Kiusa se on

Anonyymi

pienikin kiusa... 😞

5

114

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se karaisee, elämä rääkkää välillä olan takaa.

• Anonyymi

Karaisis varmaan jos joskus loppuis. Sitten on vielä jotain niin vaikeita kokemuksia ettei niistä voi edes selvitä. Muistin täytyisi tyhjetä että voisi jatkaa normaalisti elämää eikä sitäkään koskaan tapahdu.

• Anonyymi

Tälläisillä ei yleensä ole kaikki ihan ok, ymmärrän leikkimielisen kiusauksen, mun ympärille kun näitä miehiä sattuu, mutta niin kauan, kun se on leikkiä se on ihan ok, mutta ihmiset jotka härnää ja kiusaa toisia heillä ei vaan kaikki ole hyvin, mutta mitäpä sellaisista välittämään.

• Anonyymi

Joo mut ei kivaa kiusatusta.

• Anonyymi

Ketään ei saa kiusata,se on aivan selviö.
      Oon itse ollut koulukiusattu ja tiedän miltä kiusatusta tuntuu. Itsellä ei tulisi mieleenkään kiusata ketään.
      Kiusaajilla on usein itsellä paha olla ja heillä ei ole useinkaan muuta keinoa helpottaa oloaan kuin toisten kiusaaminen. Eli kiusaajat tarvitsevat myös apua.
      Tuntuu aina pahalta lukea tapauksista, joissa lapsia on kiusattu vuosikausia, eikä kukaan ole huomannut tai puuttunut asiaan.
      Samoin työpaikoilla tai parisuhteissa voi tapahtua erittäinkin julmaa kiusantekoa.
      Heli

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sebastian Tynkkynen (pers.) ei vastusta raiskauksia

"Sebastian Tynkkynen oli ainoa 14 suomalaismepistä, joka vastusti uutta suostumuksen puuttumiseen perustuvaa raiskauslak
      Maailman menoa
      70
      4240
    2. Purra jäi kiinni valehtelusta, Heinäluoma ei

Ja heti alkoi Purra joukkoineen maalittamaan Heinäluomaa. Niin toimii äärioikeistoa edustava putinistipersulauma, jonka
      Maailman menoa
      48
      3173
    3. Yks vähemmän

Yks narkki täälläkin vähemmän,m.t. sai mitä halusi😎
      Kiuruvesi
      37
      2857
    4. Nyt voin sanoa että vtuttaa!

Kertaa sata 💯
      Ikävä
      34
      2018
    5. Kaunis Martina taas lehtihaastattelussa - kommentoi Stefua

Martina sanoi, että Isabella on käytännössä aina hänen kanssaan. "Minä olen se vanhempi, joka ottaa 100-prosenttisen vas
      Kotimaiset julkkisjuorut
      504
      1686
    6. Oletko onnellinen

Kun ei enää nähdä?
      Ikävä
      63
      1595
    7. Gallup: Kenet sinä haluaisit nähdä Yökylässä-sarjassa?

Yökylässä Maria Veitola -sarjaa on nähty jo 10 kautta tv:ssä, ja Veitola on yöpynyt satojen suomalaisten julkkisten kode
      Tv-sarjat
      47
      1470
    8. Anteeksi

Anteeksi 😭😭😭. Olet rakas❤️. En juo enää liikaa. 😭
      Ikävä
      41
      1370
    9. Minun kultani

Mistä saataisiin sulle hyvät henkselit? 🤗😘
      Ikävä
      68
      1304
    10. Mitäs mieltä

Hakeekohan pikkunennmies alavuden kaupunginjohtajaksi? Pakkoliitos ähtäri-alavus. Taas olis mieliharmi johtamassa suoho
      Ähtäri
      17
      1266
    Aihe