Väitetty tittelinkipeys

Anonyymi

Jos joku titteli tai saavutus (lääkäri, tai mr. universe) auttaa jotakuta pääsemään elämässä eteenpäin, parantaa ehkä mahdollisuuksia löytää kumppani, eikä millään muotoa tuota vahinkoa kenellekään tuottaa hyötyjä muillekin, niin silloin se on vain hyvä asia.

Jos jollakin on niin kiero mieli että tulee siitä saavutuksesta kateelliseksi, niin se on vain hänen ongelmansa ja hän on se joka on itsekäs, ja joka haluaa vahinkoa toiselle ja joka aiheuttaa sitä.

..

Kaikki saavutukset, olipa se vaikka kehon rakennuksessa, urheilussa, opiskelussa, tai missä tahansa, voivat auttaa ihmistä pääsemään elämässä eteenpäin ja voivat parantaa mahdollisuuksia löytää kumppani, ovat normaaleja hyviä asioita.

Jos joku väittää sen olevan jotain muuta, niin pitää tutkia tarkasti hänen tilanteensa kokonaisuudessaan näiden asioiden suhteen ja onko hän vain kateellinen ja toivoo siksi toiselle vahinkoa.

..

Lisäksi esim. titteli on todellisuudessa vain työnimike, koska pitäähän työyhteisön tietää mikä jokaisen tehtävä on. Monikansallisissa yrityksissä työnimikkeet ovat aina englanninkielisiä. Joku voi tietysti olla ja joskus onkin niin kiero, että tietää tämän kaiken, mutta silti toivoo pahaa toiselle ja tekee sitä puhumalla pahaa, esim. haukkumalla narsistiksi. Hän ei siis vain mahda mitään tunteilleen.

5

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mua usein ahdistaa nää keskustelut, tuntuu, että ei haluta keskustella vaan haastaa riitaa. Vertaistuki on hyvä asia, mut jo monissa mielenterveysjärjestöissä käyneenä oon huomannut, että ei voi vaan sanoa, että mulle kävi ikävä asia, joka tuntuu pahalta vaan yhtäkkiä on suuri joukko samaa mieltä ja sitten huomaan etten mä ollenkaan tollasta tarkoittanut enkä tuollaiseen halua osallistua.

• Anonyymi

mua hiukan ihmetyttää, että täällä on narsismille oma keskustelunsa, kun muut persoonallisuushäiriöt on toisaalla. Se on nykyisin muotisana, jota käytetään usein entisistä puolisoista.

• Anonyymi

Mua ei huvita enää aiheesta keskutella, koska ihmiset ei osaa keskutella narsismista nornaalina asiaaiheena kuten mikä tahansa muukin tavallinen asia-aihe.

poiuyyyy

• Anonyymi

Muotia tai ei, niin vähän varmaan pakostakin jouduttu tekemään narsiteille oma keskustelualue, sen verran paljon sen nimissä tekstiä tulee, että se tukkisi muuten koko foorumin.

• Anonyymi

Musta tää tuntuu ilkeilyltä, vaikka ei todennäköisesti liity minuun mitenkään. Mua se kuitenkin pelottaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      103
      3933
    2. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      51
      2840
    3. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      114
      2649
    4. 24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä

Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣
      Ikävä
      42
      2162
    5. Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi

Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu
      Ikävä
      31
      1920
    6. Mulla tulee vaan niin

Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et
      Ikävä
      29
      1763
    7. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      230
      1700
    8. Rakastan sua

Tänäänkin, eilenkin, varmaan huomennakin..
      Ikävä
      27
      1602
    9. Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi

Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?
      Ikävä
      85
      1549
    10. En tunne, en ymmärrä

enkä muista 😱
      Ikävä
      22
      1398
    Aihe