pienikin kiusa... 😞
Vastaukset 5
- Anonyymi
Se karaisee, elämä rääkkää välillä olan takaa.
- Anonyymi
Karaisis varmaan jos joskus loppuis. Sitten on vielä jotain niin vaikeita kokemuksia ettei niistä voi edes selvitä. Muistin täytyisi tyhjetä että voisi jatkaa normaalisti elämää eikä sitäkään koskaan tapahdu.
- Anonyymi
Tälläisillä ei yleensä ole kaikki ihan ok, ymmärrän leikkimielisen kiusauksen, mun ympärille kun näitä miehiä sattuu, mutta niin kauan, kun se on leikkiä se on ihan ok, mutta ihmiset jotka härnää ja kiusaa toisia heillä ei vaan kaikki ole hyvin, mutta mitäpä sellaisista välittämään.
- Anonyymi
Joo mut ei kivaa kiusatusta.
- Anonyymi
Ketään ei saa kiusata,se on aivan selviö.
Oon itse ollut koulukiusattu ja tiedän miltä kiusatusta tuntuu. Itsellä ei tulisi mieleenkään kiusata ketään.
Kiusaajilla on usein itsellä paha olla ja heillä ei ole useinkaan muuta keinoa helpottaa oloaan kuin toisten kiusaaminen. Eli kiusaajat tarvitsevat myös apua.
Tuntuu aina pahalta lukea tapauksista, joissa lapsia on kiusattu vuosikausia, eikä kukaan ole huomannut tai puuttunut asiaan.
Samoin työpaikoilla tai parisuhteissa voi tapahtua erittäinkin julmaa kiusantekoa.
Heli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39655
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37513- 34502
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49501Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68469