Väitetty tittelinkipeys

Anonyymi

Jos joku titteli tai saavutus (lääkäri, tai mr. universe) auttaa jotakuta pääsemään elämässä eteenpäin, parantaa ehkä mahdollisuuksia löytää kumppani, eikä millään muotoa tuota vahinkoa kenellekään tuottaa hyötyjä muillekin, niin silloin se on vain hyvä asia.

Jos jollakin on niin kiero mieli että tulee siitä saavutuksesta kateelliseksi, niin se on vain hänen ongelmansa ja hän on se joka on itsekäs, ja joka haluaa vahinkoa toiselle ja joka aiheuttaa sitä.

..

Kaikki saavutukset, olipa se vaikka kehon rakennuksessa, urheilussa, opiskelussa, tai missä tahansa, voivat auttaa ihmistä pääsemään elämässä eteenpäin ja voivat parantaa mahdollisuuksia löytää kumppani, ovat normaaleja hyviä asioita.

Jos joku väittää sen olevan jotain muuta, niin pitää tutkia tarkasti hänen tilanteensa kokonaisuudessaan näiden asioiden suhteen ja onko hän vain kateellinen ja toivoo siksi toiselle vahinkoa.

..

Lisäksi esim. titteli on todellisuudessa vain työnimike, koska pitäähän työyhteisön tietää mikä jokaisen tehtävä on. Monikansallisissa yrityksissä työnimikkeet ovat aina englanninkielisiä. Joku voi tietysti olla ja joskus onkin niin kiero, että tietää tämän kaiken, mutta silti toivoo pahaa toiselle ja tekee sitä puhumalla pahaa, esim. haukkumalla narsistiksi. Hän ei siis vain mahda mitään tunteilleen.

5

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mua usein ahdistaa nää keskustelut, tuntuu, että ei haluta keskustella vaan haastaa riitaa. Vertaistuki on hyvä asia, mut jo monissa mielenterveysjärjestöissä käyneenä oon huomannut, että ei voi vaan sanoa, että mulle kävi ikävä asia, joka tuntuu pahalta vaan yhtäkkiä on suuri joukko samaa mieltä ja sitten huomaan etten mä ollenkaan tollasta tarkoittanut enkä tuollaiseen halua osallistua.

• Anonyymi

mua hiukan ihmetyttää, että täällä on narsismille oma keskustelunsa, kun muut persoonallisuushäiriöt on toisaalla. Se on nykyisin muotisana, jota käytetään usein entisistä puolisoista.

• Anonyymi

Mua ei huvita enää aiheesta keskutella, koska ihmiset ei osaa keskutella narsismista nornaalina asiaaiheena kuten mikä tahansa muukin tavallinen asia-aihe.

poiuyyyy

• Anonyymi

Muotia tai ei, niin vähän varmaan pakostakin jouduttu tekemään narsiteille oma keskustelualue, sen verran paljon sen nimissä tekstiä tulee, että se tukkisi muuten koko foorumin.

• Anonyymi

Musta tää tuntuu ilkeilyltä, vaikka ei todennäköisesti liity minuun mitenkään. Mua se kuitenkin pelottaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      1917
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1499
    3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      57
      1122
    4. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      76
      1080
    5. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      72
      1043
    6. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      59
      991
    7. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      22
      976
    8. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      34
      920
    9. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37
      829
    10. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      38
      779
    Aihe