Mustasukkaiset kohtaavat

Anonyymi

Mitä tapahtuu, jos kaksi mustasukkaista ihmistä kohtaavat toisensa ja ryhtyvät suhteeseen? Molemmat ymmärtäisivät hyvin toisen tuntemuksen ja haluaisivat varmaan välttää kyseisen tunteen aiheuttamista toiselle. Toimisiko se?

1

96

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mennään naimisiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
      Iisalmi
      349
      3756
    2. Joku pahoitti mielensä Afrikantähti pelistä

Rasismikohu Helsingin yliopistossa – riistoleikkejä ja Afrikan tähti -vitsailua: ”Olen sanaton” Musta vaihto-opiskelija tyrmistyi, kun opiskelijat esi
      Maailman menoa
      187
      3503
    3. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
      Maailman menoa
      629
      2882
    4. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
      Ikävä
      83
      1586
    5. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
      Maailman menoa
      339
      1480
    6. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1399
    7. 100
      1300
    Aihe