pienikin kiusa... 😞
Kiusa se on
5
146
Vastaukset
- Anonyymi
Se karaisee, elämä rääkkää välillä olan takaa.
- Anonyymi
Karaisis varmaan jos joskus loppuis. Sitten on vielä jotain niin vaikeita kokemuksia ettei niistä voi edes selvitä. Muistin täytyisi tyhjetä että voisi jatkaa normaalisti elämää eikä sitäkään koskaan tapahdu.
- Anonyymi
Tälläisillä ei yleensä ole kaikki ihan ok, ymmärrän leikkimielisen kiusauksen, mun ympärille kun näitä miehiä sattuu, mutta niin kauan, kun se on leikkiä se on ihan ok, mutta ihmiset jotka härnää ja kiusaa toisia heillä ei vaan kaikki ole hyvin, mutta mitäpä sellaisista välittämään.
- Anonyymi
Joo mut ei kivaa kiusatusta.
- Anonyymi
Ketään ei saa kiusata,se on aivan selviö.
Oon itse ollut koulukiusattu ja tiedän miltä kiusatusta tuntuu. Itsellä ei tulisi mieleenkään kiusata ketään.
Kiusaajilla on usein itsellä paha olla ja heillä ei ole useinkaan muuta keinoa helpottaa oloaan kuin toisten kiusaaminen. Eli kiusaajat tarvitsevat myös apua.
Tuntuu aina pahalta lukea tapauksista, joissa lapsia on kiusattu vuosikausia, eikä kukaan ole huomannut tai puuttunut asiaan.
Samoin työpaikoilla tai parisuhteissa voi tapahtua erittäinkin julmaa kiusantekoa.
Heli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202252Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi782206Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä422081Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma551458- 741376
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?65908Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46903Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8791- 52763
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi34760