Kiusa se on

Anonyymi

pienikin kiusa... 😞

5

148

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se karaisee, elämä rääkkää välillä olan takaa.

• Anonyymi

Karaisis varmaan jos joskus loppuis. Sitten on vielä jotain niin vaikeita kokemuksia ettei niistä voi edes selvitä. Muistin täytyisi tyhjetä että voisi jatkaa normaalisti elämää eikä sitäkään koskaan tapahdu.

• Anonyymi

Tälläisillä ei yleensä ole kaikki ihan ok, ymmärrän leikkimielisen kiusauksen, mun ympärille kun näitä miehiä sattuu, mutta niin kauan, kun se on leikkiä se on ihan ok, mutta ihmiset jotka härnää ja kiusaa toisia heillä ei vaan kaikki ole hyvin, mutta mitäpä sellaisista välittämään.

• Anonyymi

Joo mut ei kivaa kiusatusta.

• Anonyymi

Ketään ei saa kiusata,se on aivan selviö.
      Oon itse ollut koulukiusattu ja tiedän miltä kiusatusta tuntuu. Itsellä ei tulisi mieleenkään kiusata ketään.
      Kiusaajilla on usein itsellä paha olla ja heillä ei ole useinkaan muuta keinoa helpottaa oloaan kuin toisten kiusaaminen. Eli kiusaajat tarvitsevat myös apua.
      Tuntuu aina pahalta lukea tapauksista, joissa lapsia on kiusattu vuosikausia, eikä kukaan ole huomannut tai puuttunut asiaan.
      Samoin työpaikoilla tai parisuhteissa voi tapahtua erittäinkin julmaa kiusantekoa.
      Heli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      655
    2. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      638
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      580
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      578
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      37
      513
    6. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    7. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      49
      501
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      62
      495
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    10. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      68