vielä elossa? Siellä vedettiin aikoinaan muutamat pataljoonan pelastukset aamuyöstä.
Suomi-grilli?
12
1668
Vastaukset
- Anonyymi
Eivät ole enää elossa.
Kirkkopuiston reunalla oleva lopetti jo jotain 10-15 vuotta sitten. Torin reunalla oleva oli myynnissä monta vuotta, viime vuonna Hesburger osti sen, laittoi ensin kiinni ja remontoi, ja nykyään se on ihan normaali Hesburger.
Pataljoonan pelastukselle kävi samalla lailla kuin Savon Prikaatille.- Anonyymi
Ei Hesburger torin nakkikoppia ole ostanut. Hesburger on sokoksen tiloissa, ei torilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Hesburger torin nakkikoppia ole ostanut. Hesburger on sokoksen tiloissa, ei torilla.
Katoppa selvin päin uudemman kerran. Hesburger on siinä torilla, missä ennen oli Suomigrilli, ja Burger King Sokoksen tiloissa, siinä missä ennen oli McDonalds.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katoppa selvin päin uudemman kerran. Hesburger on siinä torilla, missä ennen oli Suomigrilli, ja Burger King Sokoksen tiloissa, siinä missä ennen oli McDonalds.
Juu sekoitin nyt firmat keskenään. Oikeassa olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu sekoitin nyt firmat keskenään. Oikeassa olet.
Tässä vit..un käpykylässä ei saa enään missää lihistä 2 nakilla?
- Anonyymi
No mistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mistä?
Kyllä niitä saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä saa.
Ei ole enää perinteisiä nakkikioskeja, kaikki myy vaan niitä hampurilaisia.
Toki jostain baarista saattaa saada vielä perinteisiäkin lihiksiä - Anonyymi
No mistä??!!
- Anonyymi
Ei mistään
Höyry lihiksiä eikä höyry makkaraa. - Anonyymi
Oho, unohtui että olin kännispäissäni tehnyt tällaisen kyselyn. Kiitos vaan mikkeliläisille vastaajille! Hami kun perinteiset nakkarit katoavat koko maasta. Täällä melko etelässäkin, missä asun (mutta ei pk-seutu) on vain enimmäkseen sekalaisia kebab-pizzerioita.
Mikkeli oli kyllä jotenkin ihan mukava paikka omasta mielestäni. - Anonyymi
Liepolta saa lihapiirakkaa kahdella nakilla. Tarvitset vain kaverin mukaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468