Väitetty tittelinkipeys

Anonyymi

Jos joku titteli tai saavutus (lääkäri, tai mr. universe) auttaa jotakuta pääsemään elämässä eteenpäin, parantaa ehkä mahdollisuuksia löytää kumppani, eikä millään muotoa tuota vahinkoa kenellekään tuottaa hyötyjä muillekin, niin silloin se on vain hyvä asia.

Jos jollakin on niin kiero mieli että tulee siitä saavutuksesta kateelliseksi, niin se on vain hänen ongelmansa ja hän on se joka on itsekäs, ja joka haluaa vahinkoa toiselle ja joka aiheuttaa sitä.

..

Kaikki saavutukset, olipa se vaikka kehon rakennuksessa, urheilussa, opiskelussa, tai missä tahansa, voivat auttaa ihmistä pääsemään elämässä eteenpäin ja voivat parantaa mahdollisuuksia löytää kumppani, ovat normaaleja hyviä asioita.

Jos joku väittää sen olevan jotain muuta, niin pitää tutkia tarkasti hänen tilanteensa kokonaisuudessaan näiden asioiden suhteen ja onko hän vain kateellinen ja toivoo siksi toiselle vahinkoa.

..

Lisäksi esim. titteli on todellisuudessa vain työnimike, koska pitäähän työyhteisön tietää mikä jokaisen tehtävä on. Monikansallisissa yrityksissä työnimikkeet ovat aina englanninkielisiä. Joku voi tietysti olla ja joskus onkin niin kiero, että tietää tämän kaiken, mutta silti toivoo pahaa toiselle ja tekee sitä puhumalla pahaa, esim. haukkumalla narsistiksi. Hän ei siis vain mahda mitään tunteilleen.

5

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mua usein ahdistaa nää keskustelut, tuntuu, että ei haluta keskustella vaan haastaa riitaa. Vertaistuki on hyvä asia, mut jo monissa mielenterveysjärjestöissä käyneenä oon huomannut, että ei voi vaan sanoa, että mulle kävi ikävä asia, joka tuntuu pahalta vaan yhtäkkiä on suuri joukko samaa mieltä ja sitten huomaan etten mä ollenkaan tollasta tarkoittanut enkä tuollaiseen halua osallistua.

• Anonyymi

mua hiukan ihmetyttää, että täällä on narsismille oma keskustelunsa, kun muut persoonallisuushäiriöt on toisaalla. Se on nykyisin muotisana, jota käytetään usein entisistä puolisoista.

• Anonyymi

Mua ei huvita enää aiheesta keskutella, koska ihmiset ei osaa keskutella narsismista nornaalina asiaaiheena kuten mikä tahansa muukin tavallinen asia-aihe.

poiuyyyy

• Anonyymi

Muotia tai ei, niin vähän varmaan pakostakin jouduttu tekemään narsiteille oma keskustelualue, sen verran paljon sen nimissä tekstiä tulee, että se tukkisi muuten koko foorumin.

• Anonyymi

Musta tää tuntuu ilkeilyltä, vaikka ei todennäköisesti liity minuun mitenkään. Mua se kuitenkin pelottaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      314
      3323
    2. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      18
      2251
    3. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1870
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1605
    5. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      417
      1522
    6. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      36
      1394
    7. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      233
      1301
    8. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1264
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      63
      1076
    10. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      16
      1009
    Aihe