Kiusa se on

Anonyymi

pienikin kiusa... 😞

5

103

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se karaisee, elämä rääkkää välillä olan takaa.

• Anonyymi

Karaisis varmaan jos joskus loppuis. Sitten on vielä jotain niin vaikeita kokemuksia ettei niistä voi edes selvitä. Muistin täytyisi tyhjetä että voisi jatkaa normaalisti elämää eikä sitäkään koskaan tapahdu.

• Anonyymi

Tälläisillä ei yleensä ole kaikki ihan ok, ymmärrän leikkimielisen kiusauksen, mun ympärille kun näitä miehiä sattuu, mutta niin kauan, kun se on leikkiä se on ihan ok, mutta ihmiset jotka härnää ja kiusaa toisia heillä ei vaan kaikki ole hyvin, mutta mitäpä sellaisista välittämään.

• Anonyymi

Joo mut ei kivaa kiusatusta.

• Anonyymi

Ketään ei saa kiusata,se on aivan selviö.
      Oon itse ollut koulukiusattu ja tiedän miltä kiusatusta tuntuu. Itsellä ei tulisi mieleenkään kiusata ketään.
      Kiusaajilla on usein itsellä paha olla ja heillä ei ole useinkaan muuta keinoa helpottaa oloaan kuin toisten kiusaaminen. Eli kiusaajat tarvitsevat myös apua.
      Tuntuu aina pahalta lukea tapauksista, joissa lapsia on kiusattu vuosikausia, eikä kukaan ole huomannut tai puuttunut asiaan.
      Samoin työpaikoilla tai parisuhteissa voi tapahtua erittäinkin julmaa kiusantekoa.
      Heli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      34
      2428
    2. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      101
      2312
    3. Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä

Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk
      Tv-sarjat
      18
      1369
    4. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      49
      1227
    5. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      33
      1152
    6. Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä

Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o
      Ikävä
      28
      955
    7. Etkö voi antaa edes vihjettä mulle?

Minkä vain me tiedettäisiin? Naiselta miehelle.
      Ikävä
      72
      887
    8. Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...

Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To
      Suomalaiset julkkikset
      11
      811
    9. Kaksi viikkoa enää Rakas...

Tietäisinpä miten toimia...
      Ikävä
      53
      755
    10. Sammuuko meillä

Kipinä kun ei enää nähdä
      Ikävä
      56